Weet je wat lekker is..quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:22 schreef VoreG het volgende:
Gesmolten kaas.
Kaas, net weer euroshopper Brie gehaald bij de AH. 70 cent oid
.
Komen er dan geen extra kosten bij?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:46 schreef borisz het volgende:
ook best grappig had bij de kruitvat gel gehaald. Maar ik had niet genoeg contant geld. Ik kwam 10 cent te kort.
Die 10 cent heb ik dan gepint![]()
Mag je er mooi nog een nachtje voor (niet) slapenquote:
Examenuitslag.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
morgen krijg je extra kosten bij het pinnen
Ik krijg het tussen 10:00 en 11:30 te horen wanneer ik niet geslaagd ben, meestal slaap ik dan nog, dus dat zit goed.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mag je er mooi nog een nachtje voor (niet) slapen
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:01 schreef Ambrosius het volgende:
Succes voor de degenen die moeten horen of ze wel/niet geslaagd zijn.
Ga ik vanavond even proberen. Moet dat net zo lang als een gewone tosti?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is..
2 witte boterhammetjes.. daar tussen brie doen en dan in de toasti apparaat
Is de wielermanager er al? regel anders eens een poule.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:01 schreef Messenga het volgende:
Doen we trouwens nog een HOOLS/VBL TdF poule?
Ik geniet nog elke dagquote:
Ik heb er al mijn hele leven last vanquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:51 schreef Lionheaad het volgende:
Gelukkig heb ik geen last van uitslag
Ligt eraan welke plaatsenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik heb er al mijn hele leven last van
paar bigmac's tegenaan gooien zijn ze weer even zoetquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Staat allemaal op gemeentegrond, direct tegen de afrastering van ons terras aan.
Kruidvat hebben we wel hierquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:46 schreef borisz het volgende:
ook best grappig had bij de kruitvat gel gehaald. Maar ik had niet genoeg contant geld. Ik kwam 10 cent te kort.
Die 10 cent heb ik dan gepint![]()
Praat mij even niet over Kruidvatquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:09 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij heet die zaak 'Kruidvat' en geen Kruitvat, tenzij ze hun naam hebben veranderd(of je een andere zaak bedoelt
)
Goed nieuws. Kan je je ondergoed weer eens verschonen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:43 schreef Eilanden het volgende:
Koffer is terecht
wordt vandaag gebracht
wat is er mee AZ ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Praat mij even niet over Kruidvat
Omdraaien is ook nog een optiequote:Op donderdag 14 juni 2007 13:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed nieuws. Kan je je ondergoed weer eens verschonen.
Hm dat freeballing doe ik nog wel eens na de voetbal als ik een schone boxershort ben vergetenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:53 schreef Eilanden het volgende:
'Freeballing' is ook een optie![]()
Goed dat jullie geen problemen hadden met mijn vuile sokken![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm dat freeballing doe ik nog wel eens na de voetbal als ik een schone boxershort ben vergetenOppassen voor de rits
zitten nu midden in een project met A.S. Watson, en daar valt Kruidvat onderquote:
Moet je gebeld worden of niet?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
De eerste gebelde mensen stromen binnen op mn msn nu
Iedereen wordt gewoon gebeld om misverstanden te voorkomen.quote:
Ok, dus toch even de spanning als de telefoon gaat....quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Iedereen wordt gewoon gebeld om misverstanden te voorkomen.
Ja, maar het zit wel goed hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ok, dus toch even de spanning als de telefoon gaat....
meestal worden die het eerst gebeldquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, maar het zit wel goed hoor
Nog geen zakkingsberichten gehad verder, ook positief.
beetje zonnig zelfsquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:04 schreef rubbereend het volgende:
nog steeds droog hier
Het is op examennummer.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
meestal worden die het eerst gebeld
of is het op alfabet?
Dat verschilt per school. Vanochtend zijn de normeringen bekend gemaakt, dus vanaf dan kan de uitslag bekend gemaakt worden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Morgen is toch pas de uitslag?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij mij was degene die een mooie cijferlijst waardoor de leraar dacht die weet toch wel dat ie geslaagd is als laatste gebeld.
Dat was ik dus
Dat dacht ik inderdaad ook, maar toen de hele school na anderhalf uur al gebeld was en ik nog steeds niks gehoord had deed ik toch wel even broekieschijt
Dat is herkenbaar ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik werd ook nog gebeld door zo'n enquette. Dag meneer ik ben van blabla heeftie even tijd om een paar korte vragen te beantwoorden. - Nou mevrouw u eeuh.. belt niet zo gelegen want....
Op dat moment grist mn moeder de telefoon uit mn hand en hangt op.
Mijn ouders waren een stuk zenuwachtiger dan ik
Mijne ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik werd ook nog gebeld door zo'n enquette. Dag meneer ik ben van blabla heeftie even tijd om een paar korte vragen te beantwoorden. - Nou mevrouw u eeuh.. belt niet zo gelegen want....
Op dat moment grist mn moeder de telefoon uit mn hand en hangt op.
Mijn ouders waren een stuk zenuwachtiger dan ik
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:30 schreef EnGCatjuh het volgende:Geslaagd
9 voor Wis en Scheikunde. De rest hoor ik morgen als ik mn cijferlijst ophaal.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:30 schreef EnGCatjuh het volgende:Geslaagd
Gefeliciteerd!! Zo'n mooi cijfer voor zo'n mooi vakquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:30 schreef EnGCatjuh het volgende:Geslaagd
Studiebol!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:30 schreef EnGCatjuh het volgende:Geslaagd
Gefeliciteerd, een 9 voor scheikundequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:30 schreef EnGCatjuh het volgende:Geslaagd
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is je telefoonnummer borisz?
die geef ik pas als ik mijn uitslag hebquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is je telefoonnummer borisz?
Die is geslaagd?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:03 schreef borisz het volgende:
rondje van van Marwijk
Zoveel studeer ik helemaal niet, kan mn concentratie namelijk niet vasthouden. gewoon goed opletten in de lesquote:
Die maakt nu officieel een einde aan zijn carriere.quote:
het schoterquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Op welke school zit je Boris?
Had je TR toch je nummer maar moeten geven...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:23 schreef borisz het volgende:
... telefoon gaat nog niet
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:23 schreef borisz het volgende:
... telefoon gaat nog niet
Nee je moet ff opletten.. want het smelt eerder (je kan het ook in een broodrooster stoppen, das misschien nog wel beter)quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ga ik vanavond even proberen. Moet dat net zo lang als een gewone tosti?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:30 schreef EnGCatjuh het volgende:Geslaagd
Jij bent morgen pas.quote:
Jouw leraar belde je zeker om 09:09...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:54 schreef RayMania het volgende:
Als ik leraar zou zijn, zou ik om 15:59 bellen.
Ja, maar jij bent een sadist.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:54 schreef RayMania het volgende:
Als ik leraar zou zijn, zou ik om 15:59 bellen.
Ik was niet thuis toen, kon de stress niet aan. Ging gewoon werken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Jouw leraar belde je zeker om 09:09...
Thank Youquote:
Was bij mij ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik was niet thuis toen, kon de stress niet aan. Ging gewoon werken.
Kwam ik om half zes thuis, had m'n vader de vlag uitgehangen.
quote:Afstuderen: oftewel een presentatie houden en je scriptie verdedigen. Meestal doe je dat op school, in een zaaltje met wat leraren en familie erbij. Maar de Nederlandse student Josje van Beek studeertaf binnen Second Life. Ze heeft haar scriptie geschreven over de virtuele wereld en het leek haar logisch om er dan ook af te studeren.
Josje studeert Communication & Media aan de Hogeschool Inholland in Rotterdam en is de eerste ter wereld die in Second Life afstudeert.
Haar docenten krijgen vanavond eerst een virtuele rondleiding en een demonstratie. Daarna presenteert Josje haar scriptie, die de leraren via hun eigen avatar volgen. Net als in het echt, moet ze daarna haar scriptie verdedigen, maar dat gebeurt achter gesloten deuren.
Daar gaan we weer...quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Raar artikel.
Het gaat over afstuderen, maar ze zit aan de Hogeschool?
Hoe wil je het anders noemen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Raar artikel.
Het gaat over afstuderen, maar ze zit aan de Hogeschool?
quote:
Student is iemand die deelneemt aan het tertaire onderwijs, maar dan zou je zelf MBO-ers erbij kunnen scharen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar gaan we weer...
Pak de dikke van dale er maar bij...
HBO/WO-ers zijn studenten... klaar.
Je reageert daar enthousiaster op dan op het behalen van je diploma.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
COEEEEEEEEEENNNNNNN IS TERUGGGGGGGGGGGG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je reageert daar enthousiaster op dan op het behalen van je diploma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
Wie niet? Heb jij Coen niet gemist dan? Coenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:15 schreef VoreG het volgende:
Vind jij het ook erg leuk dat Coen weer terug is?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En daar ging de telefoon.Dat is schrikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:21 schreef Bos81 het volgende:
Moet gefeliciteerd in dit geval niet met een t op het eind![]()
Volgens mij snap je mijn insteek nietquote:
Borisz, stop eens met Bos' account hacken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je mijn insteek niet![]()
Nu wel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je mijn insteek niet![]()
Die ene cent doet het 'm?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:25 schreef DarkShine het volgende:
Anders kost een kleine beurt van je auto je even ¤ 558,01
Schandalig dat ze die 1 cent niet voor je betalen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:25 schreef DarkShine het volgende:
Dat is dan een flinke klein beurt geweest....quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:25 schreef DarkShine het volgende:
Have fun.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga naar de eerste examenparty/-borrel.
Succes nog Lego en Mess
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Een weer een telefoontje.Je hoeft niet elk telefoongesprek dat je hebt hier weer te geven Lego ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...... alleen het telefoontje of je geslaagd bent lijkt me voldoende
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je hoeft niet elk telefoongesprek dat je hebt hier weer te geven Lego ........ alleen het telefoontje of je geslaagd bent lijkt me voldoende
Ik eigenlijk ook niet, maar vind het lullig als dat wel zo is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Geloof ik niks van Lego.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Het is helaas de waarheid.
Dan had ik gezegd dat ik een herkansing nodig had.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Getsie dikkie zeg. Ik neem aan dat je kunt herkansen?
Lullig voor je. Ik had verwacht dat jij het makkelijk zou halen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Het is helaas de waarheid.
Woei, mijn excuses. Wat zuur...quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dan had ik gezegd dat ik een herkansing nodig had.
Wis (4.6 --> 5)quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Lullig voor je. Ik had verwacht dat jij het makkelijk zou halen.
Waar heb je het laten liggen?
Maar 1x herkansen, maar dan moet je er dus wel voor zorgen dat de rest niet onvoldoende is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:15 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij zit Lego ons te vukken .. je kan toch altijd herkansen
OK, ik dacht dat je 1 onvoldoende mocht hebbenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar 1x herkansen, maar dan moet je er dus wel voor zorgen dat de rest niet onvoldoende is.
dan is Sander weer wegquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
COEEEEEEEEEENNNNNNN IS TERUGGGGGGGGGGGG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan gebeuren.quote:
Nee, hebben we nog nooit gegeten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:41 schreef borisz het volgende:
Vraag aan golfert en bloes hebben jullie wel eens bij het palet gegeten in santpoort ?
Hey, je moet ook geen blokjes in je koffie doen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:21 schreef Suijk het volgende:
Kut lego...
Die hoorde je volgens mij door heel Amsterdam, ontzettend rare inslag, donder bleef maar heen en weer rollen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:52 schreef sjimz het volgende:
WTF, de bliksem is heir in de buiurt ingeslagen.
Ruiten trilde helemaal
En hier is niks aan de handquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die hoorde je volgens mij door heel Amsterdam, ontzettend rare inslag, donder bleef maar heen en weer rollen!
Gezien de tijd tussen bliksem en donder toch al gauw zo'n 600m van hier.
600 m vind ik dus niet ver, dat is dus de afstand tussen jou en mijquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die hoorde je volgens mij door heel Amsterdam, ontzettend rare inslag, donder bleef maar heen en weer rollen!
Gezien de tijd tussen bliksem en donder toch al gauw zo'n 600m van hier.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:14 schreef Againzender het volgende:
Balen Lego, had op de een of andere manier verwacht dat je het wel zou halen
flits-boem leek iets minder dan twee seconden...quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
600 m vind ik dus niet ver, dat is dus de afstand tussen jou en mij
ik had nog niet verder gelezen na jouw mededelingquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Je bent de 15 die dat zegt in 75 minuten.
in Amsterdam regent het sinds en uur of drie, en vrij hard ook nog. Met af en toe stevig onweer, en er komt nog meer aan:quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:21 schreef pascalheister het volgende:
lego wtf
trouwens hoor ik van noodweer elders in het land? hier is het de hele dag al broeirig maar droog
gaat hier net langs als het goed isquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
in Amsterdam regent het sinds en uur of drie, en vrij hard ook nog. Met af en toe stevig onweer, en er komt nog meer aan:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur_bliksem
Die buien mogen jullie daar lekker houden AZquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
in Amsterdam regent het sinds en uur of drie, en vrij hard ook nog. Met af en toe stevig onweer, en er komt nog meer aan:
toch weer geweldigquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je bent geslaagdquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Shit voor Legoen Hoereeeee voor borissie en Cgatje
De foon gaat nu 3 keer achter elkaar, en niemand zegt wat
Moet ik eerst buiten adem raken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zou tijd worden dat ie dan eens ging hijgen
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:Heren Geslaagden, van harte gefeliciteerd
Dammiequote:Op donderdag 14 juni 2007 19:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel plezier Dammie. Hopelijk wordt het ook echt een kraker.
Leve de mietjesquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Kotsen is voor mietjes.
nee, hij heeft 4x zwemles in de week en dat vind ie genoegquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:43 schreef pascalheister het volgende:
En Justin wilden niet in het water spelen?
Ik dacht dat Justin in zijn eentje was, blijkbaar niet dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:43 schreef pascalheister het volgende:
En Justin wilden niet in het water spelen?
nee met z'n moeder die we nog nooit hebben gezienquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Justin in zijn eentje was, blijkbaar niet dus
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee met z'n moeder die we nog nooit hebben gezien
Dat wel, maar ik heb al geen zin om de hele nacht wakker te blijven laat staan als ik drijfnat ben!quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt uren om op te drogen VoreG.
Jawel. maar alleen een broek.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je geen regenpak?
Dat had ik ook bij terugkomst. Zo rond 5 uur was het stortregen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:15 schreef RayMania het volgende:
Helemaal zeiknat geregend. Broek, t-shirt, schoenen.
Ik in Leiden helemaal doorweekt. Uur in de trein met kletsnatte broek, tas en t-shirt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij terugkomst. Zo rond 5 uur was het stortregen.
Dat is echt balen voor haarquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:31 schreef Messenga het volgende:
Vriendin van mijn vriendin is ook gezakt![]()
3 onvoldoendes waarvan 2 op eentiende en 1 op tweetiende...
NH Utrechtquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:32 schreef sjimz het volgende:
Waar werk je eigenlijk VoreG?
Ja, dat is zo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar onvoldoende is onvoldoende... of het nu op 1/10 of 2/10 is
Nee vind ik juist niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is zo.
Maar liever zakken met een 2 dan met een 4.9
Liever gewoon niet zakken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is zo.
Maar liever zakken met een 2 dan met een 4.9
UIteraard, maar als je zakt liever flink zakken ipv maar een paar punten te kort komen.quote:
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
UIteraard, maar als je zakt liever flink zakken ipv maar een paar punten te kort komen.
Maar 2 keer kotsen is voor mietjesquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan hoor ik daar bij, is me twee keer overkomen. Wel in combinatie met vette snacks, anders lukt het me niet.
Ja dat zei appeldinnetje ook al... maar het was wel ff een anti climax..quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed bezig Sientje, die kilo erbij is vast spiermassa.
Wij zijn tussen kerst en oud & nieuw naar NH in Maastricht gegaan... erg goed hotelquote:
Die beveiliging in Frankrijk is echt dramatisch.quote:Op de derde en laatste dag van de zitting heeft een man bij het voorlezen van zijn straf zelfmoord gepleegd in de rechtzaal in Laon, Frankrijk. Dit gebeurde afgelopen nacht. De 68 jarige man werd beschuldigd van het misbruiken van zijn dochter en zijn nichtje. De man ontkende alles.
De man was naar het gerechtsgebouw gekomen met een handtas waarin hij een Smith & Wesson revolver had verstopt. Toen hij door het veiligheidspoortje liep, ging die af. Het wapen werd door veiligheidsmedewerkers afgepakt. Het lijkt erop dat de man gebruik maakte van het rumoer dat toen ontstond. Hij wist namelijk zijn handtas toch weer te pakken te krijgen en verborg die onder zijn stoel toen de zitting begon. Om 3h40, toen de straf werd uitgesproken, twaalf jaar gevangenis, trok de man zijn wapen, riep dat hij geen lafaard was, dat hij zou bewijzen en schoot zichzelf neer.
Al eerder kwam de beveiliging binnen gerechtsgebouwen in Frankrijk in opspraak. Pasgeleden raakte een kinderrechter gewond naar aanleiding van zijn uitspraak waarbij de kinderen van een vrouw zouden worden overgeplaatst. De vrouw sloeg de rechter in het gezicht. Naar aanleiding van de steeds vaker voorkomende incidenten heeft het ministerie van Justitie extra geld toegewezen om de beveiliging te vergroten.
tja, Franse slag hequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die beveiliging in Frankrijk is echt dramatisch.
Er wordt iemand tegengehouden omdat hij een pistool bij zich heeft. Deze wordt afgepakt en is daarna opeens verdwenen. Maar er naar zoeken? Neh waarom zou je!
Toch niet Noordesluis?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:04 schreef pascalheister het volgende:
zo weer even een sollibrief afmaken en morgen op de post doen, en maar weer duimen
die is gister opgestuurdquote:
Dat zou trouwens wel grappig zijn... als je moet beginnen aan ons huisquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die is gister opgestuurd
Ik zie hier nog een leuke vacature bij de plaatselijke gemeente als integrale handhaver/toezichthouder. bouwvergunningen controleren, illegale bouwwerken opsporen etc...
misschien voor de gein ook maar eens op reageren![]()
het wordt binnen een uur droog denk ik hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:18 schreef VoreG het volgende:
Verdomme het houdt maar niet op met regenen en als het nou erg licht was maar nee.
Dat wordt dus met eenregenbroek
aan fietsen.
Eigenlijk moet ik een grote capuchon hebben zodat ik niet herkenbaar ben...
hehe.... Foto!!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:18 schreef VoreG het volgende:
Verdomme het houdt maar niet op met regenen en als het nou erg licht was maar nee.
Dat wordt dus met eenregenbroek
aan fietsen.
Eigenlijk moet ik een grote capuchon hebben zodat ik niet herkenbaar ben...
nee geintje, maar Lelystad is me wat te ver wegquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat zou trouwens wel grappig zijn... als je moet beginnen aan ons huis
Maar als jij in de bouw zit.. dan heb je vast wel eens gehoord van mijn huidige werkgeverquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee geintje, maar Lelystad is me wat te ver weg![]()
Zou verder idd wel leuk zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |