Zo, op jouw verzoek.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Zucht... waar is de tijd gebleven dat het hier nog gewoon hools het vbl cafe heette.
wat heb je gedaan met die biebquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:54 schreef Grulez het volgende:
Moi.
4/ 5 uurtjes geslapen, maar wel van 14 tot 17 in de UniversiteitsBibliotheek gezeten en gestudeerd. Nu een grote kans op instoringsgevaar...
Leukquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:27 schreef pascalheister het volgende:
he onze stagiair, hoe was het de 1e dag?
Niet gebruiktquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wist je nog hoe excel werkte?![]()
Dude... de foto's !!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:29 schreef Eilanden het volgende:
Golfer, jouw waarschijnlijke nieuwe werkgever ... begint dat met een 'v'
Dude .. ik ben vandaag teruggekomenquote:
Dude schiet es opquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:33 schreef Eilanden het volgende:
Dude .. ik ben vandaag teruggekomengimme some time! Mijn wederhelft is bezig met een online-album, die ze waarschijnlijk morgen of vrijdag klaar heeft
Nee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:29 schreef Eilanden het volgende:
Golfer, jouw waarschijnlijke nieuwe werkgever ... begint dat met een 'v'
Ik heb haar verteld dat ze op FOK zitten te springen om picsquote:
Arme jongen... Nouja, je hebt dr fotoboek nogquote:
tsss... het hoeft er maar 1 te zijn.. voor de impressiequote:Op woensdag 13 juni 2007 19:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb haar verteld dat ze op FOK zitten te springen om pics![]()
maar ze blijft bij morgen of overmorgen
er moet nog het een en ander weggefotosoept worden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb haar verteld dat ze op FOK zitten te springen om pics![]()
maar ze blijft bij morgen of overmorgen
Dit is een café waar je online bier kunt bestellen en op kunt drinken. Leuk hè, doe je ook mee?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:50 schreef Rumille het volgende:
Is dit gewoon zon slowchat topic over voetbal of zit ik hier helemaal verkeerd.
Wil het toch een keer weten.
Soms veel en soms weinig over VBLquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:50 schreef Rumille het volgende:
OK .. ik ga zo wel effe een van de pics die geprint zijn scannenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
tsss... het hoeft er maar 1 te zijn.. voor de impressie
voetbalquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:50 schreef Rumille het volgende:
Wow online bier. Ik neem aan dat je wel virtueel bier mag drinken als je -16 bentquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dit is een café waar je online bier kunt bestellen en op kunt drinken. Leuk hè, doe je ook mee?
Het ligt eraan tot hoever de min reikt bij jou.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:52 schreef Rumille het volgende:
Wow online bier. Ik neem aan dat je wel virtueel bier mag drinken als je -16 bent.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
OK .. ik ga zo wel effe een van de pics die geprint zijn scannen
*snik* wat een mooi moment... dus nooit meer kokenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:51 schreef FrankyMcG het volgende:
M'n leven heeft weer zin, krijg een Burger King op circa 10 min van mijn huis!
Dat ik dit nog ooit zou mogen meemaken!
Af-en-toe!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:54 schreef appelsientje het volgende:
*snik* wat een mooi moment... dus nooit meer koken
Met andere woorden een van de mooiste dingen die er zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:53 schreef Rumille het volgende:
Jeweetwel, voetbal. Dat spelletje waar 20 man achter een bal aanhollen, waar 2 man onder een grote witte paal en tussen 2 witte palen staan, waar 1 man alles in de gaten houden, waar een paar opgefokte mensen aanwijzingen staan schreeuwen en zon 50.000 man gek worden.
En jij bent een PSV-er?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met andere woorden een van de mooiste dingen die er zijn.![]()
Hij is 14 Bluezz wurg hem met je borsten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het ligt eraan tot hoever de min reikt bij jou.
Oftewel, hoever we je moeten aftrekken.
![]()
*zucht, weer zo één die alleen maar tussen de middag op school gezeten heeftquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:53 schreef Rumille het volgende:
Jeweetwel, voetbal. Dat spelletje waar 20 man achter een bal aanhollen, waar 2 man onder een grote witte paal en tussen 2 witte palen staan, waar 1 man alles in de gaten houden, waar een paar opgefokte mensen aanwijzingen staan schreeuwen en zon 50.000 man gek worden.
Terwijl de rest aan het buitenspelen was. Wat een leven moet je dan gehad hebben...quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*zucht, weer zo één die alleen maar tussen de middag op school gezeten heeft![]()
Dat je wat woordjes vergeten bent.quote:
Nee hoor, slechts geholpen...hier krijg je slechts de lachers op je hand, met zulke taalbloopers.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:33 schreef Rumille het volgende:
Ik word hier belachelijk gemaakt, of niet?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:36 schreef Rumille het volgende:
Klopt wel, had voor mn laatste spellingtoets een 2,3.
Typ ook meer in het Engels dan in het Nederlands.
George Best ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |