Yep, dat ging over het zoenen van Dimitri met Amanda.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:13 schreef ericahysterica het volgende:
diana zou in een brief geschreven hebben dat lieke en huub en dimitri samenspannen, hoor ik dat goed?
Bomquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Precies, wij zijn meer van de kogelbrieven.![]()
Waarom mot 't nou altijd meteen dood? Da's saai.quote:
uhm, uhm, ik gok op C (Mitch is in da house)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:17 schreef ericahysterica het volgende:
erik gaat bellen over een kutlucht hij weet niet waar het vandaan komt.............
A. amanda
B. kakkende jaap.
C. soppende tasia
Wat hij precies zei de eerste keer was dat hij een buttlucht rook. En hij weet als geen ander hoe dat ruikt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:18 schreef DrsH het volgende:
Of ruikt hij de rottende snikkel van BRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Gooi er eens een foto van Amanda bij binnenkomst naast, zeker 10 jaar verschilquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:20 schreef agter het volgende:
Flinke bult hoor.
[[url=http://inlinethumb54.webshots.com/6133/2390912980101467117S600x600Q85.jpg]afbeelding][/URL]
En daarna zoent ze Mitch even bij binnenkomst van Mitch.
Jemig. Niet gezien of gehoord hoe die bult er komt. Herpes dus of gebrand met de krultang.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:20 schreef agter het volgende:
Flinke bult hoor.
[[url=http://inlinethumb54.webshots.com/6133/2390912980101467117S600x600Q85.jpg]afbeelding][/URL]
En daarna zoent ze Mitch even bij binnenkomst van Mitch.
yuk.... het komt van binnen en het wil eruit...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:09 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda heeft een dikke onderlip rechts, heeft ze een dreun van Brian gehad?
gewoon, maar amanda is helemaal niet zo dom...als je de moeite neemt om haar wat beter te leren kennen zie je een intelligent, charmant, goedgemanierd, geemancipeerd meisjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
geestelijk vreemdgaan allah.........maar vertel eens hoe kan je vreemdgaan met iemand die maar 1 hersencel bezit?????????????![]()
Ik vind der nogsteeds mooi, al staat dat bruine haar der ook goedquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:27 schreef agter het volgende:
Een van de eerste DGK-foto's van Amanda is door Scanman gepost.
[afbeelding]
Wat een verschil met nu.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:27 schreef agter het volgende:
Een van de eerste DGK-foto's van Amanda is door Scanman gepost.
[afbeelding]
Wat een verschil met nu.
robert 2006 ik geef het op......quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
gewoon, maar amanda is helemaal niet zo dom...als je de moeite neemt om haar wat beter te leren kennen zie je een intelligent, charmant, goedgemanierd, geemancipeerd meisje
Het blijft een vreemd verhaal, net als met Nicolaas.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:25 schreef Larisje het volgende:
Eric ontkent nu de aanranding van Huub tegen Natasja. Volgens hem zou hij er niet meer zijn als het echt gebeurd was.
Nu pas?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
robert 2006 ik geef het op......
hoe bedoel je? wilde je me bekeren tot de soepkippen-bewegingquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
robert 2006 ik geef het op......
volgens mij haal je SL en RL door elkaar....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
gewoon, maar amanda is helemaal niet zo dom...als je de moeite neemt om haar wat beter te leren kennen zie je een intelligent, charmant, goedgemanierd, geemancipeerd meisje
nee maar ik ben lid van de libelleclub heb je interesse?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:34 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hoe bedoel je? wilde je me bekeren tot de soepkippen-beweging
En wat denk jij wie de waarheid spreekt? Huub of Eric? Ik ben toch meer geneigd Huub te geloven zeker na het filmpje.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het blijft een vreemd verhaal, net als met Nicolaas.
Ik denk niet dat Huub zoiets zou verzinnen, om iemand kapot te maken. Daar geloof ik echt niks van.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:36 schreef Larisje het volgende:
[..]
En wat denk jij wie de waarheid spreekt? Huub of Eric? Ik ben toch meer geneigd Huub te geloven zeker na het filmpje.
heb je daar ook amanda-types, mijn oma leest overigens wel de libelle en de margriet, als ik daar ben lees ik de strips altijd.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee maar ik ben lid van de libelleclub heb je interesse?
Ik geloof Huub ook, maar hij moet wel starnakel dronken geweest zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:36 schreef Larisje het volgende:
[..]
En wat denk jij wie de waarheid spreekt? Huub of Eric? Ik ben toch meer geneigd Huub te geloven zeker na het filmpje.
Intelligent, ze weet nog niet eens hoe ze een rekening kan betalen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maar jij hebt ook een hele jeugdige oma in de aanleunwoning...........kan jij nog een voorbeeld aannemen robert 2006quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heb je daar ook amanda-types, mijn oma leest overigens wel de libelle en de margriet, als ik daar ben lees ik de strips altijd.
intelligent-ze is gewoon zo slim dat ze andere mensen de rekeningen laat betalenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Intelligent, ze weet nog niet eens hoe ze een rekening kan betalen.
Charmant, Alleen al aan haar kledingkeuze zie je dat ze dat niet is.
Goedgemanierd, als iemand een andere mening heeft dan je prinsesje gaat ze staan te schreeuwen als een halve gare en geen enkel houtsnijdend argument dringt tot haar door.
Geëmancipeerd, de vriend van haar keuze domineert haar, vertelt haar tot in details waar ze zich aan moet houden en beschouwt haar als bezit, en je prinsesje accepteerd dat .
![]()
![]()
![]()
is ook zo, ik ben ook gek op mijn omaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
maar jij hebt ook een hele jeugdige oma in de aanleunwoning...........kan jij nog een voorbeeld aannemen robert 2006![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |