Of ze gaan er vanuit dat het voor Huub was, en misschien was het wel voor Brian. Wij zullen het voorlopig/nooit weten...quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:36 schreef mootie het volgende:
Er was blijkbaar politiebescherming omdat er bedreigingen richting Huub waren![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:40 schreef SiRojK het volgende:
Gelukkig, ik was even bang dat ze na gisteravond hun 'kwartjes' weer kwijt waren, maar ze zijn weer terug en vallen, hard
Ik heb het idee dat ze het YouTube filmpje te zien hebben gekregen van Natasia met haar auto bom bedreigingen van M.F.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:36 schreef mazaru het volgende:
Ze mogen niet over Jensen spreken?
Een echt kindje van Godquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:41 schreef mootie het volgende:
Jeeeeeeeeezus wat is Brian vol van zichzelf! Er heeft nog nooit een beter mens dan Brian op deze aardkloot rondgewandeld, als ik hem zo hoor.![]()
Ah, ik dacht dat het net zoiets zou zijn als monnikenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is Mokummer!
Het doet mij denken aan een bruine Jordanese kroeg met zo'n kleedje op tafel..
Elly achter de bar, Hazes op de juke-box en Ome Henk en Tante Corrie van de hoek met een jonge aan tafel...
je moet er van houden...![]()
Nou, Amanda en Natasia blijven wel twijfelgevallen, hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:40 schreef SiRojK het volgende:
Gelukkig, ik was even bang dat ze na gisteravond hun 'kwartjes' weer kwijt waren, maar ze zijn weer terug en vallen, hard
Respect heeft WB Rat al maanden geleden bij mij verspeeld. Petje op voor hem: zijn keurslagers petje, kan hij weer voor lul lopen met iets op zijn hoofd waarvan hij niet weet waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:36 schreef klarelucht het volgende:
petje af voor Brian..hij snapt 't ..hij is en blijft "the man".....goedzo...oprechtheid dat is het, goedheid..enz......respect respect...
Ze heeft een toverdoosquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:42 schreef noekje het volgende:
Wat voor spannends gaat er gebeuren?
Link?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze het YouTube filmpje te zien hebben gekregen van Natasia met haar auto bom bedreigingen van M.F.
Mwah, mwah... Ik vraag het me af, Brian is er nu goed van overtuigd, dat is het belangrijkste...quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:42 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, Amanda en Natasia blijven wel twijfelgevallen, hoor.
Weet jij het wel danquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Respect heeft WB Rat al maanden geleden bij mij verspeeld. Petje op voor hem: zijn keurslagers petje, kan hij weer voor lul lopen met iets op zijn hoofd waarvan hij niet weet waar het vandaan komt.
Een Rotterdamse neem ik niks kwalijk...quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het net zoiets zou zijn als monniken![]()
Elly heeft ook altijd in de horeca gezeten, vertelde ze de eerste keer. Het beeld dat jij schetst is echt precies wat bij haar past.
je hebt niet goed geluisterd...dit was de realiteit die hij vertelde,...zeer intelligent gezien en gebracht...je kunt alles wel in het negatieve trekken.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:41 schreef mootie het volgende:
Jeeeeeeeeezus wat is Brian vol van zichzelf! Er heeft nog nooit een beter mens dan Brian op deze aardkloot rondgewandeld, als ik hem zo hoor.![]()
Hij IS een goeie gozer..en ontwapenend..hij is echt ...echt Brian....go on like that..quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op, dat ik wel geloof dat hij het publiek een beetje op zijn hand had bij Jensen. Brian komt aanvankelijk heel ontwapenend, en als een "goeie gozer" over.
Ik vond hem toen DGK net begon, ook heel OK.![]()
Elly vind het al spannend dat ze in de kooi is, dus de verassing kan nog wel eens tegenvallen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:42 schreef noekje het volgende:
Wat voor spannends gaat er gebeuren?
Nu pas ???quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:41 schreef Mokum020 het volgende:
Dat gezever van Brian ben ik nu wel zat......![]()
de verkrachter in de housequote:Op woensdag 13 juni 2007 21:47 schreef Nostalgist het volgende:
YESR
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:46 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Hij IS een goeie gozer..en ontwapenend..hij is echt ...echt Brian....go on like that..![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is iemand waar ik echt van kan genieten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ted Bundy was ook een toffe gozer.
Ze doen ook alles om het Brian Erik naar de zin te mmakenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:48 schreef Nostalgist het volgende:
Another rapist has entered the villa.......
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:48 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=QtZ1H0DOtxw
Die.
Dus ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:48 schreef Meganog het volgende:
So te horen seihn het weer mokummers.
Yes-r nog gezien bij Dit was het nieuws? Vast een lief jong..... maar niet echt op de hoogte van de wereld.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:48 schreef Nostalgist het volgende:
Ze zoeken ze ook wel uit he?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:48 schreef avonne het volgende:
die een aanklacht voor verkrachting aan de broek hebben?
Neefje van Ali B zelfde soort muziekquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:49 schreef avonne het volgende:
maken die herrie?
(ik schaam me om dat te vragen)
Mevr. D Flens heeft een aparte voorkeur.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:48 schreef Nostalgist het volgende:
Charles Manson hield ook veel van vrouwen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ted Bundy was ook een toffe gozer.
Het zal heus wel familie zijn, die hele kooi is 1 grote inteeltbendequote:Op woensdag 13 juni 2007 21:49 schreef avonne het volgende:
was dat niet een neef van de ex van Nena?
Of was dat een ander?
Jij zegt dat hij niet weet waar het vandaan komt, dan neem ik aan dat jij het wel weet, anders is het wel een heel nutteloze, holle uitspraak....quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet ik het weer onderbouwen, mijn subjectieve uitspraak?
Hebben ze het bestek en het servies wel geteld voor die mannen binnenkwamen ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:50 schreef SiRojK het volgende:
Het zal me niets verbazen als ze een paar gram sos naar binnen hebben meegenomen
Yep:quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:48 schreef avonne het volgende:
Dit is het neefje van Ali B.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:49 schreef avonne het volgende:
was dat niet een neef van de ex van Nena?
Of was dat een ander?
Nee, ze heeft geen aanklacht ingediend heb ik vandaag gelezen in de krant.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:48 schreef avonne het volgende:
Ze kent alleen maar crimivolk, past precies dus.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:50 schreef 2live het volgende:
wie kent natas nu weer; moet je tegen astrid zeggen en die zegt het dan tegen mama.
Die slaat de stemming juist altijd doodquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is iemand waar ik echt van kan genieten.![]()
Oei!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
[..]
*gaat voor je staan*
Kom maar dan!
YesR, leuk!![]()
Niet van de vrouw van Polanski blijkbaar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:50 schreef Dark het volgende:
[..]
Charles Manson hield ook veel van vrouwen!
Tuurlijk! Yes-R woont in Almere...Ali-B woont in Almere.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:54 schreef Disana het volgende:
Natasia kent ze ook? 'Ja ik heb het nummer van je moeder', tegen die in het groene shirt.
Dat was al bekend.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:55 schreef avonne het volgende:
Huub kust weer Brian.
Nu weet ik het zeker. Huub heeft Brian gevraagd Eric te laten vallen, en Amanda en Natasia over te halen
dat heeft brian gisteravond toch al gezegd dat eric eruit moet, dus daar heefthij vanmiddag weinig moeite voor hoeven doen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:55 schreef avonne het volgende:
Huub kust weer Brian.
Nu weet ik het zeker. Huub heeft Brian gevraagd Eric te laten vallen, en Amanda en Natasia over te halen
Aha. Wat is het een klein vijvertje, waarin mevrouw Flens vist...quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tuurlijk! Yes-R woont in Almere...Ali-B woont in Almere.....
ons kent ons
![]()
Mensenkennis heet dat.quote:
Ja, omdat hij eindelijk weer een beetje normaal tegen Lieke doet. Maar een goede gozer is het niet en zal het ook nooit worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:56 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Hij is echt weer gestegen bij je![]()
oh, oke. Dat had ik gemist. Ik had het tamelijk drukquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:56 schreef 2live het volgende:
[..]
dat heeft brian gisteravond toch al gezegd dat eric eruit moet,
In de vleesindustrie is het vrij gebruikelijk dat keurmeesters zo'n hoedje op hebben. Tenmisnste voor zover mij dat bekend was een aantal jaren geleden toen ik nog wat kennissen had in die tak van ambacht. Bovendien zijn de uitspraken op dit forum zodanig geweest dat mijn persoonlijke bevindingen bevestigd werden. Is het nutteloze en holle daarmee enigszins op de achtergrond gedrongen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zegt dat hij niet weet waar het vandaan komt, dan neem ik aan dat jij het wel weet, anders is het wel een heel nutteloze, holle uitspraak....
En omdat ik laatst de populairste band van suriname zag, die allemaal dezelfde hoedjes op hadden denk ik dat het gewoon mode is, maar ben wel nieuwschierig waar het volgens jou vandaan komt
Misschien wordt er nog wel een vijvertje naar haar vernoemt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. Wat is het een klein vijvertje, waarin mevrouw Flens vist...
Ik zie niet zo snel Jannes, Grad Damen en Frans Bauer in de Kooi optreden....quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. Wat is het een klein vijvertje, waarin mevrouw Flens vist...
Ga je weer beginnen ????quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:59 schreef Frasier het volgende:
Wat zijn dat voor criminelen die ze daar los gelaten hebben?
Vind jij Bauer en Jannes niet fout danquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zie niet zo snel Jannes, Grad Damen en Frans Bauer in de Kooi optreden....
vraag mij niet waarom maar dat past niet...
Dries Roelvink dan weer wel, die is ook zo lekker fout.![]()
Flens moet vooral zo doorgaan. Het is zo echt een programma voor iedereen met een dwarsdoorsnede aan bezoekers voor elk wat wils - not.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zie niet zo snel Jannes, Grad Damen en Frans Bauer in de Kooi optreden....
vraag mij niet waarom maar dat past niet...
Dries Roelvink dan weer wel, die is ook zo lekker fout.![]()
Dat dacht ik ook al. Als ze zo lang doet over hapjes klaarmaken als ze drinken inschenkt, is ze net voor middernacht klaar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:01 schreef SiRojK het volgende:
Komop Ellie, an die arbeit!
"When I get to the bottom I go back to the top of the slide ... Helter Skelter"quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet van de vrouw van Polanski blijkbaar.
Schat, zeg nou eerlijk, dit is toch focking niet normaal.quote:
Waarom zijn het criminelen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:59 schreef Frasier het volgende:
Wat zijn dat voor criminelen die ze daar los gelaten hebben?
Dat is zijn 'posse', snap dat dan yo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
Waarom heeft hij zoveel volk mee?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Pardon? Wilde je zeggen dat die gasten er "zuiver" uitzien dan?
Ze zien er uit als een willekeurige straatrover. Maar genoeg er over. Mijn mening hierover mag duidelijk zijn.quote:
Een irritant stelletje etters maar ik hoop maar dat ze goed kunnen spelenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:05 schreef lorence1 het volgende:
wie zijn dit?
die komt morgen, zei amanda vanochtend in de kapsalonquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:59 schreef grazygirl het volgende:
waarom horen we helemaal niets over mitch en waarom hebben de bewoners het er ook helemaal niet over?
en zit daar dan ook een min of max aan of mag een posse spontaan ontstaan. Ik wil nl ook een posse en dan overal op de koffie gaan met mijn posse. Yo!quote:
Dat krijg je héquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:03 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Als ze zo lang doet over hapjes klaarmaken als ze drinken inschenkt, is ze net voor middernacht klaar.
Yser staat te boek als een verkrachter, niet zo gek deze commentaren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Lamaar, tegen zoveel intelligentie kan ik niet op.
Iemand had geklaagd dat bezoekers met een kleurtje door sommige users meteen, en zonder directe aanleiding, als crimineel bestempeld worden. Het valt me nu dus op dat jij dat doet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze zien er uit als een willekeurige straatrover. Maar genoeg er over. Mijn mening hierover mag duidelijk zijn.
Niet altijd.........duh...quote:
Jij heb ook een kleurtjequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Iemand had geklaagd dat bezoekers met een kleurtje door sommige users meteen, en zonder directe aanleiding, als crimineel bestempeld worden. Het valt me nu dus op dat jij dat doet.
Doe maar niet meer, is een beetje onfris. Maar inderdaad: genoeg er over.
en daarna iets vanquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:08 schreef SiRojK het volgende:
Hahha
Ene gast: Waarom zitten wij niet in de gouden kooi
Andere gast: Jah mooi, in de gouden kooi?
Ene gast: Hoezo niet man? Ik zou het wel volhouden hier
Andere gast: Nee man, jij komt uit Amsterdam Oost...
Ik mag hopen dat jij een waarschuwing herkent.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:09 schreef Frasier het volgende:
Ik mag hopen dat ze de inboedel-verzekering niet vergeten zijn
Ik zou het waarderen als degene dat even via PM aan mij zou melden. Maar ik dat ie daar de moed niet voor heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Iemand had geklaagd dat bezoekers met een kleurtje door sommige users meteen, en zonder directe aanleiding, als crimineel bestempeld worden. Het valt me nu dus op dat jij dat doet.
Brian denkt dat hij de held is daar. Brianworldquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "1 ding is zeker, ik kan nooit meer naar Bonaire komen"
Tuurlijk. Maar een grapje moet kunnen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij een waarschuwing herkent.
Van adel hè.quote:
Prettig volk dus.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:10 schreef avonne het volgende:
[..]
en daarna iets van
"In amsterdam oost is het oog-om-oog en tand-om-tand.
Maar dit is Almere, en almere...."
(kon ik niet meer verstaan)
![]()
En daar ga je weer!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:09 schreef Frasier het volgende:
Ik mag hopen dat ze de inboedel-verzekering niet vergeten zijn
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yser staat te boek als een verkrachter, niet zo gek deze commentaren.
Ik wel.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij een waarschuwing herkent.
Over 15 minuutjesquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:13 schreef fredfik het volgende:
hoe laat begint jensen?
Ja gek dat sommige mensen hier gelijk denken dat het om de kleur gaatquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yser staat te boek als een verkrachter, niet zo gek deze commentaren.
Tuurlijk niet, laat maar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:13 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
.
Van verkrachting dus geen sprake..
Bullshit.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:11 schreef Anderkeertje het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaa....Jenssen met DGK bewoners. Ze krijgen alleen niet de hele show...de bedenker van shrek zit er ook
Complete BS... Hoe vaak hebben die troela's spijt van uitspattingen.. En dan gelijk aangifte doen BAH..quote:
Ik vind het wel leuk!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:17 schreef Mokum020 het volgende:
Even de volume wat harder..........geinig!
![]()
Wat een low-life muziek is dat zegquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:17 schreef Mokum020 het volgende:
![]()
Fuckerquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:17 schreef Mokum020 het volgende:
![]()
Je leest selectiefquote:
Dan zullen ze dus vanavond ook snel vertrekken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:13 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wij blijven nooit hangen na een optreden en laten ons ook nooit in met groupies. Ik vind het dan ook zeer amateuristisch dat wij donderdag wel zijn gebleven. Doordat we in het buitenland waren, zijn we ons werk uit het oog verloren.
Nee maar een buffer zou op dit moment zeer welkom zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:17 schreef lorence1 het volgende:
hebben jullie vANdaag ook veel last van bufferende streams?
ik word er gek van!
Uhhmm Amanda bangt de hele crew en doet na een aantal weken aangiftequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Om Amanda straks schofterig te bangen met zijn allen....![]()
2 van de bandleden zijn deze week van verkrachting beschuldigt, dus toch een iets andere context dan als het willekeurige moslims zouden zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
Ik ga hier verder niet op in omdat het totaal OT is. Wil je een discussie, PM dan maar.quote:
Huub krijgt een taart voor steun en Natasja en Brian krijgen hun vriendjes uit Almere op bezoek....eerlijk toch?quote:
Jah, heeft echt 0,0 conditie.. Maar hij neemt nu ook creatine, dat is iets dat er ook wel eens voor zorgt dat je echt enorm begint te zweten (iig meer dan normaal)quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:18 schreef grazygirl het volgende:
jeetje die jaap is echt zeiknat van het zweet![]()
Ik kan het ook wel aanhoren/zien. Ik vind het ook leuk om te zien dat ze er echt lol in hebben( het bandje bedoel ik)quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:21 schreef mazaru het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik de streams niet op mute zet als er een bandje is.
Nou snap ik hetquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub krijgt een taart voor steun en Natasja en Brian krijgen hun vriendjes uit Almere op bezoek....eerlijk toch?
behalve dan dat hij vroeg "wie zijn die criminelen?"quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
2 van de bandleden zijn deze week van verkrachting beschuldigt, dus toch een iets andere context dan als het willekeurige moslims zouden zijn.
Och, geen van de bewoners kan fatsoenlijk dansen, hoewel ik het van Lieke niet weet. Nog een reden om Sylvia te missen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:23 schreef SIRA het volgende:
hahah, ik lach me weer suf om het teaserdansje van Amanda,
die kan echt niets anders he
Lijkt me aardig OT, ze zijn in de villa toch? Maar laat maar hangen iddquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga hier verder niet op in omdat het totaal OT is. Wil je een discussie, PM dan maar.![]()
Schat, wat zeg je nu?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:23 schreef Disana het volgende:
Ik vind ze niet zo goed rappen, maar wel redelijk onderhoudend en vriendelijk.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:23 schreef Disana het volgende:
Gelukkig herken ik nu je sarcasme.quote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:23 schreef Disana het volgende:
zal best, maar aan de andere kant heeft hij wel zijn bekendheid aan hem te danken dacht ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:27 schreef avonne het volgende:
Zou die YES-SR er niet moe van worden als hij altijd maar over Ali B wordt aangesproken?
Wat een verwarring.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat? Wat? Ik vind het echt wel vrolijk.
ik ook eigenlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat? Wat? Ik vind het echt wel vrolijk.
Het is talent..............en ze hebben het al gemaakt...!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:29 schreef Frasier het volgende:
Ik was weer is te bevooroordeeld. Prima jongensWat een tallent. Die gaan 't maken
Oke, even serieus als het mag van Avonne (maar deze COS gaat toch al een beetje over hoe we tegen bepaalde mensen aankijken). Groningen heeft niet veel mensen van buitenlandse komaf, behalve natuurlijk voor de universiteit. Ik heb (dus) geen vooroordelen. Ik vind Marokkanen vaak wel leuk, en zeker ook hun muziek (rai). En ik vind gezichten uit die regio en uit het midden-oosten vaak best mooi.quote:
Yepquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:31 schreef avonne het volgende:
Heeft Brian dit geschreven?
Hij wist ook helemaal niets van het nieuwsquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:31 schreef koemleit het volgende:
Jullie hadden hem bij dit was het nieuws moeten zien, toen was ie echt vervelend en irritant
Ik PM je welquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Oke, even serieus als het mag van Avonne (maar deze COS gaat toch al een beetje over hoe we tegen bepaalde mensen aankijken). Groningen heeft niet veel mensen van buitenlandse komaf, behalve natuurlijk voor de universiteit. Ik heb (dus) geen vooroordelen. Ik vind Marokkanen vaak wel leuk, en zeker ook hun muziek (rai). En ik vind gezichten uit die regio en uit het midden-oosten vaak best mooi.
Zouden hebben ja.....oud nieuws...quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:33 schreef Lobasca het volgende:
Die Yes R is in Spanje aangehouden, samen met 2 bandleden, omdat ze een meisje seksueel misbruikkt zouden hebben.
Ik verstand ook 'Soa zooi'quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef pullup het volgende:
Handen in de lucht:
Dit is de gouden kooi![]()
Een fucking parazooi![]()
Hij was dit van de week aan het voorbereiden i.v.m. zijn nieuwe carriere.quote:
Was het meisje d'r eigen schuld. Had ze zich maar niet zo op moeten dringenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:33 schreef Lobasca het volgende:
Die Yes R is in Spanje aangehouden, samen met 2 bandleden, omdat ze een meisje seksueel misbruikkt zouden hebben.
joh ..vertel..quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:33 schreef Lobasca het volgende:
verdomd, het klonk best aardigquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij was dit van de week aan het voorbereiden i.v.m. zijn nieuwe carriere.
Ja sorry, was net binnen, het vuurtje had zich al verspreidt, ik ben spuit 12, aangenaam.quote:
Jah klopt, ze mochten het zelf alleen niet kijken.. Brian en Huub zeiden het al!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:37 schreef MissSomebody het volgende:
Vanavond dus wel Huub, Lieke en Brain...hoor Jensen het net zeggen...
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Oke, even serieus als het mag van Avonne (maar deze COS gaat toch al een beetje over hoe we tegen bepaalde mensen aankijken). Groningen heeft niet veel mensen van buitenlandse komaf, behalve natuurlijk voor de universiteit. Ik heb (dus) geen vooroordelen. Ik vind Marokkanen vaak wel leuk, en zeker ook hun muziek (rai). En ik vind gezichten uit die regio en uit het midden-oosten vaak best mooi.
Dan bij je van harte welkom op VOL.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:38 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dreig alle contact met het programma, het forum en zijn users kwijt te raken...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |