Ik lach stiekum dubbel met die dubbele Nelson....... Jaap die Huub de hele tuin doorzwierde.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:28 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja, als Jaap op dreef is is hij echt veruit de leukste bewoner. Toen met dat medium heb ik me echt zitten bescheuren, die interviews met de personal trainers, interview met dat TV station.
Weer zo misselijke streek van dat naast zijn schoenen lopend ventje. Waar is dat nou voor nodig? Diplomaat zal hij nooit worden, en miljonair ook niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
En natuurlijk gooit Huub de CP van Eric op de grond.
Ik ben niet mook maar wel een mokumer... Te triest voor woorden. Zooo'n stereotype gezellig zeikwijf die leuk wil doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van Elly, als Mokumer? Ik ben niet objectief, ik ben Rotterdamse![]()
Gofffer...... hij had weer een mannetje meegesmokkeld?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:29 schreef Disana het volgende:
Brian zat rustig en chill bij Jensen. Hij voelde positieve vibes, heeft z'n mannetje staande gehouden.
Ooooh nou, dat is een oude bittere kinderhatende lul!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Laat me raden...Bassie is ook een lul!
![]()
Leuk, een Mokumse muisquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben niet mook maar wel een mokumer... Te triest voor woorden. Zooo'n stereotype gezellig zeikwijf die leuk wil doenZo das eruit
Ik had er eerst op gespuugdquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
En natuurlijk gooit Huub de CP van Eric op de grond.
Brian maakt een goede eerste indruk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:31 schreef Dark het volgende:
Brian heeft moeten incasseren en hij staat er nog steeds, hij was chill bij Jensen, leuk ook met het publiek.
Het is Mokummer!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van Elly, als Mokumer? Ik ben niet objectief, ik ben Rotterdamse![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |