Hij heeft het al over zijn studie oppakken in september. Eric zit er niet lang meer inquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:45 schreef Disana het volgende:
Marielle vindt ook dat 'Tas' wel lief is voor Eric.
Eric gaat er liever zelf uit dan dat hij eruit wordt gestemd.
Ik vind niet dat je je excuses hoeft aan te bieden. Sommige mensen lijken me iets wat licht gevoeligquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoeld, mijn excuses!
Nee zou ik ook niet willen, sta je toch voor lul als je met die mongool over straat moet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:50 schreef Starlie het volgende:
Ik begin een beetje het idee te krijgen dat Marielle helemaal niet wil dat Eric naar huis komt...
Jaap zei ook dat het een flop was...en Jaap was duidelijk de meerdere van Amanda. Brian en Natasia waren euforisch die paar uur voor de uitzending..en tijdens de uitzending ginge het gezicht zo:quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:44 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Lijkt me niet, als hij kijkers wil trekken zegt hij wel dat het geweldig was en dat iedereen moet kijken.
Staat mijn recorder voor nop te brommen vanavondquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:50 schreef Kinga het volgende:
TT
Huub, shut the fuck up, vanavond wordt niks uitgezonden, vanavond komt Milli Vanilli.
Ach.. ik hou het hier graag gezellig!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je je excuses hoeft aan te bieden. Sommige mensen lijken me iets wat licht gevoelig
Heb je gezien wat ze aan heeft? ':')quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:51 schreef Frasier het volgende:
Zó die Marielle ziet er wel lekker uit zeg.
Dat niet alleen, waar ze over lullen..het blijkt dat zelfs hubio nog geen fuck geleerd heeft en ontzettend naief is. Een spel is ok. Elkaar zowat doodslaan is psychies. Iedereen in de villa is op zijn of haar manier geflipt. Ik denk dat Japio wel iemand is die echt zo enorm schijt kan hebben aan ze dat hij geen schade zal lijden. Maar de rest is Ziek.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:50 schreef Kinga het volgende:
TT
Huub, shut the fuck up, vanavond wordt niks uitgezonden, vanavond komt Milli Vanilli.
Nou weet je wat het met Eric is. Omdat hij zo walgelijk is zie je er zelf 10 keer beter uit. Het is alsof je een mooie jurk aan hebt naast iemand die een vuilniszak draagt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:51 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee zou ik ook niet willen, sta je toch voor lul als je met die mongool over straat moet.
Jammer dat ze zo gestoord is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:51 schreef Frasier het volgende:
Die is allaqng blij dat ze een poosje van hem af is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:50 schreef Starlie het volgende:
Ik begin een beetje het idee te krijgen dat Marielle helemaal niet wil dat Eric naar huis komt...
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:53 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nou weet je wat het met Eric is. Omdat hij zo walgelijk is zie je er zelf 10 keer beter uit. Het is alsof je een mooie jurk aan hebt naast iemand die een vuilniszak draagt.
Wat ik vroeger deed was altijd het dagboek van Anne Frank lezen..en dan dacht ik altijd "zij had het pas echt moeilijk" en "zij is pas echt een bitch want opeens houdt ze op met schrijven"..
Als je dat al lekker vind..??? Bah bah...zijn veel lekkere dames heur...quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:51 schreef Frasier het volgende:
Laten we dan maar eerst de beelden afwachtenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:54 schreef Mokum020 het volgende:
Slaat nergens op dat Huub nu Jensen loopt af te zeiken....![]()
Ja dat is hij ook, en daarvoor is hij eigelijk ook de kooi in gegaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:53 schreef Nostalgist het volgende:
Huub heeft zijn dosis TV-aandacht weer gehad.....Wat een mediageil dier.....
waarom niet, ze knippen en plakken dr op los bij jensenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:54 schreef Mokum020 het volgende:
Daar bestaat die hele show uit...quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:55 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
waarom niet, ze knippen en plakken dr op los bij jensen![]()
![]()
Hoezo niet? Jensen is toch ook een idioot.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:54 schreef Mokum020 het volgende:
Eens!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Jensen is toch ook een idioot.
Ik vond haar ook leuk, maar ze is echt stekeblind wat Eric betreft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het een schat van een meid en allerminst gestoord.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat doen ze bij elk programma wat niet "live" is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:55 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
waarom niet, ze knippen en plakken dr op los bij jensen![]()
![]()
Ze is nog niet weg........en Jaap staat er lekker bij te boeren....quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:55 schreef noekje het volgende:
en nu druipt ze af? Ze wilde hem toch slaan aldus Eric.
Want....laten we voor opstellen dat Huub wel degelijk respect voor Jensen mag hebben om een simpel feit dat Huub zichzelf 24-7 voor lul zet voor een KANS op 1.15 miljoen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Laten we dan maar eerst de beelden afwachten![]()
Slaat nergens op dat Jensen het toevallig 'gemaakt' heeft en meer verdiend dan Huub maakt hem geen betere man.quote:
Helemaal mee eens...ze doet mij een beetje aan Sylvia denken..quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Leuk maar ik snap het niet. Ik beweer dat Huub waarschijnlijk een beetje kleiner word dan ie al isquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:58 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Want....laten we voor opstellen dat Huub wel degelijk respect voor Jensen mag hebben om een simpel feit dat Huub zichzelf 24-7 voor lul zet voor een KANS op 1.15 miljoen.
Jensen daar en tegen verdiend met 15 uitzendingen ofzo plus wat radio werk 500.000 per jaar...wie is er nou beter af dan?? Jenssen heeft zowiezo miljoenen inmiddels. Daarbij Jensen is wat dom af en toe zeg maar gerust flink plat..maar zoals de mongooltjes uit de kooi zich gedragen voor slechts de KANS op dat geld..just think
Jaap zegt idd niet veel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:00 schreef schatje het volgende:
Die stomme geit staat met een bek vol tanden na de vraag of Eric in het eten heeft gespuugd.
Een schamele poging om Eric te beschermen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:00 schreef scanman01 het volgende:
Marielle ziet nu alle hoeken van de kamer zo ongeveer. Ze heeft duidelijk niets gezien van het programma.
Hoelang heb jij je streams aan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:01 schreef PumaStreamer het volgende:
Weet je wat ik triest vind,...dat iedereen zich met eric zijn bezoek bemoeit gewoon lekker op rotten..waarover die discussie ook gaat...adolf fan..??wat hoor ik nou weer..nog een nazi in de kooi ook...toch wel raar..
Huub pareert ieder antwoord.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:00 schreef scanman01 het volgende:
Marielle ziet nu alle hoeken van de kamer zo ongeveer. Ze heeft duidelijk niets gezien van het programma.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:01 schreef Kinga het volgende:
Huub is echt goed in zulke confrontaties.
Ze vergeet ook de rol van Eric zelf. Hoe hij tegen Jaap bezig is geweest.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
Jaap kwam met terroracties??? Wie haalde het huis finaal overhoop door Palma toen Jaap nog niet bekend stond als terror Jaap. Marielle heeft de klok horen luid, maar .... enz
Inderdaad een dom kind ja. Ze lult Eric gewoon naar de bek, ondanks dat je als 'vriend' ook wel eens gewoon de waarheid mag zeggen. Maar het kind heeft wat gehoord en daar haar volledige mening op gebaseerd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:00 schreef schatje het volgende:
Die stomme geit staat met een bek vol tanden na de vraag of Eric in het eten heeft gespuugd.
Ik vind dit totaal onzinnig en sta nu achter Meuriëlquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:01 schreef Kinga het volgende:
Huub is echt goed in zulke confrontaties.
Visite mengt zich in het spel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
Visite is dus ook niet meer veilig.... Fijn, jongens, wéér een grens overschreden.
Mariel is een typische Leidse glibber, een grote bek maar als het erop aan komt stelt het helemaal niets voor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad een dom kind ja. Ze lult Eric gewoon naar de bek, ondanks dat je als 'vriend' ook wel eens gewoon de waarheid mag zeggen. Maar het kind heeft wat gehoord en daar haar volledige mening op gebaseerd.
Je kunt niet verwachten dat Huub z'n mond dichthoudt. Zij heeft gisteren haar zegje naar hem gedaan. Wat had hij dan moeten doen, een videoboodschap terugsturen naar haar. Ik vind het vrij logisch om haar dan te confronteren met die uitspraken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
Visite is dus ook niet meer veilig.... Fijn, jongens, wéér een grens overschreden.
Zo dom om je op deze manier met het spel te bemoeien.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
Marielle lijkt me wel een lieverd trouwens, maar ze vliegt nu gewoon even finaal uit de bocht.
Dat zitten wij toch allemaal, en niet oneindig "opgesloten in luxe".quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:03 schreef Dark het volgende:
Mariel - Het is goed dat je in je eigen wereldje zit.
Wie niet?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:03 schreef noekje het volgende:
Op video komt ze wel stoerder over.
Trek dan niet meteen conclusies als je maar 1/4e hoor, want je lult onzin.. no offence.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
ow uurtje ofzo..maar ben ook druk andere dingen aant doen dus hoor maar 1/4de
Ach die heeft daar 20 takes voor nodig gehad.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:03 schreef noekje het volgende:
Eensch ze is hier niet voor gemaakt maar het is best lief dat ze voor haar vriend wil opkomenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
Marielle lijkt me wel een lieverd trouwens, maar ze vliegt nu gewoon even finaal uit de bocht.
Er staat een fokking(hel) lange filequote:Op woensdag 13 juni 2007 21:06 schreef PumaStreamer het volgende:
Had die marielle niet al weg moeten zijn?
Pardon? Als Huub haar gaat uitdagen mag ze toch wel iets terug zeggen en gewoon de confrontatie aangaan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zo dom om je op deze manier met het spel te bemoeien.
Op video? Wat voor soort video?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:03 schreef noekje het volgende:
Als iemand tv maakt kijken ze opeens niet meer zo nauw.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:06 schreef PumaStreamer het volgende:
Had die marielle niet al weg moeten zijn?
OMG, geweldigquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Marielle een echte vriendin was had ze het volgende gezegd:
"Lieve Eric. Je weet dat ik van je hou. Je hebt een lelijke neus, je tanden zien er op tv nog geler uit en brokkelen nog sneller af dan een stukje oude Franse kaas uit 1910. Je pupillen staan op knappen en je haar lijkt op dat van Frido van de 7up. Je bent bruiner dan de drol die uit je reet wordt geneukt door je zoveelste klant. En je bent valser dan Patty Brard en Patricia Paay die moeten vechten om 1 minuut zendtijd op de lokale omroep van Klazinaveen. Lieve Eric verneder jezelf niet nog meer..kom naar huis, verdwijn in de anonimiteit..please..je kan het mij als je hartsvriendin niet aandoen. De blikken op straat..het spuug in het eten van de afhaalchinees..mijn leven is een hel nu mensen weten dat ik je vriendin ben...kom dat huis uit of de vriendschap is over, vieze pisnicht"
Zij begon met die videoboodschap.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:07 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Pardon? Als Huub haar gaat uitdagen mag ze toch wel iets terug zeggen en gewoon de confrontatie aangaan?
Ik kan me best voorstellen dat als je beste vriend(in) daar zit, je het voor hem/haar opneemt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zo dom om je op deze manier met het spel te bemoeien.
Amanda is volledig afhankelijk van Brian.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda weigert een uitspraak te doen over het wegstemmen van Eric.
Ze stelt zich onafhankelijk op van Huub.
Huub komt niet verder dan Eric uitschelden vanwege zijn geaardheid.
In die zin past Huub goed op FOK, als hij over een maand of 2 opgebrand is.
Hij zal wel uit gaan rusten achter de pc de rest van de avond...quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:09 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft toch weer twee opmerkingen gemaakt. Weer knap meegedaan Jaap .
Ik kots van dat ventje .WAT miljonair??? Als hij zich met wat centjes in de kontzak zich later in die kringen wil gaan begeven dan stoot hij zijn kop nog eens flink, arrogante kwal met grote smoel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:09 schreef Nostalgist het volgende:
Zelfvoldaan mannetje die Huub....
Snap jij echt niet hoe zo'n programma werkt? Die mensen die zo'n video opnemen gaan echt niet stil zitten en niks zeggen en Marielle haar gang laten gaan. Die willen dat soort dingen horen en proberen dat ook uit haar te halen. Ze zal het vast wel menen , maar iedereen heeft zo zijn mening.quote:
Dat is meer iets voor de EO...quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:11 schreef noekje het volgende:
en toch blijf ik een vredelievend mens en blijf ik hoop houden dat ze (wie dan ook) eens rustig samen proberen dingen uit te praten. Het scoort niet maar ik zou het zó volwassen vinden.
Nathanael.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:12 schreef scanman01 het volgende:
Brian gaat Huub nu ook een copycat noemen.
Wie heeft Huub dan nagedaan waardoor hij op 1 in de poll is gekomen?
Dit is zeker mijn geld waard ja.... heerlijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:12 schreef schatje het volgende:
Terror op Eric, 24/7 graag.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Amanda kan Brian zo staande pijpen
[afbeelding]
Ik niet, ik denk eerder dat Huub gek van mij wordt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:12 schreef Kinga het volgende:
Huub kan echt iemands leven tot een hel maken.... die kinderachtige zeurderige spelletjes... ik zou er knetter van worden...
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:13 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap tegen Eric: "Wij willen 10.000¤ schenken aan een goed doel, dus jij moet er uit!"
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:12 schreef miraculeus het volgende:
B: Huub is een copycat
Geef mij maar de twee diva's als setje. Hartverwarmend, hoe deze gevoelsmensen dichter bij elkaar zijn gekomen de afgelopen periode.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:14 schreef tutjehola het volgende:
Niet mijn niveau, maar ik vind het een leuk setje, Jaap en Huub. Zoals ze het spel spelen vind ik het prima.
Niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:16 schreef fredfik het volgende:
tog wel een beetje zielig voor erik,met z,n alle tegen hem
Brian heeft een grote hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]Moet ze nog een treetje lager gaan staan denk ik.
Eerlijk, dit is foeilelijk. Ik hoop eigenlijk stiekem dat Eric uit z'n slof schiet, Huub een enorme knal verkoopt en dat Eric dan gediskwalificeerd wordt - exit. En tja, krijgt Huub ook wat hij verdientquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:14 schreef tutjehola het volgende:
Niet mijn niveau, maar ik vind het een leuk setje, Jaap en Huub. Zoals ze het spel spelen vind ik het prima.
Lukt niet wanneer hij Delley zietquote:
Brian doet dat niet!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:15 schreef noekje het volgende:
Huub rot op! Iemand anders kan het nu wel overnemen zoals Jaap of Brian.
Prachtig scenario.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eerlijk, dit is foeilelijk. Ik hoop eigenlijk stiekem dat Eric uit z'n slof schiet, Huub een enorme knal verkoopt en dat Eric dan gediskwalificeerd wordt - exit.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eerlijk, dit is foeilelijk. Ik hoop eigenlijk stiekem dat Eric uit z'n slof schiet, Huub een enorme knal verkoopt en dat Eric dan gediskwalificeerd wordt - exit. En tja, krijgt Huub ook wat hij verdient![]()
Nieuwe bewoonster zou wel geinig zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
Elly heeft een koffertje met contactpunten bij haar, geloof ik.
Exact - lezen jullie mee DGK_REDACTIE?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Prachtig scenario.![]()
Huub een knal voor die arrogante bek van 'm en Pop-eye wieberen.
Ik had liever gehad dat ze het bij Brian hadden gedaan, maar oke met Erik kan ik ook wel leven. Weg met die eikelquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Exact - lezen jullie mee DGK_REDACTIE?![]()
Ik teken ervoor!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Prachtig scenario.![]()
Huub een knal voor die arrogante bek van 'm en Pop-eye wieberen.
Ze gaat proberen de villa lopend te verlaten!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:22 schreef Dark het volgende:
Elly - Er gaat wel wat gebeuren vanavond, maar ik zeg niet wat!
Ben er netquote:
In zijn hol?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:22 schreef klarelucht het volgende:
bah ik zag Huub BRian kussen wat the fok? blijf met je vieze lippen van Brian af
...of is het voor dekking??
Dit is dus de keiharde Huub...als je zijn vijand bent dan zal je dat weten ook...quote:
Errrrruuugggquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:23 schreef Meganog het volgende:
Elly gaat moppentappen!
Lukte aleen niet zoooquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze gaat proberen de villa lopend te verlaten!![]()
Bij Jaap zie ik ze wel . Als hij alleen met Huub en Lieke zit te praten. Ook wel als hij alleen bij Amanda zit.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:23 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dit is dus de keiharde Huub...als je zijn vijand bent dan zal je dat weten ook...![]()
Ik vind het goed van hem dat hij zo kan zijn alhoewel ik er niet naar kan luisteren..geluid gaat dan meestal op mute..![]()
Er is ook een leuke Huub...waar ik graag naar kijk en luister...![]()
Bij de anderen zie ik geen leuke kanten..Brian? Amanda? Natasia? Eric? Lieke, Jaap?...Ik zie het gewoon niet..
Kun jij 'm nog eens herhalen... Verstond er echt geen ene f%ck van..quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:24 schreef SiRojK het volgende:
Hahhahahahhaaaaaaaaaaaaaaaa
Die mop, ik ga echt kapot!!!!!!!
Jaap scoort bij mij op momenten als eergisteren, dansen met Lieke, potje worstelen met Huub.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:26 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Bij Jaap zie ik ze wel . Als hij alleen met Huub en Lieke zit te praten. Ook wel als hij alleen bij Amanda zit.
Maar dat zijn de momenten dat hij geen "tv-momentjes" pakt in zijn ogen
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap scoort bij mij op momenten als eergisteren, dansen met Lieke, potje worstelen met Huub.
Ja, als Jaap op dreef is is hij echt veruit de leukste bewoner. Toen met dat medium heb ik me echt zitten bescheuren, die interviews met de personal trainers, interview met dat TV station.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap scoort bij mij op momenten als eergisteren, dansen met Lieke, potje worstelen met Huub.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:23 schreef noekje het volgende:
Is Elly de zus van Bassie?
Ik lach stiekum dubbel met die dubbele Nelson....... Jaap die Huub de hele tuin doorzwierde.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:28 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja, als Jaap op dreef is is hij echt veruit de leukste bewoner. Toen met dat medium heb ik me echt zitten bescheuren, die interviews met de personal trainers, interview met dat TV station.
Weer zo misselijke streek van dat naast zijn schoenen lopend ventje. Waar is dat nou voor nodig? Diplomaat zal hij nooit worden, en miljonair ook niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
En natuurlijk gooit Huub de CP van Eric op de grond.
Ik ben niet mook maar wel een mokumer... Te triest voor woorden. Zooo'n stereotype gezellig zeikwijf die leuk wil doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van Elly, als Mokumer? Ik ben niet objectief, ik ben Rotterdamse![]()
Gofffer...... hij had weer een mannetje meegesmokkeld?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:29 schreef Disana het volgende:
Brian zat rustig en chill bij Jensen. Hij voelde positieve vibes, heeft z'n mannetje staande gehouden.
Ooooh nou, dat is een oude bittere kinderhatende lul!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Laat me raden...Bassie is ook een lul!
![]()
Leuk, een Mokumse muisquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben niet mook maar wel een mokumer... Te triest voor woorden. Zooo'n stereotype gezellig zeikwijf die leuk wil doenZo das eruit
Ik had er eerst op gespuugdquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
En natuurlijk gooit Huub de CP van Eric op de grond.
Brian maakt een goede eerste indruk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:31 schreef Dark het volgende:
Brian heeft moeten incasseren en hij staat er nog steeds, hij was chill bij Jensen, leuk ook met het publiek.
Het is Mokummer!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van Elly, als Mokumer? Ik ben niet objectief, ik ben Rotterdamse![]()
Brian zegt veel hele domme dingen, maar wat hij zegt momenteel is wel waar.. Eric is gewoon aan het hielenlikken en Brian is echt sterker geworden de laatste tijdquote:
politiebegeleidingquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:35 schreef SiRojK het volgende:
Wie is Oom Agent? Was bij Jensen, Brian wil er niet over praten, omdat de hele wereld kijkt.. Kort, krachtig, niks aan de hand
Nee hoor, Natasia kijkt al niet meer om naar Eric.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
Eric gaat voor een splitsing zorgen in BAN?
De uitspraken van BAN vergeet ie voor het gemak maar evenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:34 schreef Dark het volgende:
Brian kan zich ontzettend kwaad maken over de uitspraken die Eric gedaan heeft.
Er was blijkbaar politiebescherming omdat er bedreigingen richting Huub warenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:35 schreef SiRojK het volgende:
Wie is Oom Agent? Was bij Jensen, Brian wil er niet over praten, omdat de hele wereld kijkt.. Kort, krachtig, niks aan de hand
Ik doelde er meer op, dat ik wel geloof dat hij het publiek een beetje op zijn hand had bij Jensen. Brian komt aanvankelijk heel ontwapenend, en als een "goeie gozer" over.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Brian zegt veel hele domme dingen, maar wat hij zegt momenteel is wel waar.. Eric is gewoon aan het hielenlikken, is echt sterker geworden de laatste tijd
Kaboem, M.F.(en morgen ga ik maar op de fiets)quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:35 schreef SiRojK het volgende:
Ik begreep dat Huub bescherming kreeg.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:35 schreef CoT het volgende:
Waar hadden Brain en Nasty het over? Oom agent bij Jensen?
Het lijkt echt alsof Natas brieven/dingen heeft gedaan/weggestuurd waarin ze zei Huub iets aan te doen.. Ze vraagt er echt elke keer naar...quote:
Het blijft apart dat hij nog niks fouts aan zichzelf heeft kunnen vinden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:36 schreef klarelucht het volgende:
petje af voor Brian..hij snapt 't ..hij is en blijft "the man".....goedzo...oprechtheid dat is het, goedheid..enz......respect respect...
dat dacht ik ook, ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft vanmiddag natuurlijk met Brian gesproken over Eric...
Klopt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Brian zegt veel hele domme dingen, maar wat hij zegt momenteel is wel waar.. Eric is gewoon aan het hielenlikken en Brian is echt sterker geworden de laatste tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |