lang verhaal, te chagerijnig om het helemaal uit te typen, maar het komt erop neer dat ik al redelijk chagerijnig was, en dat het door mijn hersenloze kut-huisgenotes nog eens erger geworden isquote:
Hersenloze huisgenotes met een kut?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
lang verhaal, te chagerijnig om het helemaal uit te typen, maar het komt erop neer dat ik al redelijk chagerijnig was, en dat het door mijn hersenloze kut-huisgenotes nog eens erger geworden is
Welke tekst?quote:
Pokke mensen....quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
lang verhaal, te chagerijnig om het helemaal uit te typen, maar het komt erop neer dat ik al redelijk chagerijnig was, en dat het door mijn hersenloze kut-huisgenotes nog eens erger geworden is
Leer eens Nederlandsch....quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Hersenloze huisgenotes met een kut?
beschikbaar om te neuken?
doe is foto
de tekst die er stond...quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:16 schreef OA het volgende:
[..]
Welke tekst?
[..]
Pokke mensen.... [afbeelding]![]()
[..]
Leer eens Nederlandsch....![]()
MPGquote:
Wat een FOk!reactie. Je leert het al.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:15 schreef MPG het volgende:
doe is foto
Welke tekst?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
de tekst die er stond...
ik kan nederlands, ik ben er alleen te lui voor
met mij wel ok denk ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
MPGlieverd
![]()
![]()
![]()
*knuffel*
mja, wel goed hoor, een beetje een pesthumeur alleen
en met jou dan?
pfff, daar wil ik geen foto van makenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
doe is foto
Meer een kansloze "quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat een FOk!reactie. Je leert het al.
bahbah... dat doe je toch niet tegen de muur van Muckie aanquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:18 schreef Muck het volgende:
[..]
pfff, daar wil ik geen foto van maken
en de ene heeft al een vriend (en regelmatig seks onder de douche, tegen mijn muur aan)
zal ik je een smsje sturen dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
met mij wel ok denk ik
Als ik nou es een smsje trug kreeg
oi!quote:Vrouwen
Goed hequote:Op donderdag 14 juni 2007 16:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat een FOk!reactie. Je leert het al.
Dat doe je sowieso niet...quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
bahbah... dat doe je toch niet tegen de muur van Muckie aan
nee, want dan weet je dat muckie de warmwaterkraan opendraaitquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
bahbah... dat doe je toch niet tegen de muur van Muckie aan
Ook goedquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
zal ik je een smsje sturen dan?
[..]
oi!![]()
zie wikiquote:
ach, seks onder de douche is best okee, maar niet in een studentenhuis waar jeen douche deelt met 7 anderenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:20 schreef OA het volgende:
[..]
Dat doe je sowieso niet...
Onder de douche is zo'n beetje de meest onhandige plaats...![]()
kiiiiijk, das beterquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook goed
sorry...
correctie: SOMMIGE vrouwen
Whehehe... dies dan wel weer stoerquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:20 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, want dan weet je dat muckie de warmwaterkraan opendraait![]()
dank jequote:
zucht....quote:
Oudersquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:22 schreef Kuukske het volgende:
Mijn moeder, de verhuisregelaar.
is dat positief of negatief?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:22 schreef Kuukske het volgende:
Mijn moeder, de verhuisregelaar.
Zie PI.quote:
zie PIquote:
Wat heeft pime daar mee te maken?quote:
Damn, daar ben je echt goed in hè.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:24 schreef MPG het volgende:
zie PI
mosterd-maaltijd, MPG, mosterd-maaltijd
ehm... kuuk..... tis geen user hier waar ik op doelquote:
ja hequote:
Daaagquote:
werkzequote:
Oké wijsneus!quote:
woeiquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:30 schreef OA het volgende:
[..]
Oké wijsneus!![]()
Ik had de OP zelf aangepast, ongeveer naar hoe men het wil hebben.
Het volgende topic is dus weer voorzien van een correcte OP![]()
daaaaaagquote:
?? duurt toch nog 5 dagen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga eens even verfkledij opsnorren.
Zo doe je dat Kuuk:quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:37 schreef Kuukske het volgende:
Boe.
Jah maar ik kom niet meer bij m'n ouders. Denk ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:39 schreef MPG het volgende:
?? duurt toch nog 5 dagen?
WHehe, dat je dat nog weetquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:39 schreef OA het volgende:
Zo doe je dat Kuuk:
[KSC #239] Bakkie erbij!!
Ow. vandaar. Goed plan danquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jah maar ik kom niet meer bij m'n ouders. Denk ik.
Met mijn geheugen is absoluut niets mis!quote:
Ik heb er zo'n zin iiiiiinnnnquote:
* checkt postcount......quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:42 schreef Kuukske het volgende:
Goh volgens mij ga ik de 20.000 vandaag ook nog wel halen.
Kan ik me voorstellenquote:
Hehe. Sorryquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:42 schreef OA het volgende:
* checkt postcount......
Lijkt me geen enkel probleem.
Echt, dit alles met JD. Super.quote:
Geen excuus nodig hoor Kuuk!quote:
spemmert... ik geef het nog een weekquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:43 schreef OA het volgende:
10.000 is voor mij nog iets te ver voor vandaag..
Morgen moet het lukken!![]()
Als ik JD heb ingehaald doe ik het rustiger aan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:44 schreef OA het volgende:
Geen excuus nodig hoor Kuuk!
Je doet gewoon je best!![]()
Geen onrealistische doelen stellen M.quote:
De lucky bastardquote:
Ik ook.quote:
Mja ik ben ook wel lucky.quote:
lucky kuukiequote:
Dat ken ik.... kun je dat combineren met "help-MPG-een-stuk-richting-de-10.000"?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:50 schreef Kuukske het volgende:
Hé, ik weet wel een leuk spelletje. Het heet: Help Kuukske over de 20.000 heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
hoiquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:52 schreef crossover het volgende:
Of we gaan moppen vertellen!
De ene banaan vraagt aan de andere: "Heeft jouw broer eigenlijk nog een nuttig beroep gevonden?"
Zegt de andere banaan: "Ja, hij is rechter!"
Ja, mits nuttige praat natuurlijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:51 schreef MPG het volgende:
Dat ken ik.... kun je dat combineren met "help-MPG-een-stuk-richting-de-10.000"?
Komt een voormalig ambtenaar op sollicitatiegesprek. Vraagt de personeelsfunctionaris: "Ik zie dat u jarenlang ambtenaar bent geweest. Kunt u nog wel tellen?" "jazeker," antwoordt de voormalig ambtenaar, "Let maar op. 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, boer, vrouw, koning"quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:52 schreef crossover het volgende:
Of we gaan moppen vertellen!
De ene banaan vraagt aan de andere: "Heeft jouw broer eigenlijk nog een nuttig beroep gevonden?"
Zegt de andere banaan: "Ja, hij is rechter!"
Uijteraardquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, mits nuttige praat natuurlijk.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:53 schreef Kuukske het volgende:
Oh ja, leuk. Euhh.. het is groen en raast van een berg.het is geel en als je eropstaat zegt het niks meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redacted
Die van MPG. Niet die van CGM.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:55 schreef Kuukske het volgende:
Whahaha. Die laatste is nog best flauw leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |