laat me raden .... maatje 38??quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef Lobasca het volgende:
Natasia is weer als varken vermomd, in d'r roze, veeel te strakke, pakje.
Het hat je moeder kenne weze?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is een kruising tussen Sally Spectra en Imca Marina met het accent van een Jordanees...
heb je hem?![]()
Speciaal voor Dr.Laban van de Bergmankliniek.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef Lobasca het volgende:
Heeft Herma voor haar mee genomen, maatje 36quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef Lobasca het volgende:
Van een voetschilder voor een andersoortig gehandicapte ligt idd meer voor de hand.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef Disana het volgende:
Wat een idiote dingen sturen mensen soms... ik snap niet dat de liefde voor een miljonair of het programma zo ver kan gaan. Amanda heeft een handgeschilderd schilderij gekregen.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:58 schreef blomst het volgende:
Mijjn zoon is geslaagd![]()
Brian ziet er echt niet uit.
zo wazig, over een uurtje is ze weer terug........ en dan iedereen gaan zoenen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:05 schreef AnTjUh het volgende:
natas gaat weg en geeft IEDEREEN ja zelfs jaap een zoen
Misschien van Ravensburger.quote:
1 uur eerder vertrokken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:57 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb Elly vorige keer niet gezien,
was ze net afgevoerd. Dus ben wel beetje nieuwschierig.
in strakke dingen ziet ze er het meest komisch uit met der buik die over die strakke dingen blubbert en dan die vette varkenspootjesquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef Lobasca het volgende:
Even later noemde ze het weer een foto. Gek genoeg is ze er enorm blij mee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Van een voetschilder voor een andersoortig gehandicapte ligt idd meer voor de hand.![]()
Helaas krijgen de bewoners voornamelijk tekens van leven uit de buitenwereld van mensen die net als zijzelf niet meer kunnen relativeren. En dat versterkt hun gedrag en ego. Zie ook dat bespottelijke taartincident.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef Disana het volgende:
Wat een idiote dingen sturen mensen soms... ik snap niet dat de liefde voor een miljonair of het programma zo ver kan gaan. Amanda heeft een handgeschilderd schilderij gekregen.
Wat is daar raar aan dan? Het is ook een aardig ding, alleen om Brians nek is het (daar ga ik weer) een vlag op een modderschuitquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:09 schreef kleinzusje het volgende:
Ik moet echt iets kwijt en ik maak geen grap( heb het al eerder gepost en toen geloofde niemand me)
![]()
Ik vind de sjaal van Brian super !!!!!!![]()
Ik geloof je want jij vindt alles wat Brian draagt mooi toch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:09 schreef kleinzusje het volgende:
Ik moet echt iets kwijt en ik maak geen grap( heb het al eerder gepost en toen geloofde niemand me)
![]()
Thank Youquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
1 uur eerder vertrokken.
Maandag en woensdag zijn haar werkavonden.
En zij vindt het zielig voor Eric dat hij een moeder mist
en wilt graag de moederrol af en toe op zich nemen en
Mariel, een vriendin komt om 19:30 voor Eric.
Precies, gewoon uitgeknipt uit de Removos-kalender!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Van een voetschilder voor een andersoortig gehandicapte ligt idd meer voor de hand.![]()
Dat taartincident moet echter tot op de bodem worden uitgezocht, hequote:Op woensdag 13 juni 2007 16:09 schreef Meganog het volgende:
[..]
Helaas krijgen de bewoners voornamelijk tekens van leven uit de buitenwereld van mensen die net als zijzelf niet meer kunnen relativeren. En dat versterkt hun gedrag en ego. Zie ook dat bespottelijke taartincident.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan dan? Het is ook een aardig ding, alleen om Brians nek is het (daar ga ik weer) een vlag op een modderschuit![]()
Je blijft een rarequote:Op woensdag 13 juni 2007 16:09 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Het moet gewoon veeeeel en veeeeeel strakker om zijn rattennek, vastbinden aan een modderschuit en 'volle kracht, vooruit maatje'.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan dan? Het is ook een aardig ding, alleen om Brians nek is het (daar ga ik weer) een vlag op een modderschuit![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik geloof je want jij vindt alles wat Brian draagt mooi toch?
Ik vind het meeste knap sloeberig en sjofel, en begrijp niet waarom de anderen er netter bij moeten lopen dan hij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Als je het hoofd wegdenkt kan het echt prima.
En als Huub hem om zou doen, sleept die over de grond.
Ik vind de kleding van Brian vaak erg mooi![]()
KLeinzusje....???????????quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:09 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Raar, ik heb precies het omgekeerdequote:Op woensdag 13 juni 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het meeste knap sloeberig en sjofel, en begrijp niet waarom de anderen er netter bij moeten lopen dan hij.
Vooral zijn kickboxbroek en haltershirts.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het meeste knap sloeberig en sjofel, en begrijp niet waarom de anderen er netter bij moeten lopen dan hij.
Dus zijn kop staat je niet aan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Als je het hoofd wegdenkt kan het echt prima.
En als Huub hem om zou doen, sleept die over de grond.
Ik vind de kleding van Brian vaak erg mooi![]()
Moet kunnen. Heibel in de tent!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Raar, ik heb precies het omgekeerde![]()
En ik meen het !!!!
Heb je ook zo'n sjaaltje ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:15 schreef demins het volgende:
[..]
KLeinzusje....???????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kún je?![]()
![]()
![]()
![]()
Bij Jaap zou het misschien helpenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:16 schreef noekje het volgende:
Huub is boos omdat Eric in het eten heeft gespuugd. Amanda geeft het gelijk ook toe.
Lieke: geeft niet hoor
Huub: Eric, in alles gooi ik nu gootsteenonstopper
oei, daar heb je een puntquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit te wachten dat Brian ze pimpin hoedje weer is tevoorschijn haalt .. iemand moet hem echt is gaan wijzen op dat belachelijke ding
Met zijn staart tussen zijn benen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:17 schreef Anderkeertje het volgende:
en Erik loop tweer weg
Lekker likken ! Tongetje zit net aan de andere kant maar het komt aardig overeen.quote:
Hij zat onder een foto van Eric...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Lekker likken ! Tongetje zit net aan de andere kant maar het komt aardig overeen.
Ja, weet ik veel..
![]()
<---- Ik heb hem op. Niet tegen hem zeggen. Laat hem maar zoeken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit te wachten dat Brian ze pimpin hoedje weer is tevoorschijn haalt .. iemand moet hem echt is gaan wijzen op dat belachelijke ding
Amanda murmelt alleen als ze voorleest, dus ik weet het niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:20 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft Amanda mijn brief al voorgelezen ?
Ik heb haar eigenlijk alleen over het schilderij gehoord.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:20 schreef kleinzusje het volgende:
Zit je vooraan in het publiek straks?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
<---- Ik heb hem op. Niet tegen hem zeggen. Laat hem maar zoeken.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:58 schreef blomst het volgende:
Mijjn zoon is geslaagd![]()
Brian ziet er echt niet uit.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda murmelt alleen als ze voorleest, dus ik weet het niet.
Brian net wel! Hij kan niet terug sms-en.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:20 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft Peter haar een schilderij gestuurd ???quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb haar eigenlijk alleen over het schilderij gehoord.
Dat was toch Amanda?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian net wel! Hij kan niet terug sms-en.![]()
Ja...je zal moeten wachten tot Brian je keihard neukt tot ie de Kooi uit is...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:20 schreef kleinzusje het volgende:
We zullen het nog wel horenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeft Peter haar een schilderij gestuurd ???![]()
![]()
![]()
Peter is niet meer te volgen. Die is op VOL een actie gestart voor Huub, iets met honkbalballen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij komt het schilderij van Robertquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ik zo'n sjaaltje had zou ik je er met alle plezier mee wurgen!quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peter is niet meer te volgen. Die is op VOL een actie gestart voor Huub, iets met honkbalballen.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peter is niet meer te volgen. Die is op VOL een actie gestart voor Huub, iets met honkbalballen.
Klopt!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda las toch de brief voor die Brian had gehad?
De verwarring is enorm.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:25 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik zo'n sjaaltje had zou ik je er met alle plezier mee wurgen!![]()
Nee, die brief was volgens mij van Amanda zelf, maar idd , zeer verwarrend.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda las toch de brief voor die Brian had gehad?
De verwarring is enorm.![]()
Maar ze zei toch ook tegen Lieke. Hé Liekuh, moet je horuh! Brian heb een brief gehad van een meisjuh.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, die brief was volgens mij van Amanda zelf, maar idd , zeer verwarrend.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:09 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Jaap, Amanda en Eric overquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:28 schreef Day het volgende:
Brian, Lieke en Huub worden opgehaald voor Jensen, Natasia is naar dr. Laban. Dat wordt wel heel erg stil daar!
Erik zou nog even goed met Amanda gaan pratenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:28 schreef Day het volgende:
Brian, Lieke en Huub worden opgehaald voor Jensen, Natasia is naar dr. Laban. Dat wordt wel heel erg stil daar!
quote:
Klopt, staat ook niet op de site van Jensen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda krijgt te horen dat ze niet in de Jensen-uitzending van vanavond komen
[afbeelding]
Zijn vriendinnetje die Huub wil slaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:31 schreef Disana het volgende:
Eric heeft rust. Ik hoop dat hij flink gaat malen over wat hij allemaal mist, en dat het bezoek van zijn vriendinnetje vanavond er nog een schepje bovenop doet.
Zij ziet natuurlijk ook wel dat Eric een onaantrekkelijke schim is geworden. Dan is het tijd voor actie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Zijn vriendinnetje die Huub wil slaan.![]()
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat je op bezoek gaat bij je beste vriend en dan aandacht gaat besteden aan zijn vijand. Ik zou lekker van elkaar genieten maar ja...
Amanda moet niets van Eric hebben, hij blijft liegen volgens Amanda. Uiteindelijk heeft Eric Huub er nog bijgeroepen, maar dat maakte het alleen maar erger voor Eric.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:32 schreef getl0st het volgende:
Hoiii![]()
Kan iemand heel snel en kort zeggen hoe het gister is afgelopen tussen Eric en Amanda?
Sorryquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:32 schreef getl0st het volgende:
Hoiii![]()
Kan iemand heel snel en kort zeggen hoe het gister is afgelopen tussen Eric en Amanda?
Dankuquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda moet niets van Eric hebben, hij blijft liegen volgens Amanda. Uiteindelijk heeft Eric Huub er nog bijgeroepen, maar dat maakte het alleen maar erger voor Eric.
leuk, verdient ze ook, ik heb het schilderij overigens niet gestuurd, ik ben niet zo handigquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef Disana het volgende:
Het klopt natuurlijk wel wat Huub zei gisteren. Mensen die laag in de poll staan zullen altijd roepen dat ze niet voor de populariteitsprijs gaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:36 schreef Dark het volgende:
Amanda vindt de popo niet zo belangrijk, de CP's vindt ze wel leuk, maar ze zit niet in DGK voor de popo.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
leuk, verdient ze ook, ik heb het schilderij overigens niet gestuurd, ik ben niet zo handig
Je bent er de laatste tijd niet erg bij heh?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
SorryIk ben afgehaakt en de draad kwijt
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je bent er de laatste tijd niet erg bij heh?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
klopt
Nu weer even met Iris op stap
![]()
Die nagelneus moet zo nodig met die verkrachter meelullen omdat ze veel homofiele klanten heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:37 schreef Dark het volgende:
Tilly geeft Eric het advies om even met Amanda 1 op 1 te gaan praten. Gaat ie doen.
Waar heb je die gejat?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De kaart die we gisteren niet konden cappen
[afbeelding]
Hij is leuk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Het zit je hoog hé?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:41 schreef FdW het volgende:
[..]
Die nagelneus moet zo nodig met die verkrachter meelullen omdat ze veel homofiele klanten heeft.
Weg met al die ouwe Amsterdamse wijven zoals die zich zo nodig met het spel moeten bemoeien en oma's laatste kunstje voor TV willen doen, zoals Tilly, Napalm, Ellie, Herma, Yogamiep etc....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens de site van Jensen niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:43 schreef Gert het volgende:
Ze komen dus vanavond niet op TV bij Jensen?
Leuke kaart! Let vooral op Brian!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Zojuist gecapt toen Amanda de kaart aan Eric liet zien ..... Je weet toch, ik jat niet maar cap zelfquote:
Tuurlijk weet ik dat, let op mijn smiley.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zojuist gecapt toen Amanda de kaart aan Eric liet zien ..... Je weet toch, ik jat niet maar cap zelf![]()
Of ze moeten samen met zo'n Milly Vanilly in de show zitten, maar dat zal wel niet.quote:
You're the master!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zojuist gecapt toen Amanda de kaart aan Eric liet zien ..... Je weet toch, ik jat niet maar cap zelf![]()
Amanda hoorde van de chauffeur / productiemedewerker dat het niet vannavond wordt uitgezondenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Of ze moeten samen met zo'n Milly Vanilly in de show zitten, maar dat zal wel niet.
er gebeurt daar meer dan in het kantoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
Hek, zwembad, 2x huis. En er wordt niet eens geschreeuwd...
Nieuwe kleren voor Amandaquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:50 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
er gebeurt daar meer dan in het kantoor
we willen toch de aktie zien!
De 'aktie' lijkt dat Amanda wat nieuwe kleren heeft gekregen. Zij en Eric kwamen net het kantoor weer binnen lopen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:50 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
er gebeurt daar meer dan in het kantoor
we willen toch de aktie zien!
Onbegrijpelijk. Ze dondert kleding van Lieke in de vijver,Lieke krijgt 2 flodderdingen, en Amanda een hele stapel , het is PABO rotzooi, maar toch.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nieuwe kleren voor Amanda
[afbeelding]
Dat siert je. En toch vind ik je een meesterlijke capper.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De echte cap-master is nog steeds scanman
Heeft Lieke al vervangende kleding gekregen in verband met het 'alles in de plomp'- festijn?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:53 schreef Disana het volgende:
De 'aktie' lijkt dat Amanda wat nieuwe kleren heeft gekregen. Zij en Eric kwamen net het kantoor weer binnen lopen.
beetje triest mensen met een sjaal om binnen gatverdamme, TIS ZOMER !!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:09 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Dat is dus de vraag. Lees mijn post van 16.54 uur.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Lieke al vervangende kleding gekregen in verband met het 'alles in de plomp'- festijn?
Lieke heeft ook nieuwe kleren gekregen, die had ze toch aan toen ze naar Jensen vertrokquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Ze dondert kleding van Lieke in de vijver,Lieke krijgt 2 flodderdingen, en Amanda een hele stapel , het is PABO rotzooi, maar toch.![]()
Als beloning voor het bederven van Liekes kleding?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nieuwe kleren voor Amanda
[afbeelding]
Ja, dat weet ik , ik zeg toch, 2 flodderjurken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke heeft ook nieuwe kleren gekregen, die had ze toch aan toen ze naar Jensen vertrok
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |