Brian zegt veel hele domme dingen, maar wat hij zegt momenteel is wel waar.. Eric is gewoon aan het hielenlikken en Brian is echt sterker geworden de laatste tijdquote:
politiebegeleidingquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:35 schreef SiRojK het volgende:
Wie is Oom Agent? Was bij Jensen, Brian wil er niet over praten, omdat de hele wereld kijkt.. Kort, krachtig, niks aan de hand
Nee hoor, Natasia kijkt al niet meer om naar Eric.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
Eric gaat voor een splitsing zorgen in BAN?
De uitspraken van BAN vergeet ie voor het gemak maar evenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:34 schreef Dark het volgende:
Brian kan zich ontzettend kwaad maken over de uitspraken die Eric gedaan heeft.
Er was blijkbaar politiebescherming omdat er bedreigingen richting Huub warenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:35 schreef SiRojK het volgende:
Wie is Oom Agent? Was bij Jensen, Brian wil er niet over praten, omdat de hele wereld kijkt.. Kort, krachtig, niks aan de hand
Ik doelde er meer op, dat ik wel geloof dat hij het publiek een beetje op zijn hand had bij Jensen. Brian komt aanvankelijk heel ontwapenend, en als een "goeie gozer" over.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Brian zegt veel hele domme dingen, maar wat hij zegt momenteel is wel waar.. Eric is gewoon aan het hielenlikken, is echt sterker geworden de laatste tijd
Kaboem, M.F.(en morgen ga ik maar op de fiets)quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:35 schreef SiRojK het volgende:
Ik begreep dat Huub bescherming kreeg.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:35 schreef CoT het volgende:
Waar hadden Brain en Nasty het over? Oom agent bij Jensen?
Het lijkt echt alsof Natas brieven/dingen heeft gedaan/weggestuurd waarin ze zei Huub iets aan te doen.. Ze vraagt er echt elke keer naar...quote:
Het blijft apart dat hij nog niks fouts aan zichzelf heeft kunnen vinden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:36 schreef klarelucht het volgende:
petje af voor Brian..hij snapt 't ..hij is en blijft "the man".....goedzo...oprechtheid dat is het, goedheid..enz......respect respect...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |