Nog niet, anders rijden we te vroeg weg!quote:
Leve de zomerdienstregeling!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nog niet, anders rijden we te vroeg weg!
Je gaat er van uit dat ze een dienstregeling hebben en niet toevallig af en aan rijden?quote:
Why?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:26 schreef sjimz het volgende:
Het dierenasiel en de dierenarts zijn trouwens kut![]()
Mijn vriendin had vanmorgen een straatkatje gevonden.quote:
dat is nederland, wen er maar aan!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mijn vriendin had vanmorgen een straatkatje gevonden.
Redelijk verwaarloosd.
Dus zij gaat naar de dierenarts.
Wij zeggen dat wij hem wel willen verzorgen als hij van niemand is, maar daarvoor moeten we eerst naar het asiel om te kijken of hij vermist is en/of gechipt.
Ze gaat dus met het katje naar het asiel.
Nemen ze het katje over en zeggen zo,als hij van niemand is en als u hem mee wilt nemen kost u dat 85 euro.![]()
Damn wat een assholes! Ongelofelijk zeg. Heeft ze 'm wel "gekocht" uiteindelijk?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:35 schreef sjimz het volgende:
Mijn vriendin had vanmorgen een straatkatje gevonden.
Redelijk verwaarloosd.
Dus zij gaat naar de dierenarts.
Wij zeggen dat wij hem wel willen verzorgen als hij van niemand is, maar daarvoor moeten we eerst naar het asiel om te kijken of hij vermist is en/of gechipt.
Ze gaat dus met het katje naar het asiel.
Nemen ze het katje over en zeggen zo,als hij van niemand is en als u hem mee wilt nemen kost u dat 85 euro.![]()
Nee, dat vonden we toch iets te gortig.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Damn wat een assholes! Ongelofelijk zeg. Heeft ze 'm wel "gekocht" uiteindelijk?
kopen! die term is ver verwijderd uit mijn gedachtegang bij een zielig katje dat je vind!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Damn wat een assholes! Ongelofelijk zeg. Heeft ze 'm wel "gekocht" uiteindelijk?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, dat vonden we toch iets te gortig.
Uiteindelijk hadden we hem willen weggeven aan mijn broer als ie op sterkte was gekomen bij ons thuis.
Wij hebben thuis zelf al 2 katten samen en dat vinden we voorlopig even genoeg.
Nu zullen we nooit weten hoe het met hem afloopt![]()
Vandaar ook de aanhalingstekens!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:43 schreef Dichtneger het volgende:
kopen! die term is ver verwijderd uit mijn gedachtegang bij een zielig katje dat je vind!![]()
feyenoord had ook 400.000.000 katten kunnen kopen voor het geld watquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:47 schreef Dichtneger het volgende:
[..]
feyenoord had ook 400.000.000 katten kunnen kopen voor het geld wat
ze de laatste jaren verbruikt hebben.![]()
quote:
* FrankyMcG kotst op die busquote:
dank je!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:00 schreef golfer het volgende:
[..]Veel plezier met je emigratie dan maar.
als we het daar toch over hebben, wat denk je brazilie of indonesie?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:00 schreef golfer het volgende:
[..]Veel plezier met je emigratie dan maar.
Alleen gekeken of ie gechipt was, wat dus niet zo bleek te zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:06 schreef Bluezz het volgende:
Sjimzie, hebben ze in de tussentijd dan de kat gechipt, ingeënd en dat soort rommel?
Of alleen gezocht naar mogelijke baasjes?
waarschijnlijk was het voor de inenting en opname voor dit kleine diertje! de zoektochtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:06 schreef Bluezz het volgende:
Sjimzie, hebben ze in de tussentijd dan de kat gechipt, ingeënd en dat soort rommel?
Of alleen gezocht naar mogelijke baasjes?
Triest is dat idd. Bij een maatje van me is ook een keer een jonge kat binnenkomen lopen, kwam iedere dag terug. Hun een bandje gekocht met briefje erin dat de eigenaar hun moest bellen. Is nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:10 schreef Dichtneger het volgende:
waarschijnlijk was het voor de inenting en opname voor dit kleine diertje! de zoektocht
naar het baasje is vaak hopeloos aangezien veel van deze kleine beestjes weglopen
en de baasjes nooit reageren!
zoals ik al gezegd heb, inenten, banden lek steken en wegwezen!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen gekeken of ie gechipt was, wat dus niet zo bleek te zijn.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik woon lekker op het water!
Of ik woon lekker po het waterquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik woon lekker op het water!
Ik denk dat hij naar jou wijst en denkt aan het paardje van zijn dochterquote:
Gezellig, gaan we nu?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:19 schreef SCH het volgende:
Je mag met de meeSCHter mee naar het keldertje
![]()
Een dichtneger is een dichtneger die niet alleen vult maar ook dicht!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:22 schreef SCH het volgende:
Wat is een dichtneger?
Moet dat niet negeren zijn?
Allicht, ik draag niets anders meer!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:24 schreef SCH het volgende:
Heb je je Feyeneoord heupslip aan?
Geldrop/AEKquote:
Zijn pa was al langs gekomenquote:
Rare smaak heb je tochquote:
Ik ga wel bij dicht bij de keuken kijken. Geef de schaal met bitterballen maar aan mij. Dan geef ik de schaal wel door aan de restquote:
klikquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:48 schreef tong80 het volgende:
FF tegen Bluezz ingaan :
http://www.youtube.com/watch?v=QLWGSRQrbQs
Eerste nummer van de eerste elpee van the Ramones.quote:
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:51 schreef DarkShine het volgende:
Zijn d'r ook nog vlammetjes?
Als jij dat al teringherrie vindt, zal ik maar geen linkjes van Slayer en consorten posten.quote:
Hij scoort netquote:
lees als de boel zelf naar binnen werkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga wel bij dicht bij de keuken kijken. Geef de schaal met bitterballen maar aan mij. Dan geef ik de schaal wel door aan de rest
Ook wel goed hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:21 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja lekker rustig weer hier.
En hoe is het in Brabant dan
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
lees als de boel zelf naar binnen werken![]()
Denk je dat ze nu zeggen 'Ja ik sta op het perron maar heb een laptop bij me ?'quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:48 schreef Againzender het volgende:
Er is iets loos bij station Weesp in de buurt, toevallig iemand aanwezig daar?
Ja, lekkere vlotte babbel en zoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:02 schreef Grulez het volgende:
Drenthe was al een held, maar wat een schitterende interviews kan hij geven. De nieuwe Polak alleen dan anders
ik dacht dat ze van jou warenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
dat zijn nieuwe foto's, net gemaakt en je hoeft niet te klikken
ik ookquote:
Wij ook.quote:
Zeg heb jij niet ergens een examenfeestje?quote:Op zondag 17 juni 2007 00:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Poker![]()
Moet je niet naar t dorpsfeest in Driehuis borsz?
Nee, gister al. Voor vandaag wist ik van niks... Ben ook niet overal even geliefdquote:Op zondag 17 juni 2007 00:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeg heb jij niet ergens een examenfeestje?
oh is er feest in Driehuis, wist het niet eensquote:Op zondag 17 juni 2007 00:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Poker![]()
Moet je niet naar t dorpsfeest in Driehuis borsz?
Bij ons ben je altijd welkomquote:Op zondag 17 juni 2007 00:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, gister al. Voor vandaag wist ik van niks... Ben ook niet overal even geliefd
Ik wil er nogal wat uitfloepen, opmerkingen die niet overal goed vallen. Vaak ook verkeerd begrepen, magoed... Heb met heel veel mensen een haat-liefde-verhoudingquote:Op zondag 17 juni 2007 00:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bij ons ben je altijd welkom
(wat heb je gedaan)
aaaaaaaaaaaaaaaa je bent er zo'n 1quote:Op zondag 17 juni 2007 00:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik wil er nogal wat uitfloepen, opmerkingen die niet overal goed vallen. Vaak ook verkeerd begrepen, magoed... Heb met heel veel mensen een haat-liefde-verhouding
Maar ik kom graag een keertje langs in je tentje hoorals het tenminste niet te ver weg is
Er komt toch een VBL meet bij Sien thuis als het nieuwe huis klaar is ?quote:Op zondag 17 juni 2007 00:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik wil er nogal wat uitfloepen, opmerkingen die niet overal goed vallen. Vaak ook verkeerd begrepen, magoed... Heb met heel veel mensen een haat-liefde-verhouding
Maar ik kom graag een keertje langs in je tentje hoorals het tenminste niet te ver weg is
oooooooooooooooooooooooooiquote:
ons nieuwe huis klaarquote:Op zondag 17 juni 2007 00:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Er komt toch een VBL meet bij Sien thuis als het nieuwe huis klaar is ?![]()
Veluwe, aha, naja... Vanaf ergens in augustus woon ik in Wageningenquote:Op zondag 17 juni 2007 00:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaa je bent er zo'n 1opmerkingen maken die mensen niet begrijpen... ik begrijp je
en over dat tentje....dan moet je wel buiten zitten, zoveel ruimte is er niet
(ik zit op de veluwe)
Nog nooit van gehoord.quote:
Duitsland 3, nee die ken ik ook niet.quote:
Wij zijn dan ook razendsnelquote:Op zondag 17 juni 2007 00:13 schreef appelsientje het volgende:
Ja idd.. de Hools zijn amper bij te houden
Dat is ouwe meuk.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:36 schreef pascalheister het volgende:
ik gooi er nog een dvdtje in met Edward G. Robinson in de hoofdrol en een jonge Bogart
Inderdiet.. nog steeds wakker .... jij bent ineens ook een nachtbraker nu ApPAsientje en ApMAsientje op vakantie zijnquote:Op zondag 17 juni 2007 00:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooooi
Nog steeds klaar wakker ???
Trekt ie toch z'n jasje uit ? Die Bogarde ?quote:Op zondag 17 juni 2007 00:36 schreef pascalheister het volgende:
ik gooi er nog een dvdtje in met Edward G. Robinson in de hoofdrol en een jonge Bogart
headliner op rock am Ring.quote:
Key Largo soms?quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdiet.. nog steeds wakker .... jij bent ineens ook een nachtbraker nu ApPAsientje en ApMAsientje op vakantie zijn
Der staan ook zoveel headlines op Fok... Wat is er zo bijzonder aan een headline op een ring met steen?quote:
Ach einstein werd ook niet begrepenquote:Op zondag 17 juni 2007 00:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Veluwe, aha, naja... Vanaf ergens in augustus woon ik in Wageningen
Mnaja, ik ben een beetje raarRaar gevoel voor humor soms, en zeg serieuze dingen op momenten dat mensen iets sarcastisch verwachten of ik zeg iets sarcastisch als mensen iets serieus verwachten. Of ik heb altijd iets sarcastisch in mn stem, ik weet t niet. En ik schijn ook nogal arrogant over te komen
naja, dat dus.
Einstein werd ook buschauffeur.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach einstein werd ook niet begrepen
http://www.youtube.com/watch?v=ZEbZqnC2oN4quote:Op zondag 17 juni 2007 00:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Der staan ook zoveel headlines op Fok... Wat is er zo bijzonder aan een headline op een ring met steen?
Trustequote:Op zondag 17 juni 2007 00:46 schreef appelsientje het volgende:
Goed nu ga ik echt slapen
fijne avond allemaal!!
Normaal gesproken heb ik er ook geen last van, maar om de een of andere reden nu welquote:Op zondag 17 juni 2007 00:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zo blij toen ik terug kwam uit Oz dat ik geen jetlag had
* Eilanden duikt Appelsap achternaquote:Op zondag 17 juni 2007 00:46 schreef appelsientje het volgende:
Goed nu ga ik echt slapen
fijne avond allemaal!!
Die is nog ouder dan Key Largo.quote:
Volgens mij is ie gewoon erg lenigquote:Op zondag 17 juni 2007 01:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je een vriendin?
Gefeliciteerd schat met je paling: 58685quote:Op zondag 17 juni 2007 01:32 schreef Bluezz het volgende:
En met deze post heb ik een prachtige haringdroom te pakken![]()
Nu kan ik eindelijk eens, dat uitslapen is inderdaad een goede basis ook.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:32 schreef Bluezz het volgende:
Is je hol nog koud does?
Je bent nog zo laat op?
Oh neeJe hebt lang uitgeslapen
ik heb er net 1 laten lopen zie ikquote:Op zondag 17 juni 2007 01:32 schreef Bluezz het volgende:
En met deze post heb ik een prachtige haringdroom te pakken![]()
quote:
graag!quote:
Dan blijf je wakker tot vanavondquote:
Je had nachtdienst ?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Denk dat ik er vanmiddag nog even induik.
Het zijn niet voor niets spreekwoordelijke billenquote:Op zondag 17 juni 2007 01:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je een vriendin?
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:05 schreef EnGCatjuh het volgende:Boooooooooooooooooooooooohooooooooooooooos!
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik wil trouwens nog even alle HOOLS-papa's feliciteren
Mijn ouders zijn een paar uur geleden op vakantie gegaanquote:Op zondag 17 juni 2007 12:15 schreef Bos81 het volgende:
Bij Dndiek thuis vieren ze het ook al niet?
Dat is niet rond hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 12:15 schreef RayMania het volgende:
Goedemiddag.
Beetje laat geworden, viel gister om 0:30 in slaap op de bank. Klokkie rond gemaakt.
Sinds wanneer heb jij een kind?quote:
Ja hoorquote:
Okee, dus gewoon vergetenquote:Op zondag 17 juni 2007 12:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn een paar uur geleden op vakantie gegaan
Arme jongen.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het zijn niet voor niets spreekwoordelijke billen![]()
Ja hoor, alleen een knorrende maag. Daar ga ik even iets aan doenquote:
Ze komen naar jou toe? Doe maar luxe!quote:Op zondag 17 juni 2007 12:19 schreef appelsientje het volgende:
Lekker rustig er is nog niemand.. ze komen pas vanmiddag.. dus kruip ik maar ff achter de pc
Vertel ik lekker niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
BTW sjimz, wat stond er op dat plaatje dat je postte? Kan m niet zien, zag m net opeens in mn quote staan. En t draagt mijn naam. Dus, vertel. Ben ik je kind?
Maar... Pappaa...quote:
Neequote:Op zondag 17 juni 2007 12:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ze komen naar jou toe? Doe maar luxe!
Je hebt ingebroken bij je schoonmoeder en gaat dr daar verrassen?quote:Op zondag 17 juni 2007 12:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee![]()
ik ben al bij mijn schoonmoedermaar ben daar achter de pc gekropen (lekker handig dat de pc in de huiskamer staat
)
Nee ik ga de dochter van de schoonmoeder verrassenquote:Op zondag 17 juni 2007 12:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je hebt ingebroken bij je schoonmoeder en gaat dr daar verrassen?
Heb je het bericht over Sientje op de Frontpage niet gelezen?quote:Op zondag 17 juni 2007 12:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je hebt ingebroken bij je schoonmoeder en gaat dr daar verrassen?
En zo hoort hetquote:Op zondag 17 juni 2007 12:27 schreef lookinforyou het volgende:
Justin heeft al 11 weken niets van zijn pa gehoord, dus dat kadootje gaat naar opa![]()
kutpappa's...quote:Op zondag 17 juni 2007 12:27 schreef lookinforyou het volgende:
Justin heeft al 11 weken niets van zijn pa gehoord, dus dat kadootje gaat naar opa![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je het bericht over Sientje op de Frontpage niet gelezen?
Naakte 'inbreker' blijkt geheime minnaar
deze wel in ieder geval.quote:
Tussen-nquote:
Toeval bestaat niet. Het lag vast aan je toetsenbord.quote:
heb alleen een wekker hierquote:Op zondag 17 juni 2007 12:37 schreef Bos81 het volgende:
Kun je nog steeds geen klokkijken Pascal ?
Je PC heeft geen klok en ook naar de tijd van de laatste reacties kijk je nietquote:
heb wel wat beters te doen op de zondagquote:Op zondag 17 juni 2007 12:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je PC heeft geen klok en ook naar de tijd van de laatste reacties kijk je niet![]()
zoals???quote:Op zondag 17 juni 2007 13:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb wel wat beters te doen op de zondag![]()
Mja, Logician kwam niet langs. Dan M-M maar weerquote:
Ik heb veel liever Memento dan Logician hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 13:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mja, Logician kwam niet langs. Dan M-M maar weer
Ik doe het tenminste nog onopvallend
Oja?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb veel liever Memento dan Logician hoor![]()
Inderdaad..... op mijn goedemiddag wordt niet gereageerd, maar MM is nog niet eens klaar met typen of Bossie heeft al gereageerdquote:
Eenmaal getrouwd ben je gewoon wat minder aantrekkelijk... Ik denk dat je daar nog aan moet wennenquote:Op zondag 17 juni 2007 13:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad..... op mijn goedemiddag wordt niet gereageerd, maar MM is nog niet eens klaar met typen of Bossie heeft al gereageerd![]()
![]()
Ik wil helemaal niet dat Bos mij aantrekkelijk vindt.....quote:Op zondag 17 juni 2007 13:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Eenmaal getrouwd ben je gewoon wat minder aantrekkelijk... Ik denk dat je daar nog aan moet wennen
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dat Bos mij aantrekkelijk vindt.....![]()
Sufferdquote:Op zondag 17 juni 2007 13:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
SCH!
Ja ja ja ja ja! Si si si si! Quiero!
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:45 schreef SCH het volgende:
Mijn nieuwe neefje lijkt op je Eilanden, hij heeft ook rood haar en schreeuwt ook heel hard.
(en piest ook in zijn broek)
die eerste dat ze met die grote ogen in de camera kijktquote:
is die Logician niet een beetje jong ook? Ze ziet er best jong uit iigquote:Op zondag 17 juni 2007 13:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb veel liever Memento dan Logician hoor![]()
Had die ban niet gewoon tot het einde kunnen blijven duren?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:45 schreef SCH het volgende:
Mijn nieuwe neefje lijkt op je Eilanden, hij heeft ook rood haar en schreeuwt ook heel hard.
(en piest ook in zijn broek)
Volgens mij is ze 20+quote:Op zondag 17 juni 2007 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is die Logician niet een beetje jong ook? Ze ziet er best jong uit iig
Ik trouw niet zonder sex voor het huwelijk lieverdquote:
Eind 20 en heeft 3 kinderenquote:Op zondag 17 juni 2007 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is die Logician niet een beetje jong ook? Ze ziet er best jong uit iig
Zuid-Amerikaans popje?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik trouw niet zonder sex voor het huwelijk lieverd
Gefeliciteerd met je Zuidamerikaanse popje, hebben de gallies zich koest gehouden?
Midden-Amerika is het, of eigenlijk Caribischquote:Op zondag 17 juni 2007 14:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik trouw niet zonder sex voor het huwelijk lieverd
Gefeliciteerd met je Zuidamerikaanse popje, hebben de gallies zich koest gehouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |