Bedankt, ik snap het nut alleen niet helemaal van Scar zijn topic?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik begrijp dat iedereen boos is op scar vanwege het topic dat ie gemaakt heeft.
ik zal je nooit meer in je oog prikkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]wat een debiele heb je toch in deze wereld
WIJ zijn boos op scar, omdat hij dat respectloze topic over Muckquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:37 schreef Sander170 het volgende:
Ja maar wie is nou boos op wie precies?
Dat is denk ik wel het beste plan. Lukt het niet --> Bier!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had wel bedacht dat als ze mij voorbij ziet komen en ze komt zelf niet, dat ik dan toch stiekem wel naar d'r toega om 't te vragen.
Dat snapt niemand vriend!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:40 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bedankt, ik snap het nut alleen niet helemaal van Scar zijn topic?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:41 schreef MPG het volgende:
[..]
WIJ zijn boos op scar, omdat hij dat respectloze topic over Muckheeft geopend
dat doet niemand denk ik....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:40 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bedankt, ik snap het nut alleen niet helemaal van Scar zijn topic?
Ik ben makker aan aan het doen met drinken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel het beste plan. Lukt het niet --> Bier!
copy thatquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:43 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik er niet in post vriend, uit respect doe ik het NIET.![]()
netjesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben makker aan aan het doen met drinken.
Normaal kom ik op donderdag avond dronken thuis, vandaag 2 biertjes op.
Netjesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:
Keurig jonge!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:43 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik er niet in post vriend, uit respect doe ik het NIET.![]()
Ja ik werd er gewoon boos om! Daarom postte ikquote:
quote:
quote:
quote:
Had je achteraf misschien beter niet kunnen doen denk ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ja ik werd er gewoon boos om! Daarom postte ik
Je hebt helemaal gelijk vriend! Goed dat je me dit ff zegt, ik had het niet moeten doenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:48 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Had je achteraf misschien beter niet kunnen doen denk ik.
Gewoon geen aandacht aan zulke personen geven ook al is het de negatieve aandacht.![]()
Gewoon negeren en lekker gaar laten koken in een hoekje, wij gaan verder zo.![]()
Goed streven!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb ook besloten om mijn bijnaam wat minder eer aan te gaan doen.
Bedankt dat jij zo eerlijk tegen mij bent, dat waardeer ik echt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk vriend! Goed dat je me dit ff zegt, ik had het niet moeten doen
ik had er zelf ook niet op in moeten gaan....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk vriend! Goed dat je me dit ff zegt, ik had het niet moeten doen
Niet roken, minder drinken, sporten Health Freakquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb ook besloten om mijn bijnaam wat minder eer aan te gaan doen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:51 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bedankt dat jij zo eerlijk tegen mij bent, dat waardeer ik echt.![]()
Een topgozer ben jij.![]()
Whehequote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Niet roken, minder drinken, sporten Health Freak![]()
Ja ach, soms nemen emoties de overhand schat!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had er zelf ook niet op in moeten gaan....
Te gek!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=WQuM63fZVvw
Nou nou, je bent wel bezig hè!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:53 schreef Sander170 het volgende:
Ik bedoel ook maar zo dat iedereen maakt fouten, dit voorkom je niet.
Maar iedereen kan altijd weer leren van zijn fouten.
En als je het dan eerlijk toegeeft, dan ben je een goed mens, en daar ga ik graag mee om.![]()
Hoezo bezig, ik help jullie gewoon graag een handje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou nou, je bent wel bezig hè!
Je hebt helemaal gelijk jonge, ik heb hiervan geleerd!
ik ben geen health freak, maar ik merk wel dat ik echt even wta moet gaan doen, want het gaat nergens meer over.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Niet roken, minder drinken, sporten Health Freak![]()
Trusten schat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mijn laatste slokje wijn is op, ik duik de mand in. Morgen weer veel te vroeg op om te gaan werken!
Rond 6 uur ben ik hier weer!
A demain
Wat wil je dan precies gaan beginnen, sport?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ben geen health freak, maar ik merk wel dat ik echt even wta moet gaan doen, want het gaat nergens meer over.
Minder drinken, meer fruit eten, en inderdaad sporten.
Sporten gaat wonderen doen voor ome erik denk ik.
Ik denk dat ik toch maar ga fitnessen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat wil je dan precies gaan beginnen, sport?
Ook trusten vriend, we hebben het er nog wel een keer over.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch maar ga fitnessen.
Eigenlijk heb ik het dar totaal niet op, mar het is wel goed
Denk dat ik dat dus maar ga doen.
Met ingang van volgende week
Maar ik ga nu echt, fijne nacht nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |