Hey M&Mquote:
Oeh waar ga je solliciteren?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:58 schreef Pheno het volgende:
Ik wel, morgen eerste ronde solli
In de buurt ipv 90 km snelweg tussen werk en woonplaats inquote:
M<ag ik dan vragen waar jij nu werkt?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de buurt ipv 90 km snelweg tussen werk en woonplaats in
En wat voor iets wordt dat dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Verstandigquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, want het is een groot geheim dat ik nabij het mediapark werkquote:
Dan is het maar goed dat wij dat niet weten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, want het is een groot geheim dat ik nabij het mediapark werk
Ik doe alles vanuit bed.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
tv koekeloeren vanaf bed(ja ik heb geen bank
Dat bedoel ik maarquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat wij dat niet weten.
WPzquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat wij dat niet weten.
die heb ik 2 juni live gezienquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
House ot Rising Sun
je bent er weerquote:
ja, ik ben uitgewerktquote:
Dat weet ik nogquote:
Tof. Was het een beetje uit te houden?quote:
Ik kan geen instrument bespelen, al ben ik ervan overtuigd dat het intro van Notting else Matters op gitaar wel te leren is in korte tijdquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:31 schreef Muck het volgende:
ik kan geen gitaar spelen... alleen het intro van nothing else matters, maar dat kan iedereen
verder kan ik wel trompet spelen
en ja mpg, het was eigenlijk goed te doen op mijn werk... mp3-speler op mijn kop, iedereen om me heen negeren en gaan
ik kan eigenlijk vrij veel instrumenten bespelenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan geen instrument bespelen, al ben ik ervan overtuigd dat het intro van Notting else Matters op gitaar wel te leren is in korte tijd
Mooi dat t wel te doen was
die zangeres kan echt gruwelijk hoog zingen!quote:
ik kan piano spelen , orgel beetjequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan eigenlijk vrij veel instrumenten bespelen
ja, ik ben ook blij dat het te doen was
het is rustig op het moment, dus we kunnn een beetje ouwehoeren ondertussen met de leidinggevende, die stiekem best tof is
ow, ik ben ondertussen ook house aan het kijken
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:36 schreef Muck het volgende:
[..]
die zangeres kan echt gruwelijk hoog zingen!
dat kon ik ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:36 schreef Muck het volgende:
[..]
die zangeres kan echt gruwelijk hoog zingen!
ik vrijwel alle koper-instrumenten met 3 ventielen (op een f-hoorn na, die heeft andere grepen, en bij een besbas stik ik) en blokfluit....quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik kan piano spelen , orgel beetje( bijna als piano maar toch moeilijker )
en blokfluit hihi.ten ergernis van andere , en zingen alleen moet ik dan weer 2 maanden hard oefenen maar dan kan ik het wel weer
(4 jaar jongenskoor )
![]()
ben er voor betaald om te zingenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vrijwel alle koper-instrumenten met 3 ventielen (op een f-hoorn na, die heeft andere grepen, en bij een besbas stik ik) en blokfluit....
zingen kan ik niet zo goed (subtiel uitgedrukt)
nicequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]indeed. Heb ze wel eens live gezien ook
ik kan heel hoog gillen, telt dat ook?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat kon ik ook( voor mijn baard in de keel ) is niet moeilijk
![]()
ik vind zommige opera's best okeequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben er voor betaald om te zingenopera nog wel
![]()
Ik heb hier wel in een boek staan maar ik heb nog niet de moeite genomen om hem te leren Whehehequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan geen instrument bespelen, al ben ik ervan overtuigd dat het intro van Notting else Matters op gitaar wel te leren is in korte tijd
Mooi dat t wel te doen was
epicaquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:40 schreef Muck het volgende:
[..]
nice
ik zag vorig jaar op lowlands epica
Over Lowlands gesproken... Ga jij dit jaar ook?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:40 schreef Muck het volgende:
[..]
nice
ik zag vorig jaar op lowlands epica
tofquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
epica
Ook die heb ik wel eens live gezien, komen hier uit de buurt
nee... muckie is totally ut of moneyquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Over Lowlands gesproken... Ga jij dit jaar ook?
quote:
zou lief zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Nuja... Kuukie niet, jij niet.... ben ik dan werkelijk de enige KSC'er die gaat
?
Wat nou als we een sponsor actie opzetten... "Help Muckie de Lage Landen op"
die zauberflotequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind zommige opera's best okee
lees er nu ook een boek over
maar das terry pratchett, dus of je dat zo serieus moet nemen...
MPG ik ga naar waldrock geen dude die daar heen gaat van KSCquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
?
die is tof jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
die zauberflotewas een van de knapen ^_^
![]()
ik ben sowieso geen dudequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
MPG ik ga naar waldrock geen dude die daar heen gaat van KSC![]()
en dan zeik jij over lowlands![]()
kom morgen nog wel weer op ksc mijn tijd op fok.nl is nu voorbij vandaagquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
die is tof ja
en orfeo ook
met het orkest hebben we de toccata gespeeld
okeequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kom morgen nog wel weer op ksc mijn tijd op fok.nl is nu voorbij vandaag![]()
![]()
Zal ik doenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:53 schreef Muck het volgende:
[..]
zou lief zijn
maar nee, geniet jij maar dubbel, ook voor mij
Whehe..quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
MPG ik ga naar waldrock geen dude die daar heen gaat van KSC![]()
en dan zeik jij over lowlands![]()
IK GA IK GA IK GAquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
?
Is dat een dansfilm?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:59 schreef Muck het volgende:
iemand toevallig house aan het kijken?
ieeeeeeeuw
Of heb je ook enorme tettenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:04 schreef Muck het volgende:
de mijne?
tofquote:
nee lieverdquote:
Wedden dattie nu om foto's gaat vragenquote:
hoe is de eerste aflvering herhaling afgelopen? zag alleen dat stukje dat die gozer KO ging na het neukenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:06 schreef Muck het volgende:
[..]
nee lieverd
das een ubertoffe serie op sbs6
uhuhquote:
ik ga al met fokkersquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:05 schreef Muck het volgende:
[..]
tof
gaan jullie ook naar de (elk jaar weer mislukkende) fok meet?
euh, dat weeknie meer hoor, zo goed is mijn geheugen nou ook weer nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe is de eerste aflvering herhaling afgelopen? zag alleen dat stukje dat die gozer KO ging na het neukenaan het begin dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |