ik vermoed dat het een hoop gebluf is van die gozer (hoop het voor je
![]()
)
zelf heb ik vorig jaar ook zoiets gehad, aanrijding met een tunesier/marokkaan/turk/whatever...
in eerste instantie netjes opgelost, ik reed achteruit dus ben gewoon schuldig ookal reed hij veel te hard en zonder kijken weg van een parkeerplaats... ik heb gewoon netjes aangegeven hoe het gebeurd was en dat ik dacht de schuldige te zijn...
verzekeringen zijn echter niet zo snel met uitbetalen, dus 2 weken later liep die gozer aan m'n deur te dreigen dat ik t zelf maar moet betalen, dat ik aso ben bla bla.. Regelmatig die gozer aan de telefoon en deur gehad.
bleek later dat ie op de aangifte een heel ander verhaal had neer gekalkt, en ik moest zijn verklaring over nemen...
Dus niet he? ik ga het verhaal niet verdraaien, in mijn versie zou ik al aansprakelijk zijn, dus maakt voor hem ook niks uit.. die gozer weer dreigen schreeuwen enz. (stiekum best eng als alleenwonende meid
![]()
en die vent weet precies waar je woont)
Ik ben nog bij mijn verzekering geweest, aantal keren gebeld... Later werd duidelijk dat ze bang waren dat ik niet het juiste verhaal vertelde omdat die gozer mij intimideerde... Heb toen ook gezegd dat ik wel geintimideerd werd, maar juist om nog een ander verhaal te vertellen waar ik geen zin in had... maar dat dit verhaal precies is zoals het gegaan is... Hij had daar ook al enorme herrie lopen schoppen...
Toen hebben ze hem t geld snel overgemaakt... en was ik van t gezeik af
het grappige is dat het een jaar geleden is, af en toe zie ik hem nog rijden... met nog steeds een deuk in z'n auto
Volgens mij is het in die culturen gewoon dat wie de grootste bek heeft, dat die gelijk krijgt...
Maar de meeste zullen wel niet zo snel echt geweld gaan gebruiken...toch?
Ik zou hier in elk geval niet aan toe geven... hoewel ik 'm ook best zou knijpen voor de gevolgen.
Goed dat je van te voren naar de politie ben gegaan, hopelijk voor niks, maar je weet t maar nooit
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!