Thanxx Theo blijft een lieve papa.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:49 schreef agter het volgende:
[..]
Yep.
Theo schreef meerdere malen dat Huub goed bij zijn eigen gevoel moet blijven. Dat iedereen z'n / haar eigen spel speelt. Ook Lieke. Maar dat Hedda hem tegen gevallen was, en dat ze erg manipulatief was.
Huub is nu klaar met Hedda.
Beetje raar dat deze brief al binnen 20 uur in de villa is.....quote:
Fax, email...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Beetje raar dat deze brief al binnen 20 uur in de villa is.....
huub heeft gewoon lieke nodig voor het spelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch is het gesprek tussen hem en Lieke gisteren niet echt warm te noemen. Tegen Brian en Jaap bijvoorbeeld was hij hartelijker.
Huub vertelde het als eerste tegen Amanda.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
Dat gaat Amanda dus nooit never voor zich houden. Bedankt Mitch, of moest je het soms van achter laten lekken![]()
heeft hupie van mijn gepikt!quote:
Mitch noemde de 24-uurs en Amanda reageerde verbaasd. Was er dan nog iets voor dat ik heb gemist? Ik zag ze samen naar de paardenbak lopen, daar werd alleen wat geroepen over hun zenders (ja we weten het).quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub vertelde het als eerste tegen Amanda.
stommeling die mitch op zich zo te verspreken bahquote:
Ja duh... dat zijn technische hulpmiddelen...quote:
Oh, op die manier. Misschien wil achter Huub een beetje paaien.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja duh... dat zijn technische hulpmiddelen...
Waarom komt die brief nu...? Terwijl sommige dingen weken achtergehouden worden.
Maakt niets uit.... ze waren er anders toch wel achter gekomen...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
stommeling die mitch op zich zo te verspreken bah
Nu breng je me aan het twijfelen.. Ik dacht toch echt dat Huub het als eerste vertelde.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Mitch noemde de 24-uurs en Amanda reageerde verbaasd. Was er dan nog iets voor dat ik heb gemist? Ik zag ze samen naar de paardenbak lopen, daar werd alleen wat geroepen over hun zenders (ja we weten het).
van wie dan........?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Maakt niets uit.... ze waren er anders toch wel achter gekomen...
Nee, en lijkt me ook niet in zijn belang. Hij las wel de regels over Hedda voor. Toen kwam Mitch erbij, en die noemde het.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu ga je me aan het twijfelen brengen. Ik dacht toch echt dat Huub het als eerste vertelde.
IDD Misschien een versneld oppeppertje....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Misschien wil achter Huub een beetje paaien.
Huub kan zijn mond niet houden, daar is hij te eerlijk voor. Het maakt hem niet uit of ze het tegen hem gebruiken.quote:
ja maar niet binnen de 24 uur en dat vind ik gewoon irritantquote:
Iedereen is gelijk, alleen zijn sommigen een beetje meer gelijk dan anderen. Pa heeft een redelijke functie, pa is pa.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja duh... dat zijn technische hulpmiddelen...
Waarom komt die brief nu...? Terwijl sommige dingen weken achtergehouden worden.
en dat vind ik dan weer ontwapenend van huub en eigenlijk kunnen huub en amanda heel goed met elkaarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub kan zijn mond niet houden, daar is hij te eerlijk voor. Het maakt hem niet uit of ze het tegen hem gebruiken.
Zou gescript kunnen zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja maar niet binnen de 24 uur en dat vind ik gewoon irritant
Hoezo? Huub heeft die 24uurs immers al ingetrokken...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja maar niet binnen de 24 uur en dat vind ik gewoon irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |