Dank je wel!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:54 schreef sigme het volgende:
Welkom terug.
Voor beperkte tijd kan ik me gedragen. Beperkte tijd, veel ruimte. Twee dagen of langer in een bus, gezamelijk hotel, gezamelijke excursies? Bewaar me.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:53 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar een Fok!bijeenkomst bezoek je wel?
Ook welkom terug.quote:
Zeg, als je het beter weet, doe het dan lekker zelf.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Maar da's niet zo moeilijk hoor. Gewoon niet aanmelden bij de betreffende instanties.
Ik zou me graag willen afmelden bij de Belastingdienst. Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Maar da's niet zo moeilijk hoor. Gewoon niet aanmelden bij de betreffende instanties.
Verhuizen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zou me graag willen afmelden bij de Belastingdienst. Hoe doe je dat?
where the streets have no namequote:
Tuurlijk. Ik heb nog in het Anne Frankplantsoen gezocht, maar zag je niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:09 schreef Mutant01 het volgende:
Hebbie muh gemist PJO?
Ik lag dan ook ergens onderop.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb nog in het Anne Frankplantsoen gezocht, maar zag je niet.
Ik ben beschaafd. Ik wilde de heren niet storen tijdens de daad.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:11 schreef Mutant01 het volgende:
Ik lag dan ook ergens onderop.
Je zou toch zomaar tegen een lokhomo aan kunnen lopen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben beschaafd. Ik wilde de heren niet storen tijdens de daad.
Jammer, ze hadden je graag volgestopt met "lekkere dingen".quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben beschaafd. Ik wilde de heren niet storen tijdens de daad.
Met als gevolg dat ik me de volgende twintig jaar kan volproppen met lekkere dingen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:16 schreef Mutant01 het volgende:
Jammer, ze hadden je graag volgestopt met "lekkere dingen".
Net als George Michael zeker.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Je zou toch zomaar tegen een lokhomo aan kunnen lopen.
Wel je cocktail nemen, Mutie.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:24 schreef Mutant01 het volgende:
Huilie PJO!
e) sigme aan hun zijquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:18 schreef sigme het volgende:
Wat trekt een lokhomo aan?
a) een strakke broek met sok uit achterzak
b) geile homo's
c) hetero's met bekeringsdrang
d) potenrammers
Dat is niet iets aantrekbaars.quote:
Het niveau van janmarijnissen.nl verschilt niet zo gek veel van het niveau van de Frontpage.quote:op naar een totale oorlog.hoop ik.
een oorlogs misdadiger als president,
tjee.
hitler als president,nee?
blair als president,ja?
ze zijn beiden het zelfde,alleen zit er 60+ jaar tussen.
vast maar gaan oefenen voor de spiegel.
moet!! de rechter hand de lucht in??
Ah, een slotje! Ach, het is toch een amateur-elftal.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:51 schreef pberends het volgende:
Jong Oranje: een negerbrigade?
racismus!!
Tis ook moeilijk aangetrokken voelen tot jou.quote:
Het doet wát?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het niveau van janmarijnissen.nl verschild niet zo gek veel van het niveau van de Frontpage.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis ook moeilijk aangetrokken voelen tot jou.
quote:racismus
Het is allebei spuuglelijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
Racismus? Is dat een raszuivere mus?
Probeer het met correct Nederlands, dan stoot je in ieder geval mij minder af.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis ook moeilijk aangetrokken voelen tot jou.
Waar kan ik het vinden?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
Heeft iemand anders al het Euston Manifesto doorgelezen? Ik vond het wel een prima stukje tekst. Al is het uiteraard nog steedslinks
.
Een Duits zelfstandig naamwoord niet schrijven met een hoofdletter is eigenlijk nog wel slechter dan de spelfout zelf.quote:
Nu ja, ik vroeg het me ook al eigenlijk toen ik ze zag. Speelt er eigenlijk wel 1 blanke, autochtone Nederlander in of is dat teveel gevraag van een Nationaal elftal?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:51 schreef pberends het volgende:
Jong Oranje: een negerbrigade?
racismus!!
Het Nederlandstalig citaat is ook afzichtelijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een Duits zelfstandig naamwoord niet schrijven met een hoofdletter is eigenlijk nog wel slechter dan de spelfout zelf.
Paar allochtonen, desnoods de helft is niet erg. Maar met zo'n elftal kan je toch geen enkele feeling meer hebbenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nu ja, ik vroeg het me ook al eigenlijk toen ik ze zag. Speelt er eigenlijk wel 1 blanke, autochtone Nederlander in of is dat teveel gevraag van een Nationaal elftal?
Ach, ik jat het ook maar van her en der en vat het dan samen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:31 schreef Apropos het volgende:
Trouwens, pberends, ik lees wel altijd met interesse je stukken over economische zaken.
Op dat vlak ben je van waarde. Word mod!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach, ik jat het ook maar van her en der en vat het dan samen.
Is er ergens een foto te zien van die selectie?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Paar allochtonen, desnoods de helft is niet erg. Maar met zo'n elftal kan je toch geen enkele feeling meer hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |