Dat jurkje was niet nieuw, maar ze trok wel een bh'tje aan dat ik niet eerder had gezien, iets met een donker bovenbiesje.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik , ik zeg toch, 2 flodderjurken.
voor het grootste deel alleen tv kijkers zeker? ik heb hier genoeg mensen gezien die van tv naar hier kwamen en een (naar mijn inziens) compleet andere (verknipte) mening hadden over Brian.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:08 schreef scanman01 het volgende:
Het BEAN groepje zakt steeds verder weg volgens mij. Het blijft een wonder trouwens dat Brian toch nog 18% heeft weten te scoren. Ongeveer 1 van iedere 6 mensen stemt dus op Brian
Zou jij mij misschien een pm willen sturen hoe je dat merkje in je plaatje zet?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lijkt me meer iets pikants voor in bed ......
[afbeelding]
en beetje krap ook
[afbeelding]
Hij is door de mand gevallen met zijn leugensquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
Ik heb trouwens geen idee wat Eric tegen Amanda heeft gezegd gisteravond waarvoor hij nu weer aan het kruipen is.
Ik erger me kapot aan die tweedeling. Bij Syl was het hetzelfde.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat jurkje was niet nieuw, maar ze trok wel een bh'tje aan dat ik niet eerder had gezien, iets met een donker bovenbiesje.
Nou, ik kan het niet volgen. Iets over de master bedroom en een beschermend gevoel richting Amanda hebben.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is door de mand gevallen met zijn leugens
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou jij mij misschien een pm willen sturen hoe je dat merkje in je plaatje zet?
![]()
Ik meen toch echt duidelijk gehoord te hebben dat Amanda vroeg of ze het vanavond te zien zouden krijgen, en dat ze toen het antwoord herhaalde dat er kwam, namelijk dat ze het op een andere dag zouden mogen zien.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:13 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Mensen , ff over Jensen : Het gesprek bij de auto heb ik niet 100% kunnen verstaan dus het zou ook gewoon kunnen dat ze vanavond wel in Jensen zitten maar niet te zien krijgen in de kooi. Jensen neemt altijd op dezelfde dag de aflevering op dus dat vind ik raar.
Dan het tweede: Op de Jensen site staat O.A. dus het kan nog altijd zijn dat ze zitten in de uitzending alleen dan korter dan Amanda & Jaap.
UPDATE: Op de Gouden Kooi site stond gisteren ook dit: We zijn benieuwd wat het morgenavond gaat worden. Volg het morgen om 22.30 op RTL5 of via de livestreams! Kijken dus!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:13 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Mensen , ff over Jensen : Het gesprek bij de auto heb ik niet 100% kunnen verstaan dus het zou ook gewoon kunnen dat ze vanavond wel in Jensen zitten maar niet te zien krijgen in de kooi. Jensen neemt altijd op dezelfde dag de aflevering op dus dat vind ik raar.
Dan het tweede: Op de Jensen site staat O.A. dus het kan nog altijd zijn dat ze zitten in de uitzending alleen dan korter dan Amanda & Jaap.
Ja, er wordt met camerageile ogen gekeken, om het zo maar te zeggen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan die tweedeling. Bij Syl was het hetzelfde.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=25066&sess=664quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik kan het niet volgen. Iets over de master bedroom en een beschermend gevoel richting Amanda hebben.
Ik dus ook, maar sommige hoorde dat ze niet in de uitzending zaten verplaats in het huis.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meen toch echt duidelijk gehoord te hebben dat Amanda vroeg of ze het vanavond te zien zouden krijgen, en dat ze toen het antwoord herhaalde dat er kwam, namelijk dat ze het op een andere dag zouden mogen zien.
Bedankt voor het opzoeken!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=25066&sess=664
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=25069&sess=664
Dank je wel!!quote:
Ik heb alleen Amanda verstaan, en zoiets heb ik haar niet horen zeggen. Afijn, we zullen vanavond wel zien, ik heb geen zin om teletekst erop na te slaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik dus ook, maar sommige hoorde dat ze niet in de uitzending zaten verplaats in het huis.
het zou toch lachen zijn als het winnen van de gouden kooi totaal niet gebaseerd zou zijn op de popu-pol, huub helemaal witheet van woede als-ie het dan niet zou winnen en bisjes libelle-lezeressen, huisvrouwen en oma's helemaal wanhopig en klaar om uit wanhoop zelfmoord te plegenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:08 schreef scanman01 het volgende:
Het BEAN groepje zakt steeds verder weg volgens mij. Het blijft een wonder trouwens dat Brian toch nog 18% heeft weten te scoren. Ongeveer 1 van iedere 6 mensen stemt dus op Brian
Maar het is toch wel toevallig dan dat er én geen aankondiging van de DGK-bewoners op de Jensen-site staat, én dat Amanda te horen heeft gekregen dat ze het vanavond niet zien.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:14 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
UPDATE: Op de Gouden Kooi site stond gisteren ook dit: We zijn benieuwd wat het morgenavond gaat worden. Volg het morgen om 22.30 op RTL5 of via de livestreams! Kijken dus!
Dat verhaal van 'vaak bedrogen, dus slecht van vertrouwen' heeft hij volgens mij ook pas vandaag uit zijn duim gezogen. Hij had toch zo'n hoog, zelfs onmeetbaar, EQ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:18 schreef Dark het volgende:
Amanda kan met iedereen goed opschieten en heeft met niemand een slechte ervaring.
Eric vindt Amanda heel erg vergevingsgezind, hij kan dat niet, hij is te vaak bedrogen en om zichzelf te beschermen gaat hij zijn stekels uitzetten.
correctie: OMA'S NIETquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:18 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het zou toch lachen zijn als het winnen van de gouden kooi totaal niet gebaseerd zou zijn op de popu-pol, huub helemaal witheet van woede als-ie het dan niet zou winnen en bisjes libelle-lezeressen, huisvrouwen en oma's helemaal wanhopig en klaar om uit wanhoop zelfmoord te plegen![]()
ik denk dat alles bij amanda nu een beetje gaat vervagen (zoals altijd) maar Eric jij was val .. ja Ericje je hebt eigenlijk wel gelijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:20 schreef Dark het volgende:
Eric voelde zich een beetje achter gesteld door Huub, omdat hij veel met Lieke en Jaap optrekt en als Huub dan ook nog een ontslagronde voor hem aanvraagt, dan is het vertrouwen weg.
Een mens kan van gedachten veranderenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:22 schreef De_Moester het volgende:
oh ja, eric had een vooroordeel over briannu wordt het denk ik z'n beste mattie!
Verstopte klier in z'n wang. Na lang sukkelen is dat 1 jaar geleden geopereerd. Vorige week had hij nog een check in het ziekenhuis in Leiden. Een deel van zijn wang heeft nog steeds geen gevoel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:21 schreef SiRojK het volgende:
Heeft Eric vroeger een facelift gehad ofzo?
[afbeelding]
(tis vast al eens gevraagd, maartoch)
ja dat heeft eric momenteel tot een kunst verheven, varieert van persoon tot persoon, van uur tot uur.quote:
Ohwjah, dat wist ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Verstopte klier in z'n wang. Na lang sukkelen is dat 1 jaar geleden geopereerd. Vorige week had hij nog een check in het ziekenhuis in Leiden. Een deel van zijn wang heeft nog steeds geen gevoel.
En hij biedt ook heel veel excuses aan!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:24 schreef De_Moester het volgende:
[..]
ja dat heeft eric momenteel tot een kunst verheven, varieert van persoon tot persoon, van uur tot uur.![]()
Dit zijn hele linke spelletjes, die komen te vaak uit en worden dan tegen je gebruikt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:23 schreef Meganog het volgende:
Jaap heeft het verpest bij Eric.
Gisteren zat hij zich bij Jaap in te likken. Eric liegt nu bijna elk woord wat hij zegt.
Idd, gek hé dat je vertrouwens wordt 'beschaamd' als jij bij beide kampen andere dingen verteltquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:25 schreef Meganog het volgende:
Aggossie, Eric is zo vaak teleurgesteld en zijn vertrouwen is zo vaak beschaamd.
Daarom is hij blijkbaar die leugenachtige achterbakse engerd geworden die we in de kooi zien.
Eric overtreft zichzelf nu in zijn wanhopige streven om aardig gevonden te worden. Bijna elke zin is gelogen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
Oh oh oh... wat is Eric vaak bedrogen in zijn leven. Geen enkel voorbeeld, en de eerste keer dat we erover horen.
Mooi toch, hebben we weer wat om naar te kijkenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit zijn hele linke spelletjes, die komen te vaak uit en worden dan tegen je gebruikt.
Wat Amanda doet uitroepen dat het zo'n goeie chirurg is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:27 schreef De_Moester het volgende:
natas heeft produkten geKRIJGT????
Toch gaat dat overtuigen hem makkelijk af, of liever gezegd, dat liegen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:27 schreef Meganog het volgende:
[..]
Eric overtreft zichzelf nu in zijn wanhopige streven om aardig gevonden te worden. Bijna elke zin is gelogen.
Ze ijlt. En dat zonder koorts. 38 is verhoging, aanstelster.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
Borstverslag. Koorts heeft er niets mee te maken, kuur afmaken, over 2 weken naar medispa om littekens te behandelen. Nieuw produkt meegekregen, een peel voor je gezicht.
Bij Amanda wel. Bij Natsaja weet ik het nog niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch gaat dat overtuigen hem makkelijk af, of liever gezegd, dat liegen.
Vind je dat geen 'grappig' taaltje danquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:31 schreef Dark het volgende:
Natas -
Niks aan het handje.
Hechtinkjes eruit.
In deze zit een deukje
Nieuwe productjes gekrijgt
Antibioticakuurtje afmaken
Linkjes van DGKsite naar de kliniek
Oh wat errug, die k*t verkleinwoordjes![]()
Laat Natasia haar borsten nog vaker in beeld brengen. Ze zijn echt niet mooi.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
Dr. Laban heeft zoveel nieuwe klanten door het noemen van de Bergmankliniek. Zie je nou![]()
NEEquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je dat geen 'grappig' taaltje dan![]()
Hmmm, ik heb het gevoel dat het andersom is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij Amanda wel. Bij Natsaja weet ik het nog niet.
Echt reclame is het niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat Natasia haar borsten nog vaker in beeld brengen. Ze zijn echt niet mooi.
Het is sowieso een flutding. Ze heeft trouwens nog zo'n jurk, helemaal niet onaardig, maar d'r borsten worden er helemaal in geplet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:35 schreef Dark het volgende:
Het babydolletje van Amanda is gewoon te klein en het staat niet bij die plofkop.
Niets is wat het lijkt in dat hok.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb het gevoel dat het andersom is.
We zullen wel zien. Ze begonnen alweer over dat 5 tegen 2 dat Jaap tegen Eric genoemd zou hebben. Ik moet nog zien dat Jaap daaraan meedoet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt in dat hok.
Pfffff ik ben zo traag vandaag.
2 vetbulten, oftewel lipomen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongelijke meloenen die in haar huid hangen.
Toch is het Eric die Huub heeft verraden,quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:38 schreef Dark het volgende:
Eric voelt zich echt verraden door Huub.
Aman zegt dat Huub dat ook zo voelt.
Jaap doet alleen wat hij zelf wil.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
We zullen wel zien. Ze begonnen alweer over dat 5 tegen 2 dat Jaap tegen Eric genoemd zou hebben. Ik moet nog zien dat Jaap daaraan meedoet.
het is drukkend
Gewoon om 19.00 lijkt mij, std Butlertijdquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:40 schreef Meganog het volgende:
Hoe laat komt Ellie?
En ze hebben het zelf niet door, en maar brullen dat ze boven hem staan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:39 schreef Dark het volgende:
1 ding is zeker, Huub beheerst de gedachten van allen daar in DGK!
Gezellig!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:41 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Gewoon om 19.00 lijkt mij, std Butlertijd
Dat zei ze gisteren tegen Brian. Tegen Eric daarnet zei ze juist weer dat ze geen slecht mens is... om meteen daarna weer over Lieke te beginnen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:42 schreef tipsch het volgende:
Amanda is een slecht mens!
Was prachtig om te zien iedereen op de bank gisteren met van die zure gezichten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
Toch wel prettig dat iedereen last heeft van Huub. Ik lach me rot. Huub blijft gewoon rulen.
Brian kan haar alles laten zeggen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zei ze gisteren tegen Brian. Tegen Eric daarnet zei ze juist weer dat ze geen slecht mens is... om meteen daarna weer over Lieke te beginnen.
Voorlopig staat hij in de popo ver boven de rest!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ze hebben het zelf niet door, en maar brullen dat ze boven hem staan.
Eigenlijk is het gewoon een voorrecht dat we zo lang en zo uitgebreid naar zo'n dom exemplaar van de menselijke soort kunnen kijkenquote:
Hij heeft het beste met haar voor.quote:
Als Eric al een ziel had, dan heeft hij hem nu verkocht.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:48 schreef Dark het volgende:
Eric gaat meer doen vanuit z'n gevoel en hij daar eerlijker in zijn.
Een ouwe ziel misschien?. Van wie zou hij de reincarnatie zijn, Judas?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Als Eric al een ziel had, dan heeft hij hem nu verkocht.
Neuh... van een of ander onbeduidend manipulatortje.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een ouwe ziel misschien?. Van wie zou hij de reincarnatie zijn, Judas?
Het valt nog meequote:Op woensdag 13 juni 2007 17:49 schreef Dark het volgende:
Jaap terroriseert weer enorm, mensen, dekking zoeken, streams opnemen en caps maken!
Ik is de enige die ze kent en wil kennenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:51 schreef Gigageil het volgende:
Amanda : ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik![]()
Ik juich nu alquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
Ah, Eric is dus bang dat Marielle's bezoek z'n heimwee gevoel omhoog zal halen.
Ja Eric, dat is te hopen.
Ze willen het allebei alleen maar over zichzelf hebben. Amanda uit gewoonte, en Eric uit wanhoop.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik is de enige die ze kent en wil kennen![]()
Gaat ie dat zeggen............quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het valt nog mee
[afbeelding]
Ik begrijp zo'n ''moeder'' echt niet. Nooit schrijven of bellen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:53 schreef Dark het volgende:
Het breekt Amanada soms op dat ze 4 maanden lang geen contact heeft gehad met haar moeder.
Beetje terror eroverheen, dan moet het toch wel lukken hem naar achter te laten lopen voor die 24-uurs.quote:
kreeg toch een beetje last van overload..streams op mutequote:Op woensdag 13 juni 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een voorrecht dat we zo lang en zo uitgebreid naar zo'n dom exemplaar van de menselijke soort kunnen kijken![]()
In DGK zitten meer van die moeders!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp zo'n ''moeder'' echt niet. Nooit schrijven of bellen.
Geeft niet hoor. Noekje geeft een goede samenvatting hierbovenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:55 schreef De_Moester het volgende:
[..]
kreeg toch een beetje last van overload..streams op mute![]()
Die mag net zo min de titel ''moeder'' dragen als de zgn moeder van Amanda.quote:
Doe vast een poncho aan in verband met naderende kotsterror.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou heb je Japio kwaad gemaakt ......
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beide dus.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:57 schreef scanman01 het volgende:
Als je Eric zo hoort praten heeft hij dus de afgelopen maanden zó enorm zitten liegen.... óf hij zit nu enorm te liegen
Ja ja, daar ben ik de aanstichter van. Als je wat leuks hoort: melden!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:58 schreef De_Moester het volgende:
Gaat natas al voorlezen? Dat inleidende praatje wil ik niet meer missen. Een paar dames op het forum kwamen met die goede tip; ik lig echt in een deuk!
Geen wonder dat ze je een zeikwijf noemen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja, daar ben ik de aanstichter van. Als je wat leuks hoort: melden!![]()
Voorlezen door Mama Tasia
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze je een zeikwijf noemen.![]()
Klopt vanavond zit Vanelli er.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:13 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
ze heet geen huub, die leeft helemaal voor de popupollquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:55 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Ik ben hartstikke blij met m'n fans. Het steunt je."
Maar de popoll vond ze totaal niet belangrijk![]()
zou in haar geval op suicide neerkomen, leven voor de popupollquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze heet geen huub, die leeft helemaal voor de popupoll
Je begreep de opmerking dus niet helemaal. Maar laat maar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze heet geen huub, die leeft helemaal voor de popupoll
Er zijn er 3 weg (naar Jensen voor opnames), dus vandaar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:07 schreef scanman01 het volgende:
Is er verder niets gaande in het huis, aangezien we saaie Jaap zien achter de PC op 2 streams.
lieke, huub en brain zijn naar jensen...de rest kun je op de streams zienquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:07 schreef scanman01 het volgende:
Is er verder niets gaande in het huis, aangezien we saaie Jaap zien achter de PC op 2 streams.
Het lijkt me de perfecte gelegenheid om nu eens wat aan dat geluid te doen op stream 1... toch belachelijk dat dat meer dan 2 dagen moet duren...quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:07 schreef scanman01 het volgende:
Saaie Jaap gaat pas een week voordat de popoll van start met terror uitoefenen en dan alleen op Huub!quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:07 schreef scanman01 het volgende:
Een keer een punt of hoofdletter, is het mss makkelijker om te lezen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:10 schreef maril het volgende:
Je zal maar vriend zijn van Huub in de kooi, hij is nl goed in delegeren hij deed dat bij Eric en nu bij Jaap, ik snap nu wel waarom ,op het moment dat hij die vriend niet meer nodig heeft verraadt hij die, zodat hij met de rug tegen de muur komt te staaan, want die mensen in de kooi realiseren zich niet dat ook Huub daar aan meewerkten, en nu bv dat hij zich inhoudt bij Jensen is om dat de popu heeft uitgewezen dat het gedrag van Jaap niet afdoende was en zeklfs tegen hem werkte ook al dacht hij van niet aangezien hij tegen ieder die het hoorde zei, als ik samen met Brain
bij Jensen komt maak ik heem belachelijk, vanmiddag zei hij tegen Jaap dat hij dat niet zou doen.
Wat mij betreft mag Mariël blijven... doe maar een Nena/Amanda wissel... asap.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:15 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Nu maar hopen dat Eric de aanrander een goede beslissing neemt vanavond.
Welke dreiging?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:14 schreef Dark het volgende:
[..]
Saaie Jaap gaat pas een week voordat de popoll van start met terror uitoefenen en dan alleen op Huub!
Sinds de dreiging van Milton durft Japio NIETS meer uit te richten tegen Natas en Brian, de held![]()
En Natasia weegt 79 tegenover 76 'voor de borsten'.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:21 schreef 2live het volgende:
Nancy is 42 en praktisch rimpelloos vlgs Natas.
a; dat komt door de yoga.
Van Natas, dat Jaap NIET met Huub samen gezien mag worden in de buitenwereld en NIET bij Huub in een auto moet stappen, anders vliegt ie de lucht in, ECHT WAAR - Natasia modusquote:
Gelukkig kunnen we het opzoeken : DGK week-agendaquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
En Natasia weegt 79 tegenover 76 'voor de borsten'.
Ik heb ergens gelezen hoe laat Marielle komt, maar ik ben het alweer vergeten. Eric denkt dat de anderen terugkomen als zij komt.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we het opzoeken : DGK week-agenda
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Van Natas, dat Jaap NIET met Huub samen gezien mag worden in de buitenwereld en NIET bij Huub in een auto moet stappen, anders vliegt ie de lucht in, ECHT WAAR - Natasia modus
Wauw, 3 kilo tiet erbijquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
En Natasia weegt 79 tegenover 76 'voor de borsten'.
Wat Eric betreft klopt dat toch ook? Ze doet als de beste mee hem te pesten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef schatje het volgende:
Mariël, helder licht, die vol trots meldde dat Lieke niet is te vertrouwen. Wie dan wel in DGK?
Domme geit.
Wat Eric allemaal al over- en tegen Lieke gezegd heeft is niet voor herhaling vatbaar. Prima dat Lieke hem terugpakt, overigens wel zonder scheldwoorden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat Eric betreft klopt dat toch ook? Ze doet als de beste mee hem te pesten.![]()
Grappig hoe ze altijd alles vergeten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
Eri die het spugen ook nog goed praat.
Vanavond dan maar samen met Marielle de poort uit. Originele exit.. hebben we nog niet gehadquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Goed nieuws van Eric : "Ik voel me hier in de villa niet meer thuis". ( Kijk dat geeft de burger weer moed. )
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:38 schreef noekje het volgende:
Eric is al weken doodongelukkig.
Oh, dat heb ik ook...
niet
Eric trekt alles uit de kast en liegt er nog vrolijker op los dan normaal.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:42 schreef petraa het volgende:
Ze zitten alweer knus met zijn 3-en te kletsen. Is het allemaal uitgepraat ?
http://nederland.softpick(...)tScreen_nl-20267.htmquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:46 schreef koejoeloek het volgende:
hoe maken jullie screencaps? want printscreen werkt niet
Gaat nu over de bloemetjes en bijtjesquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:51 schreef tutjehola het volgende:
Zit ik te wachten met mijn kindjes in de voorlees topic.............
hij heeft een wijvenfiguur en ook hele zachte tietjesquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Die rare golf van Erics achterste tot zijn voeten![]()
Ik breng ze maar naar bed, ze vragen wat het is, droogstaanquote:
Mijn kat kijkt ook al gespannen naar het beeldschermquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:51 schreef tutjehola het volgende:
Zit ik te wachten met mijn kindjes in de voorlees topic.............
Kun je nagaan wat het voor Eric doetquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:51 schreef demins het volgende:
Nou hebben ze Natasja's wilde jaren weer ergens verstopt!
Ik word licht suicidaal van dit gesprek!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn kat kijkt ook al gespannen naar het beeldscherm![]()
Eric uiteraard, volgens Marielquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef schatje het volgende:
Mariël, helder licht, die vol trots meldde dat Lieke niet is te vertrouwen. Wie dan wel in DGK?
Domme geit.
Ze vertelt het mij niet. Ze krijgt kleine pupillen en staart alsof er vlieg op het scherm zit...quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:02 schreef DrsH het volgende:
Kan het zijn Disana dat je kat ook een keer jankend wil klaarkomen
Welke gek zou met die vuilniszak de koffer in willen duiken Ik dek nog liever een vuilniszakquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:04 schreef De_Moester het volgende:
oei voel weer een mute aankomen als natas door blijft praten over haar geilheid![]()
![]()
![]()
nou zelf denkt ze dat ze het 'snoepje van de week' is...quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:06 schreef DrsH het volgende:
[..]
Welke gek zou met die vuilniszak de koffer in willen duiken Ik dek nog liever een vuilniszak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
snoepje van de week maar dan wel ver over de overschrijdingsdatumquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:07 schreef De_Moester het volgende:
[..]
nou zelf denkt ze dat ze het 'snoepje van de week' is...
En Eric 10 toen hij z'n eerste jongen afrukte.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:08 schreef Kinga het volgende:
Amanda had een tongpiercing toen ze 12 was.
Jaap maakt veel goed. Die is nog maagd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:10 schreef Disana het volgende:
Ik heb zomaar het gevoel dat we niet echt naar een doorsnee van de samenleving zitten te kijken op seksueel gebied...
Ik vind haar geilheid alléén al stuitend!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:07 schreef Disana het volgende:
Stuitend zoals Natasia over haar geilheid praat, zeg.
Dat soort mensen kom ik nooit tegenquote:[b]Op woensdag 13 juni 2007 19:12 schreef DrsH het
Ikke wel een Nympho een pisnicht een een uitgedroogde ouwe del
en niet te vergeten op haar 15 nieuwe mooie grote borsten voor haar verjaardag van mammiequote:Op woensdag 13 juni 2007 19:09 schreef De_Moester het volgende:
amanda op haar dertiende een tongpiercing, op haar vijftiende ontmaagd..en ongesteld toen ze vijftien was...een zogenaamde laatbloeier![]()
Volgens mij blijft dat zo, die is echt misvormd hoor. Als ik naar die foto van hem kijk op de site van Huub...net ofdattie is afgehakt of er afgevallen is ofzoquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Jaap maakt veel goed. Die is nog maagd.
Jee, hoe kan ik die vergeten. Jaap de Normaalstequote:Op woensdag 13 juni 2007 19:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Jaap maakt veel goed. Die is nog maagd.
ploink ploink ploinquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:12 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind haar geilheid alléén al stuitend!
Porno is niet altijd wat je ziet, dat zie je maar weerquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:12 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind haar geilheid alléén al stuitend!
Seks met Natasia is altijd vies.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:12 schreef Disana het volgende:
Natasia weet er wel een paar van achter met wie ze vieze seks wil hebben... maar ze zijn allemaal te verlegen.
Nee hoor! Niet met Demins, dat zou pas raar zijn!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet met pisnichten, nympho's of oude dellen. Ben ik nu raar, Demins?![]()
ja en ik heb net gegetenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:19 schreef Disana het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik naar een freakshow kijk.
The Adams Familyquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:19 schreef Disana het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik naar een freakshow kijk.
Een half jaartje geleden ongeveer was er een documentaire over mannen met supersize edele delen. Bijna allemaal diep ongelukkig.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:19 schreef DrsH het volgende:
Erik heeft er ooit een gehad met een lul van 28cm. dat is pas gehandicaptensex
en willen wij dit wetenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:17 schreef ericahysterica het volgende:
als rat een stijve heeft kom deze boven zijn navel uit zit dellie te vertellen................
palma had iemand ontmoet en iets op een servetje (of zo) meegekregen ..adres begreep ik eruit voor natas ...een aanbidder......natas blij !!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:17 schreef ericahysterica het volgende:
gaat dit over Ton ?
Die mag wel weg blijven. Behalve als 't die mooie Griekse betreft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:23 schreef blomst het volgende:
Ellie nog niet in de kooi?
zei ze dat of is dit weer eens 1 van je verzinsels?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:25 schreef DrsH het volgende:
Natasja gaat op vakantie in CAMPO ALLEGRE
Amanda wordt graag gemept. Bij voorkeur door iemand van 2 meter hoog/breed, dan komt 't lekker hard aan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:28 schreef milk-shake het volgende:
aman der moeder heeft volgens amanda een hele leuke vriend ...2 mt hoog en breed en kaal ..bl ogen....natas vraagt of zei dit niet voor haar eigen zou willen![]()
Die zit in "dames in de dop".quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die mag wel weg blijven. Behalve als 't die mooie Griekse betreft.
ellie Spectra is er nog niet .......ik vraag mij af of ze nog komt ......quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:23 schreef blomst het volgende:
Ellie nog niet in de kooi?
die mooie griekse??quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die mag wel weg blijven. Behalve als 't die mooie Griekse betreft.
die hele fam wordt graag gemept...denk ik ........ach 't zal je hobby maar zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda wordt graag gemept. Bij voorkeur door iemand van 2 meter hoog/breed, dan komt 't lekker hard aan.
Man dat is echt een lekker vrouwtjequote:Op woensdag 13 juni 2007 19:30 schreef RSie het volgende:
[..]
die mooie griekse??
heb je weleens naar Dames in de Dop gekeken??
wat een paardenbek heeft dat kind zeg!!
Die is daar toiletjuffrouwquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:31 schreef Larisje het volgende:
Waar had Amanda nou de zus van Natasja gezien?? In de witte Bergen? Hoe kan dat dan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |