Hij krijgt vast wel instructies van de redaktie, want Huub en Wifebeater die daar samen zitten is vragen om problemen als je ze los laat...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:19 schreef Haunter het volgende:
Ik denk dat Huub weleens los kan gaan daar
Naar Life&Cooking ging een persvoorlichter mee,quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:21 schreef Mika25 het volgende:
Hij krijgt vast wel instructies van de redaktie,
want Huub en Wifebeater die daar samen zitten is
vragen om problemen als je ze los laat...
Eensch, bah dat wordt niks. En dan ook nog eens die Lieke erbij die Huub natuurlijk naar de mond gaat praten, omdat hij er nou eenmaal naastzit.... Hoop stiekem dat Jensen sympathie voor Brian heeft, al weet ik het zo net nog niet.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Eric: Arme Brian bij Jensen.
Natasia: Ja, Huub tettert wel door.
Nogmaals: huub is zelf een echte wifebeater, heeft hij zelf toegegeven. Gebruik deze term dus niet specifiek voor Brian, zijn opponent dekt namelijk ook de ladingquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij krijgt vast wel instructies van de redaktie, want Huub en Wifebeater die daar samen zitten is vragen om problemen als je ze los laat...
We weten niet of dat echt zo is (Huub zegt wel vaker wat), of in welke omstandigheden dat gebeurde (zelfverdediging?). Bij Brainless hebben we het allemaal zelf kunnen aanschouwen, dus als je het niet erg vind blijf ik Brainless gewoon Wifebeater noemen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:49 schreef VirtualPOM het volgende:
Nogmaals: huub is zelf een echte wifebeater, heeft hij zelf toegegeven. Gebruik deze term dus niet specifiek voor Brian, zijn opponent dekt namelijk ook de lading![]()
Van jou vind ik het niet ergquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
We weten niet of dat echt zo is (Huub zegt wel vaker wat), of in welke omstandigheden dat gebeurde (zelfverdediging?). Bij Brainless hebben we het allemaal zelf kunnen aanschouwen, dus als je het niet erg vind blijf ik Brainless gewoon Wifebeater noemen...
nee huub is een parabrotha beater!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:49 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nogmaals: huub is zelf een echte wifebeater, heeft hij zelf toegegeven. Gebruik deze term dus niet specifiek voor Brian, zijn opponent dekt namelijk ook de lading![]()
Jensen wil schokkeren, dus dat fragment zullen we misschien wel zien.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef r3gi3boy het volgende:
onze Brian gaat echt wel geconfronteerd worden met de beelden: "LUUIISTER!!! Ik sta klaar....om zelfmoord te plegen!"
En hij doet vast een leuk nummer met gitaarquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:59 schreef denthemen het volgende:
je weet precies al dat Brian zich opstelt als een rustig persoon die tegen alle vormen van schelden is en zo
O, maar dan heeft Jensen neem ik aan wel een bandje klaar staan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:59 schreef denthemen het volgende:
je weet precies al dat Brian zich opstelt als een rustig persoon die tegen alle vormen van schelden is en zo
Idd, dat denk ik ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:59 schreef denthemen het volgende:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:45 schreef avonne het volgende:
Huub aansteller
Werd hij weer paraquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:46 schreef avonne het volgende:
Geinig, Brian meteen in de aanval
Hij heeft al een paar mooie one liners kunnen scorenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
Het valt tegen, ik had gehoopt dat Huub zou afgaan, maar hij komt als sterkste over.
sorry?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:51 schreef PC eend het volgende:
Leuk al die grappen die huub probeert te maken en het publiek dat doodstil blijft![]()
Jij blijft tenminste ontopicquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij hebt hem niet eens opstaan.
Je glibbert maar wat.
Dat is de lachbandquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:52 schreef koemleit het volgende:
[..]
sorry?
Het publiek lag al een par keer in een deuk om Huub.
Jensen of DGK?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:55 schreef Gelderland het volgende:
als je dat programma niet kent denk je echt dat er een stel gekken in zitten...
Zo is hij altijdquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:56 schreef Taurus het volgende:
Aan het begin durfde ik bijna niet meer te kijken, Huub voelt zich zo fantastischHet kán haast niet anders dan dat hem iets goeds is overkomen daar voor de opnames ofzo, fans ofzoiets. Hij loopt meters naast zn schoenen
![]()
Wat natuurlijk ook gewoon zo is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:55 schreef Gelderland het volgende:
als je dat programma niet kent denk je echt dat er een stel gekken in zitten...
Nee want hij zit niet altijd bij Jensen. Dat ie zo in huis is snap ik nog wel, maar hier is 't dubbel zo erg en voel ik 'n beetje plaatsvervangende schaamtequote:
Ok ik begin het een beetje te begrijpenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee want hij zit niet altijd bij Jensen. Dat ie zo in huis is snap ik nog wel, maar hier is 't dubbel zo erg en voel ik 'n beetje plaatsvervangende schaamteBegrijp me niet verkeerd, ik wil dat hij het huis wint hoor. Maar het zijn natuurlijk allemaal trieste mensjes
dan heb je hem net iets te vroeg uitgezetquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zet hem uit, het lijkt godverdomme wel een Huub-promotie-show.![]()
Ik heb hem nog gewoon aan hoor, het was een statement.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:02 schreef koemleit het volgende:
[..]
dan heb je hem net iets te vroeg uitgezet
Iets meer spanning misschienquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]![]()
ze zien er toch een beetje anders uit zo vind je ook?
Ja die zin ''Ik heb er mooie mensen gemaakt'' die kan zo in zijn Breaking News morgen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:04 schreef tinoburg het volgende:
whahaha, wat weet die Brian weer een hoop onzin en kromme/vage zinnen uit te kramen. helemaal gestoord die gozer
Misschien waren ze niet leuk genoeg om de hele show mee te vullen en komt hij echt nogquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:04 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Zo wat een nep-teaser met die Jeffrey.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:06 schreef Vivi het volgende:
Oh morgen ff terugkijken.
Heb je al die onzin en kromme zinnen niet gehoordquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:07 schreef webextreme.nl het volgende:
Huub goed gedaan!!! brain was stil!!!!
vond het echt humor hoe amanda zwart werd gemaakt en publiek begon te lachen over dat likken!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je al die onzin en kromme zinnen niet gehoord![]()
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:09 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
vond het echt humor hoe amanda zwart werd gemaakt en publiek begon te lachen over dat likken!!
en welke onzin?
Ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:11 schreef SiRojK het volgende:
Heb je ook een tv-kaart BSOL?
Haha, waar haal je deze onzin nou vandaan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:24 schreef Twest1 het volgende:
Wat huub zei over het zeker winnen over de gouden kooi deed me toch aan dit denken:
Q: Waarom zal Brian de Gouden Kooi sowieso winnen?
A: John de Mol had vanaf het begin zijn zinnnen gezet op verkoop van het format aan het buitenland. Om te beginnen aan de grootste TV markt: de VS. Daartoe zijn er twee kandidaten aangezocht die lange tijd in de VS gewoond hebben en vloeiend Engels spreken.
Huub en Brian voldeden aan deze eis. Het idee is dat zij meeverkocht worden als deels van de formule en ook deel uitmaken van de Amerikaanse cast om het format te bewaken.
Als compensatie voor hun jarenlange investering in het programma is hun toegezegd dat zij beiden een serie mogen winnen. Brian wint de Nederlandse en Huub gaat met de nog grotere Amerikaanse hoofdprijs strijken.
p,s dit verklaart gelijk waarom juist zij zovaak lang ‘achter’ zijn: zij spreken daar de stemmen in van de Amerikaanse pilots.
Ik weet niet wat hier van waar is maar ik dacht er wel meteen aan
19.. Echt?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:34 schreef SiRojK het volgende:
Amanda is echt niet goed wijs, 19 jaar:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:41 schreef Rotterdammert het volgende:
Huub stelde vet teleur
ik vond brain veel sterker.
En dat is seks niet?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:07 schreef koppiesoep het volgende:
Laten ze zien dat Lieke met Huub in bed ligt te kwartetten, en Lieke maar hijgen, kreunen en steunen en vervolgens kwaakt die domme, over het paard getilde, muts vrolijk verder alsof het de normaalste zaak van de wereld is.![]()
Ja dat was de enige goede opmerking van Brian van de avond.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:00 schreef ThaCartoonist het volgende:
Wat is die jensen toch een kwal he eigenlijk. Hij vind het zo leuk van zichzelf als hij "likken als lassie" zegt. Vond de opmerking van Braintje daarop wel mooi "dat zei je de vorige keer ook al".
Je merkt dat Jensen het moeilijk heeft met bewoners uit de Gouden Kooi. Er komt ook duidelijk naar voren dat hij het niet volgt, en het enkel moet doen met informatie van de redactie. In tegenstelling tot Carlo Boszhard die daadwerkelijk op de hoogte was van het spel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:00 schreef ThaCartoonist het volgende:
Wat is die jensen toch een kwal he eigenlijk. Hij vind het zo leuk van zichzelf als hij "likken als lassie" zegt. Vond de opmerking van Braintje daarop wel mooi "dat zei je de vorige keer ook al".
Je nickname zegt al genoeg:)quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:58 schreef MarocLady het volgende:
En Lieke denkt dat ze welbespraakt en intelligent overkomt als ze af en toe een low-life opmerking er tegenaan gooit, en voor de rest niks zinnigs te melden heeft. Inhoudloos wijf.
Idd dat was ook al zo bij o.a Borat, Jackass en Jaap. De ozo brutale presentator had weinig in te brengen. Jensen vind het ook altijd leuk als zijn gasten dikker dan hem zijn, dan kan hij daar weer o zo leuke grapjes over maken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je merkt dat Jensen het moeilijk heeft met bewoners uit de Gouden Kooi. Er komt ook duidelijk naar voren dat hij het niet volgt, en het enkel moet doen met informatie van de redactie. In tegenstelling tot Carlo Boszhard die daadwerkelijk op de hoogte was van het spel.
Tevens kan hij niet omgaan met mensen die ook hun woordje klaar hebben liggen, en de show naar zich toe willen trekken. Normaal gesproken maakt hij altijd de brutale opmerkingen, dat is hij duidelijk niet gewend.
Precies, Jensen mag zelf een klein schoffie zijn, hij voelt wel goed aan welke mensen slecht zijn of draaierige/manipulatieve intenties hebben. Huub is de meest verknipte persoon die ik ooit in een real life programma heb gezien en zal zien. Hij is in en in s-l-e-c-h-t. Mooi hoe Jensen hem de mond snoerde, die dombo probeerd overal intellectueel omheen te lullen en kan niet eens zeggen: 'ja, ik hou van Lieke'. Jammer dan zijn schandalige taalgebruik niet aan bod kwam, maar goed, je kan niet alles in 1 uitzending stoppen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:47 schreef syllekuhhh het volgende:
Jensen was goed bezig tegen Huub :-) Huub is een misselijk ventje..
Klopt, maar hij zat er toch hartstikke rustig en ontspannen bij, terwijl ik Huub een paar keer angstig naar Jensen op zag kijken... Jensen is tenminste iemand die Huub op intellectueel (inpraat) vlak kan remmenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:52 schreef MarocLady het volgende:
En Brian neem ik niks kwalijk, want hij kreeg niet eens de kans om wat te zeggen door die tetterende en draaikonterige kuttekoppen!
Alleen maar geregged om dit te kunnen zeggen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:17 schreef ScofieldM het volgende:
Huubje werd gisteren gedist door Jensen, Brian was top!
Brian winnaar? Heb je iets anders zitten kijken?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:29 schreef basicsaint het volgende:
Zonet Jensen gezien: onbetwiste winnaar is Brian natuurlijk.
Moet wel even slikken zijn geweest voor Huub om zo op zijn plek gezet te worden.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:22 schreef Elounda het volgende:
Ik vond ze alle drie erg eng over komen....
Ik heb er met kromme tenen naar zitten kijken....
En Huub ging helemaal af in mijn optiek.
Ergens schaam ik me er voor dat ik DGK zo halstarrig blijf volgen, zeker als ik drie van de bewoners bij Jensen zo raar, geforceerd en achterlijk zie doen.
Het lijkt wel of ze allemaal inmiddels écht hélémaal opgaan in hun rol.
Ja ik ben ook reuzetrots op onze mooiboy Brian, en iedereen die tegen hem is, is gewoon stikjaloers vanwege zijn looks en brains.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:41 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Klopt, maar hij zat er toch hartstikke rustig en ontspannen bij, terwijl ik Huub een paar keer angstig naar Jensen op zag kijken... Jensen is tenminste iemand die Huub op intellectueel (inpraat) vlak kan remmen![]()
Hahaha dit is echt hilarisch. Zo'n mooie reply dit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:54 schreef MarocLady het volgende:
[..]
Ja ik ben ook reuzetrots op onze mooiboy Brian, en iedereen die tegen hem is, is gewoon stikjaloers vanwege zijn looks en brains.
Brain heeft HBO gedaan, dat kun je van die pedofiele huub niet zeggen met z'n onafgemaakte MBO nivo 2. Het enige wat ie heeft is een grote bek omdat ie zich gesteund voelt, verder niks.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef Miguel23 het volgende:
[..]
Hahaha dit is echt hilarisch. Zo'n mooie reply dit.
Kunnen die niet geband worden ofzo?
Tot zover m'n tirade..
Ik heb liever dat sommige zich helemaal niet aanmeldenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef Miguel23 het volgende:
[knip]
Tot zover m'n tirade..
Typ maar eens para brother brian in bij youtube.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:00 schreef SuperMocio het volgende:
Ik kijk nooit naar de gouden kooi, maar al zappend langs Jensen heb ik nu al een ontzettende schijthekel aan die Huub. Misselijk ventje zeg. En die 'vriendin' van hem maakte ook al niet zo'n beste indruk. Ik mis blijkbaar de nodige achtergrond info want die Brian kwam nog het meest normaal over op de bank.
was je dronken?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:58 schreef vivelafete het volgende:
Het viel me op dat als Huub lacht hij net op jeroen van koningsbrugge lijkt!
Hahaha ik voel me vereerd dat ik mensen zo diep kan raken dat ze zelfs speciaal voor mij aanmeldenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef Miguel23 het volgende:
[..]
Het geeft eens te meer aan dat mensen met 't iq van onder de 100 (Brian) steun krijgen van lotgenoten. HBO communicatie ''studeer'' je zie ik. Hilarisch. Dat is nou echt DE studie bij uitstek die wordt gevolgd door levensmoeie mensen die ECHT niet weten wat ze moeten doen met hun leven. Dan is de enige ''studie'' die nog soelaas kan bieden een studie die als omschrijving vooral ''nutteloos'' heeft. Je kan er geen fuck mee op de arbeidsmarkt en bent gewoon 4 jaar lang bezig met een soort bezigheidstherapie. Kansloos dus.
Ik lees af en toe mee op dit forum, maar had nooit zo'n zin om een account aan te maken. Maar de ergernis die ontstaat bij het lezen van sommige zwakzinnigen zoals MarocLady heeft me over de streep gehaald. Elke keer als ik een TE debiele reply lees en het profiel van die persoon dan bekijk, blijkt weer dat 't ook echt zwakzinnigen zijn. De opleiding is vaak lachwekkend, het taalgebruik, het profiel...te treurig.
Er zijn in dat hele huis drie mensen die TE dom voor woorden zijn en dat blijkt uit hun A) Gedrag B) Opmerkingen C) In herhaling vallen D) Debiele allochtone tongval / niet kunnen articuleren (Niks tegen allochtonen, ben er zelf een)..dat zijn: Natasia, Brian en Amanda. Als je fan bent van een van deze drie personen is er echt iets mis met je, of ben je echt HEEL HEEL dom. En dom bedoel ik in de meest letterlijke zin van het woord.
Tot zover m'n tirade..
Trieste gast, rot maar heel snel weer op.quote:
Get a life loserquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef Miguel23 het volgende:
[..]
Het geeft eens te meer aan dat mensen met 't iq van onder de 100 (Brian) steun krijgen van lotgenoten. HBO communicatie ''studeer'' je zie ik. Hilarisch. Dat is nou echt DE studie bij uitstek die wordt gevolgd door levensmoeie mensen die ECHT niet weten wat ze moeten doen met hun leven. Dan is de enige ''studie'' die nog soelaas kan bieden een studie die als omschrijving vooral ''nutteloos'' heeft. Je kan er geen fuck mee op de arbeidsmarkt en bent gewoon 4 jaar lang bezig met een soort bezigheidstherapie. Kansloos dus.
Ik lees af en toe mee op dit forum, maar had nooit zo'n zin om een account aan te maken. Maar de ergernis die ontstaat bij het lezen van sommige zwakzinnigen zoals MarocLady heeft me over de streep gehaald. Elke keer als ik een TE debiele reply lees en het profiel van die persoon dan bekijk, blijkt weer dat 't ook echt zwakzinnigen zijn. De opleiding is vaak lachwekkend, het taalgebruik, het profiel...te treurig.
Er zijn in dat hele huis drie mensen die TE dom voor woorden zijn en dat blijkt uit hun A) Gedrag B) Opmerkingen C) In herhaling vallen D) Debiele allochtone tongval / niet kunnen articuleren (Niks tegen allochtonen, ben er zelf een)..dat zijn: Natasia, Brian en Amanda. Als je fan bent van een van deze drie personen is er echt iets mis met je, of ben je echt HEEL HEEL dom. En dom bedoel ik in de meest letterlijke zin van het woord.
Tot zover m'n tirade..
En dat zijn er momenteel 7 in de Gouden Kooi.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:09 schreef Miguel23 het volgende:
Hoe dommer de persoon, hoe groter de aantrekkingskracht tot eencelligen in de gouden kooi.
Moet je klappen swa?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:19 schreef Acathla het volgende:
Het zou een aantal personen sieren als ze met Miguel23 in discussie zouden gaan met degelijke argumenten. Bij mijn weten behoren termen als 'loser', 'shithead' en 'trieste gast' nog niet tot een bijdrage tot een discussie. We zitten hier niet in de Gouden Kooi.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:38 schreef Bryan181 het volgende:
die lieke is zo'n grafhoer, net een travo
OMGquote:
ey sma, ik post hier ook niet voor de sier sma, dus doe niet so politiek correct smaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:19 schreef Acathla het volgende:
Het zou een aantal personen sieren als ze met Miguel23 in discussie zouden gaan met degelijke argumenten. Bij mijn weten behoren termen als 'loser', 'shithead' en 'trieste gast' nog niet tot een bijdrage tot een discussie. We zitten hier niet in de Gouden Kooi.
Waarom ga je niet gewoon met keiharde gangsterrap op je telefoon de tram onveilig maken? En laat je fora als deze achterwege...je voegt echt niks toe, met je quasi-wijze gebrabbel. Je blijft een levensmoe persoon die notabene Hbo Communicatie studeert en sympathie opbrengt voor een Antilliaanse gnoom die nog niet eens z'n eigen veters kan strikken. Gedraag je naar je niveau, schrob m'n wc op wekelijkse basis en hou je verder koest.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:39 schreef MarocLady het volgende:
[..]
ey sma, ik post hier ook niet voor de sier sma, dus doe niet so politiek correct sma![]()
Get a life Loserrrrrrrrr!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:45 schreef Miguel23 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon met keiharde gangsterrap op je telefoon de tram onveilig maken? En laat je fora als deze achterwege...je voegt echt niks toe, met je quasi-wijze gebrabbel. Je blijft een levensmoe persoon die notabene Hbo Communicatie studeert en sympathie opbrengt voor een Antilliaanse gnoom die nog niet eens z'n eigen veters kan strikken. Gedraag je naar je niveau, schrob m'n wc op wekelijkse basis en hou je verder koest.
Kahbequote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:59 schreef MarocLady het volgende:
[..]
uhm...uhm...uhm.....tief toch een end op, man! sukkel
Je hebt wel wat van die ubergnoom Amanda.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:59 schreef MarocLady het volgende:
[..]
Jij bent echt te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:59 schreef MarocLady het volgende:
[..]
Had toch een sterker antwoord verwacht. Wel drie keer 'sma' in een zin. Chapeau!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:39 schreef MarocLady het volgende:
[..]
ey sma, ik post hier ook niet voor de sier sma, dus doe niet so politiek correct sma![]()
Dom zeg je? Ok, Ik ben bezig met mijn mastertraject, maar ik zie in Brian een veel beter persoon dan Huub ooit zal zijn. Heb dit al meerdere malen verkondigd op dit forum. Huub is een in-en-in slecht mens, Brian heeft uiteraard ook zijn slechte kanten, maar heeft in mijn optiek ook nog oprecht gedrag, daar waar ik Huub alles tot in de smerigste details zie plannen. Huub gebruikt Jaap, iemand die geestelijk niet bepaald volwaardig is, om zijn smerige plannetjes uit te voeren, scheld erger dan de platste bootwerker en is zonder meer de agressiefste persoon in huis. Hij gebruikt zijn agressie zelfs als kapstok om zijn gemene plannetjes aan op te hangen, daar waar het bij Brian meer impulsieve, domme, onnadenkende momenten zijn. Kortom op het vlak van Amanda en Natasia: helemaal eens, maar Brian heeft mijn inziens minder recht op deze betiteling als uberduivel Huub en is in ieder geval (als helemaal goed betitelen moet je bij niemand doen) een beter persoon. Misschien dat de vorige poster niet zo slim overkwam, maar dit is iig mijn meningquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef Miguel23 het volgende:
: Natasia, Brian en Amanda. Als je fan bent van een van deze drie personen is er echt iets mis met je, of ben je echt HEEL HEEL dom. En dom bedoel ik in de meest letterlijke zin van het woord.
Tot zover m'n tirade..
Kijk hier kan ik wat mee. Dank!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:29 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dom zeg je? Ok, Ik ben bezig met mijn mastertraject, maar ik zie in Brian een veel beter persoon dan Huub ooit zal zijn. Heb dit al meerdere malen verkondigd op dit forum. Huub is een in-en-in slecht mens, Brian heeft uiteraard ook zijn slechte kanten, maar heeft in mijn optiek ook nog oprecht gedrag, daar waar ik Huub alles tot in de smerigste details zie plannen. Huub gebruikt Jaap, iemand die geestelijk niet bepaald volwaardig is, om zijn smerige plannetjes uit te voeren, scheld erger dan de platste bootwerker en is zonder meer de agressiefste persoon in huis. Hij gebruikt zijn agressie zelfs als kapstok om zijn gemene plannetjes aan op te hangen, daar waar het bij Brian meer impulsieve, domme, onnadenkende momenten zijn. Kortom op het vlak van Amanda en Natasia: helemaal eens, maar Brian heeft mijn inziens minder recht op deze betiteling als uberduivel Huub en is in ieder geval (als helemaal goed betitelen moet je bij niemand doen) een beter persoon. Misschien dat de vorige poster niet zo slim overkwam, maar dit is iig mijn mening
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |