Weet je wat lekker is..quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:22 schreef VoreG het volgende:
Gesmolten kaas.
Kaas, net weer euroshopper Brie gehaald bij de AH. 70 cent oid
.
Komen er dan geen extra kosten bij?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:46 schreef borisz het volgende:
ook best grappig had bij de kruitvat gel gehaald. Maar ik had niet genoeg contant geld. Ik kwam 10 cent te kort.
Die 10 cent heb ik dan gepint![]()
Mag je er mooi nog een nachtje voor (niet) slapenquote:
Examenuitslag.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
morgen krijg je extra kosten bij het pinnen
Ik krijg het tussen 10:00 en 11:30 te horen wanneer ik niet geslaagd ben, meestal slaap ik dan nog, dus dat zit goed.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mag je er mooi nog een nachtje voor (niet) slapen
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:01 schreef Ambrosius het volgende:
Succes voor de degenen die moeten horen of ze wel/niet geslaagd zijn.
Ga ik vanavond even proberen. Moet dat net zo lang als een gewone tosti?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is..
2 witte boterhammetjes.. daar tussen brie doen en dan in de toasti apparaat
Is de wielermanager er al? regel anders eens een poule.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:01 schreef Messenga het volgende:
Doen we trouwens nog een HOOLS/VBL TdF poule?
Ik geniet nog elke dagquote:
Ik heb er al mijn hele leven last vanquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:51 schreef Lionheaad het volgende:
Gelukkig heb ik geen last van uitslag
Ligt eraan welke plaatsenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik heb er al mijn hele leven last van
paar bigmac's tegenaan gooien zijn ze weer even zoetquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Staat allemaal op gemeentegrond, direct tegen de afrastering van ons terras aan.
Kruidvat hebben we wel hierquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:46 schreef borisz het volgende:
ook best grappig had bij de kruitvat gel gehaald. Maar ik had niet genoeg contant geld. Ik kwam 10 cent te kort.
Die 10 cent heb ik dan gepint![]()
Praat mij even niet over Kruidvatquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:09 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij heet die zaak 'Kruidvat' en geen Kruitvat, tenzij ze hun naam hebben veranderd(of je een andere zaak bedoelt
)
Goed nieuws. Kan je je ondergoed weer eens verschonen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:43 schreef Eilanden het volgende:
Koffer is terecht
wordt vandaag gebracht
wat is er mee AZ ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Praat mij even niet over Kruidvat
Omdraaien is ook nog een optiequote:Op donderdag 14 juni 2007 13:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed nieuws. Kan je je ondergoed weer eens verschonen.
Hm dat freeballing doe ik nog wel eens na de voetbal als ik een schone boxershort ben vergetenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:53 schreef Eilanden het volgende:
'Freeballing' is ook een optie![]()
Goed dat jullie geen problemen hadden met mijn vuile sokken![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm dat freeballing doe ik nog wel eens na de voetbal als ik een schone boxershort ben vergetenOppassen voor de rits
zitten nu midden in een project met A.S. Watson, en daar valt Kruidvat onderquote:
Moet je gebeld worden of niet?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
De eerste gebelde mensen stromen binnen op mn msn nu
Iedereen wordt gewoon gebeld om misverstanden te voorkomen.quote:
Ok, dus toch even de spanning als de telefoon gaat....quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Iedereen wordt gewoon gebeld om misverstanden te voorkomen.
Ja, maar het zit wel goed hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ok, dus toch even de spanning als de telefoon gaat....
meestal worden die het eerst gebeldquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, maar het zit wel goed hoor
Nog geen zakkingsberichten gehad verder, ook positief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |