Heb het hem medegedeeld. Gaat lukken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:17 schreef Whizzkith het volgende:
Hij krijgt 2 miljoen van mij en stuurt dit 1.5 mil door naar LuutgaertVerder niks...
Thanks Docuquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:20 schreef Document1 het volgende:
Eeen tradering opzetten is eigenlijk heel simpel, je moet beginnen met de resources die je zelf hebt en dan kijken welke resources en bonus resources je nodig hebt / wil hebben. Dan maak je daar een lijstje van en ga je mensen zoeken.... oftewel iedereen kapot spammen of ze trades willen die langdurig zijn en welke bonus resources er aan vast hangen, je zou dus een trade forum kunnen opzetten op het alliance forum (heb niet gecheckt of die er was) daar het lijstje publiceren, dan kijken wie er mee kunnen doen... mocht hij niet vol raken dan orange nations zoeken die de resources hebben die je nodig hebt en uitnodigen. Hope this makes sense lol.
Neuh nog niet. Met een beetje geluk haal ik de morgen welquote:
Heb je al wat kunnen regelen met die gele gasten?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh nog niet. Met een beetje geluk haal ik de morgen wel.
Ja als ik vrede heb met die TPF dan kappen hun er ook mee.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Heb je al wat kunnen regelen met die gele gasten?
Heb goede hoopquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:36 schreef Mike het volgende:
Ah mooi...kun je misschien toch nog ontsnappen aan complete destructie.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:47 schreef Lightning_NL het volgende:
Klinkt leuk! Ik registreer me!
hihihquote:
Meer lol en prima aid mogelijkheden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoeveel geld krijg ik als ik Fok Alliance join? Invicta biedt mij in eerste instantie 75k, daarna als blijkt dat ik actief ben 150k.
Met de marshawn plan zul je mits je je meld genoeg aid ontvangen en overige landen willen je ook best helpen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoeveel geld krijg ik als ik Fok Alliance join? Invicta biedt mij in eerste instantie 75k, daarna als blijkt dat ik actief ben 150k.
FOK gaat daar meestal wel overheen, een beetje oplettend lid kan al snel zo'n 300k aan aid krijgen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Dat je op het forum of in dit topic een beetje in de gaten moet houden wanneer er aid uitgedeeld wordt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:23 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoe bedoel je oplettend?
Btw, mijn natie is New Holland.
Zal moelijk gaan,minister van defensie is niet online en je hebt eerst zijn goedkeuring nodig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:42 schreef Sitethief het volgende:
Iedereen nog wakker? Ik ben op zoek naar mijn eerst raid target.
Kloptquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Zal moelijk gaan,minister van defensie is niet online en je hebt eerst zijn goedkeuring nodig.
Ik zit op 2,543.669 NS en heb nog nooit wat aangevallen. Nee ik heb niet echt tech nodig, maar ik wil zo graag een keertje wat materiaal verspillenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:46 schreef Double-Helix het volgende:
heb je al tech nodig om te gaan raiden dan,als je nog niet aan toe bent zal ik dat dus niet doen.
hah lolquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik zit op 2,543.669 NS en heb nog nooit wat aangevallen. Nee ik heb niet echt tech nodig, maar ik wil zo graag een keertje wat materiaal verspillen.
Ik versta er geen zak van, maar verder wel een cool filmpjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:50 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
hah lolhttp://www.youtube.com/watch?v=1Z0YwZNVk4A
![]()
haha ja hij is in het berbers,ik heb me rot gelachen om die gozerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:58 schreef Sitethief het volgende:
Ik
[..]
Ik versta er geen zak van, maar verder wel een cool filmpje
Waar zingt ie overquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:02 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
haha ja hij is in het berbers,ik heb me rot gelachen om die gozer![]()
oh gewoon oiver een vrouw,beetje moelijk uit te leggen,maar ik lachte vooral om de manier waarop hij zong,duidelijk dronken undsoquote:
Hell, ik weet waar ik op vakantie gaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:05 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
oh gewoon oiver een vrouw,beetje moelijk uit te leggen,maar ik lachte vooral om de manier waarop hij zong,duidelijk dronken undso![]()
![]()
mooie stad die marrakech,jammer dat het helemaal is gearabiseert,verder wel leuke muziekquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hell, ik weet waar ik op vakantie ga.
ik ben vollop in de aanval gegaanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:16 schreef Terecht het volgende:
Wat gebeurt er nou met die lutsers van CHO? Ik heb het topic ff doorgelezen maar ik heb nog niet een eenduidig geluid gelezen wat we met hun aanmoeten.
http://www.youtube.com/watch?v=uQFjtuQ3Y-gquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:05 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
oh gewoon oiver een vrouw,beetje moelijk uit te leggen,maar ik lachte vooral om de manier waarop hij zong,duidelijk dronken undso![]()
![]()
Double-Helix locuta, causa finita. Requiescant in pacequote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:22 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik ben vollop in de aanval gegaan![]()
latijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:35 schreef Terecht het volgende:
[..]
Double-Helix locuta, causa finita. Requiescant in pace
http://www.youtube.com/watch?v=m_J1imJr_gAquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:31 schreef Sitethief het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=uQFjtuQ3Y-g
Hier nog eentje.
Wat een mooie uitspraak,die gaat mij sig inquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:42 schreef Terecht het volgende:
[..]
Double-Helix heeft gesproken, de zaak is gesloten. Mogen zij rusten in vrede!
Die Indiers lusten er anders ook wel pap van:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:38 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=m_J1imJr_gA
deze is ook leuk![]()
zaama zaama van takfarinas,een berber uit algerije.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:46 schreef Terecht het volgende:
[..]
Die Indiers lusten er anders ook wel pap van:
http://www.youtube.com/watch?v=yRmqZRPgK1w
![]()
![]()
![]()
Goed nieuws dusquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:33 schreef du_ke het volgende:
hmm vrede lijkt dichtbij. Ik moet een TPF lid 50 tech sturen en dan krijg ik vrede. Vrede met FAN is weer afhankelijk van vrede met TPF dus ik lijkt het te overleven zonder ZI.
Als jij de aid hoort te krijgen stuur ik het direct door; geef je nation naam even op. Dan kan jij het weer verder klotsen aan de volgende on-line begunstigdequote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:31 schreef jeldrik het volgende:
Doe maar naar mij :-P
Nee, ik heb geen flauw idee, even wachten totdat ShawN online is...
Dat is Doefkesland http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=144759quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:33 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Als jij de aid hoort te krijgen stuur ik het direct door; geef je nation naam even op. Dan kan jij het weer verder klotsen aan de volgende on-line begunstigde
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:59 schreef jeldrik het volgende:
Ik ben nog aan het wachten op Frrreek...
Je kan acceptenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:36 schreef jeldrik het volgende:
[..]
Dat is Doefkesland http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=144759
Yep.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:07 schreef Retox het volgende:
Is het grote MarShawn plan al gestart? (A)
nr.2quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:12 schreef Retox het volgende:
Jeeej, ik neem aan dat ik gewoon door moet sturen naar nr5, Maraden?
Het grote MarShawn Plan III ($300.000 per land)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:14 schreef Retox het volgende:
Oooh goed da ik et ff vraag dan :p
waar staat die volgorde dan?
Het wordt doorgestuurd!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:09 schreef Shawn het volgende:
[..]
Yep.
jeldrik accepteer de AID van Freek en stuur het door naar 4. Retoxico![]()
eerst bills betalenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:15 schreef jeldrik het volgende:
[..]
Het wordt doorgestuurd!
Nu dus die 300k in infrastructure gooien, en daarna taxes gaan collecten? Of eerst mijn bills betalen, dan de rest in infrastructure gooien, dan taxes innen, dan infrastructure?
ja we hebben Friesland overgeslagenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:15 schreef Retox het volgende:
Ehh ja, die volgorde ken ik, maar na mij staat toch echt nr5, Maraden..
Het is er! Gewoon sturen naar de eerstvolgende die online is...?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:15 schreef Retox het volgende:
Ehh ja, die volgorde ken ik, maar na mij staat toch echt nr5, Maraden..
niemand is online nu dus stuur het maar door naar Frieslandquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:17 schreef jeldrik het volgende:
[..]
Het is er! Gewoon sturen naar de eerstvolgende die online is...?
nee je moet wachten tot Friesland online is en je AID accepteertquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:23 schreef Retox het volgende:
Hmm mijn aid naar Friesland wordt niet geaccepteerd, heeft hij al aid gehad?
Zoja, moet ik dan cancellen en naar cloonaid sturen?
max. per 10 levels (dus ja koop het per 10 zodra het kan en als dat niet meer kan kun je de rest van het geld wel in een keer aan infra uitgeven)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:24 schreef jeldrik het volgende:
Moet ik de infrastructure per 10 kopen? Of gewoon alles patsboem in één keer?
Okeequote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:24 schreef Shawn het volgende:
[..]
nee je moet wachten tot Friesland online is en je AID accepteertin de mean time moet je oppassen dat je niet meer dan $300K uitgeeft
heb je al een topic geopend op het min. van def.?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat moet ik met die oorlog dan? 1 x heb ik verloren en 1 x gewonnen..? Zo laten of wat?
Hmm. De reden dat ie jou heeft aangevallen is omdat je niet hebt gereageerd op trade-berichten?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:26 schreef Daywalk3r het volgende:
You have been attacked by cokesdabest. You lost 6 soldiers and 0 tanks. You killed 4 soldiers and 0 tanks. Their forces razed 0.033 miles of your land, stole 0.000 technology, and destroyed 0.422 infrastructure. Their forces looted $0.00 from you and you gained $0.00 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Defeat. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
wat een loserquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Denk het niet... Volgens mij deed hij dat zo maar.. En nu vraagt hij geld.
Collecten, soldaten kopen, en dan evt aanvallen, of wachten op de hulptroepen (andere alliance members)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Dus ik moet hem nu aanvallen??
Moet ik dan eerst mijn taxes collecten? Want dat heb ik nog niet gedaan, en dan kan ik dat verliezen...
Maar opzich zou ik wel moeten collecten want ik heb nu te weinig soldaten
Moet ik nu een topic aanmaken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:35 schreef Whizzkith het volgende:
We moeten nu 3 mensen van de Balkenende Brigade war laten declaren op cokesdabest, ZONDER hem aan te vallenHem gewoon laten schrikken in feite. Daarna kan hij JOU gaan betalen
Oh, die moet je ff annuleren...moest 20.000 zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:36 schreef Daywalk3r het volgende:
En waarom krijg ik $20 van mike?
20quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:38 schreef Mike het volgende:
[..]
Oh, die moet je ff annuleren...moest 20.000 zijn.
Oh wacht, jij was juist degene die is aangevallenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wel.... Ik ben nog in war met hem trouwens.
sorry, niet in mijn range..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:38 schreef Whizzkith het volgende:
Daywalk3r, jeldrik en Retox. Willen jullie alle drie de oorlog verklaren aan:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=144149
Je hoeft hem verder (nog) niet aan te vallen.
Ja, daar doe je vandaag de dag niet veel meer mee he?quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, daar doe je vandaag de dag niet veel meer mee he?
Whizz kun je ff uitleggen wat ik precies moet doen? Ik ben namelijk nogal goed in dingen verklotenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:41 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Bah, ga eens heel gauw door naar een hogere Brigade dan
Haha, oke hier heb ik dus (nog) geen verstand van.. ben gewoon ingedeeld in een brigade..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:41 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Bah, ga eens heel gauw door naar een hogere Brigade dan
De 20k van Mike accepteren, wat soldaten en tanks e.d. kopen (mss 2 CM's erbij). En dan een land aanval doen, voor het soort moet je even naar de percentage van succes kijken en dan hiermee de soort aanval kiezen:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Whizz kun je ff uitleggen wat ik precies moet doen? Ik ben namelijk nogal goed in dingen verkloten![]()
is uit m'n rangequote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:38 schreef Whizzkith het volgende:
Daywalk3r, jeldrik en Retox. Willen jullie alle drie de oorlog verklaren aan:
Je hoeft hem verder (nog) niet aan te vallen.
Ok maar ik ben nog in oorlog.. Wat moet ik daar precies mee?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:49 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
De 20k van Mike accepteren, wat soldaten en tanks e.d. kopen (mss 2 CM's erbij). En dan een land aanval doen, voor het soort moet je even naar de percentage van succes kijken en dan hiermee de soort aanval kiezen:
70% or better, Aggresive
60-69%, Planned
50-59%, Standard
21-49%, Cautious
5- 20%, Aggresive
En vervolgens twee keer een cruisemissle op hem gooien als je die hebt gekocht. Is meestal erg effectief.
Naar War & Battles pagina gaan en daar de soort aanval kiezenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok maar ik ben nog in oorlog.. Wat moet ik daar precies mee?
Niekquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Naar wie moet ik doorsturen? Ah Cloonaid.
Ik ben nog maar 4 dagen actief dus tanks enzo kan ik niet kopen want ik heb geen tech.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:49 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
De 20k van Mike accepteren, wat soldaten en tanks e.d. kopen (mss 2 CM's erbij). En dan een land aanval doen, voor het soort moet je even naar de percentage van succes kijken en dan hiermee de soort aanval kiezen:
70% or better, Aggresive
60-69%, Planned
50-59%, Standard
21-49%, Cautious
5- 20%, Aggresive
En vervolgens twee keer een cruisemissle op hem gooien als je die hebt gekocht. Is meestal erg effectief.
Moet ik een aantal soldaten kopen tot 250?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:55 schreef Terecht het volgende:
@ Daywalk3r:
Zet je defcon level op 1, doe dit bij Edit my Nation-> DEFCON level.
Doe dan wat Whizzkith zegt, je vijand heeft 236 troepen, het beste is om een soortgelijk aantal (250) te deployen waarmee je hem aanvalt
Hoezo kreeg ik 200K?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:57 schreef Shawn het volgende:
Extrawaskracht je krijgt maar $300 K dus cancel je AID aub
Eigenlijk drie, maar ik heb nu esco gezegd hem aan te vallenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:58 schreef Terecht het volgende:
Daarnaast moeten nog 2 pesronen in de Balkenende brigade de oorlog verklaren aan
oh ja jij hebt ook recht op het MarShawn Planquote:
Accepteer de aid van Mike, koop daar wat infra van zodfat je meer inwoners hebt. Koop dan 400 soldaten, waarvan je er 250 deployed. Daarna ga je naar je War&Battle screen, waar je al naar gelang hoevel kans je hebt om te winnen het soort aanval kiest.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Moet ik een aantal soldaten kopen tot 250?
Sorry voor al die vragen maar ik ben ook nog maar een newbie.. De tijd leert het mij wel.![]()
Najaaa zeg, wat is dit nou voor laffe aid.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:57 schreef Shawn het volgende:
Extrawaskracht je krijgt maar $300 K dus cancel je AID aub
MUWHAHAHAH wat valsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:58 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Eigenlijk drie, maar ik heb nu esco gezegd hem aan te vallenEn daarna de 500k aan aid die ie heeft gekregen van me uit te geven
![]()
beter lezen voortaan voordat je je aanmeldquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Najaaa zeg, wat is dit nou voor laffe aid.![]()
Hij is opnieuw verstuurd, nu wel goed
Kijk hier kan ik wat mee... Bedranktquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:00 schreef Terecht het volgende:
[..]
Accepteer de aid van Mike, koop daar wat infra van zodfat je meer inwoners hebt. Koop dan 400 soldaten, waarvan je er 250 deployed. Daarna ga je naar je War&Battle screen, waar je al naar gelang hoevel kans je hebt om te winnen het soort aanval kiest.
msn mag ook...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:03 schreef Terecht het volgende:
Daywalk3r, ik zal je wel verder helpen via de PM op Cybernations oke?
Geef hem advies hoe hij zijn $300 K moet besteden etc.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:03 schreef Terecht het volgende:
Daywalk3r, ik zal je wel verder helpen via de PM op Cybernations oke?
moest ie maar niet stoer doenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:09 schreef Whizzkith het volgende:
Whehehe @ Lordnogwat die op het forum aan het zeuren is dat ei wordt aangevallen en alles terug wil
ik heb al contact opgenomen met Classix en nr. twee wordt op dit moment aangevallen door de heldhaftige strijders van DayNationquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:25 schreef JAM het volgende:
Verder hebben vandaag deze staat: http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=145481
en deze: http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=144149
het lef gehad om FOK-alliance members aan te vallen. Wat gaan we daar aan doen?
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl//viewtopic.php?f=41&t=255&hilit=quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:29 schreef Document1 het volgende:
Oh en waar zit die lord nogiets te zeiken precies? Kan het niet vinden op ons mooie forum
kom eens online op MSNquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:43 schreef FJD het volgende:
Vanaf nu kan ik de aid bijna direct terug sturen. Als iemand t dus naar mij zou kunnen sturen dan graag
ik weet het nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:44 schreef Mike het volgende:
Waar zie je wat je hebt gewonnen en verloren in een battle?
Your wish is my command gij grote aid-vaderquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:44 schreef Shawn het volgende:
kom eens online op MSN
In het berichtje direct na een gevecht.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:44 schreef Mike het volgende:
Waar zie je wat je hebt gewonnen en verloren in een battle?
Maar daarna kun je dat niet meer terug oproepen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
In het berichtje direct na een gevecht.
Volgens mij moet het in pmlijst staan dan... weet t niet zekerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Maar daarna kun je dat niet meer terug oproepen?
Dode soldaten hebben de vervelende eigenschap niet meer te willen luisterenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:46 schreef Mike het volgende:
Check je 'sent messages'quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Pcies!quote:
quote:
Graag gedaan FJDquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:03 schreef FJD het volgende:
Thnx voor de aidNu nog twee daagjes wachten en dan gaan we echt knallen
Goede berekeningquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:07 schreef Shawn het volgende:
Niek, je ben FJD nog $500 verschuldigd incl. rente = $1.000.000![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:10 schreef JAM het volgende:
Ik ben een beetje buiten mijn boekje gegaan, ik weet het, maar ik heb CHO een andere deal voorgesteld. Wij betalen niets, hij ontvangt de komende twee weken geen aid, en in ruil daarvoor wordt hij niet ge-ZI'ed. Hoe klinkt dat?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:27 schreef Daywalk3r het volgende:
Day bedankt Terecht, Shawn en Ferdi....
Die cokesthabest schijt nu 7 kleuren denk ik
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:27 schreef Daywalk3r het volgende:
Day bedankt Terecht, Shawn en Ferdi....
Die cokesthabest schijt nu 7 kleuren denk ik
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:50 schreef Seborik het volgende:
Ik heb daarstraks aangevallen en een van die gasten zit wanhoping in m'n pm-box. Heb hem maar een peace offer gestuurd.
ik hoef geen foreign ministry te kopen dus.quote:
tof duke was net klaar gaat hij phoenix maar aanvallenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:06 schreef Shawn het volgende:
![]()
http://www.cybernations.net/search_wars.asp?search=133137&Extended=1
Islamoville
Ik zal een P.M sturen naar zijn slachtoffer. Islamoville heeft weer een pak slaag nodig..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:14 schreef Madine het volgende:
Met dat Islamoville moeten we eens afrekenen. Verklaar heb vogelvrij. Voor iedereen in en buiten onze alliantie.
Uit peace mode komen. Tenzij je dan direct ge ZIed wordtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
of in peace mode blijven en zo de 60 dagen bonus krijgen![]()
Wie wie wiequote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:23 schreef Shawn het volgende:
I just saw that one of my ex-clanmates attacked your nation in "our name". I just wanted to inform you he is a rogue state and you and you're alliance are free to ZI this bastard. I am sure some of our members will also declare war upon him when they come online later today.
http://www.cybernations.net/search_wars.asp?search=133137&Extended=1quote:
61 strengthquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:25 schreef Shawn het volgende:
http://www.cybernations.net/search_wars.asp?search=133137&Extended=1
Islamoville heeft tina aangevallen
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:26 schreef FJD het volgende:
61 strengthDie mag ik met m'n grote teen nog niet eens aanvallen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:32 schreef raptorix het volgende:
Ik heb nog veel aid slots over, kan ik toch ook 2 branches maken?
Ik vond het gewoon zielig. Hij zat van...IK BEN NIETS, IK HEB NIETS WAAROM MEP JE ME!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Die gasten hebben een enorm grote bek maar ze hebben geen reden om een grote mond te hebben. Door dat gelieg en gezeik kunnen ze steun van een grote alliance ook wel vergeten en we kunnen ze binnen no time van de kaart vegen.
Ik ben er ook nog!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:30 schreef Shawn het volgende:
[..]
FJD cancel je AID en stuur het maar door naar raptorix
Stuur maar naar Ge4cequote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef FJD het volgende:
Ik heb al met raptorix getrade de afgelopen week dus dat zal niet gaan toch?
Done.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:43 schreef Shawn het volgende:
Stuur maar naar Ge4ce
Check je Inboxquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:45 schreef Ge4ce het volgende:
Okay.
Cloonaidquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:45 schreef raptorix het volgende:
Okay naar wie stuur ik dan door?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:47 schreef raptorix het volgende:
Ok bedoeling is toch dat je 300k zelf houd en de rest doorstuurt?
@ shawn je kan pas uit peacemode wanneer je 1x tax hebt gecollect en 5 dagen er in hebt gezetenquote:
thanksquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
@ shawn je kan pas uit peacemode wanneer je 1x tax hebt gecollect en 5 dagen er in hebt gezeten
ik weet het nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:54 schreef Madine het volgende:
Is er nog MarShawnpoen over tegen de tijd dat het mij bereikt?
zaak is dus eigenlijk op dag 1 te collecten want dan krijg je geen -5 happiness en daarna te sparen totdat ej weer in war bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:52 schreef Shawn het volgende:
[..]
thanks![]()
wel jammerje krijgt dus sowieso een -5 happiness penalty bij het collecten van je taxes (maar zodra je je status verandert naar "war is an option" krijg je weer +5 happiness
-quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
zaak is dus eigenlijk op dag 1 te collecten want dan krijg je geen -5 happiness en daarna te sparen totdat ej weer in war bent.
Heb trouwens maar een bank gekocht van dat geld.
en bij nader inzien had ik beter morgen kunnen collecten![]()
Eens. Ik had ze vooraf gewaarschuwd niet meer dan $300K uit te gevenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:58 schreef Madine het volgende:
Ik vind het trouwens erg oncollegiaal om geld te houden dat voor anderen bestemd is. Het is toch de bedoeling dat we als alliantie sterker worden?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:59 schreef raptorix het volgende:
Cloonaid moet accepten.
Hun zijn toch echt begonnen dusquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Hmm ze dreigen met nukes en alles.
Er moet een zwarte lijst voor dat soort lui komen. Dat ze naar aid kunnen fluiten in de toekomst.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:00 schreef Shawn het volgende:
[..]
Eens. Ik had ze vooraf gewaarschuwd niet meer dan $300K uit te geven![]()
Je weet dat wars eerst goed gekeurt moeten worden!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:00 schreef Shakes het volgende:
Ik wilde eens kijken hoe oorlog werkte, hopelijk is het geen probleem. Wel meteen soldaten verloren en je mag blijkbaar maar 2 grondaanvallen per dag. Morgen dus opnieuw bestormen.
Wel saai, hij had maar 20 soldaten o.i.d. en ik 400. Niet echt een gelijke strijd dus!
Schop het even naar het juiste ministerie en begin onderhandelen. Ik denk niet dat we in een oorlog met deze alliance verzeild willen raken. Ze zijn 4x zo sterk met ongeveer hetzelfde aantal leden. Dat zou wel eens heel langdradig kunnen worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Hmm ze dreigen met nukes en alles.
Laat het ze maar lekker in hun reet stekenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:03 schreef Daywalk3r het volgende:
uh yea i offered peace after i attacked you because i didnt see that u would be put in anarchy and second i dont have anything close to 100,000 dollars so i believe we have to options here.
1. We both back down nice and peacefully
2.My alliance Soul with like 10 people with nukes and your alliance and ourselves will be tangled in a war.
I offered peace to u so wats it gonna be.
Wat houden die getallen in? Bij die brigades?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Schop het even naar het juiste ministerie en begin onderhandelen. Ik denk niet dat we in een oorlog met deze alliance verzeild willen raken. Ze zijn 4x zo sterk met ongeveer hetzelfde aantal leden. Dat zou wel eens heel langdradig kunnen worden.
Hij viel jou eerst aan, hopelijk zonder reden, dus het lijkt me niet gek dat hij jou daarvoor terugbetaald.
hij is offlinequote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:08 schreef raptorix het volgende:
Cloonaid nog steeds niet accepted.....
EDIT: stuur maar naar sitethiefquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:11 schreef raptorix het volgende:
Wachten, of iemand anders?
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl//viewtopic.php?f=4&t=351quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja en dan welk topic? Er staan allemaal getallen bij
Donequote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:12 schreef Shawn het volgende:
sitethief
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=135417
ik was even weg vanemorgenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:23 schreef Retox het volgende:
Hmm mijn aid naar Friesland wordt niet geaccepteerd, heeft hij al aid gehad?
Zoja, moet ik dan cancellen en naar cloonaid sturen?
wait a minute please, 300K betekent 3 ton en niet 3 miljoenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:19 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
en wat kan ik het beste met mn geld doen?
Je ontvangt een groter bedrag en dat hele bedrag min 3 ton stuur je door naar de volgende op de lijst. De reden hiervoor is dat een land maar 4x aid kan versturen/ontvangen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
maar dat was net zo goed geen 3 ton
maar $2,100,000
(heb het gecheckt)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
maar $2,100,000
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:21 schreef FJD het volgende:
Infra kopen tot de 1000 inwoners, harbor kopen, infra kopen. Tussendoor ook een beetje tech en land kopen maar zo snel mogelijk naar de harbor is belangrijker.
300k mag je houden, de rest stuur je door naar de volgendequote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
maar $2,100,000
was dat dan teveel?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:22 schreef Shawn het volgende:
[..]
(heb het gecheckt)
Je hebt toch echt $2,1 miljoen ontvangen van Retox
en wie is de volgende?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:24 schreef Frrreek het volgende:
[..]
300k mag je houden, de rest stuur je door naar de volgende
Technology Costs Per Level (Ex. 1,2,3,4) $9,500quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:24 schreef FJD het volgende:
Hoe duur is een level tech trouwens als je begint? De kosten daarvan lopen toch lineair op als ik t goed heb?
Done.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:20 schreef Shawn het volgende:
[..]
wait a minute please, 300K betekent 3 ton en niet 3 miljoen
sitethief => cloonaid
Als ik jou was zou ik ff wat geld achter de hand houden voor je oorlogsmachine.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Hmm ik heb nog geen harbor.. Terecht vertelde mij ook niet dat ik dta moest halen
Gelukkig zijn dit niet de phoenix federation maar een slap aftreksel ervanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
tof duke was net klaar gaat hij phoenix maar aanvallen![]()
Hopen maar dat de onderhandelingen dan snel starten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb geen geld meer.. Heb net weer een buld soldaten gekocht omdat ik bijna niks meer had door die slachting van die dragon...
aaargh jammerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:28 schreef Shawn het volgende:
[..]
nee dat was niet teveel
je mag $300.000 houden en de rest doorsturen naar ShakesbeeR
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Hopen maar dat de onderhandelingen dan snel starten.
Aid gestuurt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb geen geld meer.. Heb net weer een buld soldaten gekocht omdat ik bijna niks meer had door die slachting van die dragon...
Hoeveel heb je?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:34 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hoeveel moet ik dan doorsturen
rekenen is nooit mn beste kant geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |