Hey M&Mquote:
Oeh waar ga je solliciteren?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:58 schreef Pheno het volgende:
Ik wel, morgen eerste ronde solli
In de buurt ipv 90 km snelweg tussen werk en woonplaats inquote:
M<ag ik dan vragen waar jij nu werkt?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de buurt ipv 90 km snelweg tussen werk en woonplaats in
En wat voor iets wordt dat dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Verstandigquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, want het is een groot geheim dat ik nabij het mediapark werkquote:
Dan is het maar goed dat wij dat niet weten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, want het is een groot geheim dat ik nabij het mediapark werk
Ik doe alles vanuit bed.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
tv koekeloeren vanaf bed(ja ik heb geen bank
Dat bedoel ik maarquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat wij dat niet weten.
WPzquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat wij dat niet weten.
die heb ik 2 juni live gezienquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
House ot Rising Sun
je bent er weerquote:
ja, ik ben uitgewerktquote:
Dat weet ik nogquote:
Tof. Was het een beetje uit te houden?quote:
Ik kan geen instrument bespelen, al ben ik ervan overtuigd dat het intro van Notting else Matters op gitaar wel te leren is in korte tijdquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:31 schreef Muck het volgende:
ik kan geen gitaar spelen... alleen het intro van nothing else matters, maar dat kan iedereen
verder kan ik wel trompet spelen
en ja mpg, het was eigenlijk goed te doen op mijn werk... mp3-speler op mijn kop, iedereen om me heen negeren en gaan
ik kan eigenlijk vrij veel instrumenten bespelenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan geen instrument bespelen, al ben ik ervan overtuigd dat het intro van Notting else Matters op gitaar wel te leren is in korte tijd
Mooi dat t wel te doen was
die zangeres kan echt gruwelijk hoog zingen!quote:
ik kan piano spelen , orgel beetjequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan eigenlijk vrij veel instrumenten bespelen
ja, ik ben ook blij dat het te doen was
het is rustig op het moment, dus we kunnn een beetje ouwehoeren ondertussen met de leidinggevende, die stiekem best tof is
ow, ik ben ondertussen ook house aan het kijken
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:36 schreef Muck het volgende:
[..]
die zangeres kan echt gruwelijk hoog zingen!
dat kon ik ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:36 schreef Muck het volgende:
[..]
die zangeres kan echt gruwelijk hoog zingen!
ik vrijwel alle koper-instrumenten met 3 ventielen (op een f-hoorn na, die heeft andere grepen, en bij een besbas stik ik) en blokfluit....quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik kan piano spelen , orgel beetje( bijna als piano maar toch moeilijker )
en blokfluit hihi.ten ergernis van andere , en zingen alleen moet ik dan weer 2 maanden hard oefenen maar dan kan ik het wel weer
(4 jaar jongenskoor )
![]()
ben er voor betaald om te zingenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vrijwel alle koper-instrumenten met 3 ventielen (op een f-hoorn na, die heeft andere grepen, en bij een besbas stik ik) en blokfluit....
zingen kan ik niet zo goed (subtiel uitgedrukt)
nicequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]indeed. Heb ze wel eens live gezien ook
ik kan heel hoog gillen, telt dat ook?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat kon ik ook( voor mijn baard in de keel ) is niet moeilijk
![]()
ik vind zommige opera's best okeequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben er voor betaald om te zingenopera nog wel
![]()
Ik heb hier wel in een boek staan maar ik heb nog niet de moeite genomen om hem te leren Whehehequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan geen instrument bespelen, al ben ik ervan overtuigd dat het intro van Notting else Matters op gitaar wel te leren is in korte tijd
Mooi dat t wel te doen was
epicaquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:40 schreef Muck het volgende:
[..]
nice
ik zag vorig jaar op lowlands epica
Over Lowlands gesproken... Ga jij dit jaar ook?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:40 schreef Muck het volgende:
[..]
nice
ik zag vorig jaar op lowlands epica
tofquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
epica
Ook die heb ik wel eens live gezien, komen hier uit de buurt
nee... muckie is totally ut of moneyquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Over Lowlands gesproken... Ga jij dit jaar ook?
quote:
zou lief zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Nuja... Kuukie niet, jij niet.... ben ik dan werkelijk de enige KSC'er die gaat
?
Wat nou als we een sponsor actie opzetten... "Help Muckie de Lage Landen op"
die zauberflotequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind zommige opera's best okee
lees er nu ook een boek over
maar das terry pratchett, dus of je dat zo serieus moet nemen...
MPG ik ga naar waldrock geen dude die daar heen gaat van KSCquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
?
die is tof jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
die zauberflotewas een van de knapen ^_^
![]()
ik ben sowieso geen dudequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
MPG ik ga naar waldrock geen dude die daar heen gaat van KSC![]()
en dan zeik jij over lowlands![]()
kom morgen nog wel weer op ksc mijn tijd op fok.nl is nu voorbij vandaagquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
die is tof ja
en orfeo ook
met het orkest hebben we de toccata gespeeld
okeequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kom morgen nog wel weer op ksc mijn tijd op fok.nl is nu voorbij vandaag![]()
![]()
Zal ik doenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:53 schreef Muck het volgende:
[..]
zou lief zijn
maar nee, geniet jij maar dubbel, ook voor mij
Whehe..quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
MPG ik ga naar waldrock geen dude die daar heen gaat van KSC![]()
en dan zeik jij over lowlands![]()
IK GA IK GA IK GAquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
?
Is dat een dansfilm?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:59 schreef Muck het volgende:
iemand toevallig house aan het kijken?
ieeeeeeeuw
Of heb je ook enorme tettenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:04 schreef Muck het volgende:
de mijne?
tofquote:
nee lieverdquote:
Wedden dattie nu om foto's gaat vragenquote:
hoe is de eerste aflvering herhaling afgelopen? zag alleen dat stukje dat die gozer KO ging na het neukenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:06 schreef Muck het volgende:
[..]
nee lieverd
das een ubertoffe serie op sbs6
uhuhquote:
ik ga al met fokkersquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:05 schreef Muck het volgende:
[..]
tof
gaan jullie ook naar de (elk jaar weer mislukkende) fok meet?
euh, dat weeknie meer hoor, zo goed is mijn geheugen nou ook weer nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe is de eerste aflvering herhaling afgelopen? zag alleen dat stukje dat die gozer KO ging na het neukenaan het begin dus
Ik zou eigenlijk mini-meeten met Kuuk en JD, maar die gaan nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:05 schreef Muck het volgende:
[..]
tof
gaan jullie ook naar de (elk jaar weer mislukkende) fok meet?
quote:
gezelligquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga al met fokkers![]()
ligt eraan wat zij gaan doen dus
Hoor ik daar meet?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk mini-meeten met Kuuk en JD, maar die gaan niet
Had ook wel met jou willen meeten, maar jij gaat ook niet
dan doen we dat wel een andere keerquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
dat was om half9quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef Muck het volgende:
[..]
euh, dat weeknie meer hoor, zo goed is mijn geheugen nou ook weer niet
Ik wel, mits ik naar LL ga.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga al met fokkers![]()
ligt eraan wat zij gaan doen dus
jaquote:
nee, zo extree is het bij mij nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:10 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Bij sommige mensen zijn ze enorm uit verhouding.
Dat wijf vd foto 1 tiet is 3x zo groot als haar kop maar eht zal bij jou vast wel meevallen.
Vrouwen moeten altijd wat te klagen hebben![]()
oooooh, ik dacht dat je het over de eerste aflevering hadquote:
Tofquote:
Absoluut niet... Maar die foto van jou krijg ik hem niet van omhoog hoorquote:
oh wacht... die van half 9 heb ik niet gezien, toen was ik nog aan het werk,....quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:15 schreef Muck het volgende:
[..]
oooooh, ik dacht dat je het over de eerste aflevering had![]()
nah, deze aflevering is bar chaotisch.... house is neergeschoten... die kerel met die allergische reactie zwelt steeds verder op
tot nu toe is zijn oog eruit geplopt en zijn bal ontploft
heheh okequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
oh wacht... die van half 9 heb ik niet gezien, toen was ik nog aan het werk,....
lama, ik ben helemaal de kluts kwijt geloof ik
Ik weet niet, denk het niet. Ze is een beetje verwendquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:14 schreef MPG het volgende:
Cross... gaat deook mee naar lowlands, als jij gaat?
Ouwe wijven hebben ook altijd enorme tetten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:13 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, zo extree is het bij mij niet
maar ik word er wel aan geopereerd
kloptquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heheh okeer waren 2 afleveringen: om 20.30 een herhaling en om 21.30 een nieuwe ofzo
geloof me, die operatie is wel nodigquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ouwe wijven hebben ook altijd enorme tetten.
Maar opereren zou ik echt niet doen.
Ik denk dat meer jonge vrouwen een vergroting dan een verkleining willen hoor.
die had ik vorig jaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Het wordt mijn lowlandsontmaagdingebn du8s benieuwd of ik eht leuk vind maar denk t wel
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Het wordt mijn lowlandsontmaagdingebn du8s benieuwd of ik eht leuk vind maar denk t wel
Mooi zo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut niet... Maar die foto van jou krijg ik hem niet van omhoog hoor
Whehe..quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik weet niet, denk het niet. Ze is een beetje verwend
Maar ik weet ook niet of ik zelf wel ga..
Geen verstand van maar ja ik heb een enorme lul die moet ik ook overal mee naar toe slepenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:18 schreef Muck het volgende:
[..]
geloof me, die operatie is wel nodig
ik heb al jaren permanente koppijn door het gewicht dat aan mijn nek trekt
![]()
je lijkt mijn vriend welquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:21 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Geen verstand van maar ja ik heb een enorme lul die moet ik ook overal mee naar toe slepen![]()
Whehequote:
Je bent bevriend met een politie agent?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:21 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Geen verstand van maar ja ik heb een enorme lul die moet ik ook overal mee naar toe slepen![]()
neuh, ik ben al bezetquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Maar goed dat ik hem niet groter hoef te praten![]()
![]()
van f naar dquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:23 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Wat vind die ervan dan ineens geen cup d maar cup b ofzo![]()
NEEquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent bevriend met een politie agent?
Omdat jij beweert overal heen te gaan met een grote lulquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:24 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
NEE
Hoezo vraag je dat waarom denk je dat!!!?
* ik weet niet eens wanneer hetg is >.< ik mis het omdat niemand mij iets verteldquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* ik weet niet eens wanneer hetg is >.< ik mis het omdat niemand mij iets verteld![]()
www.lowlands.nlquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* ik weet niet eens wanneer hetg is >.< ik mis het omdat niemand mij iets verteld![]()
Haha ik heb een enorme lul in mijn onderbroekquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat jij beweert overal heen te gaan met een grote lul
Jij doet het vast goed bij de vrouwenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef ScarFace- het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cup_(maat)
Cup f shit dan heb je echt enorme maar ben je heel dik ofzo dat je dat hebt?
Ja, definitelyquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Haha ik heb een enorme lul in mijn onderbroek![]()
dat zei ik toch al!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef ScarFace- het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cup_(maat)
Cup f shit dan heb je echt enorme maar ben je heel dik ofzo dat je dat hebt?
vind die agent dat niet vervelend dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Haha ik heb een enorme lul in mijn onderbroek![]()
kun je nagaan wat een engelengeduld ik hebquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij doet het vast goed bij de vrouwen
[..]
Wij zouden meeten OP LOWLANDSquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bedoel over de fok meet lowlands heb ik geen geld voor![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij zouden meeten OP LOWLANDS
Ga ik nu doen met M_M
De andere meet is in Essen, een keerNog geen datum ofzo bepaald
Maar goed dat wij nergens voor hoeven te compenseren met een grote mondquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij doet het vast goed bij de vrouwen
[..]
Ja, definitely
soms vraag ik me echt af wie hier een jongen en een meid is op het forum te lui om het allemaal na te checkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar goed dat wij nergens voor hoeven te compenseren met een grote mond
welke agentquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:28 schreef Muck het volgende:
[..]
vind die agent dat niet vervelend dan?
dat gaat toch stinken lijkt mij....
Whehequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
soms vraag ik me echt af wie hier een jongen en een meid is op het forum te lui om het allemaal na te checken![]()
die politie agent, jeweets, die grote lulquote:
ik nietquote:
aah das mooiquote:
De komende love-parade is in Essen, maar de Koffieers vinden dat te min of zoquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wanneer pinksteren en pasen op 1 dag valt
![]()
tis een meid die op meiden valt ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ik niet
en ik heb het zelfde probleem hoor
Whehequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ik niet
en ik heb het zelfde probleem hoor
ja, dat is ook triest....quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aah das mooi
maar met cupmaten
ik vind het eigenlijk best wel gezeik meiden die zeuren over 2 a 4 cm en daar tonnen voor neer leggen om net 4 cm groter te zijnik zat het op wikipedia te bekijken ... echt ernstig.
![]()
who cares about the love paradequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De komende love-parade is in Essen, maar de Koffieers vinden dat te min of zo![]()
eh?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tis een meid die op meiden valt ?![]()
Ja, alster nou eens geen kerels in te weinig en/of te strakke kleding kwamen had ik het wel overwogenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De komende love-parade is in Essen, maar de Koffieers vinden dat te min of zo![]()
ja ik dacht dat je problemen met vrouwen had ....quote:
18 jaar fris jong en onbesuisd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:35 schreef ScarFace- het volgende:
Hoe oud zijn jullie allemaal eigenlijk ongeveer?
21quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:35 schreef ScarFace- het volgende:
Hoe oud zijn jullie allemaal eigenlijk ongeveer?
teweinig vrouwelijks aan je avatar dacht ik danquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben een vrouw (en ja ik hoor vaak dat mensen dachten dat ik M ben)
lieverd, volgens mij verwar je me met iemand anders....quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja ik dacht dat je problemen met vrouwen had ....![]()
blijkbaar met jongens , maarja ik heb ook altijd problemen met vrouwen![]()
ik zie ze niet staanzij mij wel , maar dan ben ik niet geinteresseerd
en andersom netzo , ben ik geinteresseerd motten ze mij niet![]()
Vrouwen !!! , en mannen!!! lol.
Idem hier... nog zo'n 2 maandenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
21
en das niet ongeveer, het is gewoon zo
Rozequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
teweinig vrouwelijks aan je avatar dacht ik dan![]()
stereotype vrouw : " roze etc vrolijk avatertje "![]()
Ik zie zo door je heenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja ik dacht dat je problemen met vrouwen had ....![]()
blijkbaar met jongens , maarja ik heb ook altijd problemen met vrouwen![]()
ik zie ze niet staanzij mij wel , maar dan ben ik niet geinteresseerd
en andersom netzo , ben ik geinteresseerd motten ze mij niet![]()
Vrouwen !!! , en mannen!!! lol.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:37 schreef Muck het volgende:
[..]
lieverd, volgens mij verwar je me met iemand anders....
ik heb al een half jaar een vriend!
Truste en sucsex morgenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:37 schreef crossover het volgende:
Ik ga slapen, ben echt kapot.
Nog ff de samenvatting doorlezen en dan hopen dat het meevalt morgendag mensjes!
Kijk je altijd naar kerels als je uitgaatquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, alster nou eens geen kerels in te weinig en/of te strakke kleding kwamen had ik het wel overwogen
Essen is echt een aanrader als de kerstmarkt er staat(Dat is al ruim voor het hier sinterklaas is
)
quote:
daarom heb ik tegenwoordig een roze moomin-iconquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben een vrouw (en ja ik hoor vaak dat mensen dachten dat ik M ben)
Nee, ze hebben alleen de godsgruwelijk irritante gewoonte door mn beeld heen te lopen als ik WEL goed uitzicht hebquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kijk je altijd naar kerels als je uitgaat![]()
Sommige mensen zijn niks gewend
truste!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:37 schreef crossover het volgende:
Ik ga slapen, ben echt kapot.
Nog ff de samenvatting doorlezen en dan hopen dat het meevalt morgendag mensjes!
hahaha, geeft niet hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
weet ik weer iets wat leer je toch veel op het ksc als je de goeie vragen stelt
![]()
zwartquote:
Zekersquote:
ik dacht al dat is echjt zon homoquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
daarom heb ik tegenwoordig een roze moomin-icon
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:42 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
ik dacht al dat is echjt zon homo![]()
wat een aparte naamquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mijn juf uit groep 3 had de zelfde naam als jou![]()
Vast een vreemde gewaarwording voor zo'n klein kereltje: "Hoi CGM, ik ben Juf Memento_Mori"quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mijn juf uit groep 3 had de zelfde naam als jou![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:41 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
zwart
en dat gelul van net komt erop neer dat er wat lelijke wijven op je vallen maar de lekkere wijven vallen niet op je maar jij vind hun wel leuk.
Bedoel RL naamquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Vast een vreemde gewaarwording voor zo'n klein kereltje: "Hoi CGM, ik ben Juf Memento_Mori"
GMTAquote:
GMTAquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Vast een vreemde gewaarwording voor zo'n klein kereltje: "Hoi CGM, ik ben Juf Memento_Mori"
Whehequote:
Mooi tochquote:
Wat is het?quote:
is goed om 11 uur ben ik elke dag pleite >.< internet brake >.>quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:48 schreef ScarFace- het volgende:
Ik ga man misschien kom ik rond 1 uur wel weer als de nachtwacht er is enzo![]()
Haha naaktquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat wijf bij jensen natuurlijk
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:48 schreef ScarFace- het volgende:
Ik ga man misschien kom ik rond 1 uur wel weer als de nachtwacht er is enzo![]()
Er zit een knop op de tv!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:49 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Er was net een nescafe reclame had je moeten zien had je vast wel je lul omhoog gekregen![]()
En ze wordt genegeerd door Ravensburger....quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:49 schreef Muck het volgende:
awwwww, bij hart van nederland is een vrouw die een puzzel van 18.000 stukjes heeft gelegd...
en nu ontbreken er 2 stukjes
geweldigquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef OA het volgende:
[..]
En ze wordt genegeerd door Ravensburger....![]()
Haha ik denk dat je alleen grotere ogen krijgtquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
na zoveel koffie , als vandaag is mij de vraag hoe krijg ik hem naar benee![]()
Evers van 538 had haar vanochtend aan de telfoon...quote:
Prima!quote:
jaaaaa, tofquote:
stond ook in de telegraafquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:51 schreef OA het volgende:
[..]
Evers van 538 had haar vanochtend aan de telfoon...![]()
truste!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
stond ook in de telegraaf![]()
maar das bagger krant![]()
ik ga nu ^_^ slapen morgen vroeg op om 6 uur bleeeh!!!!!![]()
ik wil doorslapen.
![]()
Maar veel te kort he?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:53 schreef Muck het volgende:
[..]
jaaaaa, tof
de vliegende hollander is gaaaaf![]()
Succesquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
stond ook in de telegraaf![]()
maar das bagger krant![]()
ik ga nu ^_^ slapen morgen vroeg op om 6 uur bleeeh!!!!!![]()
ik wil doorslapen.
![]()
ja, goed hequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar veel te kort he?
(Dat was ook weer een GMTA tje van ons)
nee morgen netzoveel koffie weerquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:54 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Succes
Maar ergens klopt je verhaal niet natuurlijk als je al heel veel koffie op hebt kun je vast wel met 4 uur slaap toe![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:53 schreef Muck het volgende:
[..]
jaaaaa, tof
de vliegende hollander is gaaaaf![]()
o zo je moet hard werken latersquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee morgen netzoveel koffie weermaar nu echt slapen anders ben ik brak , tis fysiek hard werk. en alleen wakker te blijven is al moeilijk
ben 18 he ! niet zo sterke jongen maar ik doe keihard me best.
ff nog 1 aflevering startrek kijkenen daarna bedje in
![]()
Zekerquote:
Wordt aan gewerktquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:57 schreef ScarFace- het volgende:
Ojah ik zou gaan he tot een uur of 1 dan misschien.
Puickheid ende zo!quote:
Tip: kijk niet naar jensenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:
Hier is het droogquote:
Mr. Papershredder!!quote:
kom hier dan naar de regen op mijn toffe dak luisterenquote:
sgoedquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:02 schreef Muck het volgende:
[..]
kom hier dan naar de regen op mijn toffe dak luisteren
Harde po regen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:02 schreef Muck het volgende:
[..]
kom hier dan naar de regen op mijn toffe dak luisteren
biiiiijnaquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:02 schreef ScarFace- het volgende:
Haha net een foto van Muck gevonden![]()
[afbeelding]
truste en succes morgenquote:
whehe... ouwe snoepertquote:
Ik denk dat hij nu eerst een filmpje gaat downloadenquote:
fapfapfapquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu eerst een filmpje gaat dwnloaden
ssssttquote:
Dat doe ik nooit!quote:
en de moeder van bambi leeft nogquote:
Whehe...quote:
Serieus Muck.quote:
dat doe ik ook nooitquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:09 schreef ScarFace- het volgende:
Haha ik ben niet aan het rukken als het over mij gaat.
Waarom updeet ik dan nog dagelijksquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:11 schreef OA het volgende:
[..]
Serieus Muck.
Ik zeur dan wel elke dag om een updeet, maar ik download (en dus kijk) zelden!![]()
Je kan ook gewoon kijken zonder bijbedoelingen!![]()
ja, maar ik geloof je gewoon niet als je zegt dat je het helemaal nooit doetquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:11 schreef OA het volgende:
[..]
Serieus Muck.
Ik zeur dan wel elke dag om een updeet, maar ik download (en dus kijk) zelden!![]()
Je kan ook gewoon kijken zonder bijbedoelingen!![]()
ik heb gewoon geen piemel, dus dat wordt lastig hequote:
Voor alle andere 30.000 bezoekers van 128!!quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb gewoon geen piemel, dus dat wordt lastig he
je had toch een vriend of heeft die ook geen piemelquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb gewoon geen piemel, dus dat wordt lastig he
Muck..quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar ik geloof je gewoon niet als je zegt dat je het helemaal nooit doet
Die kunnen vast wel toe met iets minder frequente updeetsquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:12 schreef OA het volgende:
[..]
Voor alle andere 30.000 bezoekers van 128!!![]()
Whehe. Dus toch....quote:
dat heeft niks met elkaar te makenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:14 schreef OA het volgende:
[..]
Muck..
Ik heb een vriendin en ik kom niets tekort vind ik zelf!
Dat vind ik best wel geinig!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kunnen vast wel toe met iets minder frequente updeets
Weet je hoe fokking veel werk het is om een keer een wat groter filmpje te posten?
Dat spul van ondeugend komt in hapklare brokken, maar dat vinden jullie maar saai geouwehoer
preciesquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Dus toch....
Maar hier ging het over bezigheden met jezelf
Ik moet bekennen dat ik dat wel eens doe
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:15 schreef Muck het volgende:
[..]
dat heeft niks met elkaar te maken
ik heb ook een vriend, maar daarom mag ie nog wel met zichzelf spelen hoor
de gemiddelde vrouw?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:15 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
hoevaak vingert een vrouw zich eigenlijk![]()
Dat weet ik, daarom deet ik daar ook vrolijk mee upquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:15 schreef OA het volgende:
[..]
Dat vind ik best wel geinig!
Maar M, je weet toch ook zelf wel dat niet alles bij iedereen in z'n straatje past!?![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:16 schreef MPG het volgende:
[..].. Jij klinkt als een ideaal vriendinnetje
Mja.. is waar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:15 schreef Muck het volgende:
[..]
dat heeft niks met elkaar te maken
ik heb ook een vriend, maar daarom mag ie nog wel met zichzelf spelen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |