Da doe je met zo'n hengel met een veertje. Zolang dat te ver weg is blijven ze zitten. Komt het te dicht bij, dan gaat de meute los.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
Dat lijkt me nog een helse klus om al die kittens zo netjes op een rijtje te houden voor de foto
quote:Op maandag 4 juni 2007 15:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Denzel 14 weken met Mixie:
[afbeelding]
![]()
En even later iets minder![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:58 schreef freecell het volgende:
Zo trof ik vanmorgen mijn kitten en mijn man aan toen ik onder de douche weg kwam:
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 juni 2007 17:43 schreef LadyDanae het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Op straat gevonden zwerfkitten, woont bij mijn ouders en luistert (nog niet) naar de naam Flo.
Brammetje is net mijn Polle toen die nog een klein monstertje was.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
Brammetje was net weer leuk aan het spelen, en nu issie moe
[afbeelding]
[afbeelding]
lief lief lief
Oeh! Wat liefquote:Op maandag 18 juni 2007 10:47 schreef Garisson72 het volgende:
Een week of vier geleden heb ik hier ook gepost; dit weekend weer gaan kijken en een keuze gemaakt voor een kitten!![]()
Ze zijn nu 8 weken, over 5 weken komen ze naar mijn huis (de kitten en nog een 1-jarige kater.)![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 juni 2007 17:43 schreef LadyDanae het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Op straat gevonden zwerfkitten, woont bij mijn ouders en luistert (nog niet) naar de naam Flo.
Zo schattigquote:Op maandag 18 juni 2007 17:43 schreef LadyDanae het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Max en Garfield zijn m'n favorieten uit dit topicquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:16 schreef Flurrie het volgende:
Onze Max en Garfield, toen we ze net hadden vorig jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |