Weten ze iig waar ze moeten beginnen met zoeken als je dood wordt gevondenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:07 schreef santax het volgende:
Dat heeft als bijkomend voordeel dat als die gozer wat van plan is, de politie al op de hoogte is.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:10 schreef Bolter het volgende:
[..]
Weten ze iig waar ze moeten beginnen met zoeken als je dood wordt gevonden![]()
Dus de auto was niet APK goed gekeurd, neem ik aan!?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:03 schreef trancemaniak het volgende:
Ik heb begin mei een auto verkocht met de nodige mankementen (dit heb ik netjes vermeld op Marktplaats en hem tijdens het bezichtigen ook verteld). Er stond zelfs bij dat de auto bedoeld was om op te knappen of om te gebruiken voor reserve-onderdelen. Nu een maand later wordt ik gebeld dat de koper een ongeluk heeft gehad en wil de schade op mij verhalen. Hij wil dat ik de auto terugneem. Het wiel zou eraf gevlogen zijn en er wordt beweert dat deze maar met 4 (van 5) bouten vastzat. Van dat mankement was ik me overigens niet bewust.
Als ik de auto niet vrijwillig zou terugnemen, zouden ze er wel voor zorgen dat ik hem op een andere manier zou terugnemen, wat volgens de koper morgen geregeld zou worden (vrijdag 15 juni 2007).
Aangezien er een cultuurverschil is tussen ons (ik Nederlander, hij van Turkse afkomst) ben ik benieuwd wat jullie zouden doen in deze situatie. Ik weet dat een koper onderzoeksplicht heeft.
Trouwens, hij rijdt schade met een auto die al een maand op zijn eigen naam staat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:07 schreef vannelle het volgende:
Wie zegt dat hij in die maand tijd het wiel er nooit af heeft gehad?
Jij hebt alles gedaan wat je kon doen en hebt ook geen garantie gegeven. (op een opknapper uiteraard niet) dus dat ie het maar bekijkt...
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:45
Probleem is alleen: wij weten dat want dat is logisch.
[b]Peuter dat die turk maar eens aan zijn verstand........
wat is het adres, ik kom wel helpen met een knokploegquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:28 schreef Don_Tom het volgende:
Alle fokkers morgen verzamelen bij het huis van trancemaniak
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik zou me aanpassen aan zijn cultuur door heel veel vrienden te bellen.
dit is inderdaad correct. Die turk zit denk ik gewoon te bluffen.. die mafketels hebben sowieso altijd een kort lontje.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:35 schreef Wombcat het volgende:
Bij particuliere verkoop gelden een stuk minder regels dan bij bedrijfsmatige verkoop. De koper kan dan sowieso niet op allerlei wettelijke garantiezaken aanspraak maken.
De koper moet er ook rekening mee houden dat de verkoper geen expert is, en dat 'ie dus meer kans heeft op verborgen gebreken. En als je 'm nog eens verteld hebt dat 't een auto is om op te knappen, dan kan 'ie het helemaal wel schudden.
Haha.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:38 schreef trancemaniak het volgende:
Oh ja, nog wat extra info.
Toen de auto werd verkocht, kwamen ze met 3 man sterk. 2 turkse jongens en 1 Nederlandse man die zei bij RDW of justitie of iets dergelijks te werken. Deze man belde mij overigens ook en dreigde dat hij dus langs zou komen en beslag zou komen leggen op mijn bankrekening en voor de rest ook spullen zou confisqueren.
Ze zijn nog niet langsgekomen.
allemaal bluf. ze kunnen je voor zover ik weet, weinig tot niets maken..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:38 schreef trancemaniak het volgende:
Toen de auto werd verkocht, kwamen ze met 3 man sterk. 2 turkse jongens en 1 Nederlandse man die zei bij RDW of justitie of iets dergelijks te werken. Deze man belde mij overigens ook en dreigde dat hij dus langs zou komen en beslag zou komen leggen op mijn bankrekening en voor de rest ook spullen zou confisqueren.
heeft ie al gedaan flapdrol. lezenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:54 schreef DeBastaard het volgende:
Misschien moet je eens écht de politie bellen
mensen die dreigen ergens voor te werken, werken daar 9 van de 10 gevallen nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:38 schreef trancemaniak het volgende:
Beslag leggen op je bankrekening vanwege deze autoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:38 schreef trancemaniak het volgende:
Belachelijk, ik zou me er maar niet al te druk om maken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:38 schreef trancemaniak het volgende:
Want het is natuurlijk een wetmatigheid dat het misgaatquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:14 schreef Bootje84 het volgende:
lees hier waarom je je auto ook niet aan een particulier moet verkopen..
levert je misschien ¤1000,- meer op, en een bak aan ellende..
morgen een mooi berichtje in de krant.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:53 schreef sub_overide het volgende:
[..]
Belachelijk, ik zou me er maar niet al te druk om maken.
ik zou toch even de naam van die (goede) man vragen om vervolgens een klacht in te dienen wegens misbruik van zijn functiequote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:38 schreef trancemaniak het volgende:
Wat een idioten heb je toch op de wereld. Is tegen een dergelijke telefoonterreur niks te doen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:55 schreef ManInLove het volgende:
Toen heb ik 3 maanden lang 2 tot 3x per dag telefoontjes gekregen (ik nam uiteindelijk de telefoon niet meer op maar liet dat door huisgenoten doen) met gedreig en gescheld. Uiteindelijk is het 1 maand rustig geweest en toen kreeg ik nog een mail met doodsbedreigingen en de mededeling dat als ik hem zou tegenkomen dat er dan wat zou gebeuren...
Kortom: ook bij mij was het een typisch gevalletje van flink dreigen als je je zin niet krijgt maar het stopt vanzelf. Gewoon niet op ingaan, jij staat in je recht!
Leer dan de koran uit je hoofd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:52 schreef Dragoljub het volgende:
In zulke situaties zou ik willen dat ik het rechtboek uit m'n hoofd ken en ze eventjes de les ga lezen inclusief nummers van de wetsartikelen enzo. Dat lijkt me geweldig.
Ramptoeristquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:38 schreef sandertjuh het volgende:
hehe dit blijf ik wel ff volgen, ben benieuwd hoe het afloopt
Er zijn vast ook wel turken die plaatsvervangende schaamte krijgen als ze jou topics lezen, maak je daar maar niet druk om..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:15 schreef Turquaz52 het volgende:
* schaamt zich op dit moment echt erg voor mede-turken![]()
Ik zou er alleen wel een turbo-timer op zetten, schijnt een bekend makement te zijn bij die Golfjes 3 varianten, dat de turbo vlug stukgaat bij slecht uitdraaien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:15 schreef Turquaz52 het volgende:
* schaamt zich op dit moment echt erg voor mede-turken![]()
Hebben zelf die Golf 3 Variant gekocht particulier van een Antiliaan, maar echt.. we hebben nergens om te klagen! Auto rijd als een trein..
De aardige man heeft zelfs 30 euro terug gegeven omdat ik achter een mankement kwam wat hij me vergat te vertellen..
+ vertelde me netjes dat de distributsie riem moest worden vervangen...
Nergens over te klagen.. en als er wat gebeurt is het toch onze schuld.. omdat hij toen we em kochten en nu perfect werkt!![]()
Wie? Meki? Nee...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:14 schreef D-Devil het volgende:
Is die relmarokaan al geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |