laat me raden .... maatje 38??quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef Lobasca het volgende:
Natasia is weer als varken vermomd, in d'r roze, veeel te strakke, pakje.
Het hat je moeder kenne weze?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is een kruising tussen Sally Spectra en Imca Marina met het accent van een Jordanees...
heb je hem?![]()
Speciaal voor Dr.Laban van de Bergmankliniek.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef Lobasca het volgende:
Heeft Herma voor haar mee genomen, maatje 36quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef Lobasca het volgende:
Van een voetschilder voor een andersoortig gehandicapte ligt idd meer voor de hand.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef Disana het volgende:
Wat een idiote dingen sturen mensen soms... ik snap niet dat de liefde voor een miljonair of het programma zo ver kan gaan. Amanda heeft een handgeschilderd schilderij gekregen.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:58 schreef blomst het volgende:
Mijjn zoon is geslaagd![]()
Brian ziet er echt niet uit.
zo wazig, over een uurtje is ze weer terug........ en dan iedereen gaan zoenen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:05 schreef AnTjUh het volgende:
natas gaat weg en geeft IEDEREEN ja zelfs jaap een zoen
Misschien van Ravensburger.quote:
1 uur eerder vertrokken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:57 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb Elly vorige keer niet gezien,
was ze net afgevoerd. Dus ben wel beetje nieuwschierig.
in strakke dingen ziet ze er het meest komisch uit met der buik die over die strakke dingen blubbert en dan die vette varkenspootjesquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef Lobasca het volgende:
Even later noemde ze het weer een foto. Gek genoeg is ze er enorm blij mee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Van een voetschilder voor een andersoortig gehandicapte ligt idd meer voor de hand.![]()
Helaas krijgen de bewoners voornamelijk tekens van leven uit de buitenwereld van mensen die net als zijzelf niet meer kunnen relativeren. En dat versterkt hun gedrag en ego. Zie ook dat bespottelijke taartincident.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef Disana het volgende:
Wat een idiote dingen sturen mensen soms... ik snap niet dat de liefde voor een miljonair of het programma zo ver kan gaan. Amanda heeft een handgeschilderd schilderij gekregen.
Wat is daar raar aan dan? Het is ook een aardig ding, alleen om Brians nek is het (daar ga ik weer) een vlag op een modderschuitquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:09 schreef kleinzusje het volgende:
Ik moet echt iets kwijt en ik maak geen grap( heb het al eerder gepost en toen geloofde niemand me)
![]()
Ik vind de sjaal van Brian super !!!!!!![]()
Ik geloof je want jij vindt alles wat Brian draagt mooi toch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:09 schreef kleinzusje het volgende:
Ik moet echt iets kwijt en ik maak geen grap( heb het al eerder gepost en toen geloofde niemand me)
![]()
Thank Youquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
1 uur eerder vertrokken.
Maandag en woensdag zijn haar werkavonden.
En zij vindt het zielig voor Eric dat hij een moeder mist
en wilt graag de moederrol af en toe op zich nemen en
Mariel, een vriendin komt om 19:30 voor Eric.
Precies, gewoon uitgeknipt uit de Removos-kalender!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Van een voetschilder voor een andersoortig gehandicapte ligt idd meer voor de hand.![]()
Dat taartincident moet echter tot op de bodem worden uitgezocht, hequote:Op woensdag 13 juni 2007 16:09 schreef Meganog het volgende:
[..]
Helaas krijgen de bewoners voornamelijk tekens van leven uit de buitenwereld van mensen die net als zijzelf niet meer kunnen relativeren. En dat versterkt hun gedrag en ego. Zie ook dat bespottelijke taartincident.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan dan? Het is ook een aardig ding, alleen om Brians nek is het (daar ga ik weer) een vlag op een modderschuit![]()
Je blijft een rarequote:Op woensdag 13 juni 2007 16:09 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Het moet gewoon veeeeel en veeeeeel strakker om zijn rattennek, vastbinden aan een modderschuit en 'volle kracht, vooruit maatje'.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan dan? Het is ook een aardig ding, alleen om Brians nek is het (daar ga ik weer) een vlag op een modderschuit![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik geloof je want jij vindt alles wat Brian draagt mooi toch?
Ik vind het meeste knap sloeberig en sjofel, en begrijp niet waarom de anderen er netter bij moeten lopen dan hij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Als je het hoofd wegdenkt kan het echt prima.
En als Huub hem om zou doen, sleept die over de grond.
Ik vind de kleding van Brian vaak erg mooi![]()
KLeinzusje....???????????quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:09 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Raar, ik heb precies het omgekeerdequote:Op woensdag 13 juni 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het meeste knap sloeberig en sjofel, en begrijp niet waarom de anderen er netter bij moeten lopen dan hij.
Vooral zijn kickboxbroek en haltershirts.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het meeste knap sloeberig en sjofel, en begrijp niet waarom de anderen er netter bij moeten lopen dan hij.
Dus zijn kop staat je niet aan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Als je het hoofd wegdenkt kan het echt prima.
En als Huub hem om zou doen, sleept die over de grond.
Ik vind de kleding van Brian vaak erg mooi![]()
Moet kunnen. Heibel in de tent!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Raar, ik heb precies het omgekeerde![]()
En ik meen het !!!!
Heb je ook zo'n sjaaltje ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:15 schreef demins het volgende:
[..]
KLeinzusje....???????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kún je?![]()
![]()
![]()
![]()
Bij Jaap zou het misschien helpenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:16 schreef noekje het volgende:
Huub is boos omdat Eric in het eten heeft gespuugd. Amanda geeft het gelijk ook toe.
Lieke: geeft niet hoor
Huub: Eric, in alles gooi ik nu gootsteenonstopper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |