Nog niet, anders rijden we te vroeg weg!quote:
Leve de zomerdienstregeling!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nog niet, anders rijden we te vroeg weg!
Je gaat er van uit dat ze een dienstregeling hebben en niet toevallig af en aan rijden?quote:
Why?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:26 schreef sjimz het volgende:
Het dierenasiel en de dierenarts zijn trouwens kut![]()
Mijn vriendin had vanmorgen een straatkatje gevonden.quote:
dat is nederland, wen er maar aan!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mijn vriendin had vanmorgen een straatkatje gevonden.
Redelijk verwaarloosd.
Dus zij gaat naar de dierenarts.
Wij zeggen dat wij hem wel willen verzorgen als hij van niemand is, maar daarvoor moeten we eerst naar het asiel om te kijken of hij vermist is en/of gechipt.
Ze gaat dus met het katje naar het asiel.
Nemen ze het katje over en zeggen zo,als hij van niemand is en als u hem mee wilt nemen kost u dat 85 euro.![]()
Damn wat een assholes! Ongelofelijk zeg. Heeft ze 'm wel "gekocht" uiteindelijk?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:35 schreef sjimz het volgende:
Mijn vriendin had vanmorgen een straatkatje gevonden.
Redelijk verwaarloosd.
Dus zij gaat naar de dierenarts.
Wij zeggen dat wij hem wel willen verzorgen als hij van niemand is, maar daarvoor moeten we eerst naar het asiel om te kijken of hij vermist is en/of gechipt.
Ze gaat dus met het katje naar het asiel.
Nemen ze het katje over en zeggen zo,als hij van niemand is en als u hem mee wilt nemen kost u dat 85 euro.![]()
Nee, dat vonden we toch iets te gortig.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Damn wat een assholes! Ongelofelijk zeg. Heeft ze 'm wel "gekocht" uiteindelijk?
kopen! die term is ver verwijderd uit mijn gedachtegang bij een zielig katje dat je vind!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Damn wat een assholes! Ongelofelijk zeg. Heeft ze 'm wel "gekocht" uiteindelijk?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, dat vonden we toch iets te gortig.
Uiteindelijk hadden we hem willen weggeven aan mijn broer als ie op sterkte was gekomen bij ons thuis.
Wij hebben thuis zelf al 2 katten samen en dat vinden we voorlopig even genoeg.
Nu zullen we nooit weten hoe het met hem afloopt![]()
Vandaar ook de aanhalingstekens!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:43 schreef Dichtneger het volgende:
kopen! die term is ver verwijderd uit mijn gedachtegang bij een zielig katje dat je vind!![]()
feyenoord had ook 400.000.000 katten kunnen kopen voor het geld watquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:47 schreef Dichtneger het volgende:
[..]
feyenoord had ook 400.000.000 katten kunnen kopen voor het geld wat
ze de laatste jaren verbruikt hebben.![]()
quote:
* FrankyMcG kotst op die busquote:
dank je!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:00 schreef golfer het volgende:
[..]Veel plezier met je emigratie dan maar.
als we het daar toch over hebben, wat denk je brazilie of indonesie?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:00 schreef golfer het volgende:
[..]Veel plezier met je emigratie dan maar.
Alleen gekeken of ie gechipt was, wat dus niet zo bleek te zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:06 schreef Bluezz het volgende:
Sjimzie, hebben ze in de tussentijd dan de kat gechipt, ingeënd en dat soort rommel?
Of alleen gezocht naar mogelijke baasjes?
waarschijnlijk was het voor de inenting en opname voor dit kleine diertje! de zoektochtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:06 schreef Bluezz het volgende:
Sjimzie, hebben ze in de tussentijd dan de kat gechipt, ingeënd en dat soort rommel?
Of alleen gezocht naar mogelijke baasjes?
Triest is dat idd. Bij een maatje van me is ook een keer een jonge kat binnenkomen lopen, kwam iedere dag terug. Hun een bandje gekocht met briefje erin dat de eigenaar hun moest bellen. Is nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:10 schreef Dichtneger het volgende:
waarschijnlijk was het voor de inenting en opname voor dit kleine diertje! de zoektocht
naar het baasje is vaak hopeloos aangezien veel van deze kleine beestjes weglopen
en de baasjes nooit reageren!
zoals ik al gezegd heb, inenten, banden lek steken en wegwezen!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen gekeken of ie gechipt was, wat dus niet zo bleek te zijn.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik woon lekker op het water!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |