Zal ik doenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:53 schreef Muck het volgende:
[..]
zou lief zijn
maar nee, geniet jij maar dubbel, ook voor mij
Whehe..quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
MPG ik ga naar waldrock geen dude die daar heen gaat van KSC![]()
en dan zeik jij over lowlands![]()
IK GA IK GA IK GAquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Nuja... Kuukie niet, jij niet.... ben ik dan werkelijk de enige KSC'er die gaat
?
Wat nou als we een sponsor actie opzetten... "Help Muckie de Lage Landen op"
Is dat een dansfilm?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:59 schreef Muck het volgende:
iemand toevallig house aan het kijken?
ieeeeeeeuw
Of heb je ook enorme tettenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:04 schreef Muck het volgende:
de mijne?
tofquote:
nee lieverdquote:
Wedden dattie nu om foto's gaat vragenquote:
hoe is de eerste aflvering herhaling afgelopen? zag alleen dat stukje dat die gozer KO ging na het neukenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:06 schreef Muck het volgende:
[..]
nee lieverd
das een ubertoffe serie op sbs6
uhuhquote:
ik ga al met fokkersquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:05 schreef Muck het volgende:
[..]
tof
gaan jullie ook naar de (elk jaar weer mislukkende) fok meet?
euh, dat weeknie meer hoor, zo goed is mijn geheugen nou ook weer nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe is de eerste aflvering herhaling afgelopen? zag alleen dat stukje dat die gozer KO ging na het neukenaan het begin dus
Ik zou eigenlijk mini-meeten met Kuuk en JD, maar die gaan nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:05 schreef Muck het volgende:
[..]
tof
gaan jullie ook naar de (elk jaar weer mislukkende) fok meet?
quote:
gezelligquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga al met fokkers![]()
ligt eraan wat zij gaan doen dus
Hoor ik daar meet?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk mini-meeten met Kuuk en JD, maar die gaan niet
Had ook wel met jou willen meeten, maar jij gaat ook niet
dan doen we dat wel een andere keerquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk mini-meeten met Kuuk en JD, maar die gaan niet
Had ook wel met jou willen meeten, maar jij gaat ook niet
dat was om half9quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef Muck het volgende:
[..]
euh, dat weeknie meer hoor, zo goed is mijn geheugen nou ook weer niet
Ik wel, mits ik naar LL ga.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga al met fokkers![]()
ligt eraan wat zij gaan doen dus
jaquote:
nee, zo extree is het bij mij nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:10 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Bij sommige mensen zijn ze enorm uit verhouding.
Dat wijf vd foto 1 tiet is 3x zo groot als haar kop maar eht zal bij jou vast wel meevallen.
Vrouwen moeten altijd wat te klagen hebben![]()
oooooh, ik dacht dat je het over de eerste aflevering hadquote:
Tofquote:
Absoluut niet... Maar die foto van jou krijg ik hem niet van omhoog hoorquote:
oh wacht... die van half 9 heb ik niet gezien, toen was ik nog aan het werk,....quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:15 schreef Muck het volgende:
[..]
oooooh, ik dacht dat je het over de eerste aflevering had![]()
nah, deze aflevering is bar chaotisch.... house is neergeschoten... die kerel met die allergische reactie zwelt steeds verder op
tot nu toe is zijn oog eruit geplopt en zijn bal ontploft
heheh okequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
oh wacht... die van half 9 heb ik niet gezien, toen was ik nog aan het werk,....
lama, ik ben helemaal de kluts kwijt geloof ik
Ik weet niet, denk het niet. Ze is een beetje verwendquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:14 schreef MPG het volgende:
Cross... gaat deook mee naar lowlands, als jij gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |