quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:42 schreef robert2006 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AMANDAAAAAAAAAAAA IS IN THE HOUSE
THE PRINCESS
Zeg dat ze d'r mondje even moet afvegen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:42 schreef robert2006 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AMANDAAAAAAAAAAAA IS IN THE HOUSE
THE PRINCESS
dat hoeft nog net niet, er is ook een ander prinsesje buiten de kooiquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:43 schreef DrsH het volgende:
Fijn voor je Robert dat je prinsesje er weer is dat wordt rukken boy
deze info is des te verontrustender danquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dat hoeft nog net niet, er is ook een ander prinsesje buiten de kooi
Het barst op de wallen van de amandelletjes.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
of het leidseplein?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Het barst op de wallen van de amandelletjes.![]()
Maar waarom mag Huub niet meer naar Jensen dan??quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Japio: Ach, Brian is goed voor de show maar hij mag oprotten.
Huub: Favoriet was heel kwaad op Jensen, daarom vind ik het vreemd dat jullie nog mogen gaan.
hoef ik niet te zeggen, ze is goed opgevoed, dus ze weet wanneer dat moet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zeg dat ze d'r mondje even moet afvegen.
Natasja bedoelt crepe Control (geflambeerde)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:48 schreef ericahysterica het volgende:
het je wel eens control in de fik geschoten? (N)
ja heel goed opgevoed als een WB met zijn vingers knipt spreidt zij de dijenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hoef ik niet te zeggen, ze is goed opgevoed, dus ze weet wanneer dat moet.
Ik denk zelf omdat Huub negatieve uitlatingen heeft gedaan tegen Jensen, en Jensen tegen hem iets zei in de trant van houd nou toch eens je bek. Denk niet dat die onderlinge verhouding de ingredienten zijn voor een goed interview.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Maar waarom mag Huub niet meer naar Jensen dan??
WB= WackoBrianquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja heel goed opgevoed als een WB met zijn vingers knipt spreidt zij de dijen![]()
Het schijnt dat er nogal wat bedreigen tegen Huub waren. Ze hadden ook politiebegeleiding.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Maar waarom mag Huub niet meer naar Jensen dan??
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:48 schreef Disana het volgende:
Ik vind deze zo lief, was de laatste post dus ik doe hem nog een keer
[afbeelding]
Ik zie het alleen maar positief datquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Helaas, ja. Maar als Eric weer was overgelopen, was er ook een mooie hoop heibel ontstaan vanuit BAN. En dan was het niet meer 4 tegen 2 geweest.
Dream on boyquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Ze bedoelde Cointreau.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:49 schreef DrsH het volgende:
[..]
Natasja bedoelt crepe Control (geflambeerde)
Ik ben wel benieuwd hoe er op Natasia wordt gereageerd.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het schijnt dat er nogal wat bedreigen tegen Huub waren. Ze hadden ook politiebegeleiding.
En als het voor de zoveelste keer weer niet werkt: Wanking Brian.quote:
Ja, hij zei gisteren dat hij Huub meer mocht toen hij met Theo had gesproken. Ze kijken echt lief naar elkaar.quote:
Wifebeater.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat het uit de streamershoek komt, de meeste fora zijn pro-Huub en van de tv-kijkers komt het ook niet, omdat Brian eerder para wordt neergezet naast een Huub die meestal verbaal en soms reactief wordt neergezet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het schijnt dat er nogal wat bedreigen tegen Huub waren. Ze hadden ook politiebegeleiding.
En volgens Natasja wordt je daar helemaal wous vanquote:
Favoriet? wie is dat?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Japio: Ach, Brian is goed voor de show maar hij mag oprotten.
Huub: Favoriet was heel kwaad op Jensen, daarom vind ik het vreemd dat jullie nog mogen gaan.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:49 schreef DrsH het volgende:
[..]
Natasja bedoelt crepe Control (geflambeerde)
Geen idee, maar een handjevol is al voldoende. De moeder van Huub heeft ook dreigmails gekregen, daar is Huub pissed over.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het uit de streamershoek komt, de meeste fora zijn pro-Huub en van de tv-kijkers komt het ook niet, omdat Brian eerder para wordt neergezet naast een Huub die meestal verbaal en soms reactief wordt neergezet.
Dus uit welke hoek komt het dan?
Natasia en Brian lijkt mij... die hebben leuke familie en vriendjes.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het uit de streamershoek komt, de meeste fora zijn pro-Huub en van de tv-kijkers komt het ook niet, omdat Brian eerder para wordt neergezet naast een Huub die meestal verbaal en soms reactief wordt neergezet.
Dus uit welke hoek komt het dan?
Stijn.quote:
Dit is wat we tot dusverre weten: [DGK] Updates #3quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:55 schreef Rotterdammert het volgende:
Heeft huub die 24-uur al ingetrokken?
En weet jouw prinsesje uit Oud Zuid dat jij geestelijk vreemdgaat met een ander prinsesje ???quote:
Een beetje CHEERS style humor is ook welkom.quote:
Natuurlijk en die huren dan een paar joegoslavische vrijwilligers inquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Natasia en Brian lijkt mij... die hebben leuke familie en vriendjes.
Zou er nog een psycholoog komen ivm met die aanvraag voor 24 uur?quote:
Het had vast interessante tv opgeleverd, maar ja. Nu maar hopen op terror waardoor Eric nog voor de stemming met zijn schwansje tussen zijn benen de poort uit rent.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie het alleen maar positief datric bij Ban is. In plaats van de rug recht te houden heeft ie z'n ware gezicht laten zien aan iedereen. Misschien dat Natsia het voor
ric gaat opnemen maar ik weet zeker dta Brian dat niet waardeert wat een verwijdering betekent tussen hen.
Wanneer Huubric terug zou willen is ie net zo'n hypocriet als
ric zelf.
Huub moet even een belletje plegen, dan hoeft niemand het te weten.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Zou er nog een psycholoog komen ivm met die aanvraag voor 24 uur?
Waarom?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
Natasia en Brian lijkt mij... die hebben leuke familie en vriendjes.
Vertel, ik kan daar niet naar luisteren.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:01 schreef ericahysterica het volgende:
dellie krijgt uitgebreide instructies van deskundige brian
Over wat ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:01 schreef ericahysterica het volgende:
dellie krijgt uitgebreide instructies van deskundige brian
Fokkers staan er toch niet echt om bekend bij in/uitgangen te gaan staan of dozen vol ballen te sturen of kaarten met pony's of poesjes...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom?
Peter6000 en ik hebben ook een teringhekel aan Huub.![]()
Wat heeft peter6000 dan in de honkballen verstopt?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom?
ach ik luister ook niet echt ik kan het na al die maanden ook niet meer opbrengen ik mis de motivatie nog..........waar doe ik het nog voorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, ik kan daar niet naar luisteren.![]()
Vandaar de ballenactie van VOL waar Peter vrolijk aan meedoet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom?
Precies, wij zijn meer van de kogelbrieven.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:02 schreef Disana het volgende:
Fokkers staan er toch niet echt om bekend bij in/uitgangen te gaan staan of dozen vol ballen te sturen of kaarten met pony's of poesjes...
Ach gut, is ons mutsje in de leer geweest bij Scanman?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
Zegt trouwens genoeg over jou, zo'n opmerking.
nee, ik denk dat 90% van de mensheid wel eens geestelijk vreemdgaat, zelfs jij ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En weet jouw prinsesje uit Oud Zuid dat jij geestelijk vreemdgaat met een ander prinsesje ???![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:03 schreef akveor het volgende:
BREAKING NEWS: Huub trekt z'n 24uurs in...
Zeg maar rustig muts, zo'n den is het niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ach gut, is ons mutsje in de leer geweest bij Scanman?
geestelijk vreemdgaan allah.........maar vertel eens hoe kan je vreemdgaan met iemand die maar 1 hersencel bezit?????????????quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:04 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, ik denk dat 90% van de mensheid wel eens geestelijk vreemdgaat, zelfs jij ook
mijn vriendinnetje is het tegengestelde van amanda, ze is echt het oud-zuid-type.
maar vind amanda super-leuk.....
Zondag toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:05 schreef Prospera het volgende:
Volgens mij is er nu een extra lange uitzending van DGK om 19.00uur.
ff checken.
Welke premieres?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:04 schreef ericahysterica het volgende:
Volgens N gaat mitch tzt mee naar alle premieres........ze vindt mitch ook een lekker joch net als dellie bovendien deelt zij graag
Verder is er niemand onder de indruk....quote:
oh heb je het over die lange blonde meid?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:05 schreef Mika25 het volgende:
Die vriendin van Amandel die aan 'dames in de dop' meedoet is hillarisch.
Ze (de redaktie van didd) willen d'r haar kortknippen omdat het haar te lang is, en ze begint meteen te janken
Dan gaat ze ineens zeuren dat haar vriend haar zal dumpen als ze kort haar krijgt en dat ze met kort haar niet meer in de playboy kan
En U weet dat van.........?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Zeg maar rustig muts, zo'n den is het niet.![]()
Yups, Anna. Die meid die in de kapsalon de ene na de andere domme opmerking maakte toen de teaser meiden op bezoek warenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:06 schreef ericahysterica het volgende:
oh heb je het over die lange blonde meid?
N heeft blijkbaar hele hoge verwachtingen als zij de kooi uitkomt. Ik zou denken ik kan eindelijk weer eens mijn kids omarmen maar N is meer van de premieres blijkbaarquote:
Typerend.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
N heeft blijkbaar hele hoge verwachtingen als zij de kooi uitkomt. Ik zou denken ik kan eindelijk weer eens mijn kids omarmen maar N is meer van de premieres blijkbaar
ja de laatste aflevering heb ik moeten missen maar volgende week pak ik dit geestverijkende programma weer opquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Yups, Anna. Die meid die in de kapsalon de ene na de andere domme opmerking maakte toen de teaser meiden op bezoek waren
De volgende herpes.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:09 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda heeft een dikke onderlip rechts, heeft ze een dreun van Brian gehad?
ze ziet er helemaal verlept uit na zoveel uren slaap vind ik (19 jaar!)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:09 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
denk dat zij meerdere enge virussen heeftquote:
Die achterlijke sukkel kan ook echt alleen maar vanuit zijn eigen zieke gedachtenwereld denken, daarom mislukken al zijn stompzinnige plannetjes ook steeds.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:12 schreef ericahysterica het volgende:
dan zal huub volgens rat kracht genereren om iets met andere vrouwen te gaan doen![]()
Precies. Dat zegt alles.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom?
Yep, dat ging over het zoenen van Dimitri met Amanda.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:13 schreef ericahysterica het volgende:
diana zou in een brief geschreven hebben dat lieke en huub en dimitri samenspannen, hoor ik dat goed?
Bomquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Precies, wij zijn meer van de kogelbrieven.![]()
Waarom mot 't nou altijd meteen dood? Da's saai.quote:
uhm, uhm, ik gok op C (Mitch is in da house)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:17 schreef ericahysterica het volgende:
erik gaat bellen over een kutlucht hij weet niet waar het vandaan komt.............
A. amanda
B. kakkende jaap.
C. soppende tasia
Wat hij precies zei de eerste keer was dat hij een buttlucht rook. En hij weet als geen ander hoe dat ruikt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:18 schreef DrsH het volgende:
Of ruikt hij de rottende snikkel van BRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Gooi er eens een foto van Amanda bij binnenkomst naast, zeker 10 jaar verschilquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:20 schreef agter het volgende:
Flinke bult hoor.
[[url=http://inlinethumb54.webshots.com/6133/2390912980101467117S600x600Q85.jpg]afbeelding][/URL]
En daarna zoent ze Mitch even bij binnenkomst van Mitch.
Jemig. Niet gezien of gehoord hoe die bult er komt. Herpes dus of gebrand met de krultang.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:20 schreef agter het volgende:
Flinke bult hoor.
[[url=http://inlinethumb54.webshots.com/6133/2390912980101467117S600x600Q85.jpg]afbeelding][/URL]
En daarna zoent ze Mitch even bij binnenkomst van Mitch.
yuk.... het komt van binnen en het wil eruit...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:09 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
gewoon, maar amanda is helemaal niet zo dom...als je de moeite neemt om haar wat beter te leren kennen zie je een intelligent, charmant, goedgemanierd, geemancipeerd meisjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
geestelijk vreemdgaan allah.........maar vertel eens hoe kan je vreemdgaan met iemand die maar 1 hersencel bezit?????????????![]()
Ik vind der nogsteeds mooi, al staat dat bruine haar der ook goedquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:27 schreef agter het volgende:
Een van de eerste DGK-foto's van Amanda is door Scanman gepost.
[afbeelding]
Wat een verschil met nu.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:27 schreef agter het volgende:
Een van de eerste DGK-foto's van Amanda is door Scanman gepost.
[afbeelding]
Wat een verschil met nu.
robert 2006 ik geef het op......quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
gewoon, maar amanda is helemaal niet zo dom...als je de moeite neemt om haar wat beter te leren kennen zie je een intelligent, charmant, goedgemanierd, geemancipeerd meisje
Het blijft een vreemd verhaal, net als met Nicolaas.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:25 schreef Larisje het volgende:
Eric ontkent nu de aanranding van Huub tegen Natasja. Volgens hem zou hij er niet meer zijn als het echt gebeurd was.
Nu pas?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
robert 2006 ik geef het op......
hoe bedoel je? wilde je me bekeren tot de soepkippen-bewegingquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
robert 2006 ik geef het op......
volgens mij haal je SL en RL door elkaar....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
gewoon, maar amanda is helemaal niet zo dom...als je de moeite neemt om haar wat beter te leren kennen zie je een intelligent, charmant, goedgemanierd, geemancipeerd meisje
nee maar ik ben lid van de libelleclub heb je interesse?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:34 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hoe bedoel je? wilde je me bekeren tot de soepkippen-beweging
En wat denk jij wie de waarheid spreekt? Huub of Eric? Ik ben toch meer geneigd Huub te geloven zeker na het filmpje.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het blijft een vreemd verhaal, net als met Nicolaas.
Ik denk niet dat Huub zoiets zou verzinnen, om iemand kapot te maken. Daar geloof ik echt niks van.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:36 schreef Larisje het volgende:
[..]
En wat denk jij wie de waarheid spreekt? Huub of Eric? Ik ben toch meer geneigd Huub te geloven zeker na het filmpje.
heb je daar ook amanda-types, mijn oma leest overigens wel de libelle en de margriet, als ik daar ben lees ik de strips altijd.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee maar ik ben lid van de libelleclub heb je interesse?
Ik geloof Huub ook, maar hij moet wel starnakel dronken geweest zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:36 schreef Larisje het volgende:
[..]
En wat denk jij wie de waarheid spreekt? Huub of Eric? Ik ben toch meer geneigd Huub te geloven zeker na het filmpje.
Intelligent, ze weet nog niet eens hoe ze een rekening kan betalen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maar jij hebt ook een hele jeugdige oma in de aanleunwoning...........kan jij nog een voorbeeld aannemen robert 2006quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heb je daar ook amanda-types, mijn oma leest overigens wel de libelle en de margriet, als ik daar ben lees ik de strips altijd.
intelligent-ze is gewoon zo slim dat ze andere mensen de rekeningen laat betalenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Intelligent, ze weet nog niet eens hoe ze een rekening kan betalen.
Charmant, Alleen al aan haar kledingkeuze zie je dat ze dat niet is.
Goedgemanierd, als iemand een andere mening heeft dan je prinsesje gaat ze staan te schreeuwen als een halve gare en geen enkel houtsnijdend argument dringt tot haar door.
Geëmancipeerd, de vriend van haar keuze domineert haar, vertelt haar tot in details waar ze zich aan moet houden en beschouwt haar als bezit, en je prinsesje accepteerd dat .
![]()
![]()
![]()
is ook zo, ik ben ook gek op mijn omaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
maar jij hebt ook een hele jeugdige oma in de aanleunwoning...........kan jij nog een voorbeeld aannemen robert 2006![]()
Geniet er maar van dan, ik gun het je.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
intelligent-ze is gewoon zo slim dat ze andere mensen de rekeningen laat betalen
charmant-ze kan met iedereen overweg, en mannen dwepen met haar
goedgemanierd, ze zei bv u tegen de vader van huub, en ze heeft respect voor de medemens
geemancipeerd, als ze iemand wil hebben gaat ze er gewoon achteraan, ze is gewoon een dame met ballen
Ik had niet anders verwacht.quote:
Had ie dat gisteravond niet gewoon kunnen zeggen????quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:45 schreef schatje het volgende:
Theo is niet te spreken over Hedda. Ze manipuleert de boel.
Ik heb het gisteren allemaal niet zo gevolgd, maar wat vonden Huub's vader en Joris uiteindelijk van Lieke?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:45 schreef schatje het volgende:
Theo is niet te spreken over Hedda. Ze manipuleert de boel.
Dat gaat dus niet lukken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:47 schreef Disana het volgende:
Mitch noemt Huubs 24-uurs. Amanda is verbaasd. Mitch vraagt meteen of Amanda het voor zich wil houden.
dank je wel, ik denk dat er meerdere mensen van genietenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geniet er maar van dan, ik gun het je.![]()
huubs vader vond Lieke wel ok volgens mijquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren allemaal niet zo gevolgd, maar wat vonden Huub's vader en Joris uiteindelijk van Lieke?
Theo heeft geschreven dat Lieke niet tegen valt, haar spel speelt, maar dat ze oprecht van Huub houdt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren allemaal niet zo gevolgd, maar wat vonden Huub's vader en Joris uiteindelijk van Lieke?
Yep.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:47 schreef Larisje het volgende:
Shit dat heb ik net gemist die brief van Theo.Maar Theo was dus niet zo tevreden over Hedda?
Dus Theo heeft er kijk op!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Theo heeft geschreven dat Lieke niet tegen valt, haar spel speelt, maar dat ze oprecht van Huub houdt.
Een stuk...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:50 schreef Clank het volgende:
Jammer de brief van Theo gemist.. heeft Huub hem hardop voorgelezen?
huub's vader wil dat lieke en huub in 1 team blijven, logisch, anders verliest huub weer 1 backingquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:49 schreef agter het volgende:
[..]
Yep.
Theo schreef meerdere malen dat Huub goed bij zijn eigen gevoel moet blijven. Dat iedereen z'n / haar eigen spel speelt. Ook Lieke. Maar dat Hedda hem tegen gevallen was, en dat ze erg manipulatief was.
Huub is nu klaar met Hedda.
Toch is het gesprek tussen hem en Lieke gisteren niet echt warm te noemen. Tegen Brian en Jaap bijvoorbeeld was hij hartelijker.quote:
Thanxx Theo blijft een lieve papa.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:49 schreef agter het volgende:
[..]
Yep.
Theo schreef meerdere malen dat Huub goed bij zijn eigen gevoel moet blijven. Dat iedereen z'n / haar eigen spel speelt. Ook Lieke. Maar dat Hedda hem tegen gevallen was, en dat ze erg manipulatief was.
Huub is nu klaar met Hedda.
Beetje raar dat deze brief al binnen 20 uur in de villa is.....quote:
Fax, email...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Beetje raar dat deze brief al binnen 20 uur in de villa is.....
huub heeft gewoon lieke nodig voor het spelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch is het gesprek tussen hem en Lieke gisteren niet echt warm te noemen. Tegen Brian en Jaap bijvoorbeeld was hij hartelijker.
Huub vertelde het als eerste tegen Amanda.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
Dat gaat Amanda dus nooit never voor zich houden. Bedankt Mitch, of moest je het soms van achter laten lekken![]()
heeft hupie van mijn gepikt!quote:
Mitch noemde de 24-uurs en Amanda reageerde verbaasd. Was er dan nog iets voor dat ik heb gemist? Ik zag ze samen naar de paardenbak lopen, daar werd alleen wat geroepen over hun zenders (ja we weten het).quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub vertelde het als eerste tegen Amanda.
stommeling die mitch op zich zo te verspreken bahquote:
Ja duh... dat zijn technische hulpmiddelen...quote:
Oh, op die manier. Misschien wil achter Huub een beetje paaien.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja duh... dat zijn technische hulpmiddelen...
Waarom komt die brief nu...? Terwijl sommige dingen weken achtergehouden worden.
Maakt niets uit.... ze waren er anders toch wel achter gekomen...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
stommeling die mitch op zich zo te verspreken bah
Nu breng je me aan het twijfelen.. Ik dacht toch echt dat Huub het als eerste vertelde.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Mitch noemde de 24-uurs en Amanda reageerde verbaasd. Was er dan nog iets voor dat ik heb gemist? Ik zag ze samen naar de paardenbak lopen, daar werd alleen wat geroepen over hun zenders (ja we weten het).
van wie dan........?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Maakt niets uit.... ze waren er anders toch wel achter gekomen...
Nee, en lijkt me ook niet in zijn belang. Hij las wel de regels over Hedda voor. Toen kwam Mitch erbij, en die noemde het.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu ga je me aan het twijfelen brengen. Ik dacht toch echt dat Huub het als eerste vertelde.
IDD Misschien een versneld oppeppertje....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Misschien wil achter Huub een beetje paaien.
Huub kan zijn mond niet houden, daar is hij te eerlijk voor. Het maakt hem niet uit of ze het tegen hem gebruiken.quote:
ja maar niet binnen de 24 uur en dat vind ik gewoon irritantquote:
Iedereen is gelijk, alleen zijn sommigen een beetje meer gelijk dan anderen. Pa heeft een redelijke functie, pa is pa.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja duh... dat zijn technische hulpmiddelen...
Waarom komt die brief nu...? Terwijl sommige dingen weken achtergehouden worden.
en dat vind ik dan weer ontwapenend van huub en eigenlijk kunnen huub en amanda heel goed met elkaarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub kan zijn mond niet houden, daar is hij te eerlijk voor. Het maakt hem niet uit of ze het tegen hem gebruiken.
Zou gescript kunnen zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja maar niet binnen de 24 uur en dat vind ik gewoon irritant
Hoezo? Huub heeft die 24uurs immers al ingetrokken...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja maar niet binnen de 24 uur en dat vind ik gewoon irritant
ja zou heel goed kunnen Mitch lijkt mij niet het type van een flapuitquote:
Redelijke functie is een uderstatement..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedereen is gelijk, alleen zijn sommigen een beetje meer gelijk dan anderen. Pa heeft een redelijke functie, pa is pa.
Amanda en Brian ook, en Brian en Natasia, en Natasia en Eric... Ik heb niet zoveel zin in een nieuw rondje 4 tegen 2 en zie liever de beloofde terror tegen Ericquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:00 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en dat vind ik dan weer ontwapenend van huub en eigenlijk kunnen huub en amanda heel goed met elkaar
dan nog dit was niet nodig geweest zowiezo vind ik dat het personeel veel te veel pionnen in het spel zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Huub heeft die 24uurs immers al ingetrokken...
Precies totaal onbelangrijk....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub kan zijn mond niet houden, daar is hij te eerlijk voor. Het maakt hem niet uit of ze het tegen hem gebruiken.
Disana dat ben ik helemaal met je eens ik wil vanavond een hoop rellen ik heb de stoel al onder de benen en de kussens in mijn rugquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda en Brian ook, en Brian en Natasia, en Natasia en Eric... Ik heb niet zoveel zin in een nieuw rondje 4 tegen 2 en zie liever de beloofde terror tegen Eric![]()
Zou het zo erg worden dat je bang bent van je stoel af te vallen?!?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Disana dat ben ik helemaal met je eens ik wil vanavond een hoop rellen ik heb de stoel al onder de benen en de kussens in mijn rug![]()
Ik heb er niets meer over gehoord. Maar daarstraks zei Huub tegen Lieke en Jaap dat zijn toeschietelijkheid fake was om straks harder toe te kunnen slaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:03 schreef Rotterdammert het volgende:
gaan huub en erik nog praten zoals ze hadden afgesproken?
eerlijk gezegd heb ik zwaar getafeld dus dat zou zo maar kunnenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou het zo erg worden dat je bang bent van je stoel af te vallen?!?![]()
![]()
Dat is hem niet, hij doet iets in limburg.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Redelijke functie is een uderstatement..
http://www.vsvb.nl/theo.php
Dat is hem wel, dit is een oud bericht.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:06 schreef maril het volgende:
[..]
Dat is hem niet, hij doet iets in limburg.
Nooit van ghoord behalve als gerucht.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:05 schreef maril het volgende:
Hoe zit het met de regel als iemand 2x 24 uur heeft aangevraagd hij/zij moet vertrekken?
Bon apetit.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
Tijd voor lasagne verde, later.
en zo is het...............de redactie weet dat ze niet eerlijk zijn tot nu toe!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Misschien wil achter Huub een beetje paaien.
Wacht, is natuurlijk ook omdat er ook in staat dat Huub moet blijven. Dat stuk las hij net voor.
precies...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:01 schreef Gigageil het volgende:
Ik zei toch, Hedda lijkt me een uitgekookt meisje.....
Nu ze Huub ziet als potentiële winnaar wil ze een vinger in de pap houden en gaat ze Huub lopen manipuleren tegen Lieke.......
Iedereen kon zien dat ze nee zei, maar ja bedoelde.....![]()
Theoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:21 schreef riri het volgende:
van wie is die brief die Lieke voor leest?
Theo die schreef dat Lieke niet tegen valt in het echt, haar spel speelt, maar op haar manier oprecht van Huub houdt. Hedda manipuleert de boel en speelt op Huub's gemoed in.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:21 schreef riri het volgende:
van wie is die brief die Lieke voor leest?
Ze had er gewoon geen aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:23 schreef akveor het volgende:
Sorry, Ik viel er net in. Maar was Jaap nu verbaasd dat Amanda d'r slip niet omhoog trok?
Dus Amanda trekt het kruis van d'r slip aan de kant en piest zo er langs.... Of was het een grap?
Amanda haar gewicht is met ongeveer 15 % toegenomen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:30 schreef agter het volgende:
lijkt wel of ze een nose-job gehad heeft...haar neusbrug is nu veel smaller...vreemd.
oww okay, ik had het kunnen wetenquote:
Jaap dacht dat Amanda geen slip aan had toen ze ging pissen.. Ze had dus wel iets aan maar had er waarschijnlijk tegenaan gepist.. Ze loopt naar de kast, trek iets uit en trekt iets anders aan. Klopt dit een beetje?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:23 schreef akveor het volgende:
Sorry, Ik viel er net in. Maar was Jaap nu verbaasd dat Amanda d'r slip niet omhoog trok?
Dus Amanda trekt het kruis van d'r slip aan de kant en piest zo er langs.... Of was het een grap?
wat een eerlijke man die vader van Huub....hij verwoord precies zoals ik het gisteren voelde zoals hedda deed....wat een top vaderquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Theo die schreef dat Lieke niet tegen valt in het echt, haar spel speelt, maar op haar manier oprecht van Huub houdt. Hedda manipuleert de boel en speelt op Huub's gemoed in.
Nou natasia word toch ook weer een dik vies vatzig wijf...wat ze trouwens al die tijd geweest isquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:29 schreef mootie het volgende:
Eeeeeeeeeen Natasja weer aan de chips....... als ik zoveel zou snoepen zou ik echt ontploffen.
Dat moet ze lekker zelf weten, maar ze eet altijd zo smering met van die langzaam malende bewegingenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:29 schreef mootie het volgende:
Eeeeeeeeeen Natasja weer aan de chips....... als ik zoveel zou snoepen zou ik echt ontploffen.
Zeker wetenquote:
Ze lijkt nu in ieder geval veel ouder dan 34...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:31 schreef PumaStreamer het volgende:
Natasia met haar Klm sjaaltje..staat haar niet...ze kan beter die kampkleding weer aantrekken
Precies..als er een een grote loser is is zij het wel voor 10.000 euro paar tieten en een rijbwijs..ik had het voor 4000 kunnen doen mjah...ze is en blijft een dom wijf die never nooit niet een baan als directie secretaresse krijgt...jah als secretaresse van de josti band misschienquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:31 schreef johngrisham het volgende:
natas heeft haar doelen bijgesteld.
net zo dik eruit als ze dr in kwam
Man alsof ze ready is voor de kist haar laaste pak!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze lijkt nu in ieder geval veel ouder dan 34...
Stewardessjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:31 schreef PumaStreamer het volgende:
Natasia met haar Klm sjaaltje..staat haar niet...ze kan beter die kampkleding weer aantrekken
Filmpjes gekeken en info van mensen die wel hebben gekeken, denk ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:33 schreef riri het volgende:
maar hoe kan de vader van huub terwijl hij er zelf gisteren bij was weten wat hedda allemaal tegen huub heeft gezegd?
Ze is dan ook 40 kilo.........quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:29 schreef mootie het volgende:
Haar nieuwe doel: alle rondingen zover mogelijk uitbouwen zonder hulp van buitenaf.(Maar dat levert niks op , geen reclame voor dokter Klabam van de Dalvrouwkliniek.)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:31 schreef johngrisham het volgende:
natas heeft haar doelen bijgesteld.
net zo dik eruit als ze dr in kwam
Theo is gezellig bij de Febo gebleven...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Filmpjes gekeken en info van mensen die wel hebben gekeken, denk ik.
oké...dank jequote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Filmpjes gekeken en info van mensen die wel hebben gekeken, denk ik.
Zo... die was raakquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:44 schreef mootie het volgende:
Wow Mitch!
Jaap vertelt het naaldhakverhaal en Mitch zegt: Ja.... Huub is Brian niet, hij slaat haar niet terug.![]()
Bronvermelding : 10.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:41 schreef johngrisham het volgende:
In afwachting van het bestelde eten, hebben Huub en Lieke een rustig plekje in de tuin gezocht. Huub laat Lieke de brief lezen die hij zojuist van zijn vader heeft gehad. Vader Theo geeft in zijn brief de 25-jarige een lesje over vrouwen. In de brief vertelt zijn vader ook dat hij het gevoel heeft dat Hedda manipuleert. “Apart dat je vader dat schrijft”, vertelt de blondine. “Ja, maar dat gevoel had ik ook”, reageert Huub. De twee kruipen weer even dicht tegen elkaar. Is hier dan toch sprake van echte liefde?
Heerlijkquote:
Ze had geen flauwe notie hoe ze rekeningen moest betalen via bank of giro,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:02 schreef Donnie29 het volgende:
Wat had Amanda precies gezegd dan tegen Huub over rekeningen enz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |