Ik lach stiekum dubbel met die dubbele Nelson....... Jaap die Huub de hele tuin doorzwierde.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:28 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja, als Jaap op dreef is is hij echt veruit de leukste bewoner. Toen met dat medium heb ik me echt zitten bescheuren, die interviews met de personal trainers, interview met dat TV station.
Weer zo misselijke streek van dat naast zijn schoenen lopend ventje. Waar is dat nou voor nodig? Diplomaat zal hij nooit worden, en miljonair ook niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
En natuurlijk gooit Huub de CP van Eric op de grond.
Ik ben niet mook maar wel een mokumer... Te triest voor woorden. Zooo'n stereotype gezellig zeikwijf die leuk wil doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van Elly, als Mokumer? Ik ben niet objectief, ik ben Rotterdamse![]()
Gofffer...... hij had weer een mannetje meegesmokkeld?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:29 schreef Disana het volgende:
Brian zat rustig en chill bij Jensen. Hij voelde positieve vibes, heeft z'n mannetje staande gehouden.
Ooooh nou, dat is een oude bittere kinderhatende lul!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Laat me raden...Bassie is ook een lul!
![]()
Leuk, een Mokumse muisquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben niet mook maar wel een mokumer... Te triest voor woorden. Zooo'n stereotype gezellig zeikwijf die leuk wil doenZo das eruit
Ik had er eerst op gespuugdquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
En natuurlijk gooit Huub de CP van Eric op de grond.
Brian maakt een goede eerste indruk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:31 schreef Dark het volgende:
Brian heeft moeten incasseren en hij staat er nog steeds, hij was chill bij Jensen, leuk ook met het publiek.
Het is Mokummer!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van Elly, als Mokumer? Ik ben niet objectief, ik ben Rotterdamse![]()
Brian zegt veel hele domme dingen, maar wat hij zegt momenteel is wel waar.. Eric is gewoon aan het hielenlikken en Brian is echt sterker geworden de laatste tijdquote:
politiebegeleidingquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:35 schreef SiRojK het volgende:
Wie is Oom Agent? Was bij Jensen, Brian wil er niet over praten, omdat de hele wereld kijkt.. Kort, krachtig, niks aan de hand
Nee hoor, Natasia kijkt al niet meer om naar Eric.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
Eric gaat voor een splitsing zorgen in BAN?
De uitspraken van BAN vergeet ie voor het gemak maar evenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:34 schreef Dark het volgende:
Brian kan zich ontzettend kwaad maken over de uitspraken die Eric gedaan heeft.
Er was blijkbaar politiebescherming omdat er bedreigingen richting Huub warenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:35 schreef SiRojK het volgende:
Wie is Oom Agent? Was bij Jensen, Brian wil er niet over praten, omdat de hele wereld kijkt.. Kort, krachtig, niks aan de hand
Ik doelde er meer op, dat ik wel geloof dat hij het publiek een beetje op zijn hand had bij Jensen. Brian komt aanvankelijk heel ontwapenend, en als een "goeie gozer" over.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Brian zegt veel hele domme dingen, maar wat hij zegt momenteel is wel waar.. Eric is gewoon aan het hielenlikken, is echt sterker geworden de laatste tijd
Kaboem, M.F.(en morgen ga ik maar op de fiets)quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:35 schreef SiRojK het volgende:
Ik begreep dat Huub bescherming kreeg.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:35 schreef CoT het volgende:
Waar hadden Brain en Nasty het over? Oom agent bij Jensen?
Het lijkt echt alsof Natas brieven/dingen heeft gedaan/weggestuurd waarin ze zei Huub iets aan te doen.. Ze vraagt er echt elke keer naar...quote:
Het blijft apart dat hij nog niks fouts aan zichzelf heeft kunnen vinden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:36 schreef klarelucht het volgende:
petje af voor Brian..hij snapt 't ..hij is en blijft "the man".....goedzo...oprechtheid dat is het, goedheid..enz......respect respect...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |