Mensenkennis heet dat.quote:
Ja, omdat hij eindelijk weer een beetje normaal tegen Lieke doet. Maar een goede gozer is het niet en zal het ook nooit worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:56 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Hij is echt weer gestegen bij je![]()
oh, oke. Dat had ik gemist. Ik had het tamelijk drukquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:56 schreef 2live het volgende:
[..]
dat heeft brian gisteravond toch al gezegd dat eric eruit moet,
In de vleesindustrie is het vrij gebruikelijk dat keurmeesters zo'n hoedje op hebben. Tenmisnste voor zover mij dat bekend was een aantal jaren geleden toen ik nog wat kennissen had in die tak van ambacht. Bovendien zijn de uitspraken op dit forum zodanig geweest dat mijn persoonlijke bevindingen bevestigd werden. Is het nutteloze en holle daarmee enigszins op de achtergrond gedrongen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zegt dat hij niet weet waar het vandaan komt, dan neem ik aan dat jij het wel weet, anders is het wel een heel nutteloze, holle uitspraak....
En omdat ik laatst de populairste band van suriname zag, die allemaal dezelfde hoedjes op hadden denk ik dat het gewoon mode is, maar ben wel nieuwschierig waar het volgens jou vandaan komt
Misschien wordt er nog wel een vijvertje naar haar vernoemt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. Wat is het een klein vijvertje, waarin mevrouw Flens vist...
Ik zie niet zo snel Jannes, Grad Damen en Frans Bauer in de Kooi optreden....quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. Wat is het een klein vijvertje, waarin mevrouw Flens vist...
Ga je weer beginnen ????quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:59 schreef Frasier het volgende:
Wat zijn dat voor criminelen die ze daar los gelaten hebben?
Vind jij Bauer en Jannes niet fout danquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zie niet zo snel Jannes, Grad Damen en Frans Bauer in de Kooi optreden....
vraag mij niet waarom maar dat past niet...
Dries Roelvink dan weer wel, die is ook zo lekker fout.![]()
Flens moet vooral zo doorgaan. Het is zo echt een programma voor iedereen met een dwarsdoorsnede aan bezoekers voor elk wat wils - not.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zie niet zo snel Jannes, Grad Damen en Frans Bauer in de Kooi optreden....
vraag mij niet waarom maar dat past niet...
Dries Roelvink dan weer wel, die is ook zo lekker fout.![]()
Dat dacht ik ook al. Als ze zo lang doet over hapjes klaarmaken als ze drinken inschenkt, is ze net voor middernacht klaar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:01 schreef SiRojK het volgende:
Komop Ellie, an die arbeit!
"When I get to the bottom I go back to the top of the slide ... Helter Skelter"quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet van de vrouw van Polanski blijkbaar.
Schat, zeg nou eerlijk, dit is toch focking niet normaal.quote:
Waarom zijn het criminelen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:59 schreef Frasier het volgende:
Wat zijn dat voor criminelen die ze daar los gelaten hebben?
Dat is zijn 'posse', snap dat dan yo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
Waarom heeft hij zoveel volk mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |