Bizar... en campquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:24 schreef Flawless2006 het volgende:
Bizar, dat wijf blijft me verbazen..
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:29 schreef noekje het volgende:
Dag lieve kindjes van Nederland en mijn kindertjes...hoe heten jullie ook alweer?
Hoe is het met jullie? Met mij gaat alles goed. Mijn borsten zijn ontdaan van de pus en ze glanzen!! Het doet pijn aan je ogen maar wel fijn want ze geven licht in het donker. Zo kan mama altijd de weg naar de koelkast vinden.
[afbeelding]
Hallo kutstreamertjes! Hoe is het met jullie? Geen onaardige dingen over mij anders laat ik mijn familie jullie in elkaar rossen en wij gaan dansen over jullie rotte lijken.
[afbeelding]
en nu doe ik Amanda na.
[afbeelding]
Tot morgen!!![]()
![]()
[afbeelding]
Vandaag deed Natasja de kindjes oor hoe je moet shelden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:14 schreef Disana het volgende:
Het is al tien over zeven en Natasia maakt nog niet de minste aanstalten tot een praatje voor de kindjes. Zit ze te lekker in de tuin? OF heb ik het tot mijn grote spijt gemist![]()
[afbeelding]
Fijn he, dat de kindjes een day-to-day verslag van de voortgang van het herstelproces van het tieten vullen en naaien krijgen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:58 schreef kleinzusje het volgende:
Het is gezond weer
de kikkers kwaken zo leuk
Mama heeft nog een beetje auw
Ze begint nu bij regel 10
Alleen het beginpraatje is tenenkrommend leuk. Het eindpraatje wordt meestal ook weggedraaid. Arme kindjes van Nederland...quote:
Wat heb je dat weer prachtig gedaan. Kijkwijzer advies: griezelfilm.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:10 schreef noekje het volgende:
Hallo lieve kindertjes van Nederland!!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tot morgen!!![]()
Kan er hier geen kijkwijzer op?
Done!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat heb je dat weer prachtig gedaan. Kijkwijzer advies: griezelfilm.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:10 schreef noekje het volgende:
Hallo lieve kindertjes van Nederland!!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tot morgen!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |