Das altijd op de woensdag toch ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:53 schreef Goover het volgende:
Zaagmans is idd al langs geweest!
Weer eentje vol. Deze ging wel vlot eigenlijk
Jah idd.. Woensdag hequote:Op woensdag 13 juni 2007 14:53 schreef Goover het volgende:
Zaagmans is idd al langs geweest!
Weer eentje vol. Deze ging wel vlot eigenlijk
En zolang dat maar bleef was het goed ! oftewel kom maar op met die inhoud !quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jah idd.. Woensdag he!
Terwijl we toch over inhoudelijke zaken zitten te tjetten![]()
Ik moest nog aan je denken toen het gisteren begon te onweren, maar je was dus al veiligquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou de bbq was tof!En om 19:15 toen het vlees al achter de kiezen zat en we begonnen op te ruimen begon het te sputteren...! En toen gingen we scheuren kwamen we langs een park, allemaal turken families aan het bbqen in de regen...!
![]()
![]()
Jammer dat het slecht blijft... Ik -->![]()
Dit gaat vast een lastige beslissing worden voor de jury... schuldig of onschuldig... gaat erg moeilijk worden denk ik !quote:Man schiet rechter dood in rechtszaal
Een man die in het noorden van Servie terechtstond in een eigendomsgeschil heeft in de rechtszaal de rechter en een advocaat doodgeschoten. Een derde persoon raakte gewond. De man was al tien jaar verwikkeld in een rechtszaak over het eigendom van een stuk grond. Hij ging door het lint toen de rechter in zijn nadeel oordeelde. In totaal vuurde hij zes kogels af. Hij verzette zich niet toen de bewakers hem aanhielden. Hij zit nu in de cel.
Hier in Den Haag is iemand een keer in elkaar geslagen toen zijn hond het vleesch van turken op vratquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken toen het gisteren begon te onweren, maar je was dus al veilig. Tegen die tijd kwam ik net thuis, netjes thuis. Jaaaa, die turken bbq-en echt op elk stukje groen wat ze kunnen vinden, zo grappig om te zien. Ik heb ook wel zin om me een keer tussen de turken in een park te nestelen om mijn stukjes worst uit mijn coolbox te toveren, om dat vervolgens op mijn meegebrachte zelfbbq te leggen. Te eten van mijn plastic bordje aan mijn uitklaptafel. Wat een feest!
Ja het weekend wordt ook slecht geloof ik
Joh?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:58 schreef Goover het volgende:
Een collega hier is bikini foto's van mijn zusje aan het eisen nadat hij gewone foto's van haar gezien heeft
En wij krijgen ze niet ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:58 schreef Goover het volgende:
Een collega hier is bikini foto's van mijn zusje aan het eisen nadat hij gewone foto's van haar gezien heeft
Dat je aan me denkt...!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken toen het gisteren begon te onweren, maar je was dus al veilig. Tegen die tijd kwam ik net thuis, netjes thuis. Jaaaa, die turken bbq-en echt op elk stukje groen wat ze kunnen vinden, zo grappig om te zien. Ik heb ook wel zin om me een keer tussen de turken in een park te nestelen om mijn stukjes worst uit mijn coolbox te toveren, om dat vervolgens op mijn meegebrachte zelfbbq te leggen. Te eten van mijn plastic bordje aan mijn uitklaptafel. Wat een feest!
Ja het weekend wordt ook slecht geloof ik
Dan doen wij maar even mee !quote:
Verkapte vraag-eens-om-foto's-van-mijn-lekkere-zusje-postquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:58 schreef Goover het volgende:
Nou ja, het moet niet gekker worden zegquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:02 schreef denB het volgende:
[..]
Hier in Den Haag is iemand een keer in elkaar geslagen toen zijn hond het vleesch van turken op vrat
Zien!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:58 schreef Goover het volgende:
In Rotterdam kreeg iemand een mes tussen zijn ribben omdat hij het vervelend vond dat zijn fiets werd gejatquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:03 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou ja, het moet niet gekker worden zeg![]()
Das niet waar maar ik was weg van half 11 tot half 3quote:
Die even later vertelde dat hij zich bedreigd voeldequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In Rotterdam kreeg iemand een mes tussen zijn ribben omdat hij het vervelend vond dat zijn fiets werd gejat
Welkom in 2007.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat je aan me denkt...!![]()
![]()
Wanneer heb je tijd? dan gaan we daar bbqen!tussen de turken..:!
Maar inderdaad en ook met hele gezinnen he... echt een rare gewaarwoording...!
Balen voor je dat het weekend ook slecht word, als het echt slecht word blijf ik het hele weekend in bed liggen! Als protest tegen god!![]()
Nog effe en de familie van het slachtoffer moet een boete betalenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:05 schreef denB het volgende:
[..]
Die even later vertelde dat hij zich bedreigd voelde
Waarom...?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja echt!!!
Komende 3 weekenden heb ik geen tijd, maar doordeweeks wel, dus dat kan natuurlijk ook gewoon! Ik bid vast voor een zonnetje![]()
dan hoor je er niet meer bijquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:04 schreef DaFan het volgende:
[..]
Das niet waar maar ik was weg van half 11 tot half 3
Morgen moet ik ook om 11 uur in Almere zijn dus ga direct vanuit huis ernaar toe. Dikke kans dat ik pas weer na de lunch hier verschijn.
Zolang ik maar een post in elk topic heb, vind ik het bestKheb er al 1tje gemist
Tot welke god soort moet ik bidden? Er zijn dr zoveelquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Waarom...?![]()
![]()
Maar natuurlijk kan het doordeweeks...! Als jij bid voor een zonnetje dan wacht ik rustig af!![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[afbeelding]
Whehe kwam dit tegeltje tegen toen ik zocht op het woord: ''ervaring''. Komt me erg bekend voor![]()
Die ja, doet me denken aan onze spellingscheck Lien. Ook lang hier niet meer gezien btwquote:
Zo gaat het bij ons ook altijdquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef PieterBas het volgende:
LOL
Collega 1: speelt spelletje
Collega 2: Kan je niet iets wat nuttigs doen, zoals whoppers halen..
De god van de zon natuurlijk!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef denB het volgende:
[..]
Tot welke god soort moet ik bidden? Er zijn dr zoveel
Trouwens morgen eind gesprek
Lollers. Heeft die collega nog gelijk in ook nogquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef PieterBas het volgende:
LOL
Cheese wopper is toch echt lekkerder dan de burgers van de macquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lollers. Heeft die collega nog gelijk in ook nog!
Alhoewel ik de hamburgers van de Mac prefereer!
Nee was een verkapte kijkmijncollegakanslooszijnpostquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verkapte vraag-eens-om-foto's-van-mijn-lekkere-zusje-post
Dus hierbij:
Foto's!
linkjequote:
Omdat ik zei dat het zou gaan onweren gister > jij bbq > ik zeg, veel plezier met de onweer > en toen kwam er echt onwer. En toen moest ik denken aan jullie grillpartyquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Waarom...?![]()
![]()
Maar natuurlijk kan het doordeweeks...! Als jij bid voor een zonnetje dan wacht ik rustig af!![]()
Neeheeeeejquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef Deansensitized het volgende:
Whoppers zijn veel lekkerder man!
Hahaha, jeetje jeetjequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef PieterBas het volgende:
LOL
Zo is t maar net Dean!quote:
Dat wist ik wel hoor...!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:14 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Omdat ik zei dat het zou gaan onweren gister > jij bbq > ik zeg, veel plezier met de onweer > en toen kwam er echt onwer. En toen moest ik denken aan jullie grillparty.
Oke, als het binnenkort weer lekker weer is gaan we bbq-en. Heb jij zo´n ding?
Ben je nu gevleid?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat wist ik wel hoor...!maar dat je zelfs buiten de SC aan me denkt!
![]()
Ik heb niet zo'n ding...Hebben ze wel dat soort dingen in Duitsland...?
![]()
Lollers, hij met zijn irritante kleine kutdingenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:19 schreef Goover het volgende:
Iemand de foto van mijn zusje al gevonden? Het is de linkse op de foto
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lollers, hij met zijn irritante kleine kutdingen!
Oke ?quote:Oke![]()
Ik welquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:19 schreef Goover het volgende:
Zo klein kan ik geen fotos kijken, kan je hem vergroten?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lollers, hij met zijn irritante kleine kutdingen!
Oke![]()
Nee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:19 schreef Goover het volgende:
Oke dat je zusje die linkse is!quote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:22 schreef denB het volgende:
[..]
Zo klein kan ik geen fotos kijken, kan je hem vergroten?
Wie is de rechter btw?
wel een beetje!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ben je nu gevleid?![]()
Jaaaa die dingen hebben ze vast wel! Even bij deLidl
kijken voor een weggooiding ofzo.
Whehehee goeie garpquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:25 schreef Goover het volgende:
http://www.waarmaarraar.n(...)anier_aangepakt.html![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:25 schreef Goover het volgende:
http://www.waarmaarraar.n(...)anier_aangepakt.html![]()
![]()
![]()
![]()
Die zin kan ik alleen maar beamenquote:
Kijk eens goed uit je doppen!! Hij is weer verstopt door Goovertquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Maar waar blijft die foto nou?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kijk eens goed uit je doppen!! Hij is weer verstopt door Goovert![]()
Met ofzo neem ik geen genoegenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:25 schreef Goover het volgende:
[..]
Geen idee.. meisje van haar vakantie ofzo
Check je goovert's zusje haar hyves. Vraag je t daarquote:
Nog steeds niet gevonden...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:28 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, gevondenSneaky bastard!
Leuke zus![]()
Ga elke post van Goover af en zoek rechts in t hoekkiequote:
Waar blijft nou de linkquote:
heb hem gevonden...Goed verstopt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ga elke post van Goover af en zoek rechts in t hoekkie![]()
Gegarandeerd succes![]()
Paar jaar in de wei stallen, dan komt t wel goedquote:
whahahahahahaquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Paar jaar in de wei stallen, dan komt t wel goed![]()
![]()
ik verwoord de gedachte van de oerman..quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom post jij nou net weer wat iedereen denkt![]()
vragen om een fotosoep op FOK! is een noooo gooo...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik verwoord de gedachte van de oerman..
kan iemand niet ff fotosoepen.. kop van de rechter boven het lichaam van de linker? of nog beter, tover de tieten van de linker naar de rechter...
![]()
![]()
![]()
Neeuj man. Gewoon zo laten die meidquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik verwoord de gedachte van de oerman..
kan iemand niet ff fotosoepen.. kop van de rechter boven het lichaam van de linker? of nog beter, tover de tieten van de linker naar de rechter...
![]()
![]()
![]()
Eenschquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neeuj man. Gewoon zo laten die meid![]()
lol. tis geen auto/computer/WoW-char..quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:54 schreef Deansensitized het volgende:
Inderdaad. Niks mis mee!
Vrijgezel? Leeftijd? Kom op met die specs man!
Specs?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:54 schreef Deansensitized het volgende:
Inderdaad. Niks mis mee!
Vrijgezel? Leeftijd? Kom op met die specs man!
kun je wel om lachen, maar post dan ook iets over die chick!quote:
idd, posten Gooverquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kun je wel om lachen, maar post dan ook iets over die chick!![]()
welke chickquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kun je wel om lachen, maar post dan ook iets over die chick!![]()
Precies niks mis mee, die rechter heeft een hazenhoofd vind ik. Je zus is leuker hoor goover, maar waarom is iedereen opeens zo met zusjes aan het pimpen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neeuj man. Gewoon zo laten die meid![]()
Ik zie de zon hier..:!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Precies niks mis mee, die rechter heeft een hazenhoofd vind ik. Je zus is leuker hoor goover, maar waarom is iedereen opeens zo met zusjes aan het pimpen?![]()
Wat de neuk is een hazenhoofdquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Precies niks mis mee, die rechter heeft een hazenhoofd vind ik. Je zus is leuker hoor goover, maar waarom is iedereen opeens zo met zusjes aan het pimpen?![]()
Okay!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Een hoofd dat me aan een haas doet denken?![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Een hoofd dat me aan een haas doet denken?![]()
Heb je die tv nou al besteld? of schiet dat nou nog niet op...?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ben er weer, heb ik nog wat gemist ?
Tot morgenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:27 schreef Goover het volgende:
Ik ga beetje afsluiten, opruimen en naar huis en de Ikea. Tot morgen iedereen
Nee zaterdag ga ik hem halenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heb je die tv nou al besteld? of schiet dat nou nog niet op...?![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:37 schreef snellejelle het volgende:![]()
Ken je iemand met een ban? Feliciteer hem/haar hier
![]()
Ik begin, Teardrop-nl en Fisher goed gedaan
zet er ajb wel ff bij wie je feliciteert!
haha.. dus je bent een keer geband?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik was me aan het vervelen en ben even terug gaan lezen in oude topics..
Kom ik dit topic tegen met dit bericht erin
[..]
Waarom denk je dat ik 2 kloons heb ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
haha.. dus je bent een keer geband?![]()
Toch leuk dat mensen dit topic al als 'thuis' gaan zienquote:
You were already mugged today and you will be spared for a while.quote:
Je moest toch even klikken hequote:Op woensdag 13 juni 2007 16:53 schreef Deansensitized het volgende:Spam!!
Maar hoop dat je je 4 gold in mijn nagedachtenis goed besteed![]()
ja, zoietsquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
You were already mugged today and you will be spared for a while.
Oftewel, iemand anders hier op kantoor heeft ook al een keer dat gedaan op dit IP adres. Anders kan het niet... BETRAPT !!!quote:
Ja, stond daar tochquote:
Doe jij maar, ik heb er geen zin inquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, stond daar toch![]()
Maar het rondspammen van die link is tegen de regels, dus we kunnen hem aangeven![]()
WOWquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:59 schreef denB het volgende:
Oh wat ben ik lief voor de mede mens op mijn WoW server
Vaak ga ik uit een guild als het me niet bevalt, en soms geef dan ik gare redenen op
dit is er 1:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=289879506&postId=2949130134&sid=1#35
Zijn die er nog steeds niet ?quote:
Snap er geen zak vanquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:59 schreef denB het volgende:
Oh wat ben ik lief voor de mede mens op mijn WoW server
Vaak ga ik uit een guild als het me niet bevalt, en soms geef dan ik gare redenen op
dit is er 1:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=289879506&postId=2949130134&sid=1#35
Gelukkig ik ben dus niet de enigequote:
Als ze er morgen maar wel staan dan, want ik heb vandaag aardig mijn best gedaanquote:
ik durfde al niet te posten dat ik het niet snaptequote:Op woensdag 13 juni 2007 17:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gelukkig ik ben dus niet de enige
Ik ook niet, daarom maakte ik er maar WoWquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik durfde al niet te posten dat ik het niet snapte
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 posts achter elkaarquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Tot morgenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:06 schreef denB het volgende:
[..]
Jammer dan!
ben naar huus mensen!
Tot morgen
pssstquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nog 1 uur en 45 minuten te gaan kan ik eindelijk naar huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
pssstPsssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verveel me niet, Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk :')
zometeen wel als iedereen weg is en ik de lama's op kan zettenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Pssssthoelang moet je nog stage lopen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
aftellen is voor stagiairesquote:
hier is de lucht blauwquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Gofferdomme wat een kutweer... ik haat wolken!![]()
Hier was het daarstrax zonnig.. en nu wordt het weer bewolkt en word mn hele avond planning in de war gegooid...!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier is de lucht blauwen het zonnetje schijnt ook een beetje
Ging jij niet een biertje drinken in de open lucht?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Gofferdomme wat een kutweer... ik haat wolken!![]()
volgens mij ging je naar Zodiac ofniet??quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:33 schreef Leinonlein het volgende:
Nog een half uurtje en strakjes naar de biosss![]()
Ja ik wou zo graag wat gaan doen vanavond maar het is niet zulk mooi weer...quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:33 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ging jij niet een biertje drinken in de open lucht?
Nog een half uurtje en strakjes naar de biosss![]()
Ja, tenzij iedereen opeens naar Oceans wilquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij ging je naar Zodiac ofniet??
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja, tenzij iedereen opeens naar Oceans wil. Maar ik stem voor Zodiac
.
Ik ga zo "the Good German" even bestellen denk ik (ja, kuno)
veel plezier, als ik je niet weerspreek, tot morgenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ben me even aan het vermaken met de afleveringen van de lama's
Schiet de tijd tenminste een beetje op
Ik heb het boek net besteld voor 4 euro (inclusief vertendkosten) op Ebay, de engelse versie van het boek. Wel tweede hands maar ja, hoop dat ie door te komen is in het engelsquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]ga je die bestellen...! waaaaaaaar?
Draait Ocean's al? ga je naar een duitse bios of gewoon oerhollands in de normale taal van de film?
Whehehe gaat iets te ver he dat gesyncroniseerde spul..! Kut binnenkort maar eens die Sony bios uitproberen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:46 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb het boek net besteld voor 4 euro (inclusief vertendkosten) op Ebay, de engelse versie van het boek. Wel tweede hands maar ja, hoop dat ie door te komen is in het engels.
Oceans draait al hoor! Ik ga naar de engelse versie, dat Duitse gesynchroniseer beviel me toch niet zo goed geloof ik.
whehehehe, door jouw post valt me dat pas opquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:51 schreef Leinonlein het volgende:
Wat een vieze smilie heb jij, dat rokje valt gewoon naar beneden! Vind je dat normaal ofzo?
Nou bij sommige dames wel ja!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:51 schreef Leinonlein het volgende:
Ja die bios is mooi hoor, heeft echt meer dan 10 zalen geloof ik. Maar wel hollandse prijzen haha, beter niet in het weekend gaan. Want dat scheelt dus ook weer qua prijs. RRR
Wat een vieze smilie heb jij, dat rokje valt gewoon naar beneden! Vind je dat normaal ofzo?
Is toch niets is mee...? je ziet niets...quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou bij sommige dames wel ja!maar eens kijken wanneer ik tijd heb om te gaan! Veel plezier vanavond!
![]()
Jij hebt toch altijd tijd?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou bij sommige dames wel ja!maar eens kijken wanneer ik tijd heb om te gaan! Veel plezier vanavond!
![]()
[..]
Is toch niets is mee...? je ziet niets...
Echt niet...!quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jij hebt toch altijd tijd?.
Is niks mis mee joh gekkie!
Nou fijne avond allemaal! Tschusssss![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
De lama's zijn echt geweldig, is nog 1 iemand hier die belt net naar beneden toe en zegt. Het is echt leuk he, ik hoor je helemaal boven lachen
Wies da?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:30 schreef Roycoooooo het volgende:
020. 121 ReMcOrE
021. 117 Roycoooooo
045. 084 Damzkieee
090. 063 Kuno_van_Dijk
090. 063 rulerofdeath
104. 060 Goover
116. 053 crossover![]()
125. 050 PieterBas
170. 041 Deansensitized
186. 038 Zeeltje
195. 037 Leinonlein
Tha list, bn geloof ik niemand vergeten en mocht dit wel zo zijn: sjorry![]()
nou mmm ja, kunnen we niet ontkennen, maar dat is meer omdat je half aanwezig bent!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:33 schreef crossover het volgende:zie ik hier mijn naam voorbij komen in combinatie met '
'
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou mmm ja, kunnen we niet ontkennen, maar dat is meer omdat je half aanwezig bent! [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:38 schreef crossover het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het anders est gezellig hoor als je er bent!
Alles goed verder?
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Hèhè, dat is er uitquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik vind het anders est gezellig hoor als je er bent!Alles goed verder?
Nou beetje rustig zoals je waarschijnlijk hebt gemerkt...! Welk boek moet je lezen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Hèhè, dat is er uit
Ondanks het feit dat ik nog een heel saai boek moet lezen voor vrijdag, volgende week nog twee herkansingen moet doen en een werkstuk moet maken is alles okay[afbeelding]
Hier ook?
De geschiedenis van de psychologiequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou beetje rustig zoals je waarschijnlijk hebt gemerkt...! Welk boek moet je lezen?
-een emmer ijs vullen, daar je bier in pleurenquote:Ik heb bier in de koelkast liggen maar het is zooooo fucking warm op mn kamer dat ik bang ben dat mn bier warm is voordat het flesje open is... wat moet ik doen? heb jij misschien raad?
Ik denk dat er niets anders op zit dan snel te drinken...!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:47 schreef crossover het volgende:
[..]
De geschiedenis van de psychologie
[..]
-een emmer ijs vullen, daar je bier in pleuren
-bier in de fridge laten staan.
maar het slimste is natuurlijk om snel te drinken
gelukkig je hebt me gered...ik was al bang dat ik alleen bleef met die mod...!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:00 schreef Deansensitized het volgende:
Naast het biertje in de koelkast kruipen
Tot morgen!quote:
heeey!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:04 schreef Quoi het volgende:
*gaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*
Nog 2 weken en een beetje. Over 1 week (en een beetje) moet mijn artikel af, over 2 weken mijn eindpresentatie. Beetje stressy wel..........werk elke dag zo'n uurtje of 10. Maaaarrrr dan we straks lekker vrij!
Eigenlijk welquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik denk dat er niets anders op zit dan snel te drinken...!![]()
Maar men... psychologie... en dat nog zo laat op e avond...! moet je niet aan het bier zitten?![]()
ja... kijk dan had je toch echt eerder bezig moeten gaan he...!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Eigenlijk wel
Maarja, ik wil wel m'n P dit jaar
Ja, denk van wel.. nog ff 2 weken flink aan het werkquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja... kijk dan had je toch echt eerder bezig moeten gaan he...!![]()
Nee even sereneus, gaat dat lukken? die P?
Laat je het horen in de SC als je hem gehaald heb? dan zijn we dan alsnog een beetje blij met jou!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, denk van wel.. nog ff 2 weken flink aan het werk
Tof, doe ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Laat je het horen in de SC als je hem gehaald heb? dan zijn we dan alsnog een beetje blij met jou! [afbeelding]![]()
Toppie!quote:
Ik wil er ook vroeg uit, moet nog zo veel doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Toppie!Ik ga zo maar slapen denk ik, morgen om 8 uur weer fris en fruitig op mn stage zijn...! [afbeelding]
Jah, mij GVD!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 07:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dagcijfers van woensdag 13 juni 2007 (0:00 - 23:59)
018. 132 Damzkieee
020. 125 crossover
029. 114 Teardrop-nl
036. 105 Deansensitized
100. 063 Kuno_van_Dijk
104. 061 Goover
112. 059 ReMcOrE
136. 052 Leinonlein
173. 045 Sok41
185. 042 denB
Ben ik iemand vergeten...?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 07:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
018. 132 Damzkieee
020. 125 crossover
029. 114 Teardrop-nl
034. 108 Roycoooooo![]()
036. 105 Deansensitized
100. 063 Kuno_van_Dijk
104. 061 Goover
112. 059 ReMcOrE
136. 052 Leinonlein
173. 045 Sok41
185. 042 denB
Neeuj, koffie is hier niet zo lekkah.. Haal ff wat theequote:
Heb je goedquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:22 schreef Deansensitized het volgende:
Senseo op je buro zetten
Niet dat ik dat hoefMaar jij leek me wel een Senseo persoon.
Casual boefjequote:
klopt, kijk maar eens in een spiegel, dan weet je waarom!quote:
omdat jij mmm.... gewoon daarom, moet je maar een makkelijkere naam nemen...quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:29 schreef Bootje84 het volgende:
waarom vergeet iedereen mij elke keer verdomme?
Heb hier geen spiegelquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klopt, kijk maar eens in een spiegel, dan weet je waarom!![]()
gewoon dom weg overheen gelezen...quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb hier geen spiegel![]()
ff serieus, weet niet waar je t over hebt?!
~quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gewoon dom weg overheen gelezen...
Sorry!![]()
Edit: Over je naam dan he, in de lijst!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
~
Aah okej, dacht ook al wat ik jou had misdaan
Nou behalve dat je hier vandaag weer aanwezig bent, heb je mij niets ernstigs aan gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee toppie dat iedereen er weer is...!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Zal dit onthouden Kuno. Dit voelt als een steek in mijn rugquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou behalve dat je hier vandaag weer aanwezig bent, heb je mij niets ernstigs aan gedaan![]()
Nee toppie dat iedereen er weer is...!![]()
kijkt naar jouw naam, kijkt naar mijn naam. hmz. mijne is korter..quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klopt, kijk maar eens in een spiegel, dan weet je waarom!![]()
Heb jij gelijk in. Beul dat je er rond loopt!quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
kijkt naar jouw naam, kijkt naar mijn naam. hmz. mijne is korter..
kijkt naar jouw posthistorie, kijkt naar mijn posthistorie... Ik post gelukkig geen verhalen over mij en mn vriendin in SEXquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
kijkt naar jouw naam, kijkt naar mijn naam. hmz. mijne is korter..
Oe!quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kijkt naar jouw posthistorie, kijkt naar mijn posthistorie... Ik post gelukkig geen verhalen over mij en mn vriendin in SEX
Beetje late reactie Kuno, maar was gister in bedje gerold........quote:
Vumc? waar zit dat in Nederland...?quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
Beetje late reactie Kuno, maar was gister in bedje gerold........
Loop stage bij onderzoeksinstituut (zit vast aan Vumc). Echt superleuk! Maar goed, deze weken zijn effe de survival of the fittest...bahhhhh
Ik voel ook een battle opkomenquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Oe!![]()
Jerry! Jerry! Jerry! Jerry! Jerry! Jerry!
Amsterdam!! (universitair medisch centrum)quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Vumc? waar zit dat in Nederland...?
Enen doorknokken begrijp ik?
Wij knokken al een half jaar lang hierquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
Amsterdam!! (universitair medisch centrum)
Ja man....krappe planning zo op het laatst.
En jij?
*haalt bier..........................GEVONDENquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:56 schreef Deansensitized het volgende:
Haal jij bier, maak ik vast popcorn
kon een lichte glimlach niet onderdrukkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:03 schreef Deansensitized het volgende:
Mooi, heb de popcorn ook klaar!
[afbeelding]
en mijquote:Op donderdag 14 juni 2007 07:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
018. 132 Damzkieee
020. 125 crossover
029. 114 Teardrop-nl
036. 105 Deansensitized
100. 063 Kuno_van_Dijk
104. 061 Goover
112. 059 ReMcOrE
136. 052 Leinonlein
173. 045 Sok41
185. 042 denB
Wie pakt hemquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:03 schreef ETA het volgende:
battle voor de titel uberstagair Juni 2007!!!
Zit momenteel in Berlijn, verhuis eind volgende week voor twee week naar Hamburg toe om daar een beetje te knutselen en dan nog een keer naar Bayreuth toe misschien en ik zit hier nog tot midden augustus... 2 week lang in mn eentje topics vollullen...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
Amsterdam!! (universitair medisch centrum)
Ja man....krappe planning zo op het laatst.
En jij?
Theoretisch gezien wel ja...! Maar ik denk dat hij zn anker even uitgooit om er rustig voor te gaan liggenquote:
dat ben ik.. btw.. laatste dagje als stagiairquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:03 schreef ETA het volgende:
battle voor de titel uberstagair Juni 2007!!!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
kon een lichte glimlach niet onderdrukken!
Kenker, waar heb jij leren typenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:08 schreef denB het volgende:
Ik heb minder Lein!!#$%^@!#%^*(&$%
* denB cries in a cornerNiet liev!
--
Vandaag is de dag.....
Dat dennis misschien slaagd!!!
slaagt...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:08 schreef denB het volgende:
Ik heb minder Lein!!#$%^@!#%^*(&$%
* denB cries in a cornerNiet liev!
--
Vandaag is de dag.....
Dat dennis misschien slaagd!!!
Ja joh?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat ben ik.. btw.. laatste dagje als stagiair![]()
GOEDEMORGEN!!!! (uitspreken als Gaston Starreveld)quote:
Goeeeeeeeeeeeeeeieavondquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN!!!! (uitspreken als Gaston Starreveld)![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat ben ik.. btw.. laatste dagje als stagiair![]()
Sorry niet gezien Slaaf! Goeiemorgen kerelquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:12 schreef jslavenburg het volgende:
Nou wat zijn we weer allemaal lekker sociaal tegen mij (zoals gewoonlijk)
Hoi pieter bas![]()
Rooycoooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sorry niet gezien Slaaf! Goeiemorgen kerel![]()
Ja, en gewoon ook alle 4 wielenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:12 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/17838/4131287f/index.html
lol. raap me op![]()
double you tee efquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:12 schreef Bootje84 het volgende:
lol. raap me op![]()
LOLquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:12 schreef Bootje84 het volgende:
lol. raap me op![]()
hopelijk wel met de straatprijs...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeeeeeeeeeeeeeeieavond! Sta nog met die gozert op de foto (samen met Damzkieee
). Gozert was de host van de feestavond van ons bedrijf
![]()
snap er ook geen fuck van, maar het eindigd iig dat iedereen moeren gaat zoeken..quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:14 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
double you tee ef
Hoe doet ie dat? :
Jammer genoeg ging die aan mijn neus voorbijquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
hopelijk wel met de straatprijs...![]()
Mooie 1 April grap... Gaston regelen.. bij het slachtoffer aan bellen.. een cameraploeg regelen.. en dan Gaston laten zeggen.. "1 April'
LOL...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
LOL![]()
! Iemand die kerel nog horen zingen uit Engeland? Echt steen goed
![]()
Volgens mij gewoon de rommel niet goed vastgezet na het wisselen van een setje banden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
snap er ook geen fuck van, maar het eindigd iig dat iedereen moeren gaat zoeken..
zou die niet truckage zijn ofzo? toch bijna onmogelijk lijkt me..
1 2 3 4 hoedje van, hoedje van,quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:12 schreef Bootje84 het volgende:
lol. raap me op![]()
Maar Berlijn is leuk!quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zit momenteel in Berlijn, verhuis eind volgende week voor twee week naar Hamburg toe om daar een beetje te knutselen en dan nog een keer naar Bayreuth toe misschien en ik zit hier nog tot midden augustus... 2 week lang in mn eentje topics vollullen...!![]()
als je de bouten niet goed vastdraait... Nu heb ik Nick Heidfeld het 3 weken geleden ook zien doen in een F1-wagen zonder linkerwielmoer.. alleen die haalde wel de pitsquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
snap er ook geen fuck van, maar het eindigd iig dat iedereen moeren gaat zoeken..
zou die niet truckage zijn ofzo? toch bijna onmogelijk lijkt me..
maar dan nog.. als je je moeren niet strak vastdraaid dan nog laten ze niet los toch? ik vind het te bizar voor woorden.. hij rijd volgens mij ook enigszins rechtdoor, en dan ineens *plof* 30 cm lager..quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon de rommel niet goed vastgezet na het wisselen van een setje banden.
Dacht geloof ik iedereen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
LOL...
en die gast uit Engeland.. daar dacht echt van.. die gaat af!!!!!![]()
.. tot dat ie zijn strot open doet...
![]()
Ik woon in Friedrichshain bij de East Side Gallery en werk aan de Unter den Lindenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:19 schreef Quoi het volgende:
[..]
Maar Berlijn is leuk!(heb er ook ffies gewoond)
In welk gedeelte woon je?
Beetje knutselen en topics vullen klinkt overigens wel ok..........
nee die moeren trillen eruit als je ze niet goed vast draait, en dan rolt je wiel gewoon voor je uit... Ik heb het zelf een keer gehad met een kar achter de auto waar een wiel afrolde...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
maar dan nog.. als je je moeren niet strak vastdraaid dan nog laten ze niet los toch? ik vind het te bizar voor woorden.. hij rijd volgens mij ook enigszins rechtdoor, en dan ineens *plof* 30 cm lager..
ik kan er echt niet bij, dat dit mogelijk is, zonder opzet..
wil jij beweren dat er 20 moeren tegelijk eruit trillen? die monteur is dan echt de grootste kneus. zelfs rob de tuinman kan een moer aandraaienquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee die moeren trillen eruit als je ze niet goed vast draait, en dan rolt je wiel gewoon voor je uit... Ik heb het zelf een keer gehad met een kar achter de auto waar een wiel afrolde...!
ja grapjas, heb jij wel eens een moer van een auto aangedraaid? als je het verkeerd doet, gaat het al gauw richting dit hoor. Als je een nieuw setje banden op je auto zet, om bijvoorbeeld te gaan driften ofzo en het verkeerd doet, krijg je dus al deze problemen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wil jij beweren dat er 20 moeren tegelijk eruit trillen? die monteur is dan echt de grootste kneus. zelfs rob de tuinman kan een moer aandraaien![]()
ja dat is inderdaad wel waar..quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:25 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, en als ze niet goed vast zitten gaan ze los trillen, zeker als je een beetje gaat driften
Je weet niet hoelang hij er hiervoor al mee gereden heeft hé
K heb mijn boeken ook meegenomen. Hebben hier vrij weinig meer te doen dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:20 schreef Casual-T het volgende:
Elke minuut die ik vandaag 'vrij' heb hier, ga ik aan m'n studie besteden, anders zit ik vannacht tot 2 uur..![]()
een moer kan je voor zover ik weet maar 1 richting op draaien.. als je dan linksom draait ipv rechtsom, dan loop je toch tegen het schroefdraad in te draaien...??quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja grapjas, heb jij wel eens een moer van een auto aangedraaid? als je het verkeerd doet, gaat het al gauw richting dit hoor. Als je een nieuw setje banden op je auto zet, om bijvoorbeeld te gaan driften ofzo en het verkeerd doet, krijg je dus al deze problemen.
dat ken ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K heb mijn boeken ook meegenomen. Hebben hier vrij weinig meer te doen dus!
Als jij een wiel verwisseld gebruik je een krik, als je dan de moer weer vastdraaid terwijl de auto op de krik staat en er dan gelijk mee gaat rijden zit de moer nog niet goedvast. En dus moet je, nadat je de auto van de krik hebt gehaald er nog een extra draai aangeven om hem goed vast te zetten. als je dit niet doet kom je egwoon in de problemen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
een moer kan je voor zover ik weet maar 1 richting op draaien.. als je dan linksom draait ipv rechtsom, dan loop je toch tegen het schroefdraad in te draaien...??
Da's wel lekker centraal....... Wat doe je aan Unter den Linden dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik woon in Friedrichshain bij de East Side Gallery en werk aan de Unter den Lindenwaar heb je gewoond in Berlijn en waarvoor was je er?
poepoe, dat is nog aardig watquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:30 schreef Roycoooooo het volgende:
020. 121 ReMcOrE
dit valt dan weer reuze meequote:Op donderdag 14 juni 2007 07:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
112. 059 ReMcOrE
Ik werk bij 1 van de grootste kankerverwekkende bedrijven van de wereld...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:32 schreef Quoi het volgende:
[..]
Da's wel lekker centraal....... Wat doe je aan Unter den Linden dan?
In Lichtenrade/Marienfelde (dichtbij industriegebied Mariendorf). Was daar een keer tijdens een uitwisseling en ben toen voor een paar maanden (studie) teruggegaan het jaar erop. Bij zelfde gastgezin gewoond. Wel sjeike woninkjes.....
Klopt, maar ik denk dat een of andere stagiar gewoon vergeten is de moeren aan te draaien... Zal nog wel duur geintje zijn geweest om alles weer te fixenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als jij een wiel verwisseld gebruik je een krik, als je dan de moer weer vastdraaid terwijl de auto op de krik staat en er dan gelijk mee gaat rijden zit de moer nog niet goedvast. En dus moet je, nadat je de auto van de krik hebt gehaald er nog een extra draai aangeven om hem goed vast te zetten. als je dit niet doet kom je egwoon in de problemen.
Trainde jij normaal smorgens dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:35 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen voor iedereenop deze heerlijke zonnige morgen
maar eens even kijken wat we vandaag allemaal gaan doen, hoef vanavond pas te trainen
Goedemorgen ReMquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:35 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen voor iedereenop deze heerlijke zonnige morgen
maar eens even kijken wat we vandaag allemaal gaan doen, hoef vanavond pas te trainen
denk dat de auto total loss is, hele onderkant is naar de klote schuurt op het wegdek...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:36 schreef Goover het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat een of andere stagiar gewoon vergeten is de moeren aan te draaien... Zal nog wel duur geintje zijn geweest om alles weer te fixen
(Goedemorgen)
Nah, beetje overdreven, auto's kunnen wel iets hebben. Met een beetje geluk heeft hij geen eens lak schade en hoeft alleen de uitlaat vervangen te worden. Maar denk dat de stuurinrichting en de achteras ook nog wel wat aandacht nodig hebben.....quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
denk dat de auto total loss is, hele onderkant is naar de klote schuurt op het wegdek...!![]()
(goedemorgen!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |