2 vetbulten, oftewel lipomen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongelijke meloenen die in haar huid hangen.
Toch is het Eric die Huub heeft verraden,quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:38 schreef Dark het volgende:
Eric voelt zich echt verraden door Huub.
Aman zegt dat Huub dat ook zo voelt.
Jaap doet alleen wat hij zelf wil.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
We zullen wel zien. Ze begonnen alweer over dat 5 tegen 2 dat Jaap tegen Eric genoemd zou hebben. Ik moet nog zien dat Jaap daaraan meedoet.
het is drukkend
Gewoon om 19.00 lijkt mij, std Butlertijdquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:40 schreef Meganog het volgende:
Hoe laat komt Ellie?
En ze hebben het zelf niet door, en maar brullen dat ze boven hem staan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:39 schreef Dark het volgende:
1 ding is zeker, Huub beheerst de gedachten van allen daar in DGK!
Gezellig!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:41 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Gewoon om 19.00 lijkt mij, std Butlertijd
Dat zei ze gisteren tegen Brian. Tegen Eric daarnet zei ze juist weer dat ze geen slecht mens is... om meteen daarna weer over Lieke te beginnen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:42 schreef tipsch het volgende:
Amanda is een slecht mens!
Was prachtig om te zien iedereen op de bank gisteren met van die zure gezichten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
Toch wel prettig dat iedereen last heeft van Huub. Ik lach me rot. Huub blijft gewoon rulen.
Brian kan haar alles laten zeggen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zei ze gisteren tegen Brian. Tegen Eric daarnet zei ze juist weer dat ze geen slecht mens is... om meteen daarna weer over Lieke te beginnen.
Voorlopig staat hij in de popo ver boven de rest!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ze hebben het zelf niet door, en maar brullen dat ze boven hem staan.
Eigenlijk is het gewoon een voorrecht dat we zo lang en zo uitgebreid naar zo'n dom exemplaar van de menselijke soort kunnen kijkenquote:
Hij heeft het beste met haar voor.quote:
Als Eric al een ziel had, dan heeft hij hem nu verkocht.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:48 schreef Dark het volgende:
Eric gaat meer doen vanuit z'n gevoel en hij daar eerlijker in zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |