Tuurlijk niet, laat maar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:13 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
.
Van verkrachting dus geen sprake..
Bullshit.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:11 schreef Anderkeertje het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaa....Jenssen met DGK bewoners. Ze krijgen alleen niet de hele show...de bedenker van shrek zit er ook
Complete BS... Hoe vaak hebben die troela's spijt van uitspattingen.. En dan gelijk aangifte doen BAH..quote:
Ik vind het wel leuk!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:17 schreef Mokum020 het volgende:
Even de volume wat harder..........geinig!
![]()
Wat een low-life muziek is dat zegquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:17 schreef Mokum020 het volgende:
![]()
Fuckerquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:17 schreef Mokum020 het volgende:
![]()
Je leest selectiefquote:
Dan zullen ze dus vanavond ook snel vertrekken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:13 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wij blijven nooit hangen na een optreden en laten ons ook nooit in met groupies. Ik vind het dan ook zeer amateuristisch dat wij donderdag wel zijn gebleven. Doordat we in het buitenland waren, zijn we ons werk uit het oog verloren.
Nee maar een buffer zou op dit moment zeer welkom zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:17 schreef lorence1 het volgende:
hebben jullie vANdaag ook veel last van bufferende streams?
ik word er gek van!
Uhhmm Amanda bangt de hele crew en doet na een aantal weken aangiftequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Om Amanda straks schofterig te bangen met zijn allen....![]()
2 van de bandleden zijn deze week van verkrachting beschuldigt, dus toch een iets andere context dan als het willekeurige moslims zouden zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
Iemand had geklaagd dat bezoekers met een kleurtje door sommige users meteen, en zonder directe aanleiding, als crimineel bestempeld worden. Het valt me nu dus op dat jij dat doet.
Doe maar niet meer, is een beetje onfris. Maar inderdaad: genoeg er over.
Ik ga hier verder niet op in omdat het totaal OT is. Wil je een discussie, PM dan maar.quote:
Huub krijgt een taart voor steun en Natasja en Brian krijgen hun vriendjes uit Almere op bezoek....eerlijk toch?quote:
Jah, heeft echt 0,0 conditie.. Maar hij neemt nu ook creatine, dat is iets dat er ook wel eens voor zorgt dat je echt enorm begint te zweten (iig meer dan normaal)quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:18 schreef grazygirl het volgende:
jeetje die jaap is echt zeiknat van het zweet![]()
Ik kan het ook wel aanhoren/zien. Ik vind het ook leuk om te zien dat ze er echt lol in hebben( het bandje bedoel ik)quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:21 schreef mazaru het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik de streams niet op mute zet als er een bandje is.
Nou snap ik hetquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub krijgt een taart voor steun en Natasja en Brian krijgen hun vriendjes uit Almere op bezoek....eerlijk toch?
behalve dan dat hij vroeg "wie zijn die criminelen?"quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
2 van de bandleden zijn deze week van verkrachting beschuldigt, dus toch een iets andere context dan als het willekeurige moslims zouden zijn.
Och, geen van de bewoners kan fatsoenlijk dansen, hoewel ik het van Lieke niet weet. Nog een reden om Sylvia te missen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:23 schreef SIRA het volgende:
hahah, ik lach me weer suf om het teaserdansje van Amanda,
die kan echt niets anders he
Lijkt me aardig OT, ze zijn in de villa toch? Maar laat maar hangen iddquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga hier verder niet op in omdat het totaal OT is. Wil je een discussie, PM dan maar.![]()
Schat, wat zeg je nu?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:23 schreef Disana het volgende:
Ik vind ze niet zo goed rappen, maar wel redelijk onderhoudend en vriendelijk.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:23 schreef Disana het volgende:
Gelukkig herken ik nu je sarcasme.quote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:23 schreef Disana het volgende:
zal best, maar aan de andere kant heeft hij wel zijn bekendheid aan hem te danken dacht ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:27 schreef avonne het volgende:
Zou die YES-SR er niet moe van worden als hij altijd maar over Ali B wordt aangesproken?
Wat een verwarring.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat? Wat? Ik vind het echt wel vrolijk.
ik ook eigenlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat? Wat? Ik vind het echt wel vrolijk.
Het is talent..............en ze hebben het al gemaakt...!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:29 schreef Frasier het volgende:
Ik was weer is te bevooroordeeld. Prima jongensWat een tallent. Die gaan 't maken
Oke, even serieus als het mag van Avonne (maar deze COS gaat toch al een beetje over hoe we tegen bepaalde mensen aankijken). Groningen heeft niet veel mensen van buitenlandse komaf, behalve natuurlijk voor de universiteit. Ik heb (dus) geen vooroordelen. Ik vind Marokkanen vaak wel leuk, en zeker ook hun muziek (rai). En ik vind gezichten uit die regio en uit het midden-oosten vaak best mooi.quote:
Yepquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:31 schreef avonne het volgende:
Heeft Brian dit geschreven?
Hij wist ook helemaal niets van het nieuwsquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:31 schreef koemleit het volgende:
Jullie hadden hem bij dit was het nieuws moeten zien, toen was ie echt vervelend en irritant
Ik PM je welquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Oke, even serieus als het mag van Avonne (maar deze COS gaat toch al een beetje over hoe we tegen bepaalde mensen aankijken). Groningen heeft niet veel mensen van buitenlandse komaf, behalve natuurlijk voor de universiteit. Ik heb (dus) geen vooroordelen. Ik vind Marokkanen vaak wel leuk, en zeker ook hun muziek (rai). En ik vind gezichten uit die regio en uit het midden-oosten vaak best mooi.
Zouden hebben ja.....oud nieuws...quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:33 schreef Lobasca het volgende:
Die Yes R is in Spanje aangehouden, samen met 2 bandleden, omdat ze een meisje seksueel misbruikkt zouden hebben.
Ik verstand ook 'Soa zooi'quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef pullup het volgende:
Handen in de lucht:
Dit is de gouden kooi![]()
Een fucking parazooi![]()
Hij was dit van de week aan het voorbereiden i.v.m. zijn nieuwe carriere.quote:
Was het meisje d'r eigen schuld. Had ze zich maar niet zo op moeten dringenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:33 schreef Lobasca het volgende:
Die Yes R is in Spanje aangehouden, samen met 2 bandleden, omdat ze een meisje seksueel misbruikkt zouden hebben.
joh ..vertel..quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:33 schreef Lobasca het volgende:
verdomd, het klonk best aardigquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij was dit van de week aan het voorbereiden i.v.m. zijn nieuwe carriere.
Ja sorry, was net binnen, het vuurtje had zich al verspreidt, ik ben spuit 12, aangenaam.quote:
Jah klopt, ze mochten het zelf alleen niet kijken.. Brian en Huub zeiden het al!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:37 schreef MissSomebody het volgende:
Vanavond dus wel Huub, Lieke en Brain...hoor Jensen het net zeggen...
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Oke, even serieus als het mag van Avonne (maar deze COS gaat toch al een beetje over hoe we tegen bepaalde mensen aankijken). Groningen heeft niet veel mensen van buitenlandse komaf, behalve natuurlijk voor de universiteit. Ik heb (dus) geen vooroordelen. Ik vind Marokkanen vaak wel leuk, en zeker ook hun muziek (rai). En ik vind gezichten uit die regio en uit het midden-oosten vaak best mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |