Hij krijgt vast wel instructies van de redaktie, want Huub en Wifebeater die daar samen zitten is vragen om problemen als je ze los laat...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:19 schreef Haunter het volgende:
Ik denk dat Huub weleens los kan gaan daar
Naar Life&Cooking ging een persvoorlichter mee,quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:21 schreef Mika25 het volgende:
Hij krijgt vast wel instructies van de redaktie,
want Huub en Wifebeater die daar samen zitten is
vragen om problemen als je ze los laat...
Eensch, bah dat wordt niks. En dan ook nog eens die Lieke erbij die Huub natuurlijk naar de mond gaat praten, omdat hij er nou eenmaal naastzit.... Hoop stiekem dat Jensen sympathie voor Brian heeft, al weet ik het zo net nog niet.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Eric: Arme Brian bij Jensen.
Natasia: Ja, Huub tettert wel door.
Nogmaals: huub is zelf een echte wifebeater, heeft hij zelf toegegeven. Gebruik deze term dus niet specifiek voor Brian, zijn opponent dekt namelijk ook de ladingquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij krijgt vast wel instructies van de redaktie, want Huub en Wifebeater die daar samen zitten is vragen om problemen als je ze los laat...
We weten niet of dat echt zo is (Huub zegt wel vaker wat), of in welke omstandigheden dat gebeurde (zelfverdediging?). Bij Brainless hebben we het allemaal zelf kunnen aanschouwen, dus als je het niet erg vind blijf ik Brainless gewoon Wifebeater noemen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:49 schreef VirtualPOM het volgende:
Nogmaals: huub is zelf een echte wifebeater, heeft hij zelf toegegeven. Gebruik deze term dus niet specifiek voor Brian, zijn opponent dekt namelijk ook de lading![]()
Van jou vind ik het niet ergquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
We weten niet of dat echt zo is (Huub zegt wel vaker wat), of in welke omstandigheden dat gebeurde (zelfverdediging?). Bij Brainless hebben we het allemaal zelf kunnen aanschouwen, dus als je het niet erg vind blijf ik Brainless gewoon Wifebeater noemen...
nee huub is een parabrotha beater!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:49 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nogmaals: huub is zelf een echte wifebeater, heeft hij zelf toegegeven. Gebruik deze term dus niet specifiek voor Brian, zijn opponent dekt namelijk ook de lading![]()
Jensen wil schokkeren, dus dat fragment zullen we misschien wel zien.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef r3gi3boy het volgende:
onze Brian gaat echt wel geconfronteerd worden met de beelden: "LUUIISTER!!! Ik sta klaar....om zelfmoord te plegen!"
En hij doet vast een leuk nummer met gitaarquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:59 schreef denthemen het volgende:
je weet precies al dat Brian zich opstelt als een rustig persoon die tegen alle vormen van schelden is en zo
O, maar dan heeft Jensen neem ik aan wel een bandje klaar staan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:59 schreef denthemen het volgende:
je weet precies al dat Brian zich opstelt als een rustig persoon die tegen alle vormen van schelden is en zo
Idd, dat denk ik ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:59 schreef denthemen het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |