't is toch een man...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:01 schreef OA het volgende:
[..]
Je geeft die knul dus maar een krap half uurtje om zich te douchen...![]()
![]()
sorryquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:03 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Hou die ranzige praatjes eens voor je!!!! [afbeelding]
uhuh, pas de probleme.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja is goed, mooie tijd!
Je weet het te vinden?
Eerst stuurde ik Tim Frits een pm, dat hij er eentje kon openen...quote:
vind ik ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:13 schreef crossover het volgende:
Eigenlijk hè, hebben wij best een toffe OP.
Maar al die rommel moet eruit, niemand leest dat.
Kut leveranciers... je kunt ook nooit eens rustig je bedrijf voeren zonder henquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:13 schreef OA het volgende:
[..]
Eerst stuurde ik Tim Frits een pm, dat hij er eentje kon openen...
Daar reageert ie niet op, vanwege aangelegenheden in de badkamer...![]()
Vervolgens wordt ik gebeld door een leverancier...![]()
Laat mij lekker met rust!!![]()
Dus vandaar!![]()
Mooie smilie hè?!quote:
Stilquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:13 schreef MPG het volgende:
OA, hoe staan de vorderingen achter de schermen?
Absoluut een mooie smiliequote:
idd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Kut leveranciers... je kunt ook nooit eens rustig je bedrijf voeren zonder hen
Ik heb ook weleens wat anders te doen...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut een mooie smilie [afbeelding]
Lukt het niet?
Cross, dude, waar is je dinnetje?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:13 schreef crossover het volgende:
Eigenlijk hè, hebben wij best een toffe OP.
Maar al die rommel moet eruit, niemand leest dat.
Je informanten hadden het fout... en ik ben niet zo bedreven in het kloon-ontmaskerenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens wat anders te doen...![]()
Daarbij krijg ik 0,0 hulp...![]()
Ik stond inderdaad onder de douche! Ik dacht: ik maak ff snel een nieuwe en dan ga ik douchcen, maar jij was me voorquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:13 schreef OA het volgende:
[..]
Eerst stuurde ik Tim Frits een pm, dat hij er eentje kon openen...
Daar reageert ie niet op, vanwege aangelegenheden in de badkamer...![]()
Vervolgens wordt ik gebeld door een leverancier...![]()
Laat mij lekker met rust!!![]()
Dus vandaar!![]()
Whehehquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja zeker, ik ben toch zeker een man
Niet dat ik het niet relaxt vind om lang te douchen
Ik ben effe later.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik stond inderdaad onder de douche! Ik dacht: ik maak ff snel een nieuwe en dan ga ik douchcen, maar jij was me voor
Aan het studeren, friends aan het kijken en ze gaat zo werken...quote:
Aha, helder, ik zie je zo wel verschijnen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben effe later.
Moet even m'n moeder afwachten, die is met de hond weg.
Ok..quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Aan het studeren, friends aan het kijken en ze gaat zo werken...
prima.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, helder, ik zie je zo wel verschijnen!
GEENSTIJL PAUPERTquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:20 schreef eer-ik het volgende:
KROSSEAUVER, wat zou jij uit de OP willen?
Die dienstmededeling mag er wat mij betreft wel uit, iedereen wat daar staat, dus da's vast 1.
guiltyquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dag wees gekoffied, welke tjap heeft dat bedacht.
dat hoeft er van mij ook niet broodnodig in..quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dag wees gekoffied, welke tjap heeft dat bedacht.
Misschien vanavond even na het werkenquote:
Dienstmededelingquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:20 schreef eer-ik het volgende:
KROSSEAUVER, wat zou jij uit de OP willen?
Die dienstmededeling mag er wat mij betreft wel uit, iedereen wat daar staat, dus da's vast 1.
Ja zoietsquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
prima.
Ketiertje is het ongeveer he?
Tofquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Misschien vanavond even na het werken
Tekst onder usericons weg? Dan wordt het wel heel schraal hequote:[..]
Dienstmededeling
Dat wees gekoffied en de plaatjes
De tekst onder de usericons
Oke die mag misschien wel blijven.. Een beetje als inleiding voor newbie's idd..quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof
[..]
Tekst onder usericons weg? Dan wordt het wel heel schraal he![]()
primaquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Oke die mag misschien wel blijven.. Een beetje als inleiding voor newbie's idd..
(ben weg)
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Misschien vanavond even na het werken
[..]
Dienstmededeling
Dat wees gekoffied en de plaatjes
De tekst onder de usericons
Ik zal nu ff wat wijzigingen in de OP van dit topic (dus niet de OP in wiki) aanpassen naar de wensenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:24 schreef eer-ik het volgende:
als iedereen nou gewoon roept wat ie wel en niet in de OP wil hebben, zal ik er straks effe aan sleutelen.
Niet weer met zn tweeën dezelfde klus gaan doen hequote:Op donderdag 14 juni 2007 15:29 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal nu ff wat wijzigingen in de OP van dit topic (dus niet de OP in wiki) aanpassen naar de wensen
Dan kan iedereen even kijken of het wat is!![]()
LE-ZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet weer met zn tweeën dezelfde klus gaan doen he
Gister is de wiki ook weer geheel verneukt, doordat cross tegelijk met mij min of meer dezelfde updates wilde doen![]()
![]()
Ik heb gelezen, mnaar ik weet precies waar dit op uitdraaitquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb gelezen, mnaar ik weet precies waar dit op uitdraait
commentaar op eer-ik en op jouw werk loopt door elkaar
En alles loopt fysiek in de soep
Welk gedeelte snap je hier niet van?quote:dus niet de OP in wiki
Altijd, als je dan een leeg veld laat staan en vervolgens weer edit met de nieuwe OP is het weer goedquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:36 schreef OA het volgende:
Vaag...
De OP hier invoeren en dan wijzigen in iets totaal anders lukt wel...![]()
Evil Quuk!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:39 schreef Kuukske het volgende:
Elleuuhh!
Ja. Nouja, bij ouders.quote:
Hij is op zich wel netjes, maar zonder tekst idd een beetje schraalquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:39 schreef OA het volgende:
Oké, ik heb de OP nu aangepast naar de wensen!
Het betreft dus de OP in dit topic en * niet in de wiki
Verandering kan geen kwaad!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij is op zich wel netjes, maar zonder tekst idd een beetje schraal
Daar doelde ik ook op! Iemand moet even een leuke tekst verzinnen. Misschien dat ik me er vanavond ff over ga buigen. Heb ik ook een bijdrage aan de OPquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Verandering kan geen kwaad!
Wellicht kan er wel wat tekst bij, maar dan iets anders!![]()
quote:
Muckie!quote:
Ik heb net de airco uitgezet omdat het zo koud werd...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:54 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Ik heb het warm.
OAquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:56 schreef OA het volgende:
[..]
Muckie!![]()
[..]
Ik heb net de airco uitgezet omdat het zo koud werd...
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:56 schreef Kuukske het volgende:
Boh geque, doe mij die airco.
Met je angstaanjagende avatar zeker...quote:
Want? Vertel!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:05 schreef Muck het volgende:
nah, misschien ook wel met mijn kut-humeur
lang verhaal, te chagerijnig om het helemaal uit te typen, maar het komt erop neer dat ik al redelijk chagerijnig was, en dat het door mijn hersenloze kut-huisgenotes nog eens erger geworden isquote:
Hersenloze huisgenotes met een kut?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
lang verhaal, te chagerijnig om het helemaal uit te typen, maar het komt erop neer dat ik al redelijk chagerijnig was, en dat het door mijn hersenloze kut-huisgenotes nog eens erger geworden is
Welke tekst?quote:
Pokke mensen....quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
lang verhaal, te chagerijnig om het helemaal uit te typen, maar het komt erop neer dat ik al redelijk chagerijnig was, en dat het door mijn hersenloze kut-huisgenotes nog eens erger geworden is
Leer eens Nederlandsch....quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Hersenloze huisgenotes met een kut?
beschikbaar om te neuken?
doe is foto
de tekst die er stond...quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:16 schreef OA het volgende:
[..]
Welke tekst?
[..]
Pokke mensen.... [afbeelding]![]()
[..]
Leer eens Nederlandsch....![]()
MPGquote:
Wat een FOk!reactie. Je leert het al.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:15 schreef MPG het volgende:
doe is foto
Welke tekst?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
de tekst die er stond...
ik kan nederlands, ik ben er alleen te lui voor
met mij wel ok denk ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
MPGlieverd
![]()
![]()
![]()
*knuffel*
mja, wel goed hoor, een beetje een pesthumeur alleen
en met jou dan?
pfff, daar wil ik geen foto van makenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
doe is foto
Meer een kansloze "quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat een FOk!reactie. Je leert het al.
bahbah... dat doe je toch niet tegen de muur van Muckie aanquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:18 schreef Muck het volgende:
[..]
pfff, daar wil ik geen foto van maken
en de ene heeft al een vriend (en regelmatig seks onder de douche, tegen mijn muur aan)
zal ik je een smsje sturen dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
met mij wel ok denk ik
Als ik nou es een smsje trug kreeg
oi!quote:Vrouwen
Goed hequote:Op donderdag 14 juni 2007 16:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat een FOk!reactie. Je leert het al.
Dat doe je sowieso niet...quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
bahbah... dat doe je toch niet tegen de muur van Muckie aan
nee, want dan weet je dat muckie de warmwaterkraan opendraaitquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
bahbah... dat doe je toch niet tegen de muur van Muckie aan
Ook goedquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
zal ik je een smsje sturen dan?
[..]
oi!![]()
zie wikiquote:
ach, seks onder de douche is best okee, maar niet in een studentenhuis waar jeen douche deelt met 7 anderenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:20 schreef OA het volgende:
[..]
Dat doe je sowieso niet...
Onder de douche is zo'n beetje de meest onhandige plaats...![]()
kiiiiijk, das beterquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook goed
sorry...
correctie: SOMMIGE vrouwen
Whehehe... dies dan wel weer stoerquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:20 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, want dan weet je dat muckie de warmwaterkraan opendraait![]()
dank jequote:
zucht....quote:
Oudersquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:22 schreef Kuukske het volgende:
Mijn moeder, de verhuisregelaar.
is dat positief of negatief?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:22 schreef Kuukske het volgende:
Mijn moeder, de verhuisregelaar.
Zie PI.quote:
zie PIquote:
Wat heeft pime daar mee te maken?quote:
Damn, daar ben je echt goed in hè.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:24 schreef MPG het volgende:
zie PI
mosterd-maaltijd, MPG, mosterd-maaltijd
ehm... kuuk..... tis geen user hier waar ik op doelquote:
ja hequote:
Daaagquote:
werkzequote:
Oké wijsneus!quote:
woeiquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:30 schreef OA het volgende:
[..]
Oké wijsneus!![]()
Ik had de OP zelf aangepast, ongeveer naar hoe men het wil hebben.
Het volgende topic is dus weer voorzien van een correcte OP![]()
daaaaaagquote:
?? duurt toch nog 5 dagen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga eens even verfkledij opsnorren.
Zo doe je dat Kuuk:quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:37 schreef Kuukske het volgende:
Boe.
Jah maar ik kom niet meer bij m'n ouders. Denk ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:39 schreef MPG het volgende:
?? duurt toch nog 5 dagen?
WHehe, dat je dat nog weetquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:39 schreef OA het volgende:
Zo doe je dat Kuuk:
[KSC #239] Bakkie erbij!!
Ow. vandaar. Goed plan danquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jah maar ik kom niet meer bij m'n ouders. Denk ik.
Met mijn geheugen is absoluut niets mis!quote:
Ik heb er zo'n zin iiiiiinnnnquote:
* checkt postcount......quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:42 schreef Kuukske het volgende:
Goh volgens mij ga ik de 20.000 vandaag ook nog wel halen.
Kan ik me voorstellenquote:
Hehe. Sorryquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:42 schreef OA het volgende:
* checkt postcount......
Lijkt me geen enkel probleem.
Echt, dit alles met JD. Super.quote:
Geen excuus nodig hoor Kuuk!quote:
spemmert... ik geef het nog een weekquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:43 schreef OA het volgende:
10.000 is voor mij nog iets te ver voor vandaag..
Morgen moet het lukken!![]()
Als ik JD heb ingehaald doe ik het rustiger aan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:44 schreef OA het volgende:
Geen excuus nodig hoor Kuuk!
Je doet gewoon je best!![]()
Geen onrealistische doelen stellen M.quote:
De lucky bastardquote:
Ik ook.quote:
Mja ik ben ook wel lucky.quote:
lucky kuukiequote:
Dat ken ik.... kun je dat combineren met "help-MPG-een-stuk-richting-de-10.000"?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:50 schreef Kuukske het volgende:
Hé, ik weet wel een leuk spelletje. Het heet: Help Kuukske over de 20.000 heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
hoiquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:52 schreef crossover het volgende:
Of we gaan moppen vertellen!
De ene banaan vraagt aan de andere: "Heeft jouw broer eigenlijk nog een nuttig beroep gevonden?"
Zegt de andere banaan: "Ja, hij is rechter!"
Ja, mits nuttige praat natuurlijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:51 schreef MPG het volgende:
Dat ken ik.... kun je dat combineren met "help-MPG-een-stuk-richting-de-10.000"?
Komt een voormalig ambtenaar op sollicitatiegesprek. Vraagt de personeelsfunctionaris: "Ik zie dat u jarenlang ambtenaar bent geweest. Kunt u nog wel tellen?" "jazeker," antwoordt de voormalig ambtenaar, "Let maar op. 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, boer, vrouw, koning"quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:52 schreef crossover het volgende:
Of we gaan moppen vertellen!
De ene banaan vraagt aan de andere: "Heeft jouw broer eigenlijk nog een nuttig beroep gevonden?"
Zegt de andere banaan: "Ja, hij is rechter!"
Uijteraardquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, mits nuttige praat natuurlijk.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:53 schreef Kuukske het volgende:
Oh ja, leuk. Euhh.. het is groen en raast van een berg.het is geel en als je eropstaat zegt het niks meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redacted
Die van MPG. Niet die van CGM.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:55 schreef Kuukske het volgende:
Whahaha. Die laatste is nog best flauw leuk.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt een voormalig ambtenaar op sollicitatiegesprek. Vraagt de personeelsfunctionaris: "Ik zie dat u jarenlang ambtenaar bent geweest. Kunt u nog wel tellen?" "jazeker," antwoordt de voormalig ambtenaar, "Let maar op. 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, boer, vrouw, koning"
Zijn de andere koffiers geen 'hoi' waard?quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt een voormalig ambtenaar op sollicitatiegesprek. Vraagt de personeelsfunctionaris: "Ik zie dat u jarenlang ambtenaar bent geweest. Kunt u nog wel tellen?" "jazeker," antwoordt de voormalig ambtenaar, "Let maar op. 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, boer, vrouw, koning"
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:55 schreef crossover het volgende:
Zijn de andere koffiers geen 'hoi' waard?
HEY!!!! wie is de rest eigenlijk ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:55 schreef crossover het volgende:
[..]![]()
[..]
Zijn de andere koffiers geen 'hoi' waard?
Hoi CGMquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
HEY!!!! wie is de rest eigenlijk ?hoi kuukske
MPG ^_^en wie ik dan ook vergat
![]()
quote:
smakelijkquote:
does zequote:Op donderdag 14 juni 2007 17:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga maar even douchen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Uiteraard!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:03 schreef JortK het volgende:
He gezellig, mag ik mijn WP vriend vdvorst ook komen vergezellen in dit gezellige topic
alleen als je het alfabet in 26 letters opschrijft in braille en dat in spoilers zetquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:03 schreef JortK het volgende:
He gezellig, mag ik mijn WP vriend vdvorst ook komen vergezellen in dit gezellige topic
Gegroet!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:04 schreef MPG het volgende:
Accu leeg, en tijd om te gaan. Mooi gepland wel.
Huiswaarts
Doedoei
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
alleen als je het alfabet in 26 letters opschrijft in braille en dat in spoilers zet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* JortK walks on in Koffie SC...![]()
Ja, Groningen ligt t.o.v. ZH naar het oosten, dus het zal al snel 3 minuten later zijn...quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
aur revoir personen die niet in mijn tijdszone szitten![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:06 schreef JortK het volgende:
[..]Welkom ik heb deze dag teveel koffie op ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* JortK walks on in Koffie SC...
[afbeelding]![]()
echt ernstigen geen enkel moment hier geweest hoe slecht
.
nah, vandaaag bij Sapaa gewerkt grootste aliminium bedrijf van de wereld![]()
Verdiend redelijk voor mijn leeftijd35 euro op je 18e jaar per dag tikt lekker aan
Redacted
klopt welquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:07 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, Groningen ligt t.o.v. ZH naar het oosten, dus het zal al snel 3 minuten later zijn...![]()
Ik verdiende meer op me 18e... maja ik werkte toen ook al fulltimequote:Op donderdag 14 juni 2007 17:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Welkom ik heb deze dag teveel koffie op ....![]()
echt ernstigen geen enkel moment hier geweest hoe slecht
.
nah, vandaaag bij Sapaa gewerkt grootste aliminium bedrijf van de wereld![]()
Verdiend redelijk voor mijn leeftijd35 euro op je 18e jaar per dag tikt lekker aan
![]()
Ruwe schatting maarjaquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik verdiende meer op me 18e... maja ik werkte toen ook al fulltime
Wist je dat niet!!?>??!?! Shame on you!quote:
Hehe, cross is werkelijk overal van op den hooghte!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Wist je dat niet!!?>??!?! Shame on you!
Dit was het bewijs dat ik ook nog wel eens daadwerkelijk iets doe op m'n werk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:15 schreef crossover het volgende:
Wist je dat niet!!?>??!?! Shame on you!
Goh, wat geinig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja al een jaar of wat. Hij kwam werken in de kwekerij waar ik al jaren werkte.
En het bewijs dat ik geen leven hebquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dit was het bewijs dat ik ook nog wel eens daadwerkelijk iets doe op m'n werk.
Uiteraard!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, cross is werkelijk overal van op den hooghte!![]()
Welkom terug enzo M-M.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:19 schreef crossover het volgende:
[..]
En het bewijs dat ik geen leven heb![]()
[..]
Uiteraard!
Hehe, valt wel mee toch jonge!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:19 schreef crossover het volgende:
[..]
En het bewijs dat ik geen leven heb![]()
[..]
Uiteraard!
Ja misschien wel, ik ben gewoon koffie sc verslaafd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, valt wel mee toch jonge!
Beter koffie sc dan pub scquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:22 schreef crossover het volgende:
Ja misschien wel, ik ben gewoon koffie sc verslaafd.
is er dan ook nog pub sc?quote:
Pub alsin: PUB. Van het PUBERale forum.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:23 schreef cablegunmaster het volgende:
is er dan ook nog pub sc?
Hell yeahquote:
Jij slaat telkens 10 of meer topics over! Verzaker!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is er dan ook nog pub sc?
maarja , koffie is toch 10x beter* hulde aan het koffie topic*
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:24 schreef Kuukske het volgende:
Máár, er is een Bier SC hoor.
zou er zo thuis in kunnen maar dan moet ik me gedrag nog ernstig verlagen tot het n iveau van een puber.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pub alsin: PUB. Van het PUBERale forum.
Licht toe?quote:
HE ik heb tenminste een levenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Hell yeah
[..]
Jij slaat telkens 10 of meer topics over! Verzaker!![]()
1200. Goh. Dat is lang geleequote:Op donderdag 14 juni 2007 17:25 schreef cablegunmaster het volgende:
zou er zo thuis in kunnen maar dan moet ik me gedrag nog ernstig verlagen tot het n iveau van een puber.
maar ik heb nu 1150 postsik ga voor de 1200. en anders 10,000 te halen eeuhm.. eens dit jaar of volgend jaar
![]()
![]()
Goed punt wel.quote:
Ook als je maar 1 post in een topic hebt, meld je je al. Dus ja CGM je verzaakt!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Hell yeah
[..]
Jij slaat telkens 10 of meer topics over! Verzaker!![]()
Ik weet mijn leven gewoon goed te combineren met FOK!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
HE ik heb tenminste een leven![]()
Ik ook denk ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga bijna verhuizen. Ik ga bijna verhuizen.
TILBURG?!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:31 schreef crossover het volgende:
Ik ook denk ik
Maar eerst een kamer zoeken in tilburg en m'n P halen
Ik heb nu al zin om alle spulletjes te gaan kopen
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik weet mijn leven gewoon goed te combineren met FOK!
Huh?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:32 schreef cablegunmaster het volgende:
in jouwn geval is het denk ik eerder ik weet mijn leven goed te combineren met het leven in de buiten wereld
![]()
Voor jou nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:31 schreef Kuukske het volgende:
We gaan nu toch geen meldingsplicht instellen hè. Ik heb binnenkort namelijk thuis geen internet i.v.m. de verhuis.
Dat ligt vlak bij elkaar toch? Mij bestquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
TILBURG?!
Tofjes. Kom je dan langs in Breda?
Jij kan altijd zo lekker duidelijk zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
in jouwn geval is het denk ik eerder ik weet mijn leven goed te combineren met het leven in de buiten wereld
![]()
Rare kwibus blijf je tochquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
Tof.quote:
Nog 28quote:
Cóól.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:34 schreef crossover het volgende:
Dat ligt vlak bij elkaar toch? Mij bestDan woon ik samen met lenny1 en lenny2 in tilburg
(en dan nog m'n broer, neef, nicht en nog een boel vage bekenden)
Dankjequote:Op donderdag 14 juni 2007 17:34 schreef crossover het volgende:
Jij kan altijd zo lekker duidelijk zijn
quote:
Hoe was het ontbijt en de luch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dankje, ik hoop dat mijn moeder eens iets eetbaars op tafel zet 1op de 3 keer is het eetbaar.
he moet je eens een avond met mij gaan rondhangen,als je dan nog niet gek bent krijg jeje geld terugquote:
Trouwens, jij zit in veel slowchats he? Wat zijn nu de leukste?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:37 schreef Kuukske het volgende:
Hard is goed voor m'n streven.
ontbijt zelfklaar gemaakt dus 100% goed, boterhammen met hagelslag , kop koffie ( zo rond half 7)quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:35 schreef crossover het volgende:
[..]denk het ook
[..]
Hoe was het ontbijt en de luch?
Deze is leuk, omdat je snel wordt geaccepteerd. Nouja, vrijwel meteen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:38 schreef crossover het volgende:
Trouwens, jij zit in veel slowchats he? Wat zijn nu de leukste?
Nou ik dacht dus, als je moeder ook je ontbijt en lunch maakte dat niet te vreten is, moet het avondeten wel lekker zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ontbijt zelfklaar gemaakt dus 100% goed, boterhammen met hagelslag , kop koffie ( zo rond half 7)
5 koppen koffie over de dag verspreid, middag eten Kroket uit de saapa cafetaria ^_^ 0,65 cent + drinkyogi spul voor 0,25 centgoedkoop.
![]()
en nu ? geen flauw ideewat we voor vanavond als eten hebben. het eten is in de keuken ik in de kamer op de labtop. tis 10 meter tever om in de pan te kijken.
![]()
Ik zal eens in de 3fm sc kijken dan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Deze is leuk, omdat je snel wordt geaccepteerd. Nouja, vrijwel meteen.
Komt ook door het hoge n00b gehalte (ik kan het niet anders zeggen, sorry).
Oldbies is op zich wel leuk, maar daar lurk ik meer dan dat ik post. (ONZ hm.)
R&P is kliekkerig. Wel leuk.
3FM is gezellig.
Euhh.. anderen kom ik zo even niet op. Maar de meeste SC's zijn vrij kliek.
Gezellie!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:40 schreef crossover het volgende:
Ik zal eens in de 3fm sc kijken dan.
nou, en anders eet ik weinig en dan ben ik mysterieus voor een halfuur verdwenenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou ik dacht dus, als je moeder ook je ontbijt en lunch maakte dat niet te vreten is, moet het avondeten wel lekker zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou, en anders eet ik weinig en dan ben ik mysterieus voor een halfuur verdwenenDat is wel beledigend zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
als zelfs mijn vader het idee heeft dat het niet te eten valt,quote:
Je zit toch lekker binnenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:43 schreef Kuukske het volgende:
Húú. Het begint te onweren.
Dan moet je je moeder helpen met koken, vlerk!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als zelfs mijn vader het idee heeft dat het niet te eten valt,wat moet ik dan zeggen ?
Wij als kinders moeten het dan braaf opeten ?![]()
1. doe ik al 1x in de weekquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:44 schreef Kuukske het volgende:
Waarom kook jij dan niet? Of je pa.
Geen medelijdenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:47 schreef Kuukske het volgende:
Boh mad harde regen. JD moet nu naar huis lopen.
Arme knulquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:47 schreef Kuukske het volgende:
Boh mad harde regen. JD moet nu naar huis lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:47 schreef crossover het volgende:
Arme knulBuitje, is zo weer over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Ja precies, en anders ga je gewoon mee in de douchequote:Op donderdag 14 juni 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[/spoiler]
Buitje, is zo weer over.
Daar kom ik net onder vandaanquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:49 schreef crossover het volgende:
Ja precies, en anders ga je gewoon mee in de douche
10 staat vooralles eruithalen wat erinzat wat zit er in je gedachten noteer dat in 10 posts stuur dit door en je zal geen ongeluk overkomen geen spook zal je achterna zitten , en je zal neit overreden worden door een vrachtwagen , je huis zal niet ontploffen , en mss win je de 100.000 euro dit keer wel in de postcode loterijquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:49 schreef Kuukske het volgende:
Oeh oeh. Nog 10.
Ik markeer deze post als kwaliteitspost.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:51 schreef Kuukske het volgende:
Ik verloor mijn aandacht bij vooralles eruithalen.
I smell something , heey mijn moeder maakt eens iets lekkers klaar.quote:
Gewoon nog een keer douchen, maar dan met een ander doelquote:
Dat duurde langquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:57 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Op naar de 25.000
Ja, het is rustig. Verdullequote:
Ok mooi moment voor mij om nog een paar blz te lezenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, het is rustig. Verdulle.
Maar goed, mooi moment om te gaan eten.
Dat weet ie morgen pasquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mooi, paar maten zijn geslaagd. Dat wordt vanavond dus zuipen!![]()
Bierik, jij ook geslaagd trouwens?
Ik ben de blz 100 gepasseerd!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Ok mooi moment voor mij om nog een paar blz te lezen
Tot later
Ik ook! Maar ik heb de eerste 50 overgeslagenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben de blz 100 gepasseerd!
Puik werk collega!quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik heb de eerste 50 overgeslagen
Lees maar terug.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
lies! mijn vader zit nu de gezakte van de havo te bellen
we feliciteren niet maar we zeggen van ZO dat duurt lang alsof het iets negatief is wat JIJ al bereikt hebt.quote:
quote:
haha briljant plan, brb!quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Lees maar terug.
Kan je niet achter 'm gaan staan en Nelson nadoen?
Je eet taart als avondeten?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
we feliciteren niet maar we zeggen van ZO dat duurt lang alsof het iets negatief is wat JIJ al bereikt hebt.
maar ik ga nu ook eten . ( 1 van de 2 taarten is aangebrand lekker >.< )Geweldig Eten met de fam Cablegunmaster.
![]()
zoiets maar dan va nspaghettiquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Je eet taart als avondeten?
[afbeelding]
Ik krijg dat morgen pas te horen idd...quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mooi, paar maten zijn geslaagd. Dat wordt vanavond dus zuipen!![]()
Bierik, jij ook geslaagd trouwens?
huuu, het regent hier.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:04 schreef crossover het volgende:
Nou ik ga buiten zitten met m'n boek, tot straks
Gek iedereen heeft het over regen en je zag het net zelf: hier geen spatje.quote:
neequote:Op donderdag 14 juni 2007 18:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gek iedereen heeft het over regen en je zag het net zelf: hier geen spatje.
Droog overgekomen nog?
Hehe, mooie bende dan!quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee
Ik reed lekker met het dak open, en opeens werd het nat.
Als die auto voor me niet gesleept zou worden hadwas ik wel droog overgekomen.
Het is hier nu wel weer droog btw
Ja echt hè!quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
idd.
Paupers die hun auto kapot maken tijdens het rijden
ja, blijf dan gewoon thuisquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja echt hè!Klootzakken zijn het
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |