Het had vast interessante tv opgeleverd, maar ja. Nu maar hopen op terror waardoor Eric nog voor de stemming met zijn schwansje tussen zijn benen de poort uit rent.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie het alleen maar positief datric bij Ban is. In plaats van de rug recht te houden heeft ie z'n ware gezicht laten zien aan iedereen. Misschien dat Natsia het voor
ric gaat opnemen maar ik weet zeker dta Brian dat niet waardeert wat een verwijdering betekent tussen hen.
Wanneer Huubric terug zou willen is ie net zo'n hypocriet als
ric zelf.
Huub moet even een belletje plegen, dan hoeft niemand het te weten.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Zou er nog een psycholoog komen ivm met die aanvraag voor 24 uur?
Waarom?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
Natasia en Brian lijkt mij... die hebben leuke familie en vriendjes.
Vertel, ik kan daar niet naar luisteren.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:01 schreef ericahysterica het volgende:
dellie krijgt uitgebreide instructies van deskundige brian
Over wat ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:01 schreef ericahysterica het volgende:
dellie krijgt uitgebreide instructies van deskundige brian
Fokkers staan er toch niet echt om bekend bij in/uitgangen te gaan staan of dozen vol ballen te sturen of kaarten met pony's of poesjes...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom?
Peter6000 en ik hebben ook een teringhekel aan Huub.![]()
Wat heeft peter6000 dan in de honkballen verstopt?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom?
ach ik luister ook niet echt ik kan het na al die maanden ook niet meer opbrengen ik mis de motivatie nog..........waar doe ik het nog voorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, ik kan daar niet naar luisteren.![]()
Vandaar de ballenactie van VOL waar Peter vrolijk aan meedoet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom?
Precies, wij zijn meer van de kogelbrieven.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:02 schreef Disana het volgende:
Fokkers staan er toch niet echt om bekend bij in/uitgangen te gaan staan of dozen vol ballen te sturen of kaarten met pony's of poesjes...
Ach gut, is ons mutsje in de leer geweest bij Scanman?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
Zegt trouwens genoeg over jou, zo'n opmerking.
nee, ik denk dat 90% van de mensheid wel eens geestelijk vreemdgaat, zelfs jij ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En weet jouw prinsesje uit Oud Zuid dat jij geestelijk vreemdgaat met een ander prinsesje ???![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:03 schreef akveor het volgende:
BREAKING NEWS: Huub trekt z'n 24uurs in...
Zeg maar rustig muts, zo'n den is het niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ach gut, is ons mutsje in de leer geweest bij Scanman?
geestelijk vreemdgaan allah.........maar vertel eens hoe kan je vreemdgaan met iemand die maar 1 hersencel bezit?????????????quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:04 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, ik denk dat 90% van de mensheid wel eens geestelijk vreemdgaat, zelfs jij ook
mijn vriendinnetje is het tegengestelde van amanda, ze is echt het oud-zuid-type.
maar vind amanda super-leuk.....
Zondag toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:05 schreef Prospera het volgende:
Volgens mij is er nu een extra lange uitzending van DGK om 19.00uur.
ff checken.
Welke premieres?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:04 schreef ericahysterica het volgende:
Volgens N gaat mitch tzt mee naar alle premieres........ze vindt mitch ook een lekker joch net als dellie bovendien deelt zij graag
Verder is er niemand onder de indruk....quote:
oh heb je het over die lange blonde meid?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:05 schreef Mika25 het volgende:
Die vriendin van Amandel die aan 'dames in de dop' meedoet is hillarisch.
Ze (de redaktie van didd) willen d'r haar kortknippen omdat het haar te lang is, en ze begint meteen te janken
Dan gaat ze ineens zeuren dat haar vriend haar zal dumpen als ze kort haar krijgt en dat ze met kort haar niet meer in de playboy kan
En U weet dat van.........?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Zeg maar rustig muts, zo'n den is het niet.![]()
Yups, Anna. Die meid die in de kapsalon de ene na de andere domme opmerking maakte toen de teaser meiden op bezoek warenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:06 schreef ericahysterica het volgende:
oh heb je het over die lange blonde meid?
N heeft blijkbaar hele hoge verwachtingen als zij de kooi uitkomt. Ik zou denken ik kan eindelijk weer eens mijn kids omarmen maar N is meer van de premieres blijkbaarquote:
Typerend.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
N heeft blijkbaar hele hoge verwachtingen als zij de kooi uitkomt. Ik zou denken ik kan eindelijk weer eens mijn kids omarmen maar N is meer van de premieres blijkbaar
ja de laatste aflevering heb ik moeten missen maar volgende week pak ik dit geestverijkende programma weer opquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Yups, Anna. Die meid die in de kapsalon de ene na de andere domme opmerking maakte toen de teaser meiden op bezoek waren
De volgende herpes.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:09 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda heeft een dikke onderlip rechts, heeft ze een dreun van Brian gehad?
ze ziet er helemaal verlept uit na zoveel uren slaap vind ik (19 jaar!)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:09 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda heeft een dikke onderlip rechts, heeft ze een dreun van Brian gehad?
denk dat zij meerdere enge virussen heeftquote:
Die achterlijke sukkel kan ook echt alleen maar vanuit zijn eigen zieke gedachtenwereld denken, daarom mislukken al zijn stompzinnige plannetjes ook steeds.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:12 schreef ericahysterica het volgende:
dan zal huub volgens rat kracht genereren om iets met andere vrouwen te gaan doen![]()
Precies. Dat zegt alles.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |