Zo, op jouw verzoek.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Zucht... waar is de tijd gebleven dat het hier nog gewoon hools het vbl cafe heette.
wat heb je gedaan met die biebquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:54 schreef Grulez het volgende:
Moi.
4/ 5 uurtjes geslapen, maar wel van 14 tot 17 in de UniversiteitsBibliotheek gezeten en gestudeerd. Nu een grote kans op instoringsgevaar...
Leukquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:27 schreef pascalheister het volgende:
he onze stagiair, hoe was het de 1e dag?
Niet gebruiktquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wist je nog hoe excel werkte?![]()
Dude... de foto's !!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:29 schreef Eilanden het volgende:
Golfer, jouw waarschijnlijke nieuwe werkgever ... begint dat met een 'v'
Dude .. ik ben vandaag teruggekomenquote:
Dude schiet es opquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:33 schreef Eilanden het volgende:
Dude .. ik ben vandaag teruggekomengimme some time! Mijn wederhelft is bezig met een online-album, die ze waarschijnlijk morgen of vrijdag klaar heeft
Nee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:29 schreef Eilanden het volgende:
Golfer, jouw waarschijnlijke nieuwe werkgever ... begint dat met een 'v'
Ik heb haar verteld dat ze op FOK zitten te springen om picsquote:
Arme jongen... Nouja, je hebt dr fotoboek nogquote:
tsss... het hoeft er maar 1 te zijn.. voor de impressiequote:Op woensdag 13 juni 2007 19:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb haar verteld dat ze op FOK zitten te springen om pics![]()
maar ze blijft bij morgen of overmorgen
er moet nog het een en ander weggefotosoept worden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb haar verteld dat ze op FOK zitten te springen om pics![]()
maar ze blijft bij morgen of overmorgen
Dit is een café waar je online bier kunt bestellen en op kunt drinken. Leuk hè, doe je ook mee?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:50 schreef Rumille het volgende:
Is dit gewoon zon slowchat topic over voetbal of zit ik hier helemaal verkeerd.
Wil het toch een keer weten.
Soms veel en soms weinig over VBLquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:50 schreef Rumille het volgende:
OK .. ik ga zo wel effe een van de pics die geprint zijn scannenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
tsss... het hoeft er maar 1 te zijn.. voor de impressie
voetbalquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:50 schreef Rumille het volgende:
Wow online bier. Ik neem aan dat je wel virtueel bier mag drinken als je -16 bentquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dit is een café waar je online bier kunt bestellen en op kunt drinken. Leuk hè, doe je ook mee?
Het ligt eraan tot hoever de min reikt bij jou.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:52 schreef Rumille het volgende:
Wow online bier. Ik neem aan dat je wel virtueel bier mag drinken als je -16 bent.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
OK .. ik ga zo wel effe een van de pics die geprint zijn scannen
*snik* wat een mooi moment... dus nooit meer kokenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:51 schreef FrankyMcG het volgende:
M'n leven heeft weer zin, krijg een Burger King op circa 10 min van mijn huis!
Dat ik dit nog ooit zou mogen meemaken!
Af-en-toe!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:54 schreef appelsientje het volgende:
*snik* wat een mooi moment... dus nooit meer koken
Met andere woorden een van de mooiste dingen die er zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:53 schreef Rumille het volgende:
Jeweetwel, voetbal. Dat spelletje waar 20 man achter een bal aanhollen, waar 2 man onder een grote witte paal en tussen 2 witte palen staan, waar 1 man alles in de gaten houden, waar een paar opgefokte mensen aanwijzingen staan schreeuwen en zon 50.000 man gek worden.
En jij bent een PSV-er?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met andere woorden een van de mooiste dingen die er zijn.![]()
Hij is 14 Bluezz wurg hem met je borsten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het ligt eraan tot hoever de min reikt bij jou.
Oftewel, hoever we je moeten aftrekken.
![]()
*zucht, weer zo één die alleen maar tussen de middag op school gezeten heeftquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:53 schreef Rumille het volgende:
Jeweetwel, voetbal. Dat spelletje waar 20 man achter een bal aanhollen, waar 2 man onder een grote witte paal en tussen 2 witte palen staan, waar 1 man alles in de gaten houden, waar een paar opgefokte mensen aanwijzingen staan schreeuwen en zon 50.000 man gek worden.
Terwijl de rest aan het buitenspelen was. Wat een leven moet je dan gehad hebben...quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*zucht, weer zo één die alleen maar tussen de middag op school gezeten heeft![]()
Dat je wat woordjes vergeten bent.quote:
Nee hoor, slechts geholpen...hier krijg je slechts de lachers op je hand, met zulke taalbloopers.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:33 schreef Rumille het volgende:
Ik word hier belachelijk gemaakt, of niet?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:36 schreef Rumille het volgende:
Klopt wel, had voor mn laatste spellingtoets een 2,3.
Typ ook meer in het Engels dan in het Nederlands.
George Best ?quote:
me tooquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:03 schreef Eilanden het volgende:
Bloesie en AppleSeen .. check je PM
duurt nog zo langquote:
Suijkiequote:Op woensdag 13 juni 2007 21:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
duurt nog zo lang
de eerst volgende is... ??
Bezint eer ge begintquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
duurt nog zo lang
de eerst volgende is... ??
quote:
Gooooooooooooooooo Suikie!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik kan niet wachten
![]()
Suijk de eerst volgendeaftellen dan maar
Het begint nu pas.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:30 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is blij dat het achter de rug is!
Ik zal haar even de keuken inschoppen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:32 schreef Bos81 het volgende:
rust, tijd voor Bier.
Bluezz zijn er nog bitterballen ?
Wat gaat de tijd soms snel hequote:
Hoeveel SAS dagen heb je genomen ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:51 schreef appelsientje het volgende:
Goed TR aan de Sonja...
Appelsientje aan de Sonja.. ik ben het zat... deze week en vorige week fietsen, sporten, gezond eten en dan nog 1 kilo aankomen![]()
Ik ga hem zaterdag koken en ga zondag beginnen (zaterdag ga ik lekker koken voor appeldinnetjequote:
Zeker alles goed, met jou ook?quote:
Ja hoor vandaag weer eindelijk administratief werk mogen doen. Hopelijk wordt het meer dan nog drie woensdagen.quote:
OKee, dat is al lekker snel, Turkije was het toch?quote:Over iets minder dan 3 weken lekker op vakantie. Heb er zin in.
Je hebt nog ff om bij te komenquote:
Dat help ik je hopen dan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor vandaag weer eindelijk administratief werk mogen doen. Hopelijk wordt het meer dan nog drie woensdagen.
[..]
OKee, dat is al lekker snel, Turkije was het toch?
moggequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:11 schreef dndiek het volgende:
Wanneer is eigenlijk de uitslag van de examens?
Vrijdag.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:11 schreef dndiek het volgende:
Wanneer is eigenlijk de uitslag van de examens?
Thnx! En beter laat dan nooit, toch!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:08 schreef lookinforyou het volgende:
Eilanden nog van harte![]()
beetje laat, maar goed
Ik heb me sinds maanden niet zo lekker gevoeld als nu eigenlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Goed! NL staat voor en ik maak er winst op
Met u?
Hoe komt t? Stage?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb me sinds maanden niet zo lekker gevoeld als nu eigenlijk.
Mooi zoquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:12 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dat help ik je hopen dan.
Idd we gaan naar Turkije.
Justin mag nog afzwemmen voor de vakantie, dus da's mooi.
Het klussen is klaar.
[PH-Modus]quote:Mijn slaapkamer volgt na de vakantie.
Goed om te horenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb me sinds maanden niet zo lekker gevoeld als nu eigenlijk.
Ik denk het wel, ik ben vandaag echt met een tevreden gevoel naar huis gegaan. Heb volgens mij best wel een goede indruk achter gelaten.quote:
Zie bovenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goed om te horen
EN je stage ?? bevalt dat??
Je loopt achterquote:
Is ook weer waar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Thnx! En beter laat dan nooit, toch!
Echt leuk om te horen!! Dat is ook belangrijk, werk dat je leuk vind.. en je hoeft niet meer zo mega vroeg eruitquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zie boven
Ik heb nu dus al zin in volgende week...
Echt gewoon werk waar ik mijn ei kwijt kan.
Dank je.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:19 schreef dndiek het volgende:
Goed om te horen Bossie dat de stage leuk is
Ik mag ook ongeveer zelf beslissen hoe laat ik begin. Volgende week zal ik waarschijnlij iets eerder gaan dan nu, (begonnen om 9.00 uur). Maar dat is wel na 6 of 7 uur.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Echt leuk om te horen!! Dat is ook belangrijk, werk dat je leuk vind.. en je hoeft niet meer zo mega vroeg eruit
Dat herken ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je.
Ik ben vooral blij dat ik eindelijk werk doe, waarvoor ik op school heb gezeten.
Hey dus ik woon dit keer dichterbij mijn werkquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag ook ongeveer zelf beslissen hoe laat ik begin. Volgende week zal ik waarschijnlij iets eerder gaan dan nu, (begonnen om 9.00 uur). Maar dat is wel na 6 of 7 uur.
Alleen moet ik nu wat verder fietsen. Moet aan de andere kant van Eindhoven zijn. Maar dat is ook wel lekker op zich, een kleine 45 minuten fietsen.
In ieder geval nog 3 woensdagen. Ik krijg er niet voor betaald, dus blijf nog gewoon werken waar ik nu mijn geld verdien.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat herken ik
Hoe lang moet je nog??
Grote kans. Ik heb geen idee hoeveel km het is. Maar ik denk meer dan 10 km.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey dus ik woon dit keer dichterbij mijn werk
Heel veel succes dan de komende wekenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In ieder geval nog 3 woensdagen. Ik krijg er niet voor betaald, dus blijf nog gewoon werken waar ik nu mijn geld verdien.
Maar nadat die dus voorbij zijn, wordt gekeken of het een vervolg krijgt. Na vandaag denk ik wel dat er een goede kans is, dat ik er langer kan blijven. Maar dat is afwachten hoe de andere drie woensdagen gaan.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Grote kans. Ik heb geen idee hoeveel km het is. Maar ik denk meer dan 10 km.
Nederland eindelijk weer voetballen op de OS. Dat is echt lang geleden volgens mij![]()
op vakantie wil ik ook welquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:12 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dat help ik je hopen dan.
Idd we gaan naar Turkije.
Justin mag nog afzwemmen voor de vakantie, dus da's mooi.
Het klussen is klaar. Mijn slaapkamer volgt na de vakantie.
Sinds 1952 dus weer voetbal op de OSquote:
lastig zoiets maar gun ik je wel een keertjequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In ieder geval nog 3 woensdagen. Ik krijg er niet voor betaald, dus blijf nog gewoon werken waar ik nu mijn geld verdien.
Maar nadat die dus voorbij zijn, wordt gekeken of het een vervolg krijgt. Na vandaag denk ik wel dat er een goede kans is, dat ik er langer kan blijven. Maar dat is afwachten hoe de andere drie woensdagen gaan.
lekker waardeloos danquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee, door dat geouwehoer op het werk komt dat er niet meer van..
Zwaar overgewaardeerd én slecht idd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:41 schreef Bjoro het volgende:
heb ik nou geen verstand van voetbal of is Ryan Babel gewoon echt heel erg slecht
Ja ik hoor 't... wist niet dat het zo lang geleden was..quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sinds 1952 dus weer voetbal op de OS![]()
Ik wist dat het lang geleden was, maar zolang
Waarom ofquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:41 schreef Bjoro het volgende:
heb ik nou geen verstand van voetbal of is Ryan Babel gewoon echt heel erg slecht
omdat ik Foppe WEL voetbalverstand toedicht en hij laat hem al 2x 90 min spelen !quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
omdat ik Foppe WEL voetbalverstand toedicht en hij laat hem al 2x 90 min spelen !
Je kan niet wachten tot ze echt bij je is hequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Net Rosa gehoord tijdens het skypen met mn mams, die mieuwtjes![]()
voetbal is al jaren op de OSquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sinds 1952 dus weer voetbal op de OS![]()
Ik wist dat het lang geleden was, maar zolang
het is zo'n schatjequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan niet wachten tot ze echt bij je is he![]()
Ik ben geen kattenliefhebber, maar die blik van Rosa op de foto's die ik heb gezien![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:51 schreef rubbereend het volgende:oi
als ik het dus goed begrijp is er ja 'quiero' gezegd in Puerto Rico? Mooi! van harte!
het? da's ook niet aardigquote:
Nog niet. Arbeidsvoorwaardengesprek moet nog volgen.quote:
Ajoh gewoon meteen toezeggenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog niet. Arbeidsvoorwaardengesprek moet nog volgen.
Ik ook niet.quote:
ik heb zo jaren met een kat van de buren gezeten, wist eerst niet waar dat beest vandaan kwam.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar dat komt meer door mijn buren, die die beesten overal laten rondlopen en schijten.
blijft mooi inderdaadquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:19 schreef Bos81 het volgende:
Net weer de hakbal van Luc tegen Eilandens cluppie op TV![]()
en Antoon Jansenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:19 schreef Againzender het volgende:
Luc Nilis bij tien, eindelijk eens een beetje klasse daar op die zender.
toen stond kennelijk een filter aan hier. Wat voor boomquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en Antoon Jansendie over de boom een dorp verder hier begint
Echt een drama daar, ben er net voor de humor even langs gereden met de auto! Prachtig al die mensen die sip kijken naar de stronk
1 o te veel. Nepsupporter :quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en Antoon Jansendie over de boom een dorp verder hier begint
Echt een drama daar, ben er net voor de humor even langs gereden met de auto! Prachtig al die mensen die sip kijken naar de stronk
oke tof, voorzichtige felicitatie dan alvastquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg kritisch zijn. Gewoon doen alsof je elke baan in de wereld kan krijgenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.nl/maasenwaal/article1518617.ecequote:Op woensdag 13 juni 2007 23:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen stond kennelijk een filter aan hier. Wat voor boom
zo noemen we hem hier in de omgevingquote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:29 schreef VoreG het volgende:
Erg kritisch zijn. Gewoon doen alsof je elke baan in de wereld kan krijgen
Ja, arme bfquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:24 schreef borisz het volgende:
miauww![]()
bellefleur ligt nu lekker te slapen, gelukkig gaat het met haar poot al weer wat beter![]()
Ik ook.quote:
Wijvenbiertje als in...... Shandy? Light?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:38 schreef Memento-Mori het volgende:
maar na mn wijvenbiertje ga ik slapen
Hey eilanden
Beter wakker van de jetlag dan wakker van de galblaas.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:35 schreef Eilanden het volgende:
Bij mij is het meer de jetlag GolferNiet eens zozeer hyper... meer eeeeeeh ... wakker
Bavaria? Dommelsch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wijvenbiertje als in...... Shandy? Light?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Beter wakker van de jetlag dan wakker van de galblaas.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:44 schreef Eilanden het volgende:
Na de bruiloft trouwens iets meer risico genomen met eten (iets vetter) en tot nu toe geen nare/rare reacties gehad tot mijn eigen verbazing. Lichaam prostesteert vooralsnog niet
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk is het nu definitief afgelopen met jouw gallie-problemen.
Wanneer de directeur contact met mij opneemt en mij een aantrekkelijk voorstel doet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:58 schreef Eilanden het volgende:
Wanneer weet je zeker of je die job hebt of niet? Deze week al?
Als je er zo dichtbij bent, lijkt het me moeilijk om geduld op te brengenquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Wanneer de directeur contact met mij opneemt en mij een aantrekkelijk voorstel doet.
Ik hoop dat dat deze week nog gebeurd.
Ik ben niet voor niets zo wakker.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:02 schreef Eilanden het volgende:
Als je er zo dichtbij bent, lijkt het me moeilijk om geduld op te brengen
Tegen beter weten in klikte ik.quote:
Het is wel rukmateriaal om op te... Juist.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Tegen beter weten in klikte ik.
Desondanks welterusten tong!
Resizen van VOB filesquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:39 schreef golfer het volgende:
tong80, als je weer even moet pissen wil je dan deze user even helpen met z'n probleem?
Resizen van VOB files
Ik moest plassenquote:Op donderdag 14 juni 2007 03:11 schreef golfer het volgende:
Ah, je bent er weer/nog.
In dat geval neem ik nog een klein druppie.
Geen idee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 03:15 schreef tong80 het volgende:
Zou ik het goed hebben Golfert ?
Algemene Kennis Quiz deel 819
Ik ook niet maar ik weet net iets meer dan de restquote:Op donderdag 14 juni 2007 03:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik heb geen algemene kennis.
Trusten ik ging alleen maar even plassrnquote:Op donderdag 14 juni 2007 03:18 schreef golfer het volgende:
Overigens ga ik nu dus echt maffen.
Trusteh!
Lang @ anything?quote:Op donderdag 14 juni 2007 03:27 schreef tong80 het volgende:
Legolas hoelang duurt het nog dat je bij een hardrock concert stagedivet en de Siciliaanse opening mee brult in de microfoon van Motorhead ondertussen alle lekkere wijven van je afslaand omdat je al een afspraak hebt met de mooiste chick van het dorp ?
Trusten Legoquote:
wordt je sowieso gebeld of alleen als je geslagd/gezakt bent....quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:03 schreef borisz het volgende:
om 3 uur wordt er gebeld
Jawelquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:11 schreef Bos81 het volgende:
Die baas is dus niet op de hoogte van het gevaar van die rups dus DS![]()
iedereenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:05 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
wordt je sowieso gebeld of alleen als je geslagd/gezakt bent....
Op mijn oude fietsroute naar de middelbare school hadden we die kutbeesten ook. Enorme groepen van die harige rupsen op de bomen. Met deo en aansteker hebben we er toen aardig wat weggebrand...quote:
Ze zijn vorige week al komen branden van de gemeente uit. Nu is het alweer terug.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Op mijn oude fietsroute naar de middelbare school hadden we die kutbeesten ook. Enorme groepen van die harige rupsen op de bomen. Met deo en aansteker hebben we er toen aardig wat weggebrand...
Boom omhakken dan maar....dan ben je er van af.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:29 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ze zijn vorige week al komen branden van de gemeente uit. Nu is het alweer terug.
Staat allemaal op gemeentegrond, direct tegen de afrastering van ons terras aan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Boom omhakken dan maar....dan ben je er van af.
En jij laat je daar door tegenhoden ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Staat allemaal op gemeentegrond, direct tegen de afrastering van ons terras aan.
Gezien ik al altijd al problemen met mijn huid gehad heb ontwijk ik het terras.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:51 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
En jij laat je daar door tegenhoden ?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:03 schreef Grulez het volgende:
Als jullie me zoekenIk ben naar de UniversiteitsBibliotheek...
En hoe ging het bij de sollicitatie?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:12 schreef Damzkieee het volgende:
Goeiemorgen! Vanmorgen sollicitatie gehad, nu weer op afstudeerstage
Wel aardigquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:39 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
En hoe ging het bij de sollicitatie?
Ik hoop t voor jou ook. Word jij ook gebeld vandaag?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hopen dat jullie geslaagd zijn, Eng en borisz.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Boom omhakken dan maar....dan ben je er van af.
En ik niet?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hopen dat jullie geslaagd zijn, Eng en borisz.
quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:40 schreef Eilanden het volgende:
Goedemorgeeeeeeeeeeeehmiddag!
Onze zoekgeraakte koffer is nog steeds niet terecht $^*&^@@!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |