Legowelt vind ik ook in alle opzichten interessanter en opwindender.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef Pie.cr het volgende:
Leuk, al tipt het natuurlijk niet aan onzer eigen held Legowelt.
Maar dat is dan ook een tikkeltje anders.
En maar goed ook. Eindelijk iets leuks op de radioquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Legowelt vind ik ook in alle opzichten interessanter en opwindender.![]()
Justice is natuurlijk vrij commercieel.
Maar wel een leuke vrolijke uitschieter.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:01 schreef Grobbel het volgende:
D.A.N.C.E. is overigens ook absoluut niet kenmerkend voor de rest van de plaat, mocht iemand door op hopen of bang voor zijn.
Alleen jammer dat dat nummer niet van Justice is, maar van Simian...quote:Op zondag 17 juni 2007 08:47 schreef female81 het volgende:
Idd. Alleen blijf ik persoonlijk 'Never be alone' nog net iets beter vinden dan elke track die het schijfje wél gehaald heeft.
Terwijl het toch echt een remix is die al in 2003 is gemaakt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:20 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Alleen jammer dat dat nummer niet van Justice is, maar van Simian...
verder te gekke plaat, staat hoog op de dance-jaarlijst-tot-dusver, samen met Digitalism en LCD Soundsystem
ja dus? huh, snap niet zo goed wat je daarmee bedoelt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Terwijl het toch echt een remix is die al in 2003 is gemaakt.
En dat doen we zeker, speel 'm helemaal kapot op het moment.quote:Wie teleurgesteld was in de laatste Daft Punk kan nu zijn hart ophalen.
Dyno en Waters of Nazareth slapjes?quote:Hmm, ik beluister 'm nu voor het eerst helemaal. Naar het einde toe wordt ie wel slapjes.
Vind je? Ik vind juist het middenstuk van het album slapjes en hem aan het einde juist weer leuk worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:52 schreef bukgeit het volgende:
Hmm, ik beluister 'm nu voor het eerst helemaal. Naar het einde toe wordt ie wel slapjes.
Het album is ook tofquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:19 schreef n0r het volgende:
Heb het album nog nooit in een keer geluisterd, maar live was het een feest
Ik zal het eens proberen, wil het nog sowieso eens live meemakenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het album is ook tofVooral vlak voor het uitgaan
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:30 schreef n0r het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen, wil het nog sowieso eens live meemaken
Ik ookquote:
Mja, ik gok dat het volgend jaar op menig festival wel weer te aanshouwen is, dus ik wacht even afquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:31 schreef MaJo het volgende:
[..]De 24ste
Moeten ze alleen wel eens wat meer bekend gaan maken (zoals de prijs)
Zou kunnen maar dan wil ik ze alsnog wel in Paradiso zien. Lijkt me een stuk gaver dan in een grote tentquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:33 schreef n0r het volgende:
[..]
Mja, ik gok dat het volgend jaar op menig festival wel weer te aanshouwen is, dus ik wacht even af
Bij Lily Allenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:04 schreef Love Mae King het volgende:
Jongens, waar waren jullie allemaal vorig jaar bij Justice in de Paradiso?
Toen kende ik ze nog nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:04 schreef Love Mae King het volgende:
Jongens, waar waren jullie allemaal vorig jaar bij Justice in de Paradiso?
Of ze zetten het ook even in de nieuwsbrief die afgelopen nacht is verstuurd..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:59 schreef Mathijz het volgende:
Grote Zaal: 01:00 Justice. Kleine zaal: Does it offend you, yeah? Uitsluitend 18 jaar en ouder.
Kosten ¤16,- excl. lidmaatschap
vvk zaterdag 13 oktober
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Of ze zetten het ook even in de nieuwsbrief die afgelopen nacht is verstuurd..![]()
Chemical brothers?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:59 schreef Erotica_ het volgende:
Donderdag Chemical Brothers, zaterdag Justice![]()
34 euro exclusief dus zoiets jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Chemical brothers?Zou ik wel heen willen, was zo gaaf op Sziget
Maar zal wel 40 euro ofzo kosten zeker?
Waarom vraag je dat?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad ja![]()
Maar 16 euro is wel een prima prijs
Gaan?
voor het geval je opeens niet kan ofzoquote:
opeens?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
voor het geval je opeens niet kan ofzoMaar jee
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:06 schreef MaJo het volgende:
*Kick*
De kaarten zijn nu in de verkoopEn ik heb ze al
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:59 schreef De_Brandweer het volgende:
welke kaarten kan ik het beste kopen?
¤ 16 Normaal
¤ 19 Inclusief lidmaatschap
Ik zou het juist nooit met lidmaatschap kopen, aangezien je nooit weet waar je nog meer heengaat die maand. Zo gaan we ook al naar Klaxons en zit je met een dubbel lidmaatschapquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
lidmaatschap moet je toch hebben, dus die kan je beter nu halen dan dat je nog een keer bij paradiso in de rij moet gaan staan daarvoor.
Ja maar aangeizne hij het vroeg over dat lidmaatschap is 'ie blijkbaar niet op de hoogte van hoe het werkt, en gaat hij dus ook niet vaak naar paradiso, toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou het juist nooit met lidmaatschap kopen, aangezien je nooit weet waar je nog meer heengaat die maand. Zo gaan we ook al naar Klaxons en zit je met een dubbel lidmaatschap
Dat is waar jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja maar aangeizne hij het vroeg over dat lidmaatschap is 'ie blijkbaar niet op de hoogte van hoe het werkt, en gaat hij dus ook niet vaak naar paradiso, toch?
B.e.a.t. is de clubversie van D.a.n.c.e.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is DANCE trouwens een remix van BEAT of andersom?
Tofquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:28 schreef Erotica_ het volgende:
Wordt echt dikEr is blijkbaar ook een voorprogramma
![]()
French Touchquote:De omschrijving qua stijl die het meest aansluit is French House en French Touch. De exacte stijl van Daft Punk, de kruiwagen van Justice.
CB wel in een kleine zaal en dat lijkt me erg tofquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Chemical brothers?Zou ik wel heen willen, was zo gaaf op Sziget
Maar zal wel 40 euro ofzo kosten zeker?
Keiharde Metallica pit.quote:Op zondag 25 november 2007 18:00 schreef De_Brandweer het volgende:
ze deden master of puppets op het eind. en het was gweoon 100x leuker dan op lowlands
In grote lijnen was het wel hetzelfde, vond ik wel jammer eigenlijk. Weer die slappe versie van D.A.N.C.E. (alleen de vocalen niet de beat) en We are your Friends gemixed met Klaxons (wat wel vet isquote:Op zondag 25 november 2007 16:25 schreef JackHerrer het volgende:
Jammer dat ik ze heb moeten missen, gelukkig had ik ze wel gezien op lowlands. Speelden ze ongeveer dezelfde set, of was het wel uitgebreider?
Ik ben jaloers. Zelfs op Lowlands heb ik ze gemistquote:Op donderdag 6 december 2007 00:24 schreef TheArowana het volgende:
Woah 22 december Justice in Gent bij Radio Soulwax-mas (wat een kutnaam voor een feest, lol)! Vette shit!
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 6 december 2007 01:29 schreef Laton het volgende:
ga allemaal maar
cobblestone jazz - 23 seconds luisteren
zal hier wel in smaak vallen vermoed ik.
Wil je met me trouwen?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:36 schreef MaJo het volgende:
Sack_Blabbath die in eenzelfde bandtopic post als ikHet moet niet veel gekker worden
Ik weet niet of je al bij Plato hebt gekeken, maar daar zag ik laatst wel wat Ed Banger Records Vol zoveel staan, weet niet of het de derde was.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:21 schreef noirnoirblanc het volgende:
Weten jullie ook waar ED REC. VOL III menage a trois te halen is?
Ik heb net gevonden dat Menage A Trois bij een nummer zat van een of ander tijdschrift.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:59 schreef snopprinses het volgende:
derde komt toch pas in mei uit?
Of zit ik nu voor niks al zo lang te wachten?
Mij ook, inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 04:34 schreef nietzman het volgende:
Pass mij die clip eens in HD!
Hmmm.. Een extended versie! Waar kan ik die vinden?quote:
Ik ben hem gewoon tegen gekomen op youtbe, geen idee..quote:Op donderdag 3 april 2008 19:56 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Hmmm.. Een extended versie! Waar kan ik die vinden?
Dit is de normale versie toch?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:56 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Hmmm.. Een extended versie! Waar kan ik die vinden?
Ah, ik mis niets bijzonders hoor ik al.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je hebt ook nog deze versie:
Die vind ik toch een heel stuk minder leuk.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je hebt ook nog deze versie:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:51 schreef rubbereend het volgende:tegelijk met Sensation white
gezellig op het station dan
naar wat ik gelezen heb komt Uffie niet meequote:Op zaterdag 5 april 2008 00:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oh echt... hmmm
![]()
Zou Uffie nog meekomen met Feadz?
¤35 is wel aan de prijs, maar de line-up...
De stress video lijkt wel erg op de Hotride video van Prodigy, Prodigy vond de clip teveel random geweld en de clip is daarom nooit officieel uitgebracht.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
Justice - Stress video. Doe mij DVNO dan maar, of D.A.N.C.E.
Nope.. Je bent niet de enige. Vanaf nummer 8 (the party) vind ik elk nummer geweldig. Met Stress als favorietquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:34 schreef Tjedemich het volgende:
Ik vind hem geweldig. ^^
Stress & tthhee ppaarrttyy zijn mijn favorieten, al ben ik volgens mij één van de weinigen die Stress te beluisteren vind. (ik heb dit topic nog niet doorgelezen)
De clip van Stress vind ik minder boeiend.
Wordt dit ook uitgezonden?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:54 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens mij waren ze best goed op Pinkpop...
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=39431962&news=39655837&type=-1
zazzle.com heeft er wel wat te koop:quote:Op maandag 2 juni 2008 19:40 schreef Put4 het volgende:
Ik ben op zoek naar Justice merchandising, maar kan nergens T-shirts vinden van deze band. Weet iemand een site of winkel waar je shirts oid kan kopen?
dan is het je muziek gewoon nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vond ze niet echt vet.Beetje monotoon geouwehoer.
Er was toch een registratie te zien op Nederland3? (zie filmpje hier ergens)quote:
Kijk bij heel veel bands kan ik me voorstellen dat je vooraan wil staan maar waarom bij Justicequote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:30 schreef Koentj het volgende:
Wat waren ze op Pinkpop vet, ik stond helemaal vooraan. Editors overgeslagen en gelijk daar gaan staan, het was het wachten waard. Wat een dj's.
Ik heb net uit pure verveling dat kruis op mijn enkel getekend met een penquote:
Dat is ook echt zo'n tof nummerquote:
Ja, maar er was eerst op 3voor12 meedere keren geroepen dat er geen toestemming was. Dat ene nummer op Nederland 3 kwam dan ook vrij onverwacht opeens voorbij. Viel me trouwens op dat in dat filmpje er helemaal geen shots op het podium zijn gemaakt. Anders zou iedereen natuurlijk zien dat de hele act gewoon fake is (de lege Marshall's bijvoorbeeld) en zo uit de laptop komt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er was toch een registratie te zien op Nederland3? (zie filmpje hier ergens)
Is dat Family nou expres gedaan of weten die rakkers daar echt niets?quote:
Is een foutje. Maar volgens mij krijgen ze bij de tv van te voren de setlist van de bands, dus 't zou ook kunnen zijn dat het zo erop stond. Grapje van Justice misschien?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:47 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Is dat Family nou expres gedaan of weten die rakkers daar echt niets?
Of heet de remix van de remix van Simian zo?
ben je niet uit je dak gegaan voor je tv'tje?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:50 schreef CasB het volgende:
Heb gister een deel van hun optreden op pinkpop gezien...wat een bagger
Beetje idioot, We Are Your Friends is toch overal wel bekend? Of overschat ik nu de tv-makers?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is een foutje. Maar volgens mij krijgen ze bij de tv van te voren de setlist van de bands, dus 't zou ook kunnen zijn dat het zo erop stond. Grapje van Justice misschien?
Het origineel is van Simian en heet Never be Alonequote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:47 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Is dat Family nou expres gedaan of weten die rakkers daar echt niets?
Of heet de remix van de remix van Simian zo?
Zelfs al zouden ze het kennen weten ze vaak niet vantevoren wat ze binnen krijgen. Ze krijgen die beelden en erbij welk nummer van wie en zenden het dan uit, kan dus best zijn dat ze het niet eerst hebben kunnen bekijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:58 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Beetje idioot, We Are Your Friends is toch overal wel bekend? Of overschat ik nu de tv-makers?
maar je hebt de sfeer in de tent niet meegekregenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:57 schreef CasB het volgende:
Ik kan een hoop dance hebben, maar dit ging nergens over. Muzikaal klopt het ook niet imo.
Ik ook, maar volgens mij is het niet opgenomen.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:13 schreef Koentj het volgende:
Ik zou eigenlijk het optreden wel op mp3 formaat wilen hebben...
daar gaan mn kansenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Even spammen hoor: Win 2 vrijkaartjes voor Justice!
Beter je best doenquote:
Ik had toch niet gekund... (Werchterquote:Op maandag 23 juni 2008 13:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Even spammen hoor: Win 2 vrijkaartjes voor Justice!
ik zit ook al de hele tijd te F5en, mn mailbox te checken en te kijken of ik een PM hebquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:39 schreef Markeerstift het volgende:
Wie heeft die kaartjes nou gewonnen?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:05 schreef Hexagon het volgende:
En hier de andere gelukkige
metmichiel.nlquote:GAAN RHCP SAMENWERKEN MET JUSTICE?
Gaat Justice de nieuwe RHCP plaat produceren?
Konden we onlangs nog melden dat de Red Hot Chili Peppers er tenminste een jaartje tussenuit gaan, komt ene Busy P met hele andere berichten. Busy P is de grote man achter het hippe Franse label Ed Banger Records, huis van o.a. de tenminste zo hippe act Justice. Xavuer de Rosnay en Gaspard Auge, die samen Justice vormen, hebben zelf een plaat gemaakt (Cross) en een aantal remixes op hun naam staan, maar ze produceerden nog nooit een album voor een andere act. Of dat nu dus wel gaat gebeuren is nog maar de vraag, want de Red Hot Chili Peppers hebben nog niet op dit bericht gereageerd. Wel schijnt Anthony Kiedis regelmatig een dansje te doen op de tonen van Justice; hij is fan van die band!
Uffiequote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:46 schreef DrPwn het volgende:
justice is, net als daft punk overigens, een beetje verdacht modieuze muziek. er komen tegenwoordig overigens veel van dat soort bandjes uit frankrijk, tot op zekere hoogte parallel aan de montreal-scene. ik vind zelf teenagers wel okee en dat is net zulke modepop maar dan net ietsje beter.
daarnaast nog uffie die prima beats heeft
quote:Kruistocht Justice nog niet ten einde
Franse missionarissen winnen nieuwe zieltjes met hetzelfde strijdplan
Eigenlijk is het gek dat de merchandisestand van Justice in de Heineken Music Hall geen goudkleurige kettingen verkoopt. In de vorm van een kruis, gewoon van die goedkope Bart Smit gevalletjes, als hebbedingetje. Op een avond als deze zou je er gerust een paar honderd weg kunnen zetten. Het Franse dance-duo verkoopt meer T-shirts dan de gemiddelde heavy metal band, en veel mensen hebben hun eigen assessoires meegenomen. Op verzoek van de festivalorganisatie, dat wel, maar aan creativiteit geen gebrek. Aan de andere kant van de ArenA-boulevard wordt de dress-code - WHITE - beter nageleefd, maar de Justice-fans scoren met hun originaliteit. In de hal naast de muntenautomaat staan twee meisjes met glowsticks door hun shirt geregen in de vorm van het heilige symbool. In de zaal hebben een jongen en een meisje zichzelf van top tot teen beklad met watervaste viltstift. Op haar buik de letters: D.A.N.C.E.
Precies een jaar geleden stond 5 Days Off in vuur en vlam voor twee Franse robots op een lichtgevende piramide. De terugkeer van Daft Punk viel nagenoeg samen met de lancering van Justice. Niet helemaal toevallig, want beide acts worden geregisseerd door dezelfde manager, Fransman Pedro Winter. Daft Punk is aan afscheid nog lang niet toe, maar Winter komt zelf de erfenis maar vast ophalen.
De kruistocht van Gaspard Auge en Xavier De Rosnay loopt voorspoedig. Een jaar na het verschijnen van debuutalbum ⤠zijn de grote stapels nepversterkers op het podium al een vertrouwd gezicht. Na Lowlands, een uitpuilende Paradiso en een overweldigende show op Pinkpop is de Heineken Music Hall de logische volgende stap. Justice trekt de zaal nog niet helemaal vol, maar met zo'n 3.500 is hij goed gevuld. En dat is goed nieuws, want sinds Daft Punk zijn er nauwelijks meer dance-acts opgestaan die in hun eentje zoveel volk op de been krijgen. In hun eentje ja, want eerlijk is eerlijk: top-dj's als Erol Alkan en Dr. Lektroluv zijn vanavond toch vooral een extraatje voor de doorzetters.
De perfect getimede lichtshow - met het oplichtende kruis als schakelpunt - verraadt een lichtman met voorkennis. En mensen die Justice eerder zagen herkennen inderdaad het plan de campagne tot in de details. Ook de Heineken Music Hall verandert vanaf de eerste noot van albumopener Genesis in een springende en headbangende massa. Single D.A.N.C.E. - normaal met sexy discobasloop - krijgt live de hardrockbehandeling, om nog maar eens te onderstrepen dat Justice graag de cross-over wil maken naar het grote rockpubliek. Dat daarna single DVNO volgt, stond ook op het lijstje. En dat de opgefokte nieuwe single het perfecte begin vormt voor het slotoffensief wisten we ook al.
Het enthousiasme is er geen spat minder door. Vooraan staat een groep devote fans, waaronder opvallend veel jonge meisjes. Ze schreeuwen uit volle borst mee met het bekende patchworkje van Simian's We Are Your Friends en Klaxons' Atlantis to Interzone en zwaaien met hun zelfgemaakte creaties. Even laten De Rosnay en Auge een tactische stilte vallen, zodat de HMH zijn vocale talenten kan tonen. De hint wordt uiteraard begrepen. Na afloop van dat hoogtepunt komt De Rosnay applaus vangen op de rand van het podium. Een halve minuut lang staat hij als een standbeeld met gebalde vuist op de monitor. Zijn leren jasje kruipt nonchalant omhoog. Zo zou het beeld van de perfecte rockgod in Madame Tussauds eruit zien. Het enige dat nog ontbreekt is een Hans Klok windmachine. Justice schuwt het grote gebaar niet, maar komt daar glorieus mee weg.
De kracht van de Justice live-set zit hem in de manier waarop de climaxen in de set verwerkt zijn. Heel de zaal kent het album vermoedelijk van haver tot gort en het duo speelt met de opbouw van de tracks. Sommige krijgen een heel ander jasje, andere een tragere opbouw. De meest succesvolle truc is het overtreffen van de climax die we van het album kennen.
Afsluiter Phantom II is daar het beste voorbeeld van. De befaamde break - die afgelopen jaar oneindig vaak op de dansvloeren te horen was - wordt in het extreme getrokken. Secondenlang is het stil, om vervolgens nog een keer keihard terug te komen met overstuurde synths en overslaande beats. Het is in principe een ideaal slotakkoord. Dat blijkt ook uit de toegift, die weliswaar iets opzwepender is dan eind vorig jaar in Paradiso, maar nog steeds een beetje verzandt in richtingloze stoerdoenerij met beats. Over je beste climax kun je niet meer heen, blijkt wel. Hoewel: die paar akkoorden van Metallica's Master Of Puppets zijn natuurlijk een mooie knipoog naar de bron waaruit Justice gretig tapt.
De HMH ging wederom finaal voor de bijl, maar normaal gesproken zou dit de laatste keer moeten zijn dat het duo met deze plaat ons land aandoet. Het statement is gemaakt. Nu is het zaak om met een verrassend nieuw concept op de proppen te komen en de vele navolgers opnieuw het nakijken geven. De groteske Justice-lancering is toe aan een volgende trap. Iets met ruimteschepen misschien?
Ja, dat was toch overduidelijk!quote:Op zondag 6 juli 2008 16:58 schreef Scuidward het volgende:
Iemand die óók iets van Thunderstruck van AC/DC bespeurde tijdens Dr. Lektroluv? (Maat niet)
Ja, toen dacht ik dat Lektroluv weer leuk werd, totdat ik erachter kwam dat het een remix was die ik al eerder had gehoord en maar niks vondquote:Op zondag 6 juli 2008 16:58 schreef Scuidward het volgende:
Iemand die óók iets van Thunderstruck van AC/DC bespeurde tijdens Dr. Lektroluv? (Maat niet)
Ik vond die Feadz erg wisselend. Soms best coole platen en soms vrij saai. Die eerste DJ vond ik ook wel cool.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:31 schreef PastoorPeter het volgende:
Justice was weer beter dan voorgaande 2 keren. Geweldig! Ook leuk dat ze Master of Puppets draaiden! Meteen een nieuw Justice shirt gekocht.
Feadz en Erol Alkan vond ik ook leuk, Dr. Lektroluv vond ik daarentegen geen kut aan.
Daar zoek ik ook al naar..quote:Op zondag 6 juli 2008 21:19 schreef kreuk050 het volgende:
Heeft er iemand livesets van gisteravond??
Master of puppets deden ze in paradiso ookquote:Op zondag 6 juli 2008 15:31 schreef PastoorPeter het volgende:
Justice was weer beter dan voorgaande 2 keren. Geweldig! Ook leuk dat ze Master of Puppets draaiden! Meteen een nieuw Justice shirt gekocht.
Feadz en Erol Alkan vond ik ook leuk, Dr. Lektroluv vond ik daarentegen geen kut aan.
Weet ikquote:Op maandag 7 juli 2008 13:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Master of puppets deden ze in paradiso ook
Ik wil ook een Justice shirt
Die staat niet op 't album.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:43 schreef Bonzai. het volgende:
Waters of Nazareth is best wel een cute nummertje, en daarmee ook het enige hoogtepunt van dit intrieste album. Verder beschouw ik Justice als reden nummer 1 waarom de elektronische muziek de laatste 2 jaar in een dipje zit
Tenzij jij het over een ander album dan Cross hebt, hier de tracklist:quote:
Oja, Fail.quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:03 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Tenzij jij het over een ander album dan Cross hebt, hier de tracklist:
1. Genesis
2. Let There Be Light
3. D.A.N.C.E.
4. Newjack
5. Phantom
6. Phantom, Pt. 2
7. Valentine
8. Tthhee Ppaarrttyy
9. DVNO
10. Stress
11. Waters of Nazareth
12. One Minute to Midnight
Staat er dus wel op
Justice staat bij de line up. Waarschijnlijk een DJ set dus.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:16 schreef JackHerrer het volgende:
Weet er iemand meer over de Super Rauw Ed Banger van 14 november, misschien eindelijk een Justice DJ set??
Ja omdat Rauw zijn feest is.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:54 schreef Erotica_ het volgende:
Joost van Bellen is ook echt overal tegenwoordig.
Ik ben niet bij de POTWND release geweest, maar waarschijnlijk is ie gewoon te zien tijdens de dj set van Justice of in een aparte ruimte ofzo, ik zou er niet te veel bijzonders van verwachten.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:21 schreef Erotica_ het volgende:
Gaat dat dan zoals bij Soulwax in de Paradiso? Of wat moet ik dan verwachten?
Die wil ik wel zien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:21 schreef JackHerrer het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)niverse-teaser_music
Hehehe, zeker zien!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:21 schreef JackHerrer het volgende:
Damn, ziet er zeker goed uitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:21 schreef JackHerrer het volgende:
Voorverkoop is nu begonnenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:23 schreef Fentoozler het volgende:
Iemand enig idee hoe het zit met kaartverkoop voor die rauw-avond in de melkweg? Via ticketmaster en gewoon vanaf 10 uur s'ochtends of.. ?
Als echt aan geen één kant de kabel er in zit, is dat wel heel domquote:Op woensdag 19 november 2008 15:47 schreef jimjim1983 het volgende:
http://www.djbroadcast.nl(...)raad_je_plaatje.html
tsja, hun versie van het verhaal is dat die stekker er meteen weer in was gegaan, mnaar dat net toen al een foto was gemaakt. vd andere kant, daft punk doet ook niet alles live, hooguit een paar filtertjes eroverheen. live electro is nog niet zo makkelijk te maken.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:11 schreef Pie.cr het volgende:
[ afbeelding ]
Re-post. Maar heerlijk om te zien dat ze naast het maken van pretentieuze electro (?) ook live net zo nep zijn als ze op hun cd's klinken.
Niet dat ik zeg dat ze slecht zijn, voordat ik fanboys over me heen krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |