Je kan acceptenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:36 schreef jeldrik het volgende:
[..]
Dat is Doefkesland http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=144759
Yep.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:07 schreef Retox het volgende:
Is het grote MarShawn plan al gestart? (A)
nr.2quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:12 schreef Retox het volgende:
Jeeej, ik neem aan dat ik gewoon door moet sturen naar nr5, Maraden?
Het grote MarShawn Plan III ($300.000 per land)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:14 schreef Retox het volgende:
Oooh goed da ik et ff vraag dan :p
waar staat die volgorde dan?
Het wordt doorgestuurd!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:09 schreef Shawn het volgende:
[..]
Yep.
jeldrik accepteer de AID van Freek en stuur het door naar 4. Retoxico![]()
eerst bills betalenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:15 schreef jeldrik het volgende:
[..]
Het wordt doorgestuurd!
Nu dus die 300k in infrastructure gooien, en daarna taxes gaan collecten? Of eerst mijn bills betalen, dan de rest in infrastructure gooien, dan taxes innen, dan infrastructure?
ja we hebben Friesland overgeslagenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:15 schreef Retox het volgende:
Ehh ja, die volgorde ken ik, maar na mij staat toch echt nr5, Maraden..
Het is er! Gewoon sturen naar de eerstvolgende die online is...?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:15 schreef Retox het volgende:
Ehh ja, die volgorde ken ik, maar na mij staat toch echt nr5, Maraden..
niemand is online nu dus stuur het maar door naar Frieslandquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:17 schreef jeldrik het volgende:
[..]
Het is er! Gewoon sturen naar de eerstvolgende die online is...?
nee je moet wachten tot Friesland online is en je AID accepteertquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:23 schreef Retox het volgende:
Hmm mijn aid naar Friesland wordt niet geaccepteerd, heeft hij al aid gehad?
Zoja, moet ik dan cancellen en naar cloonaid sturen?
max. per 10 levels (dus ja koop het per 10 zodra het kan en als dat niet meer kan kun je de rest van het geld wel in een keer aan infra uitgeven)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:24 schreef jeldrik het volgende:
Moet ik de infrastructure per 10 kopen? Of gewoon alles patsboem in één keer?
Okeequote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:24 schreef Shawn het volgende:
[..]
nee je moet wachten tot Friesland online is en je AID accepteertin de mean time moet je oppassen dat je niet meer dan $300K uitgeeft
heb je al een topic geopend op het min. van def.?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat moet ik met die oorlog dan? 1 x heb ik verloren en 1 x gewonnen..? Zo laten of wat?
Hmm. De reden dat ie jou heeft aangevallen is omdat je niet hebt gereageerd op trade-berichten?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:26 schreef Daywalk3r het volgende:
You have been attacked by cokesdabest. You lost 6 soldiers and 0 tanks. You killed 4 soldiers and 0 tanks. Their forces razed 0.033 miles of your land, stole 0.000 technology, and destroyed 0.422 infrastructure. Their forces looted $0.00 from you and you gained $0.00 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Defeat. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
wat een loserquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Denk het niet... Volgens mij deed hij dat zo maar.. En nu vraagt hij geld.
Collecten, soldaten kopen, en dan evt aanvallen, of wachten op de hulptroepen (andere alliance members)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Dus ik moet hem nu aanvallen??
Moet ik dan eerst mijn taxes collecten? Want dat heb ik nog niet gedaan, en dan kan ik dat verliezen...
Maar opzich zou ik wel moeten collecten want ik heb nu te weinig soldaten
Moet ik nu een topic aanmaken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:35 schreef Whizzkith het volgende:
We moeten nu 3 mensen van de Balkenende Brigade war laten declaren op cokesdabest, ZONDER hem aan te vallenHem gewoon laten schrikken in feite. Daarna kan hij JOU gaan betalen
Oh, die moet je ff annuleren...moest 20.000 zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:36 schreef Daywalk3r het volgende:
En waarom krijg ik $20 van mike?
20quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:38 schreef Mike het volgende:
[..]
Oh, die moet je ff annuleren...moest 20.000 zijn.
Oh wacht, jij was juist degene die is aangevallenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wel.... Ik ben nog in war met hem trouwens.
sorry, niet in mijn range..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:38 schreef Whizzkith het volgende:
Daywalk3r, jeldrik en Retox. Willen jullie alle drie de oorlog verklaren aan:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=144149
Je hoeft hem verder (nog) niet aan te vallen.
Ja, daar doe je vandaag de dag niet veel meer mee he?quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, daar doe je vandaag de dag niet veel meer mee he?
Whizz kun je ff uitleggen wat ik precies moet doen? Ik ben namelijk nogal goed in dingen verklotenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:41 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Bah, ga eens heel gauw door naar een hogere Brigade dan
Haha, oke hier heb ik dus (nog) geen verstand van.. ben gewoon ingedeeld in een brigade..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:41 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Bah, ga eens heel gauw door naar een hogere Brigade dan
De 20k van Mike accepteren, wat soldaten en tanks e.d. kopen (mss 2 CM's erbij). En dan een land aanval doen, voor het soort moet je even naar de percentage van succes kijken en dan hiermee de soort aanval kiezen:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Whizz kun je ff uitleggen wat ik precies moet doen? Ik ben namelijk nogal goed in dingen verkloten![]()
is uit m'n rangequote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:38 schreef Whizzkith het volgende:
Daywalk3r, jeldrik en Retox. Willen jullie alle drie de oorlog verklaren aan:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=144149
Je hoeft hem verder (nog) niet aan te vallen.
Ok maar ik ben nog in oorlog.. Wat moet ik daar precies mee?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:49 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
De 20k van Mike accepteren, wat soldaten en tanks e.d. kopen (mss 2 CM's erbij). En dan een land aanval doen, voor het soort moet je even naar de percentage van succes kijken en dan hiermee de soort aanval kiezen:
70% or better, Aggresive
60-69%, Planned
50-59%, Standard
21-49%, Cautious
5- 20%, Aggresive
En vervolgens twee keer een cruisemissle op hem gooien als je die hebt gekocht. Is meestal erg effectief.
Naar War & Battles pagina gaan en daar de soort aanval kiezenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok maar ik ben nog in oorlog.. Wat moet ik daar precies mee?
Niekquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Naar wie moet ik doorsturen? Ah Cloonaid.
Ik ben nog maar 4 dagen actief dus tanks enzo kan ik niet kopen want ik heb geen tech.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:49 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
De 20k van Mike accepteren, wat soldaten en tanks e.d. kopen (mss 2 CM's erbij). En dan een land aanval doen, voor het soort moet je even naar de percentage van succes kijken en dan hiermee de soort aanval kiezen:
70% or better, Aggresive
60-69%, Planned
50-59%, Standard
21-49%, Cautious
5- 20%, Aggresive
En vervolgens twee keer een cruisemissle op hem gooien als je die hebt gekocht. Is meestal erg effectief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |