Een zeker topic, in een zeker subforumquote:
quote:
ja hoorquote:
okee, dat vind ik dan weer wat minder ....quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:24 schreef ScarFace- het volgende:
Ik heb alvast deel 280 gemaakt![]()
Koffie[280]Muck heeft cup F haha
quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:24 schreef ScarFace- het volgende:
Ik heb alvast deel 280 gemaakt![]()
WOzquote:
Ja idd, geen stijl Scarquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:27 schreef Muck het volgende:
grapjes zijn leuk, maar het hoeft niet in een TT van mij.... :S
En plots weet frits ook over welk subforum het gaatquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat laatste fillmpje is wel saai zeg
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat laatste fillmpje is wel saai zeg
TR!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:27 schreef Muck het volgende:
grapjes zijn leuk, maar het hoeft niet in een TT van mij.... :S
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En plots weet frits ook over welk subforum het gaat
ik heb alleen laatste filmpje bekeken maar als dat geil moet zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Zit jij ff dat hele topic door te loeren ofzo?
Whehe... like you care...quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Naja... Zo weet de halve KSC het... Eer is ook al een stiekeme lurkert in dat topic
does een linkje?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb alleen laatste filmpje bekeken maar als dat geil moet zijn![]()
Waar doe je dat eigenlijk?quote:
Whehe....quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb alleen laatste filmpje bekeken maar als dat geil moet zijn![]()
mn free dowloadlimkiet voor vandaag is opquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe....
T gaat niet alleen om het geil, ook om het aesthetische
Maar loer er verder doorheen en je komt wel geilers tegen, als je daarnaar op zoek bent
rechts bovenaan op dat driehoekje met een uitroeptekentje eropquote:
Oh ja, das waar ook!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:36 schreef Muck het volgende:
[..]
rechts bovenaan op dat driehoekje met een uitroeptekentje erop
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mn free dowloadlimkiet voor vandaag is op
Je bent wel een goede gids M!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe....
T gaat niet alleen om het geil, ook om het aesthetische
Maar loer er verder doorheen en je komt wel geilers tegen, als je daarnaar op zoek bent
Dank Uquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:36 schreef Muck het volgende:
[..]
rechts bovenaan op dat driehoekje met een uitroeptekentje erop
Trusten maat!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:39 schreef OA het volgende:
Ik ga bedwaards!!![]()
Welterusten mensen!![]()
![]()
![]()
A demain.![]()
trustequote:Op donderdag 14 juni 2007 23:39 schreef OA het volgende:
Ik ga bedwaards!!![]()
Welterusten mensen!![]()
![]()
![]()
A demain.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:40 schreef ScarFace- het volgende:
Hier kan denk ik wel een slotje op.
We zijn inmiddels al bij deel 280 aanbeland![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:40 schreef ScarFace- het volgende:
WTF is wrong with you??quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:40 schreef ScarFace- het volgende:
Mwaaa.. dat slotje kan wel op die 280 van jouquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:40 schreef ScarFace- het volgende:
ehm schatje, dat weet ik tochquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Muck, ik vind je nog lief hoor![]()
Alleen diequote:Op donderdag 14 juni 2007 23:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ehm schatje, dat weet ik toch
maar wie, behalve die achterlijke kutmongool van een scarface, niet dan?
niet. Voor de rest denk ik wel iedereen, jij bent haast onze modelKSC'erette!quote:achterlijke kutmongool van een scarface
Driewerf mee Eensch is!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaaa.. dat slotje kan wel op die 280 van jou
Respectloze TT
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Alleen die
[..]
niet. Voor de rest denk ik wel iedereen, jij bent haast onze modelKSC'erette!![]()
Jamaar... het punt is... hij overdrijft nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:49 schreef Muck het volgende:
[..]
nou niet overdrijven he, dan word ik verlegen
moet je hem keihard schoppenquote:
owwwww, you guysquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar... het punt is... hij overdrijft niet
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar... het punt is... hij overdrijft niet
Waarom doe je dit ineens Scar? Totaal onverwacht!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:53 schreef ScarFace- het volgende:
Omdat muck zo triest is dat ze niet tegen een grapje kan heb ik de op wat aangepast.
Ook zo zielig he als iemand NOG een kloon moet aanmaken ze heeft er al 1![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:54 schreef Muck het volgende:
knulletje, als hier iemand triest is, dan ben jij het
hee ik heb het net voor je aangepast nu moet je niet blijven zeiken hequote:Op donderdag 14 juni 2007 23:54 schreef Muck het volgende:
knulletje, als hier iemand triest is, dan ben jij het
Waar komt deze haat ineens vandaan dan? En wat heb je aangepast. Het gaat ook mede om de fucking trieste TT van je!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:57 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
hee ik heb het net voor je aangepast nu moet je niet blijven zeiken he
Bedankt ScarFace- dat je het hebt aangepast en niet in onz hebt gezet.
Geen dank hoor.
![]()
![]()
![]()
Wat een instelling
Je reputatie op een forum zal maar als cup f wijf worden.
Hee dat is gek je bent er zelf over begonnen.
En dan past iemand het aan omdat je 100 pm s gaat sturen moet je ook niet gaan doorzeiken.
![]()
![]()
![]()
ik kan niet altijd de god zijn die alles voor iedereen doet nooit tegen iemand aan kankert en voor iedereen dingen online zet ik ben weg iigquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waarom doe je dit ineens Scar? Totaal onverwacht!
dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar komt deze haat ineens vandaan dan? En wat heb je aangepast. Het gaat ook mede om de fucking trieste TT van je!
Hee nachtwachtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:02 schreef Sander170 het volgende:
Goedenacht Fokkers.![]()
Wel lief blijven onder elkaar hé.![]()
eej nachtwachtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:02 schreef Sander170 het volgende:
Goedenacht Fokkers.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:00 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
ik kan niet altijd de god zijn die alles voor iedereen doet nooit tegen iemand aan kankert en voor iedereen dingen online zet ik ben weg iig
En door dat taalgebruik heb je het bij mij compleet afgedaan!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:02 schreef ScarFace- het volgende:
ik heb 2 regels over een cupmaat weggehaald omdat jij me hele inbox anders volkankert
Vriend!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:02 schreef Sander170 het volgende:
Goedenacht Fokkers.![]()
Over welke achterlijke dingen gaat het dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vriend!
Jij gaat geen achterlijke dingen doen toch?
De TT en het topic dat scarface gemaakt heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Over welke achterlijke dingen gaat het dan?
Daar ben ik het zowieso al mee eens!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
De TT en het topic dat scarface gemaakt heeft
respectloos
Koffie[280]Muck heeft cup F hahaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Over welke achterlijke dingen gaat het dan?
Ja dat wel, maar ik weet niet wat ik ervan moet denken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:10 schreef ScarFace- het volgende:
Sander heb je me leipe topic gezien hehe
Ik vraag me af wat scar gezopen, gerookt en/of geslikt heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:12 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik weet niet wat ik ervan moet denken.![]()
Post er eens iets boeiends het is tenslotte een koffie topic deel 280 zelfs haha.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:12 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik weet niet wat ik ervan moet denken.![]()
Het is in ieder geval niet tofquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat scar gezopen, gerookt en/of geslikt heeft
Mooie uitspraak welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:10 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Daar ben ik het zowieso al mee eens!
En ten tweede ik doe nooit achterlijke dingen, behalve als het nodig is.![]()
Doe ff mee met Scar afkraken!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
hmm, interessante tt.
Laat me er even over nadenken
Haha deze gast is ook lolquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat scar gezopen, gerookt en/of geslikt heeft
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
hmm, interessante tt.
Eerik ik heb ook een koffie topic gemaakt hehequote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
hmm, interessante tt.
Kijk maar ff eer, dan weet je waar all the fuzz is about!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:20 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Eerik ik heb ook een koffie topic gemaakt hehe![]()
pleur opquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:20 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Eerik ik heb ook een koffie topic gemaakt hehe![]()
nee, @ de club, altijd op donderdag avond hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hoe was het trouwens eer? Aannemende dat je naar de Vlinder was.
Okey, dus de chick is niet gespot?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, @ de club, altijd op donderdag avond he
hehe erik je bent welkom in tegenstelling tot frits die mot ik er niet nachtwacht mag ook wel en muck ook beetje rellen is geen probleemquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, @ de club, altijd op donderdag avond he
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Okey, dus de chick is niet gespot?
liefquote:
nope, maar die werkt nu ook sowieso.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Okey, dus de chick is niet gespot?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:24 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
hehe erik je bent welkom in tegenstelling tot frits die mot ik er niet nachtwacht mag ook wel en muck ook beetje rellen is geen probleem
ik moet bij de naam 52746 altijd aan een stukje van finkers denkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:27 schreef MPG het volgende:
[..]
lief
Tof dat je die post.. leidt mn gedachten wat af van 52746
Zoals al eerder vermeld: Muck isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:27 schreef MPG het volgende:
[..]
lief
Tof dat je die post.. leidt mn gedachten wat af van 52746
Mag lijen dat ze nu klaar is ja! Anders sms je haar ffquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nope, maar die werkt nu ook sowieso.
Hoewel, ze zal nou wel zo'n beetje klaar zijn inmiddels...
Kneus ik zeg net muck kan ook komen en jij kotst de hele boel onder.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Gaat nergens over, dus mensen die kritisch zijn, laat jij niet toe in je trieste topic
Je valt me gewoon tegen jonge, en zeker de 'argumenten' die je aandraagt!
Ik zal zo nog even kijken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:14 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Post er eens iets boeiends het is tenslotte een koffie topic deel 280 zelfs haha.
Straks kijkt muck in haar topiclijst over een tijdje staat er waarsg 2 keer koffie deel 280 in.
Maar niks kan tippen aan mijn ubermokervette topic natuurlijkpost er wat boeienjds zou ik zeggen
Maar het is wel zo, ik doe nooit domme dingen!quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zoals al eerder vermeld: Muck is
Ik laat geen mensen binnen die op die manier respectloos zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:29 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Kneus ik zeg net muck kan ook komen en jij kotst de hele boel onder.
Jij laat toch ook geen mensen in je huis die de boel onderkotsen![]()
Zeer zeker waar. Soms 'moet' het gewoon evenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar het is wel zo, ik doe nooit domme dingen!
Maar als het nodig is, in geval van nood ofzo doe je soms domme dingen.![]()
nee, ik ga d'r niet smsen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mag lijen dat ze nu klaar is ja! Anders sms je haar ff
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik ga d'r niet smsen.
Ik ga d'r ook niet bellen, zie d'r wel weer een keer in de vlinder.
True that! Speel het goed uit jonge!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik ga d'r niet smsen.
Ik ga d'r ook niet bellen, zie d'r wel weer een keer in de vlinder.
Whehequote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moet bij de naam 52746 altijd aan een stukje van finkers denken
gaat over rijmen en metrum
Eenschquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik laat geen mensen binnen die op die manier respectloos zijn
Koffie[280]Muck heeft cup F hahaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:31 schreef Sander170 het volgende:
Ik kom net binnen vallen en ik weet niet eens waar jullie discussie over gaat?
Het gaat wel iets verder zo te zien.
ja.quote:
Zekersquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zoals al eerder vermeld: Muck is
Op zich best een redelijke strategie, ware het niet dat het ook verkeerd opgevat kan worden en ze niets meer van je moet weten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja.
Ik ga d'r ook negeren als ik d'r zie in de vlinder.
Dat was m'n plan iig
Als ze daar zit, in d'r eentje of niet, loop ik er gewoon langs, alsof ik d'r niet ken.
Als ze wat kwijt wil, kan ze naar me toe komen
Whehequote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja.
Dat was m'n plan iig
Als ze daar zit, in d'r eentje of niet, loop ik er gewoon langs, alsof ik d'r niet ken.
ahhuhquote:
Ik had wel bedacht dat als ze mij voorbij ziet komen en ze komt zelf niet, dat ik dan toch stiekem wel naar d'r toega om 't te vragen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Op zich best een redelijke strategie, ware het niet dat het ook verkeerd opgevat kan worden en ze niets meer van je moet weten.
Maar goed, dan heb je in ieder geval uitsluitsel
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:34 schreef Muck het volgende:
[..]
daarover
ik begrijp dat iedereen boos is op scar vanwege het topic dat ie gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:37 schreef Sander170 het volgende:
Ja maar wie is nou boos op wie precies?
awwwwwquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja.
Dat was m'n plan iig
Bedankt, ik snap het nut alleen niet helemaal van Scar zijn topic?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik begrijp dat iedereen boos is op scar vanwege het topic dat ie gemaakt heeft.
ik zal je nooit meer in je oog prikkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]wat een debiele heb je toch in deze wereld
WIJ zijn boos op scar, omdat hij dat respectloze topic over Muckquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:37 schreef Sander170 het volgende:
Ja maar wie is nou boos op wie precies?
Dat is denk ik wel het beste plan. Lukt het niet --> Bier!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had wel bedacht dat als ze mij voorbij ziet komen en ze komt zelf niet, dat ik dan toch stiekem wel naar d'r toega om 't te vragen.
Dat snapt niemand vriend!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:40 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bedankt, ik snap het nut alleen niet helemaal van Scar zijn topic?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:41 schreef MPG het volgende:
[..]
WIJ zijn boos op scar, omdat hij dat respectloze topic over Muckheeft geopend
dat doet niemand denk ik....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:40 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bedankt, ik snap het nut alleen niet helemaal van Scar zijn topic?
Ik ben makker aan aan het doen met drinken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel het beste plan. Lukt het niet --> Bier!
copy thatquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:43 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik er niet in post vriend, uit respect doe ik het NIET.![]()
netjesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben makker aan aan het doen met drinken.
Normaal kom ik op donderdag avond dronken thuis, vandaag 2 biertjes op.
Netjesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:
Keurig jonge!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:43 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik er niet in post vriend, uit respect doe ik het NIET.![]()
Ja ik werd er gewoon boos om! Daarom postte ikquote:
quote:
quote:
quote:
Had je achteraf misschien beter niet kunnen doen denk ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ja ik werd er gewoon boos om! Daarom postte ik
Je hebt helemaal gelijk vriend! Goed dat je me dit ff zegt, ik had het niet moeten doenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:48 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Had je achteraf misschien beter niet kunnen doen denk ik.
Gewoon geen aandacht aan zulke personen geven ook al is het de negatieve aandacht.![]()
Gewoon negeren en lekker gaar laten koken in een hoekje, wij gaan verder zo.![]()
Goed streven!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb ook besloten om mijn bijnaam wat minder eer aan te gaan doen.
Bedankt dat jij zo eerlijk tegen mij bent, dat waardeer ik echt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk vriend! Goed dat je me dit ff zegt, ik had het niet moeten doen
ik had er zelf ook niet op in moeten gaan....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk vriend! Goed dat je me dit ff zegt, ik had het niet moeten doen
Niet roken, minder drinken, sporten Health Freakquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb ook besloten om mijn bijnaam wat minder eer aan te gaan doen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:51 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bedankt dat jij zo eerlijk tegen mij bent, dat waardeer ik echt.![]()
Een topgozer ben jij.![]()
Whehequote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Niet roken, minder drinken, sporten Health Freak![]()
Ja ach, soms nemen emoties de overhand schat!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had er zelf ook niet op in moeten gaan....
Te gek!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=WQuM63fZVvw
Nou nou, je bent wel bezig hè!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:53 schreef Sander170 het volgende:
Ik bedoel ook maar zo dat iedereen maakt fouten, dit voorkom je niet.
Maar iedereen kan altijd weer leren van zijn fouten.
En als je het dan eerlijk toegeeft, dan ben je een goed mens, en daar ga ik graag mee om.![]()
Hoezo bezig, ik help jullie gewoon graag een handje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou nou, je bent wel bezig hè!
Je hebt helemaal gelijk jonge, ik heb hiervan geleerd!
ik ben geen health freak, maar ik merk wel dat ik echt even wta moet gaan doen, want het gaat nergens meer over.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Niet roken, minder drinken, sporten Health Freak![]()
Trusten schat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mijn laatste slokje wijn is op, ik duik de mand in. Morgen weer veel te vroeg op om te gaan werken!
Rond 6 uur ben ik hier weer!
A demain
Wat wil je dan precies gaan beginnen, sport?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ben geen health freak, maar ik merk wel dat ik echt even wta moet gaan doen, want het gaat nergens meer over.
Minder drinken, meer fruit eten, en inderdaad sporten.
Sporten gaat wonderen doen voor ome erik denk ik.
Ik denk dat ik toch maar ga fitnessen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat wil je dan precies gaan beginnen, sport?
Ook trusten vriend, we hebben het er nog wel een keer over.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch maar ga fitnessen.
Eigenlijk heb ik het dar totaal niet op, mar het is wel goed
Denk dat ik dat dus maar ga doen.
Met ingang van volgende week
Maar ik ga nu echt, fijne nacht nog
nachtwachtsequote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou jij ook trusten lieve Muckie.![]()
Doei.....![]()
Trusten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:22 schreef Knekwurst het volgende:
dooie boel, dan ben ik weg.. truste
Ah, daar is Ph. alquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:20 schreef MPG het volgende:
TT?
Ik ook niet.quote:
Wij zijn zo zieligquote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ben te laat, moet nog vanalles doen.
Maar.... GOEDEMORGEN!!!!![]()
quote:
quote:
waar is dat dan? In de hoek?(waar de klappen vallen...)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:13 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik zit op de meest waardeloze plek vandaag.
Bij ingang met m'n rug naar iedereen toe.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:20 schreef kless het volgende:
waar is dat dan? In de hoek?(waar de klappen vallen...)
Laat ze ook kennismaken met fok!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij ingang met m'n rug naar iedereen toe.
Nah..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:43 schreef Pheno het volgende:
Laat ze ook kennismaken met fok!
Tss, armoedzaaiers (*wacht op kloon)quote:
Balen Kuukquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij ingang met m'n rug naar iedereen toe.
Die licht nog te pitten!quote:
Nopequote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:51 schreef OA het volgende:
Hebben jullie trouwens die zielige actie van Scarface- al gezien?![]()
Jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:51 schreef OA het volgende:
Een tijdelijke ontzegging tot het forum zou wel op z'n plaats zijn!quote:
Zoek in GC naar Koffie[280]quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:58 schreef Pheno het volgende:
Link?
Nee.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:51 schreef OA het volgende:
Ik kan er niets van makenquote:
Hij is tot maandag weg volgens mijn bronnenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:58 schreef OA het volgende:
[..]
Een tijdelijke ontzegging tot het forum zou wel op z'n plaats zijn!![]()
een ban dus
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:05 schreef Leia het volgende:
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
Jep!
Goed bezig!!quote:
Modjes kunnen toch helemaal niet bannen?!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We hebben die knopjes niet niet niets![]()
newsflashquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:18 schreef OA het volgende:
[..]
Modjes kunnen toch helemaal niet bannen?!![]()
Uiteraard wel rapporteren!![]()
Dat zeggen we altijd maar om van het gezeik af te zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:18 schreef OA het volgende:
[..]
Modjes kunnen toch helemaal niet bannen?!![]()
Uiteraard wel rapporteren!![]()
Oh ja, jij wel hè!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zeggen we altijd maar om van het gezeik af te zijn.![]()
Whehe!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geloof je me niet?![]()
Ga daar maar een weekje over denken, maar niet op fok!![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:22 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van donderdag 14 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 345 Kuukske![]()
002. 215 MPG![]()
008. 182 OA![]()
009. 169 vrolijke-frits![]()
013. 137 eer-ik![]()
016. 122 Muck![]()
021. 109 crossover![]()
035. 089 Leia![]()
060. 074 Lenny_Leonard![]()
098. 057 cablegunmaster![]()
102. 055 Frutsel![]()
104. 054 ScarFace-![]()
104. 054 Papierversnipperaar![]()
114. 051 Pheno![]()
179. 040 Jo0Lz![]()
Ik zou meteen een KLB topic openen!quote:
Mja idd!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Wij zijn zo zielig
Pity us
Ik ben weg [afbeelding] ff snel dat tentamen fixen [afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:53 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
![]()
Hoi Cross!![]()
Hoi Quuk!![]()
Hoi Joolz!![]()
Hoi Kless!![]()
quote:
Tofquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:05 schreef Leia het volgende:
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
Jep!
Gelukkig weer een beetje minder kansloosquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:31 schreef OA het volgende:
Hier zijn dan weer wat cijfertjes van gisteren!
[..]
![]()
Ben je alweer op de TU/e aanbeland?quote:
Jazekerquote:
Hoi, jij zocht mij? Is het dringend?quote:
Truste!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:53 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Hoi, jij zocht mij? Is het dringend?
Als je het niet erg vindt, ga ik namelijk nog even wat verder slapen
Wie weet kom ik straks nog terug
Is goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:53 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Hoi, jij zocht mij? Is het dringend?
Als je het niet erg vindt, ga ik namelijk nog even wat verder slapen
Wie weet kom ik straks nog terug
Waarde heer,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:55 schreef MPG het volgende:
Tis rustig hier.. waar zijn kuuk, eer en jj?
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:59 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Waarde heer,
In tegenstelling tot mijn minne schoonzoon zijn dat hardwerkende individuen. Zij zullen u eerst vergezellen na de gedane arbeid.
Kuuk zit met haar rug naar de deuropening, dus dat is de meest kloterige plek om te fokken...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:55 schreef MPG het volgende:
Tis rustig hier.. waar zijn kuuk, eer en jj?
Whehe... vandaar... kutklonen weer btwquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:00 schreef OA het volgende:
[..]
Kuuk zit met haar rug naar de deuropening, dus dat is de meest kloterige plek om te fokken...![]()
Fruts is er niet, dus JJ ook niet...![]()
Eer is vast weer zo lam als een balletje....![]()
Geachte schoonOA,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:59 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Waarde heer,
In tegenstelling tot mijn minne schoonzoon zijn dat hardwerkende individuen. Zij zullen u eerst vergezellen na de gedane arbeid.
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Geachte schoonOA,
Ik zou het zeer op prijs stellen, wanneer jij je niet meer laat zien ik dit topic!
De afgelopen weken hebben wij, zoals jij ongetwijfeld weet, te maken met topdrukte!
Hierdoor is mijn werkdruk dusdanig gestegen dat ik bij tijd en wijle stoom moet afblazen. Hiertoe heb ik deze geweldige uilaatklep gevonden!
Beste schoonzoon,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Geachte schoonOA,
Ik zou het zeer op prijs stellen, wanneer jij je niet meer laat zien ik dit topic!
De afgelopen weken hebben wij, zoals jij ongetwijfeld weet, te maken met topdrukte!
Hierdoor is mijn werkdruk dusdanig gestegen dat ik bij tijd en wijle stoom moet afblazen. Hiertoe heb ik deze geweldige uilaatklep gevonden!
Waarde heer,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi gesproken
Laat je niet wegjagen door die ouwe![]()
![]()
Prima, al had dat cijfer best hoger mogen zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Deze jongen heeft zijn bindend studie advies waardoor hij officieel over is naar het 2e jaar van zijn studie. Een mooie 5,85 heeft de klus geklaard. Wie wil me aanraken?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koos,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:19 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Beste schoonzoon,
Ik zal mijzelf hier niet meer laten zien. De topdrukte is mij welbekend, derhalve zal ik een poging doen een extra secretaresse aan te nemen. Mijn voorstel is, dat er een nieuwe receptioniste komt, en dat onze huidige receptioniste jou komt ondersteunen in jouw taak.
Tot die tijd zal ik jou je gang laten gaan en niet teveel zeuren.
Dit vind ik trouwens ook een niet al te vriendelijke reactie!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:23 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Waarde heer,
Waar heb ik deze minne bejegening aan te danken? Ik scheld u toch ook niet uit voor "stomme reservebelg"? Maar goed dat ik mij hier niet meer laat zien. De jeugd van tegenwoordig is ongelofelijk. Brutale rekels zijn het!
Heel mooi Lenny!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Deze jongen heeft zijn bindend studie advies waardoor hij officieel over is naar het 2e jaar van zijn studie. Een mooie 5,85 heeft de klus geklaard. Wie wil me aanraken?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker! Toffe UI!quote:
Nah, het vak heb ik nooit meer omdat ik een hele andere kant op ga in mijn tweede jaar. Verder maakt het bij ons niet uit of je een 8 of een 6 haalt, de ECTS (studiepunten) tellenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima, al had dat cijfer best hoger mogen zijn.
Ik hoef je niet aan te raken, dat laat ik over aan de dames.
Welke studie doe je eigenlijk? En waar?
Michel,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:25 schreef OA het volgende:
[..]
Koos,
Dit stel ik zeer op prijs!
Echter, de huidige secretaresse is nou niet bepaald aangenaam aan een hele dag naar te kijken...
[..]
Dit vind ik trouwens ook een niet al te vriendelijke reactie!!![]()
En hoe weet jij trouwens dat deze jongeman een reservebelg is?
[afbeelding]
Ok. Is verder ook niet zo erg... Alleen hoge cijfers staan mooier op de cijferlijstquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeker! Toffe UI!
[..]
Nah, het vak heb ik nooit meer omdat ik een hele andere kant op ga in mijn tweede jaar. Verder maakt het bij ons niet uit of je een 8 of een 6 haalt, de ECTS (studiepunten) tellen. Ik doe nu Bedrijfseconomie en begin volgend jaar aan Algemene Economie aan de Universiteit van Tilburg.
Heb ook wel een paar mooie punten hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok. Is verder ook niet zo erg... Alleen hoge cijfers staan mooier op de cijferlijst
Zegt de man die postpropaedeutisch voornamelijk zesjes heeft staan
Ik ben nog bezig, met Elektrotechniek aan de TU/equote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb ook wel een paar mooie punten hoor.
Onder andere een 7,5 voor wiskunde waar ik vrij trots op ben.Wat voor studie had jij gedaan en waar?
Hebben jullie trouwens wel de propedeuse na afsluiten van het eerste jaar gehaald?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok. Is verder ook niet zo erg... Alleen hoge cijfers staan mooier op de cijferlijst
Zegt de man die postpropaedeutisch voornamelijk zesjes heeft staan
Dank Uquote:
Flinke studie!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig, met Elektrotechniek aan de TU/e
Ehmquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:34 schreef OA het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens wel de propedeuse na afsluiten van het eerste jaar gehaald?![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:30 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Michel,
Bij deze mijn laatste bericht hier. Ik zal misschien overwegen de nieuwe, jonge en knappe, werkneemster in jouw kantoor te plaatsen. Maar dan moet je wel beloven dat mijn dochter des avonds niets tekort gaat komen.
Die Limburgse jongeman noemde mij "ouwe". Vind je dat wel kies? Ik zag onder zijn berichten iets van Venlo, daaruit concludeerde ik dat hij een Limbolander is. Als dat onwaar is, zal ik mij excuseren.
Ik deed in het eerste jaar van de HBO Bedrijfskundige Informatica; een opleiding die ook door slechts 40% succesvol wordt afgerond. Een P halen na het eerste jaar is daar ook een unicum... Niet voor iedereen echter!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is bij mijn opleiding niet gebruikelijk. Ik behoor bij de 40% van de mensen die ooit begonnen zijn en überhaupt ooit een diploma gaat halen.
School is saai, heeft niet veel met de opleiding te maken lijkt me.. (tenzij je een bagger studie doet waar je niet veel aan hebt later?)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik deed in het eerste jaar van de HBO Bedrijfskundige Informatica; een opleiding die ook door slechts 40% succesvol wordt afgerond. Een P halen na het eerste jaar is daar ook een unicum... Niet voor iedereen echter!![]()
De reden dat ik met die opleiding ben gestopt was niet zozeer de moeilijkheid, maar wel de saaiheid.![]()
Ik?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik open nieuw topic wel, heb hem klaar staan. Wie kachelt deze even dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |