Dat zitten wij toch allemaal, en niet oneindig "opgesloten in luxe".quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:03 schreef Dark het volgende:
Mariel - Het is goed dat je in je eigen wereldje zit.
Wie niet?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:03 schreef noekje het volgende:
Op video komt ze wel stoerder over.
Trek dan niet meteen conclusies als je maar 1/4e hoor, want je lult onzin.. no offence.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
ow uurtje ofzo..maar ben ook druk andere dingen aant doen dus hoor maar 1/4de
Ach die heeft daar 20 takes voor nodig gehad.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:03 schreef noekje het volgende:
Eensch ze is hier niet voor gemaakt maar het is best lief dat ze voor haar vriend wil opkomenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
Marielle lijkt me wel een lieverd trouwens, maar ze vliegt nu gewoon even finaal uit de bocht.
Er staat een fokking(hel) lange filequote:Op woensdag 13 juni 2007 21:06 schreef PumaStreamer het volgende:
Had die marielle niet al weg moeten zijn?
Pardon? Als Huub haar gaat uitdagen mag ze toch wel iets terug zeggen en gewoon de confrontatie aangaan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zo dom om je op deze manier met het spel te bemoeien.
Op video? Wat voor soort video?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:03 schreef noekje het volgende:
Als iemand tv maakt kijken ze opeens niet meer zo nauw.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:06 schreef PumaStreamer het volgende:
Had die marielle niet al weg moeten zijn?
OMG, geweldigquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Marielle een echte vriendin was had ze het volgende gezegd:
"Lieve Eric. Je weet dat ik van je hou. Je hebt een lelijke neus, je tanden zien er op tv nog geler uit en brokkelen nog sneller af dan een stukje oude Franse kaas uit 1910. Je pupillen staan op knappen en je haar lijkt op dat van Frido van de 7up. Je bent bruiner dan de drol die uit je reet wordt geneukt door je zoveelste klant. En je bent valser dan Patty Brard en Patricia Paay die moeten vechten om 1 minuut zendtijd op de lokale omroep van Klazinaveen. Lieve Eric verneder jezelf niet nog meer..kom naar huis, verdwijn in de anonimiteit..please..je kan het mij als je hartsvriendin niet aandoen. De blikken op straat..het spuug in het eten van de afhaalchinees..mijn leven is een hel nu mensen weten dat ik je vriendin ben...kom dat huis uit of de vriendschap is over, vieze pisnicht"
Zij begon met die videoboodschap.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:07 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Pardon? Als Huub haar gaat uitdagen mag ze toch wel iets terug zeggen en gewoon de confrontatie aangaan?
Ik kan me best voorstellen dat als je beste vriend(in) daar zit, je het voor hem/haar opneemt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zo dom om je op deze manier met het spel te bemoeien.
Amanda is volledig afhankelijk van Brian.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda weigert een uitspraak te doen over het wegstemmen van Eric.
Ze stelt zich onafhankelijk op van Huub.
Huub komt niet verder dan Eric uitschelden vanwege zijn geaardheid.
In die zin past Huub goed op FOK, als hij over een maand of 2 opgebrand is.
Hij zal wel uit gaan rusten achter de pc de rest van de avond...quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:09 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft toch weer twee opmerkingen gemaakt. Weer knap meegedaan Jaap .
Ik kots van dat ventje .WAT miljonair??? Als hij zich met wat centjes in de kontzak zich later in die kringen wil gaan begeven dan stoot hij zijn kop nog eens flink, arrogante kwal met grote smoel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:09 schreef Nostalgist het volgende:
Zelfvoldaan mannetje die Huub....
Snap jij echt niet hoe zo'n programma werkt? Die mensen die zo'n video opnemen gaan echt niet stil zitten en niks zeggen en Marielle haar gang laten gaan. Die willen dat soort dingen horen en proberen dat ook uit haar te halen. Ze zal het vast wel menen , maar iedereen heeft zo zijn mening.quote:
Dat is meer iets voor de EO...quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:11 schreef noekje het volgende:
en toch blijf ik een vredelievend mens en blijf ik hoop houden dat ze (wie dan ook) eens rustig samen proberen dingen uit te praten. Het scoort niet maar ik zou het zó volwassen vinden.
Nathanael.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:12 schreef scanman01 het volgende:
Brian gaat Huub nu ook een copycat noemen.
Wie heeft Huub dan nagedaan waardoor hij op 1 in de poll is gekomen?
Dit is zeker mijn geld waard ja.... heerlijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:12 schreef schatje het volgende:
Terror op Eric, 24/7 graag.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Amanda kan Brian zo staande pijpen
[afbeelding]
Ik niet, ik denk eerder dat Huub gek van mij wordt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:12 schreef Kinga het volgende:
Huub kan echt iemands leven tot een hel maken.... die kinderachtige zeurderige spelletjes... ik zou er knetter van worden...
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:13 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap tegen Eric: "Wij willen 10.000¤ schenken aan een goed doel, dus jij moet er uit!"
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:12 schreef miraculeus het volgende:
B: Huub is een copycat
Geef mij maar de twee diva's als setje. Hartverwarmend, hoe deze gevoelsmensen dichter bij elkaar zijn gekomen de afgelopen periode.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:14 schreef tutjehola het volgende:
Niet mijn niveau, maar ik vind het een leuk setje, Jaap en Huub. Zoals ze het spel spelen vind ik het prima.
Niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:16 schreef fredfik het volgende:
tog wel een beetje zielig voor erik,met z,n alle tegen hem
Brian heeft een grote hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]Moet ze nog een treetje lager gaan staan denk ik.
Eerlijk, dit is foeilelijk. Ik hoop eigenlijk stiekem dat Eric uit z'n slof schiet, Huub een enorme knal verkoopt en dat Eric dan gediskwalificeerd wordt - exit. En tja, krijgt Huub ook wat hij verdientquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:14 schreef tutjehola het volgende:
Niet mijn niveau, maar ik vind het een leuk setje, Jaap en Huub. Zoals ze het spel spelen vind ik het prima.
Lukt niet wanneer hij Delley zietquote:
Brian doet dat niet!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:15 schreef noekje het volgende:
Huub rot op! Iemand anders kan het nu wel overnemen zoals Jaap of Brian.
Prachtig scenario.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eerlijk, dit is foeilelijk. Ik hoop eigenlijk stiekem dat Eric uit z'n slof schiet, Huub een enorme knal verkoopt en dat Eric dan gediskwalificeerd wordt - exit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |