Sorryquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:32 schreef getl0st het volgende:
Hoiii![]()
Kan iemand heel snel en kort zeggen hoe het gister is afgelopen tussen Eric en Amanda?
Dankuquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda moet niets van Eric hebben, hij blijft liegen volgens Amanda. Uiteindelijk heeft Eric Huub er nog bijgeroepen, maar dat maakte het alleen maar erger voor Eric.
leuk, verdient ze ook, ik heb het schilderij overigens niet gestuurd, ik ben niet zo handigquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef Disana het volgende:
Wat een idiote dingen sturen mensen soms... ik snap niet dat de liefde voor een miljonair of het programma zo ver kan gaan. Amanda heeft een handgeschilderd schilderij gekregen.
Het klopt natuurlijk wel wat Huub zei gisteren. Mensen die laag in de poll staan zullen altijd roepen dat ze niet voor de populariteitsprijs gaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:36 schreef Dark het volgende:
Amanda vindt de popo niet zo belangrijk, de CP's vindt ze wel leuk, maar ze zit niet in DGK voor de popo.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
leuk, verdient ze ook, ik heb het schilderij overigens niet gestuurd, ik ben niet zo handig
Je bent er de laatste tijd niet erg bij heh?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
SorryIk ben afgehaakt en de draad kwijt
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je bent er de laatste tijd niet erg bij heh?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
klopt
Nu weer even met Iris op stap
![]()
Die nagelneus moet zo nodig met die verkrachter meelullen omdat ze veel homofiele klanten heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:37 schreef Dark het volgende:
Tilly geeft Eric het advies om even met Amanda 1 op 1 te gaan praten. Gaat ie doen.
Waar heb je die gejat?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De kaart die we gisteren niet konden cappen
[afbeelding]
Hij is leuk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Het zit je hoog hé?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:41 schreef FdW het volgende:
[..]
Die nagelneus moet zo nodig met die verkrachter meelullen omdat ze veel homofiele klanten heeft.
Weg met al die ouwe Amsterdamse wijven zoals die zich zo nodig met het spel moeten bemoeien en oma's laatste kunstje voor TV willen doen, zoals Tilly, Napalm, Ellie, Herma, Yogamiep etc....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens de site van Jensen niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:43 schreef Gert het volgende:
Ze komen dus vanavond niet op TV bij Jensen?
Leuke kaart! Let vooral op Brian!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Zojuist gecapt toen Amanda de kaart aan Eric liet zien ..... Je weet toch, ik jat niet maar cap zelfquote:
Tuurlijk weet ik dat, let op mijn smiley.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zojuist gecapt toen Amanda de kaart aan Eric liet zien ..... Je weet toch, ik jat niet maar cap zelf![]()
Of ze moeten samen met zo'n Milly Vanilly in de show zitten, maar dat zal wel niet.quote:
You're the master!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zojuist gecapt toen Amanda de kaart aan Eric liet zien ..... Je weet toch, ik jat niet maar cap zelf![]()
Amanda hoorde van de chauffeur / productiemedewerker dat het niet vannavond wordt uitgezondenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Of ze moeten samen met zo'n Milly Vanilly in de show zitten, maar dat zal wel niet.
er gebeurt daar meer dan in het kantoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
Hek, zwembad, 2x huis. En er wordt niet eens geschreeuwd...
Nieuwe kleren voor Amandaquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:50 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
er gebeurt daar meer dan in het kantoor
we willen toch de aktie zien!
De 'aktie' lijkt dat Amanda wat nieuwe kleren heeft gekregen. Zij en Eric kwamen net het kantoor weer binnen lopen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:50 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
er gebeurt daar meer dan in het kantoor
we willen toch de aktie zien!
Onbegrijpelijk. Ze dondert kleding van Lieke in de vijver,Lieke krijgt 2 flodderdingen, en Amanda een hele stapel , het is PABO rotzooi, maar toch.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nieuwe kleren voor Amanda
[afbeelding]
Dat siert je. En toch vind ik je een meesterlijke capper.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De echte cap-master is nog steeds scanman
Heeft Lieke al vervangende kleding gekregen in verband met het 'alles in de plomp'- festijn?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:53 schreef Disana het volgende:
De 'aktie' lijkt dat Amanda wat nieuwe kleren heeft gekregen. Zij en Eric kwamen net het kantoor weer binnen lopen.
beetje triest mensen met een sjaal om binnen gatverdamme, TIS ZOMER !!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:09 schreef kleinzusje het volgende:
Ik moet echt iets kwijt en ik maak geen grap( heb het al eerder gepost en toen geloofde niemand me)
![]()
Ik vind de sjaal van Brian super !!!!!!![]()
Dat is dus de vraag. Lees mijn post van 16.54 uur.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Lieke al vervangende kleding gekregen in verband met het 'alles in de plomp'- festijn?
Lieke heeft ook nieuwe kleren gekregen, die had ze toch aan toen ze naar Jensen vertrokquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Ze dondert kleding van Lieke in de vijver,Lieke krijgt 2 flodderdingen, en Amanda een hele stapel , het is PABO rotzooi, maar toch.![]()
Als beloning voor het bederven van Liekes kleding?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nieuwe kleren voor Amanda
[afbeelding]
Ja, dat weet ik , ik zeg toch, 2 flodderjurken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke heeft ook nieuwe kleren gekregen, die had ze toch aan toen ze naar Jensen vertrok
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |