Errrrruuugggquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:23 schreef Meganog het volgende:
Elly gaat moppentappen!
Lukte aleen niet zoooquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze gaat proberen de villa lopend te verlaten!![]()
Bij Jaap zie ik ze wel . Als hij alleen met Huub en Lieke zit te praten. Ook wel als hij alleen bij Amanda zit.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:23 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dit is dus de keiharde Huub...als je zijn vijand bent dan zal je dat weten ook...![]()
Ik vind het goed van hem dat hij zo kan zijn alhoewel ik er niet naar kan luisteren..geluid gaat dan meestal op mute..![]()
Er is ook een leuke Huub...waar ik graag naar kijk en luister...![]()
Bij de anderen zie ik geen leuke kanten..Brian? Amanda? Natasia? Eric? Lieke, Jaap?...Ik zie het gewoon niet..
Kun jij 'm nog eens herhalen... Verstond er echt geen ene f%ck van..quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:24 schreef SiRojK het volgende:
Hahhahahahhaaaaaaaaaaaaaaaa
Die mop, ik ga echt kapot!!!!!!!
Jaap scoort bij mij op momenten als eergisteren, dansen met Lieke, potje worstelen met Huub.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:26 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Bij Jaap zie ik ze wel . Als hij alleen met Huub en Lieke zit te praten. Ook wel als hij alleen bij Amanda zit.
Maar dat zijn de momenten dat hij geen "tv-momentjes" pakt in zijn ogen
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap scoort bij mij op momenten als eergisteren, dansen met Lieke, potje worstelen met Huub.
Ja, als Jaap op dreef is is hij echt veruit de leukste bewoner. Toen met dat medium heb ik me echt zitten bescheuren, die interviews met de personal trainers, interview met dat TV station.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap scoort bij mij op momenten als eergisteren, dansen met Lieke, potje worstelen met Huub.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:23 schreef noekje het volgende:
Is Elly de zus van Bassie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |