Grappig hoe ze altijd alles vergeten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
Eri die het spugen ook nog goed praat.
Vanavond dan maar samen met Marielle de poort uit. Originele exit.. hebben we nog niet gehadquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Goed nieuws van Eric : "Ik voel me hier in de villa niet meer thuis". ( Kijk dat geeft de burger weer moed. )
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:38 schreef noekje het volgende:
Eric is al weken doodongelukkig.
Oh, dat heb ik ook...
niet
Eric trekt alles uit de kast en liegt er nog vrolijker op los dan normaal.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:42 schreef petraa het volgende:
Ze zitten alweer knus met zijn 3-en te kletsen. Is het allemaal uitgepraat ?
http://nederland.softpick(...)tScreen_nl-20267.htmquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:46 schreef koejoeloek het volgende:
hoe maken jullie screencaps? want printscreen werkt niet
Gaat nu over de bloemetjes en bijtjesquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:51 schreef tutjehola het volgende:
Zit ik te wachten met mijn kindjes in de voorlees topic.............
hij heeft een wijvenfiguur en ook hele zachte tietjesquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Die rare golf van Erics achterste tot zijn voeten![]()
Ik breng ze maar naar bed, ze vragen wat het is, droogstaanquote:
Mijn kat kijkt ook al gespannen naar het beeldschermquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:51 schreef tutjehola het volgende:
Zit ik te wachten met mijn kindjes in de voorlees topic.............
Kun je nagaan wat het voor Eric doetquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:51 schreef demins het volgende:
Nou hebben ze Natasja's wilde jaren weer ergens verstopt!
Ik word licht suicidaal van dit gesprek!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn kat kijkt ook al gespannen naar het beeldscherm![]()
Eric uiteraard, volgens Marielquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef schatje het volgende:
Mariël, helder licht, die vol trots meldde dat Lieke niet is te vertrouwen. Wie dan wel in DGK?
Domme geit.
Ze vertelt het mij niet. Ze krijgt kleine pupillen en staart alsof er vlieg op het scherm zit...quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:02 schreef DrsH het volgende:
Kan het zijn Disana dat je kat ook een keer jankend wil klaarkomen
Welke gek zou met die vuilniszak de koffer in willen duiken Ik dek nog liever een vuilniszakquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:04 schreef De_Moester het volgende:
oei voel weer een mute aankomen als natas door blijft praten over haar geilheid![]()
![]()
![]()
nou zelf denkt ze dat ze het 'snoepje van de week' is...quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:06 schreef DrsH het volgende:
[..]
Welke gek zou met die vuilniszak de koffer in willen duiken Ik dek nog liever een vuilniszak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
snoepje van de week maar dan wel ver over de overschrijdingsdatumquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:07 schreef De_Moester het volgende:
[..]
nou zelf denkt ze dat ze het 'snoepje van de week' is...
En Eric 10 toen hij z'n eerste jongen afrukte.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:08 schreef Kinga het volgende:
Amanda had een tongpiercing toen ze 12 was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |