en zo is het...............de redactie weet dat ze niet eerlijk zijn tot nu toe!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Misschien wil achter Huub een beetje paaien.
Wacht, is natuurlijk ook omdat er ook in staat dat Huub moet blijven. Dat stuk las hij net voor.
precies...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:01 schreef Gigageil het volgende:
Ik zei toch, Hedda lijkt me een uitgekookt meisje.....
Nu ze Huub ziet als potentiële winnaar wil ze een vinger in de pap houden en gaat ze Huub lopen manipuleren tegen Lieke.......
Iedereen kon zien dat ze nee zei, maar ja bedoelde.....![]()
Theoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:21 schreef riri het volgende:
van wie is die brief die Lieke voor leest?
Theo die schreef dat Lieke niet tegen valt in het echt, haar spel speelt, maar op haar manier oprecht van Huub houdt. Hedda manipuleert de boel en speelt op Huub's gemoed in.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:21 schreef riri het volgende:
van wie is die brief die Lieke voor leest?
Ze had er gewoon geen aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:23 schreef akveor het volgende:
Sorry, Ik viel er net in. Maar was Jaap nu verbaasd dat Amanda d'r slip niet omhoog trok?
Dus Amanda trekt het kruis van d'r slip aan de kant en piest zo er langs.... Of was het een grap?
Amanda haar gewicht is met ongeveer 15 % toegenomen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:30 schreef agter het volgende:
lijkt wel of ze een nose-job gehad heeft...haar neusbrug is nu veel smaller...vreemd.
oww okay, ik had het kunnen wetenquote:
Jaap dacht dat Amanda geen slip aan had toen ze ging pissen.. Ze had dus wel iets aan maar had er waarschijnlijk tegenaan gepist.. Ze loopt naar de kast, trek iets uit en trekt iets anders aan. Klopt dit een beetje?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:23 schreef akveor het volgende:
Sorry, Ik viel er net in. Maar was Jaap nu verbaasd dat Amanda d'r slip niet omhoog trok?
Dus Amanda trekt het kruis van d'r slip aan de kant en piest zo er langs.... Of was het een grap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |