oei, daar heb je een puntquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit te wachten dat Brian ze pimpin hoedje weer is tevoorschijn haalt .. iemand moet hem echt is gaan wijzen op dat belachelijke ding
Met zijn staart tussen zijn benen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:17 schreef Anderkeertje het volgende:
en Erik loop tweer weg
Lekker likken ! Tongetje zit net aan de andere kant maar het komt aardig overeen.quote:
Hij zat onder een foto van Eric...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Lekker likken ! Tongetje zit net aan de andere kant maar het komt aardig overeen.
Ja, weet ik veel..
![]()
<---- Ik heb hem op. Niet tegen hem zeggen. Laat hem maar zoeken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit te wachten dat Brian ze pimpin hoedje weer is tevoorschijn haalt .. iemand moet hem echt is gaan wijzen op dat belachelijke ding
Amanda murmelt alleen als ze voorleest, dus ik weet het niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:20 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft Amanda mijn brief al voorgelezen ?
Ik heb haar eigenlijk alleen over het schilderij gehoord.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:20 schreef kleinzusje het volgende:
Zit je vooraan in het publiek straks?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
<---- Ik heb hem op. Niet tegen hem zeggen. Laat hem maar zoeken.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:58 schreef blomst het volgende:
Mijjn zoon is geslaagd![]()
Brian ziet er echt niet uit.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda murmelt alleen als ze voorleest, dus ik weet het niet.
Brian net wel! Hij kan niet terug sms-en.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:20 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft Peter haar een schilderij gestuurd ???quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb haar eigenlijk alleen over het schilderij gehoord.
Dat was toch Amanda?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian net wel! Hij kan niet terug sms-en.![]()
Ja...je zal moeten wachten tot Brian je keihard neukt tot ie de Kooi uit is...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:20 schreef kleinzusje het volgende:
We zullen het nog wel horenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeft Peter haar een schilderij gestuurd ???![]()
![]()
![]()
Peter is niet meer te volgen. Die is op VOL een actie gestart voor Huub, iets met honkbalballen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij komt het schilderij van Robertquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ik zo'n sjaaltje had zou ik je er met alle plezier mee wurgen!quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peter is niet meer te volgen. Die is op VOL een actie gestart voor Huub, iets met honkbalballen.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peter is niet meer te volgen. Die is op VOL een actie gestart voor Huub, iets met honkbalballen.
Klopt!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda las toch de brief voor die Brian had gehad?
De verwarring is enorm.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:25 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik zo'n sjaaltje had zou ik je er met alle plezier mee wurgen!![]()
Nee, die brief was volgens mij van Amanda zelf, maar idd , zeer verwarrend.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda las toch de brief voor die Brian had gehad?
De verwarring is enorm.![]()
Maar ze zei toch ook tegen Lieke. Hé Liekuh, moet je horuh! Brian heb een brief gehad van een meisjuh.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, die brief was volgens mij van Amanda zelf, maar idd , zeer verwarrend.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:09 schreef kleinzusje het volgende:
Ik moet echt iets kwijt en ik maak geen grap( heb het al eerder gepost en toen geloofde niemand me)
![]()
Ik vind de sjaal van Brian super !!!!!!![]()
Jaap, Amanda en Eric overquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:28 schreef Day het volgende:
Brian, Lieke en Huub worden opgehaald voor Jensen, Natasia is naar dr. Laban. Dat wordt wel heel erg stil daar!
Erik zou nog even goed met Amanda gaan pratenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:28 schreef Day het volgende:
Brian, Lieke en Huub worden opgehaald voor Jensen, Natasia is naar dr. Laban. Dat wordt wel heel erg stil daar!
quote:
Klopt, staat ook niet op de site van Jensen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda krijgt te horen dat ze niet in de Jensen-uitzending van vanavond komen
[afbeelding]
Zijn vriendinnetje die Huub wil slaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:31 schreef Disana het volgende:
Eric heeft rust. Ik hoop dat hij flink gaat malen over wat hij allemaal mist, en dat het bezoek van zijn vriendinnetje vanavond er nog een schepje bovenop doet.
Zij ziet natuurlijk ook wel dat Eric een onaantrekkelijke schim is geworden. Dan is het tijd voor actie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Zijn vriendinnetje die Huub wil slaan.![]()
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat je op bezoek gaat bij je beste vriend en dan aandacht gaat besteden aan zijn vijand. Ik zou lekker van elkaar genieten maar ja...
Amanda moet niets van Eric hebben, hij blijft liegen volgens Amanda. Uiteindelijk heeft Eric Huub er nog bijgeroepen, maar dat maakte het alleen maar erger voor Eric.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:32 schreef getl0st het volgende:
Hoiii![]()
Kan iemand heel snel en kort zeggen hoe het gister is afgelopen tussen Eric en Amanda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |