quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb gelezen, mnaar ik weet precies waar dit op uitdraait
commentaar op eer-ik en op jouw werk loopt door elkaar
En alles loopt fysiek in de soep
Welk gedeelte snap je hier niet van?quote:dus niet de OP in wiki
Altijd, als je dan een leeg veld laat staan en vervolgens weer edit met de nieuwe OP is het weer goedquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:36 schreef OA het volgende:
Vaag...
De OP hier invoeren en dan wijzigen in iets totaal anders lukt wel...![]()
Evil Quuk!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:39 schreef Kuukske het volgende:
Elleuuhh!
Ja. Nouja, bij ouders.quote:
Hij is op zich wel netjes, maar zonder tekst idd een beetje schraalquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:39 schreef OA het volgende:
Oké, ik heb de OP nu aangepast naar de wensen!
Het betreft dus de OP in dit topic en * niet in de wiki
Verandering kan geen kwaad!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij is op zich wel netjes, maar zonder tekst idd een beetje schraal
Daar doelde ik ook op! Iemand moet even een leuke tekst verzinnen. Misschien dat ik me er vanavond ff over ga buigen. Heb ik ook een bijdrage aan de OPquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Verandering kan geen kwaad!
Wellicht kan er wel wat tekst bij, maar dan iets anders!![]()
quote:
Muckie!quote:
Ik heb net de airco uitgezet omdat het zo koud werd...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:54 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Ik heb het warm.
OAquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:56 schreef OA het volgende:
[..]
Muckie!![]()
[..]
Ik heb net de airco uitgezet omdat het zo koud werd...
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:56 schreef Kuukske het volgende:
Boh geque, doe mij die airco.
Met je angstaanjagende avatar zeker...quote:
Want? Vertel!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:05 schreef Muck het volgende:
nah, misschien ook wel met mijn kut-humeur
lang verhaal, te chagerijnig om het helemaal uit te typen, maar het komt erop neer dat ik al redelijk chagerijnig was, en dat het door mijn hersenloze kut-huisgenotes nog eens erger geworden isquote:
Hersenloze huisgenotes met een kut?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
lang verhaal, te chagerijnig om het helemaal uit te typen, maar het komt erop neer dat ik al redelijk chagerijnig was, en dat het door mijn hersenloze kut-huisgenotes nog eens erger geworden is
Welke tekst?quote:
Pokke mensen....quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
lang verhaal, te chagerijnig om het helemaal uit te typen, maar het komt erop neer dat ik al redelijk chagerijnig was, en dat het door mijn hersenloze kut-huisgenotes nog eens erger geworden is
Leer eens Nederlandsch....quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Hersenloze huisgenotes met een kut?
beschikbaar om te neuken?
doe is foto
de tekst die er stond...quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:16 schreef OA het volgende:
[..]
Welke tekst?
[..]
Pokke mensen.... [afbeelding]![]()
[..]
Leer eens Nederlandsch....![]()
MPGquote:
Wat een FOk!reactie. Je leert het al.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:15 schreef MPG het volgende:
doe is foto
Welke tekst?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
de tekst die er stond...
ik kan nederlands, ik ben er alleen te lui voor
met mij wel ok denk ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
MPGlieverd
![]()
![]()
![]()
*knuffel*
mja, wel goed hoor, een beetje een pesthumeur alleen
en met jou dan?
pfff, daar wil ik geen foto van makenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
doe is foto
Meer een kansloze "quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat een FOk!reactie. Je leert het al.
bahbah... dat doe je toch niet tegen de muur van Muckie aanquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:18 schreef Muck het volgende:
[..]
pfff, daar wil ik geen foto van maken
en de ene heeft al een vriend (en regelmatig seks onder de douche, tegen mijn muur aan)
zal ik je een smsje sturen dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
met mij wel ok denk ik
Als ik nou es een smsje trug kreeg
oi!quote:Vrouwen
Goed hequote:Op donderdag 14 juni 2007 16:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat een FOk!reactie. Je leert het al.
Dat doe je sowieso niet...quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
bahbah... dat doe je toch niet tegen de muur van Muckie aan
nee, want dan weet je dat muckie de warmwaterkraan opendraaitquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
bahbah... dat doe je toch niet tegen de muur van Muckie aan
Ook goedquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
zal ik je een smsje sturen dan?
[..]
oi!![]()
zie wikiquote:
ach, seks onder de douche is best okee, maar niet in een studentenhuis waar jeen douche deelt met 7 anderenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:20 schreef OA het volgende:
[..]
Dat doe je sowieso niet...
Onder de douche is zo'n beetje de meest onhandige plaats...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |