Keiharde Metallica pit.quote:Op zondag 25 november 2007 18:00 schreef De_Brandweer het volgende:
ze deden master of puppets op het eind. en het was gweoon 100x leuker dan op lowlands
In grote lijnen was het wel hetzelfde, vond ik wel jammer eigenlijk. Weer die slappe versie van D.A.N.C.E. (alleen de vocalen niet de beat) en We are your Friends gemixed met Klaxons (wat wel vet isquote:Op zondag 25 november 2007 16:25 schreef JackHerrer het volgende:
Jammer dat ik ze heb moeten missen, gelukkig had ik ze wel gezien op lowlands. Speelden ze ongeveer dezelfde set, of was het wel uitgebreider?
Ik ben jaloers. Zelfs op Lowlands heb ik ze gemistquote:Op donderdag 6 december 2007 00:24 schreef TheArowana het volgende:
Woah 22 december Justice in Gent bij Radio Soulwax-mas (wat een kutnaam voor een feest, lol)! Vette shit!
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 6 december 2007 01:29 schreef Laton het volgende:
ga allemaal maar
cobblestone jazz - 23 seconds luisteren
zal hier wel in smaak vallen vermoed ik.
Wil je met me trouwen?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:36 schreef MaJo het volgende:
Sack_Blabbath die in eenzelfde bandtopic post als ikHet moet niet veel gekker worden
Ik weet niet of je al bij Plato hebt gekeken, maar daar zag ik laatst wel wat Ed Banger Records Vol zoveel staan, weet niet of het de derde was.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:21 schreef noirnoirblanc het volgende:
Weten jullie ook waar ED REC. VOL III menage a trois te halen is?
Ik heb net gevonden dat Menage A Trois bij een nummer zat van een of ander tijdschrift.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:59 schreef snopprinses het volgende:
derde komt toch pas in mei uit?
Of zit ik nu voor niks al zo lang te wachten?
Mij ook, inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 04:34 schreef nietzman het volgende:
Pass mij die clip eens in HD!
Hmmm.. Een extended versie! Waar kan ik die vinden?quote:
Ik ben hem gewoon tegen gekomen op youtbe, geen idee..quote:Op donderdag 3 april 2008 19:56 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Hmmm.. Een extended versie! Waar kan ik die vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |