newsflashquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:18 schreef OA het volgende:
[..]
Modjes kunnen toch helemaal niet bannen?!![]()
Uiteraard wel rapporteren!![]()
Dat zeggen we altijd maar om van het gezeik af te zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:18 schreef OA het volgende:
[..]
Modjes kunnen toch helemaal niet bannen?!![]()
Uiteraard wel rapporteren!![]()
Oh ja, jij wel hè!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zeggen we altijd maar om van het gezeik af te zijn.![]()
Whehe!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geloof je me niet?![]()
Ga daar maar een weekje over denken, maar niet op fok!![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:22 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van donderdag 14 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 345 Kuukske![]()
002. 215 MPG![]()
008. 182 OA![]()
009. 169 vrolijke-frits![]()
013. 137 eer-ik![]()
016. 122 Muck![]()
021. 109 crossover![]()
035. 089 Leia![]()
060. 074 Lenny_Leonard![]()
098. 057 cablegunmaster![]()
102. 055 Frutsel![]()
104. 054 ScarFace-![]()
104. 054 Papierversnipperaar![]()
114. 051 Pheno![]()
179. 040 Jo0Lz![]()
Ik zou meteen een KLB topic openen!quote:
Mja idd!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Wij zijn zo zielig
Pity us
Ik ben weg [afbeelding] ff snel dat tentamen fixen [afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:53 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
![]()
Hoi Cross!![]()
Hoi Quuk!![]()
Hoi Joolz!![]()
Hoi Kless!![]()
quote:
Tofquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:05 schreef Leia het volgende:
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
Jep!
Gelukkig weer een beetje minder kansloosquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:31 schreef OA het volgende:
Hier zijn dan weer wat cijfertjes van gisteren!
[..]
![]()
Ben je alweer op de TU/e aanbeland?quote:
Jazekerquote:
Hoi, jij zocht mij? Is het dringend?quote:
Truste!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:53 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Hoi, jij zocht mij? Is het dringend?
Als je het niet erg vindt, ga ik namelijk nog even wat verder slapen
Wie weet kom ik straks nog terug
Is goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:53 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Hoi, jij zocht mij? Is het dringend?
Als je het niet erg vindt, ga ik namelijk nog even wat verder slapen
Wie weet kom ik straks nog terug
Waarde heer,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:55 schreef MPG het volgende:
Tis rustig hier.. waar zijn kuuk, eer en jj?
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:59 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Waarde heer,
In tegenstelling tot mijn minne schoonzoon zijn dat hardwerkende individuen. Zij zullen u eerst vergezellen na de gedane arbeid.
Kuuk zit met haar rug naar de deuropening, dus dat is de meest kloterige plek om te fokken...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:55 schreef MPG het volgende:
Tis rustig hier.. waar zijn kuuk, eer en jj?
Whehe... vandaar... kutklonen weer btwquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:00 schreef OA het volgende:
[..]
Kuuk zit met haar rug naar de deuropening, dus dat is de meest kloterige plek om te fokken...![]()
Fruts is er niet, dus JJ ook niet...![]()
Eer is vast weer zo lam als een balletje....![]()
Geachte schoonOA,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:59 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Waarde heer,
In tegenstelling tot mijn minne schoonzoon zijn dat hardwerkende individuen. Zij zullen u eerst vergezellen na de gedane arbeid.
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Geachte schoonOA,
Ik zou het zeer op prijs stellen, wanneer jij je niet meer laat zien ik dit topic!
De afgelopen weken hebben wij, zoals jij ongetwijfeld weet, te maken met topdrukte!
Hierdoor is mijn werkdruk dusdanig gestegen dat ik bij tijd en wijle stoom moet afblazen. Hiertoe heb ik deze geweldige uilaatklep gevonden!
Beste schoonzoon,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Geachte schoonOA,
Ik zou het zeer op prijs stellen, wanneer jij je niet meer laat zien ik dit topic!
De afgelopen weken hebben wij, zoals jij ongetwijfeld weet, te maken met topdrukte!
Hierdoor is mijn werkdruk dusdanig gestegen dat ik bij tijd en wijle stoom moet afblazen. Hiertoe heb ik deze geweldige uilaatklep gevonden!
Waarde heer,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi gesproken
Laat je niet wegjagen door die ouwe![]()
![]()
Prima, al had dat cijfer best hoger mogen zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Deze jongen heeft zijn bindend studie advies waardoor hij officieel over is naar het 2e jaar van zijn studie. Een mooie 5,85 heeft de klus geklaard. Wie wil me aanraken?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koos,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:19 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Beste schoonzoon,
Ik zal mijzelf hier niet meer laten zien. De topdrukte is mij welbekend, derhalve zal ik een poging doen een extra secretaresse aan te nemen. Mijn voorstel is, dat er een nieuwe receptioniste komt, en dat onze huidige receptioniste jou komt ondersteunen in jouw taak.
Tot die tijd zal ik jou je gang laten gaan en niet teveel zeuren.
Dit vind ik trouwens ook een niet al te vriendelijke reactie!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:23 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Waarde heer,
Waar heb ik deze minne bejegening aan te danken? Ik scheld u toch ook niet uit voor "stomme reservebelg"? Maar goed dat ik mij hier niet meer laat zien. De jeugd van tegenwoordig is ongelofelijk. Brutale rekels zijn het!
Heel mooi Lenny!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Deze jongen heeft zijn bindend studie advies waardoor hij officieel over is naar het 2e jaar van zijn studie. Een mooie 5,85 heeft de klus geklaard. Wie wil me aanraken?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker! Toffe UI!quote:
Nah, het vak heb ik nooit meer omdat ik een hele andere kant op ga in mijn tweede jaar. Verder maakt het bij ons niet uit of je een 8 of een 6 haalt, de ECTS (studiepunten) tellenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima, al had dat cijfer best hoger mogen zijn.
Ik hoef je niet aan te raken, dat laat ik over aan de dames.
Welke studie doe je eigenlijk? En waar?
Michel,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:25 schreef OA het volgende:
[..]
Koos,
Dit stel ik zeer op prijs!
Echter, de huidige secretaresse is nou niet bepaald aangenaam aan een hele dag naar te kijken...
[..]
Dit vind ik trouwens ook een niet al te vriendelijke reactie!!![]()
En hoe weet jij trouwens dat deze jongeman een reservebelg is?
[afbeelding]
Ok. Is verder ook niet zo erg... Alleen hoge cijfers staan mooier op de cijferlijstquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeker! Toffe UI!
[..]
Nah, het vak heb ik nooit meer omdat ik een hele andere kant op ga in mijn tweede jaar. Verder maakt het bij ons niet uit of je een 8 of een 6 haalt, de ECTS (studiepunten) tellen. Ik doe nu Bedrijfseconomie en begin volgend jaar aan Algemene Economie aan de Universiteit van Tilburg.
Heb ook wel een paar mooie punten hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok. Is verder ook niet zo erg... Alleen hoge cijfers staan mooier op de cijferlijst
Zegt de man die postpropaedeutisch voornamelijk zesjes heeft staan
Ik ben nog bezig, met Elektrotechniek aan de TU/equote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb ook wel een paar mooie punten hoor.
Onder andere een 7,5 voor wiskunde waar ik vrij trots op ben.Wat voor studie had jij gedaan en waar?
Hebben jullie trouwens wel de propedeuse na afsluiten van het eerste jaar gehaald?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok. Is verder ook niet zo erg... Alleen hoge cijfers staan mooier op de cijferlijst
Zegt de man die postpropaedeutisch voornamelijk zesjes heeft staan
Dank Uquote:
Flinke studie!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig, met Elektrotechniek aan de TU/e
Ehmquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:34 schreef OA het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens wel de propedeuse na afsluiten van het eerste jaar gehaald?![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:30 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Michel,
Bij deze mijn laatste bericht hier. Ik zal misschien overwegen de nieuwe, jonge en knappe, werkneemster in jouw kantoor te plaatsen. Maar dan moet je wel beloven dat mijn dochter des avonds niets tekort gaat komen.
Die Limburgse jongeman noemde mij "ouwe". Vind je dat wel kies? Ik zag onder zijn berichten iets van Venlo, daaruit concludeerde ik dat hij een Limbolander is. Als dat onwaar is, zal ik mij excuseren.
Ik deed in het eerste jaar van de HBO Bedrijfskundige Informatica; een opleiding die ook door slechts 40% succesvol wordt afgerond. Een P halen na het eerste jaar is daar ook een unicum... Niet voor iedereen echter!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is bij mijn opleiding niet gebruikelijk. Ik behoor bij de 40% van de mensen die ooit begonnen zijn en überhaupt ooit een diploma gaat halen.
School is saai, heeft niet veel met de opleiding te maken lijkt me.. (tenzij je een bagger studie doet waar je niet veel aan hebt later?)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik deed in het eerste jaar van de HBO Bedrijfskundige Informatica; een opleiding die ook door slechts 40% succesvol wordt afgerond. Een P halen na het eerste jaar is daar ook een unicum... Niet voor iedereen echter!![]()
De reden dat ik met die opleiding ben gestopt was niet zozeer de moeilijkheid, maar wel de saaiheid.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |