Een mens kan van gedachten veranderenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:22 schreef De_Moester het volgende:
oh ja, eric had een vooroordeel over briannu wordt het denk ik z'n beste mattie!
Verstopte klier in z'n wang. Na lang sukkelen is dat 1 jaar geleden geopereerd. Vorige week had hij nog een check in het ziekenhuis in Leiden. Een deel van zijn wang heeft nog steeds geen gevoel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:21 schreef SiRojK het volgende:
Heeft Eric vroeger een facelift gehad ofzo?
[afbeelding]
(tis vast al eens gevraagd, maartoch)
ja dat heeft eric momenteel tot een kunst verheven, varieert van persoon tot persoon, van uur tot uur.quote:
Ohwjah, dat wist ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Verstopte klier in z'n wang. Na lang sukkelen is dat 1 jaar geleden geopereerd. Vorige week had hij nog een check in het ziekenhuis in Leiden. Een deel van zijn wang heeft nog steeds geen gevoel.
En hij biedt ook heel veel excuses aan!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:24 schreef De_Moester het volgende:
[..]
ja dat heeft eric momenteel tot een kunst verheven, varieert van persoon tot persoon, van uur tot uur.![]()
Dit zijn hele linke spelletjes, die komen te vaak uit en worden dan tegen je gebruikt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:23 schreef Meganog het volgende:
Jaap heeft het verpest bij Eric.
Gisteren zat hij zich bij Jaap in te likken. Eric liegt nu bijna elk woord wat hij zegt.
Idd, gek hé dat je vertrouwens wordt 'beschaamd' als jij bij beide kampen andere dingen verteltquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:25 schreef Meganog het volgende:
Aggossie, Eric is zo vaak teleurgesteld en zijn vertrouwen is zo vaak beschaamd.
Daarom is hij blijkbaar die leugenachtige achterbakse engerd geworden die we in de kooi zien.
Eric overtreft zichzelf nu in zijn wanhopige streven om aardig gevonden te worden. Bijna elke zin is gelogen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
Oh oh oh... wat is Eric vaak bedrogen in zijn leven. Geen enkel voorbeeld, en de eerste keer dat we erover horen.
Mooi toch, hebben we weer wat om naar te kijkenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit zijn hele linke spelletjes, die komen te vaak uit en worden dan tegen je gebruikt.
Wat Amanda doet uitroepen dat het zo'n goeie chirurg is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:27 schreef De_Moester het volgende:
natas heeft produkten geKRIJGT????
Toch gaat dat overtuigen hem makkelijk af, of liever gezegd, dat liegen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:27 schreef Meganog het volgende:
[..]
Eric overtreft zichzelf nu in zijn wanhopige streven om aardig gevonden te worden. Bijna elke zin is gelogen.
Ze ijlt. En dat zonder koorts. 38 is verhoging, aanstelster.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
Borstverslag. Koorts heeft er niets mee te maken, kuur afmaken, over 2 weken naar medispa om littekens te behandelen. Nieuw produkt meegekregen, een peel voor je gezicht.
Bij Amanda wel. Bij Natsaja weet ik het nog niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch gaat dat overtuigen hem makkelijk af, of liever gezegd, dat liegen.
Vind je dat geen 'grappig' taaltje danquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:31 schreef Dark het volgende:
Natas -
Niks aan het handje.
Hechtinkjes eruit.
In deze zit een deukje
Nieuwe productjes gekrijgt
Antibioticakuurtje afmaken
Linkjes van DGKsite naar de kliniek
Oh wat errug, die k*t verkleinwoordjes![]()
Laat Natasia haar borsten nog vaker in beeld brengen. Ze zijn echt niet mooi.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
Dr. Laban heeft zoveel nieuwe klanten door het noemen van de Bergmankliniek. Zie je nou![]()
NEEquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je dat geen 'grappig' taaltje dan![]()
Hmmm, ik heb het gevoel dat het andersom is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij Amanda wel. Bij Natsaja weet ik het nog niet.
Echt reclame is het niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat Natasia haar borsten nog vaker in beeld brengen. Ze zijn echt niet mooi.
Het is sowieso een flutding. Ze heeft trouwens nog zo'n jurk, helemaal niet onaardig, maar d'r borsten worden er helemaal in geplet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:35 schreef Dark het volgende:
Het babydolletje van Amanda is gewoon te klein en het staat niet bij die plofkop.
Niets is wat het lijkt in dat hok.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb het gevoel dat het andersom is.
We zullen wel zien. Ze begonnen alweer over dat 5 tegen 2 dat Jaap tegen Eric genoemd zou hebben. Ik moet nog zien dat Jaap daaraan meedoet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt in dat hok.
Pfffff ik ben zo traag vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |