Geniet er maar van dan, ik gun het je.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
intelligent-ze is gewoon zo slim dat ze andere mensen de rekeningen laat betalen
charmant-ze kan met iedereen overweg, en mannen dwepen met haar
goedgemanierd, ze zei bv u tegen de vader van huub, en ze heeft respect voor de medemens
geemancipeerd, als ze iemand wil hebben gaat ze er gewoon achteraan, ze is gewoon een dame met ballen
Ik had niet anders verwacht.quote:
Had ie dat gisteravond niet gewoon kunnen zeggen????quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:45 schreef schatje het volgende:
Theo is niet te spreken over Hedda. Ze manipuleert de boel.
Ik heb het gisteren allemaal niet zo gevolgd, maar wat vonden Huub's vader en Joris uiteindelijk van Lieke?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:45 schreef schatje het volgende:
Theo is niet te spreken over Hedda. Ze manipuleert de boel.
Dat gaat dus niet lukken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:47 schreef Disana het volgende:
Mitch noemt Huubs 24-uurs. Amanda is verbaasd. Mitch vraagt meteen of Amanda het voor zich wil houden.
dank je wel, ik denk dat er meerdere mensen van genietenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geniet er maar van dan, ik gun het je.![]()
huubs vader vond Lieke wel ok volgens mijquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren allemaal niet zo gevolgd, maar wat vonden Huub's vader en Joris uiteindelijk van Lieke?
Theo heeft geschreven dat Lieke niet tegen valt, haar spel speelt, maar dat ze oprecht van Huub houdt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren allemaal niet zo gevolgd, maar wat vonden Huub's vader en Joris uiteindelijk van Lieke?
Yep.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:47 schreef Larisje het volgende:
Shit dat heb ik net gemist die brief van Theo.Maar Theo was dus niet zo tevreden over Hedda?
Dus Theo heeft er kijk op!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Theo heeft geschreven dat Lieke niet tegen valt, haar spel speelt, maar dat ze oprecht van Huub houdt.
Een stuk...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:50 schreef Clank het volgende:
Jammer de brief van Theo gemist.. heeft Huub hem hardop voorgelezen?
huub's vader wil dat lieke en huub in 1 team blijven, logisch, anders verliest huub weer 1 backingquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:49 schreef agter het volgende:
[..]
Yep.
Theo schreef meerdere malen dat Huub goed bij zijn eigen gevoel moet blijven. Dat iedereen z'n / haar eigen spel speelt. Ook Lieke. Maar dat Hedda hem tegen gevallen was, en dat ze erg manipulatief was.
Huub is nu klaar met Hedda.
Toch is het gesprek tussen hem en Lieke gisteren niet echt warm te noemen. Tegen Brian en Jaap bijvoorbeeld was hij hartelijker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |